Prije nekoliko dana Mario Andretti pozvao je vodstvo Ferrarija da razmisli o ulasku u IndyCar seriju, a da to nije prazna priča potvrdio je šef F1 momčadi, Mattia Binotto.
U razgovoru za SkySport Italia Mattia Binotto je izjavio da momčad iz Maranella pogledava prema nekim novim izazovima, odnosno istražuje mogućnost uključivanja u neke nove grane motorsporta. Pritom je spomenuo dvije opcije – IndyCar i Svjetsko prvenstvo sportskih automobila.
Kao razlog tome Binotto navodi činjenicu da će zbog mjera štednje dio osoblja u momčadi Formule 1 postati višak.
“Ferrari osjeća veliku socijalnu odgovornost prema svojim zaposlenicima i želimo biti sigurno da ćemo za svakoga od njih imati radno mjesto u budućnosti. Iz tog razloga počeli smo istraživati alternativne programe i mogu potvrditi da razmatramo IndyCar, koji je trenutno vrlo drukčija kategorija od naše Formule 1, ali s promjenom pravila koja je zakazana za 2022. Također, promatramo svijet utrka izdržljivosti i druge serije. Pokušat ćemo napraviti najbolji odabir.”
Spomenuta promjena pravila u IndyCar seriji podrazumijeva uvođenje hibridnih motora, a kako je nedavno istaknuo Mario Andretti, za IndyCar bi bilo izvrsno uključivanje Ferrarija u svojstvu proizvođača motora, ali i konstruktora šasije. Inače, od 2009. jedini dobavljač šasija je Dallara.
Dalek je put do Ferrarijevog uključivanja u IndyCar i sigurno bi bilo dosta prepreka na tom putu, no očito nije nemoguće. Binotto ističe da je reorganizacija poslovanja u aktualnoj situaciji neizbježna.
“U prošlim se tjednima mnogo razgovaralo o smanjivanju budžeta za timove Formule 1, a zaključak je donesen. Limit od 175 milijuna dolara, koji je izglasan 2019. godine, bit će smanjen na 145 milijuna. Mi u Ferrariju slagali smo strukturu prema budžetu dogovorenom prošle godine, a dodatno smanjivanje istoga predstavlja važan izazov koji neizbježno vodi prema reviziji našeg osoblja, strukture i organizacije”, rekao je Binotto.
U Indy su mogli oduvijek samo se jasno znalo da je to drugi liga i nema potrebe iči u drugu ligu ako si u prvoj najtrofejniji.
Hm, izlazi li to pomalo na vidjelo tajni dogovor oko legalnosti motora. Hvaljenje i koketiranje sa Indy serijom.
😁
Ne..Indy uvodi nova pravila 2022. ..između ostalog, novi Hybrid motor po uzoru na F1 i više proizvođača šasija tj. bolida. Može i Mercedes tamo..bilo ako ima interesa, tehnologiju i novaca.
Paolo ti je rekao da nije dio dogovora?
Pogledaj gore onu halu..punu Cavallina..koja divota.
P.S. Nisi mi odgovorio. Quanto costa la pizza Costa di Brac?
Ferrari 637 je bolid dizajniran i izgrađen u Maranellu 1985. godine za utrku u CART prvenstvu..današnji Indy car. Bolid se, međutim, nikada nije utrkivao, jer je u stvarnosti to bila poruka Enza Ferrarija koja je upućena vrhu Federacije, zato što je želio obustaviti novi tehnički propis, na temelju kojeg su već pripremljeni motor u Ferrariju morali mijenjati. Bolid je bio precizna poruka: “Ferrari postoji čak i bez F1” … poruka je primljena glasno i jasno jer Ferrari ga nikada nije upotrijebio u utrci, ostao je samo vježba tehnike.
Kako će to izgledat? Ferrari Hybrid Team Penske won the 500 miles of Indianapolis.
Znači 2022. će u Indy Fer raditi svoju šasiju ili motor?
Oboje, kompletan bolid..naravno ako se odluče da uđu u Indy..i to za Roger Penske Team..najbolji Indy team.
Znači potpuno nisi svjestan činjenice da je za 2022. dogovoreno 1 motor zajednički Honda Chevrolet uz već 1 šasiju Dallara.
Evo da te upoznam s tvojim novim prijateljem, njegovo ime je Google search.
A ovo je Link prijatelj s kojim sam te već upoznao.
https://www.indycar.com/News/2019/08/08-01-INDYCAR-Hybrid
Kad otvoriš članak vidjet ćeš da je skoro 1g stara objava.
Nemaš doslovno pojma. Samo se svađaš ovdje i skrivaš iz Ferrarija.
Nisi ti ovo najbolje shvatio..bit će još promjena, ovo je staro skoro cijelu godinu. Prvo, ne radi se o zajedničkom motoru Chevroleta i Honde..zajednički bi trebao biti samo hybridni sklop..dozvoliće se ulazak još proizvođača i motora i šasije..nisam ja to izmislio..i Binotto i Penske imaju kao i ti prijatelja Google search pa lupetaju gluposti..stvarno su nepismeni..daj im javi da se ne sramote.
Timovi će se za 2022. početi pripremati za cca 12 mjeseci.
Ferrari tek razmišlja. Ti si pročitao članak i nemaš pojma.
Naravno da ti je naporno kad te netko ispravlja. Samo nemaš problem jer meni će prije prestati biti zabavno tebe ispravljati nego što ćeš ti prestati pisati gluposti.
Tako da malo potrpi i onda si opet kralj sekcije komentara.
Opet ne shvaćaš..ali imaš zločesti poriv da nekoga omalovažit ili da mu se narugaš..ne znači da Ferrari mora 2022.biti na gridu Indy car serije..to će ovisiti o situaciji u F1, kako će to takmičenje funkcionirat u budućnosti..Ferrari želi samo imati osigurač da zaposli svoje resurse..on je sportska i trkaća marka..Mercedes je nešto drugo..on može raspustit F1 momčadi svaki trkaći program bez problema, a Ferrari to ne može..zapravo ne smije..stoga, Ferrari će to procijeniti i odlučiti..nikakav tehnički problem mu neće biti da u kratkom vremenu napravi dobar bilid jer ima tehnologiju F1 koja je dosta naprednija od one u Indyu. I… Read more »