Zak Brown ne želi da McLaren pronađe klasičnog naslovnog sponzora kako bi ime momčadi ostalo nepromijenjeno.
Otkada je preuzeo ulogu izvršnog direktora momčadi u prosincu 2016. godine, Brown je bio zadužen za pronalazak novih sponzora za McLaren zbog toga što je odlazak od Honde donijelo veliki financijski jaz za britansku momčad.
McLaren je objavio preko zime kako su uspjeli dogovoriti suradnju s Dellom, televizijskom postajom CNBC, ali je ipak cijeli zadnji dio bolida je ostao nepopunjen što nije ostalo ne primijećeno.
McLaren nije imao naslovnog sponzora još od kraja suradnje s Vodafone na kraju 2013. godine, ali Brown je rekao kako se i dalje traži veliki komercijalni sponzor, no to ne bi bio naslovni sponzor.
“Ne želimo naslovnog sponzora. Prije bi htjeli da to bude glavni sponzor,” rekao je Brown.
“Svi razmišljaju o naslovnim sponzorima, ali mi želimo zadržati ime McLaren. Nismo zainteresirani za prodaju imena momčadi.”
“Puno vremena iziskuje traženje sponzora. Doveli smo pet novih partnera tijekom zimske stanke što više nego bilo koja momčad te sam zbog toga zadovoljan s našim napretkom.”
Šest od 10 momčadi na gridu imaju naslovne sponzore što je dakako utjecalo i na samo ime momčadi: Mercedes AMG Petronas Motorsport, Sahara Force India, Aston Martin Red Bull Racing, Alfa Romeo Sauber, Red Bull Toro Rosso Honda i Williams Martini Racing.
Što se tiče naslovnih sponzora McLarena kroz povijest, momčad je od 1997. do 2006. imala ugovor s duhanskim brendom West, a nakon isteka ugovora, britanska momčad je započela suradnju s Vodafone koja je trajala od 2007. do 2013. godine.
A gdje vam je ono najduže sponzorstvo Marlboro Team Mclaren i cveno bijeli bolid od 1974 do 1997?