Sebastian Vettel kaže kako njegov Ferrari SF16-H ima veliki potencijal te se nada kako se njegova momčad može boriti s Mercedesom za pobjede.
Ferrari je u 2016. godinu ušao s ciljem borbe za svjetsko prvenstvo do posljednje utrke. Međutim, momčad iz Maranella još uvijek čeka na pobjedu ove sezone. Dobre performanse u Kanadi omogućile su Vettelu da završi samo pet sekundi iza pobjednika utrke Lewisa Hamiltona. Drugo mjesto uzeo je i u Bakuu i četverostruki svjetski prvak je ohrabren dobrim znacima svog Ferrarija.
“Još uvijek imamo puno do kraja. Kada sam se priključio momčadi, još su se neke stvari mijenjale pa još uvijek treba vremena, ali mi sebi ne dopuštamo to vrijeme,” rekao je Vettel na FIA-inoj sportskoj konferenciji u Turinu.
“Imamo jako, jako ambiciozne ciljeve i naravno velike konkurente. Ali mi želimo doći do točke u kojoj smo najbolji. Želimo pobijediti. Prirodno je htjeti popeti se stepenicu više nakon prošlogodišnjeg uspjeha i drugog mjesta u poretku konstruktora.”
“Trenutno nam još uvijek fali malo brzine, ali poboljšava se. Mislim da bolid ima veliki potencijal. Ljudi se slažu i cijeli projekt ide u dobrom smjeru. Uvjeren sam da imamo svijetlu budućnost,” dodao je.
Vettel je trenutno treći vozač u svjetskom poretku i ima 45 bodova zaostatka za vodećim Nicom Rosbergom. U istoj fazi prošle godine, Vettel je imao zaostatak od 49 bodova za vodećim.
Arrivabene ‘najavio’ iznenadjujuce nadogradnje. Valjda ce biti nesto od toga 🙂
http://www.motorsport.com/f1/news/ferrari-hints-at-upgrade-surprise-in-coming-races-790669/
Svi oni imaju “potencijala”. Unatoč tome, nitko ga ne otključa.
Ajmo, dečki, otključajte ga i pokažite!!
Vidim
Ma samo LAVORO, FORZA e UMILTÀ!
Rad, snaga i poniznost…
Sve će doći na svoje mjesto… Ništa se ne događa preko noći.
Forza Scuderia Ferrari🇮🇹!!!
Imao je prošle godine 49 bodova zaostatka sa manje odustajanja (ako ih je uopće i imao, ne sjećam se više…) za razliku od ove godine. Evidentno bolji bolid nego prošle godine, ali je i mećka napredovala… teško da imaju šanse baš za prvaka, ali da mogu smanjit razliku do kraja godine za mećkom to sigurno. Samo naprijed!
pa normalno kad kao najmekanija komponenta traje pola utrke…
ovaj komentar je trebao biti na članak o odabiru komponenti za austriju…
kad gume nisu trajale pljuvalo se po pirelliu i zaziva bridgestone čije bi gume trajale … sad kad pirelli traje opet nije dobro . baš bi volija znat šta i kakve bi pojedinci gume želili ?
Normalno da ce gume trajat kad je race pace sporiji za 5 sekundi od kvalifikacijskih krugova.. a tu je i ogranicenje goriva i sve dr. Tako da nit voze punom snagom nit ista. Vise lici na endurance utrke nego na sprint trke. Nema vise onog sprinta kao nekad…
Vratiti nafolijevanje goriva pa ce i gume manje trajat jer se nece stedit neg ce se potrosit ko i horivo za 10 15 il 20 krugova
17. 06. 2012. kimi je izjavija “Ovo što gledamo je zbog zabrane nadolijevanja goriva. Da krenemo u utrku s 50 ili 60 kilograma goriva, degradacija guma ne bi bila toliki problem.” vidi vraga , kimi misli ( valjda krivo ) da je uprkos nekadašnjem “gaženju” bolida od strane vozača i vožnje na nož guma manje degradirala ?!?!?!? nekako mi se ovo “kolje” sa “Vratiti nafolijevanje goriva pa ce i gume manje trajat jer se nece stedit neg ce se potrosit ko i horivo za 10 15 il 20 krugova” ma možda ipak kimi nije zna šta priča …. nekako više… Read more »
Je ok je al gume 2013 inove sad nisu iste slazes se? A gle jel mogu u kvalifikacijama s ultrasoft odvozit 5 brzih kvalifikacijskih krugova za redom? Mislim da nemogu. Mogu mozda 2 brza pa hladi gume itd itd. Najveci potrosac gume je po meni zavoj tj g sila u zavoju koja je dosta manja kad je krug sporiji 5 sekundi jer u tih 5 sekundi najvise se gubi u zavojima. A sad, kimi je mislia na to sto je i logicno da kad je auto laksi manje jede gumu, to je istina naravno jer g sila na 600kg i… Read more »
naravno da gume nisu iste ka 2013. gume nikad nisu iste , svake sezone se nastoje poboljšat . naravno da gume ne mogu odvozit 5 Q krugova za redom jer su to zapravo najbrži krugovi koje vozači u trci ne voze ( osim MS u mađarskoj 🙂 ) . največi potrošač guma je lock up . naravno da je logično ono šta je kimi izjavija ali nekako mi se čini u suprotnosti sa tvojom tvrdnjom “Vratiti nafolijevanje goriva pa ce i gume manje trajat jer se nece stedit neg ce se potrosit ko i horivo” nekako mi se čini da… Read more »
Bugati trosi 30 litara? Hahahhaha. Evo da ti objasnim vozio sam porsche 911 turbo od zadra do vodica ima 60 km i potrosia sam 20 litara goriva na obicnoj cesti di ima prometa. Jel mos zamisliti koliko bi taj auto trosio da ga vozis grobnikom? Nemos jer sve sto znas je guglat i mudrovat. Za bugati kad si vec dokucija da trosi 30 litara jelsu bar uspia uguglat kako se mjeri potrosnja proizvodaca? Mjeri se tako da se auto ubrzava 50 sekundi do brzine na autocesti. U gradu se miri 3 ubrzanja do 50kmh s prosjecnom brzinom 19.7km u gradu.… Read more »