Vlasnik nove momčadi Formule 1 priznaje da nije mislio kako nastupi u Formuli 1 s vlastitom ekipom mogu biti toliko složen posao. Američka momčad je na prva dva dana drugog predsezonskog testa odvozila samo 24 kruga u VF-16 zbog raznih tehničkih problema. Međutim, Haas kaže da mu oni pomažu shvatiti izazov natjecanja u Formuli 1 i to u punoj mjeri.
“Došao sam do zaključka da ovo nije Sjeverna Karolina. Složenost bolida, motora i posla koji se s njima radi je daleko iznad bilo čega što sam mogao očekivati. Tehnički aspekti ovih bolida su fascinantni. Mislim na inženjere, pogotovo one koji ih dizajniraju i rade na njima. U jednu ruku se radi o izazovu, a s druge strane mislim da ni navijači zapravo ne razumiju koliko je Formula 1 složena. Čak ni ja nisam znao. Bio sam pomalo naivan kada je riječ o poslu koji je potrebno napraviti da bi jedan ovakav bolid uopće vozio.”
“Jednostavna stvar poput kočnica; ne možete samo izaći na stazu i zaustaviti se pomoću njih. Morate ih zagrijati na točno određenu temperaturu kako bi one radile. Ako nisu na toj temperaturi, neće funkcionirati. Ako to ne napravite ispravno, možete ih pregrijati, a onda imamo cijeli niz katastrofalnih stvari koje se mogu dogoditi ako ih ne zagrijete perfektno.”
“Spotaknut ćete se. To je vrlo složen proces, vrlo složen jednosjed, složen je način na koji se utrkujete ovim bolidima. Ovoga trenutka to je ogroman posao da vam budem iskren.”
Međutim, Gene smatra da je najbolji način za učenje suočavanje sa svim stvarima koje se nalaze pred putem nove momčadi.
“Mi smo uskočili s obje noge bez da smo potpuno razumjeli Formulu 1, ali nisam siguran kako drugačije naučiti osim ako na neki način ne uskočite i isprobate. Ako su ljudi očekivali da ćemo se u prvih nekoliko utrka odjednom boriti s velikim dečkima, moram reći da to nije realno.”
Modesto svaka ćast na ovom linku to je bila F1
U bilo kojoj F1 sezoni možeš sastaviti ovakav klip. Osim toga u to doba u počela elektronska pomagala u F1. Tek 2008. se tome stalo na kraj pomoću standardnog ECUa….
bilal to je bila prava f1 samo oni to ne razumu nego nisu ni gledali
Ovakav (i bolji) “highlights” video mogu i sam napravit za svaku utakmicu dinamo-hajduk no to ne dokazuje da je ijedna bila uistinu i zanimljiva. Gle, ja kužim da je čovjeku uvijek najdraže vrijeme onda kad je mlad i kad mu sve ide od ruke no ‘modesto’ to nije razlog da i svi ostali trebamo biti “zarobljeni” u 80-ima. Opet kažem – kad sami prestanete koristit (čitaj kupovat) prednosti modernih gadgeta onda možete očekivat da će ih netko i prestat prodavat i razvijat. Dok god postoji netko tko će za novi iPhone dat 1000 € iako mu onaj “stari” od godinu… Read more »
harii ma tako je vidi se da ti sve znaš nisu bitni highlightsi nego nešto drugo ,uživaj u v6
Kao i svaki puta do sad – čim netko da argument protiv tvojeg kukanja odgovor je (oprosti na izrazu) ali na razini djece koja se prepiru oko autića pa kad ono zadnje nema odgovor kaže “al moj tata je jači od tvojeg”. Nisam u pitanju samo ja – čitam da su ti i mnogi drugi forumaši postavili xy pitanja sa svojim protuargumentima no niti na jedno nisi odgovorio. Zašto? Osobno ako imam tezu A i netko mi da xy argumenata protiv te kaže da je teza B bolja volim ući u raspravu i argumentima doći do zaključka tko je “u… Read more »
ako odrade 20 krugova u australiji,to ce za njih bit uspjeh.
bože vrati me samo 1 dan u ovo vrijeme https://vimeo.com/19478386
Da tako je to.
a gdje je pecat!!! Pizdrav svima u novi boj ,covjek iskren naglasio od kocioni sistem ,sretno im bilo.
Covjek je samo realan, ne glumata ko neki kad kazu da nemaju nikakvih problema a jedva utrku odvoze….
a vi dezurni komentatori nemojte se pravit pametni i pametovati ovom covjeku samo iz razloga sto je amer i newbie u f1.
I jos moram rec vi koji prozivate i napadate amere da vole pojednostaviti ste vjerojatno dvolicni jer i sami zelite da se vrati v10 era bez ers i drs… znaci i vi bi malo pojednostavili 😉
dugo nisam čuo bolji komentar!
A dobro decki, nemojte sada pretjerivat. Nije covjek bas toliko zacujden. Osim toga ja sam savim ugodno iznenadjen njihovim testovima a i brzinom. Sjetite se samo RedBula sa prvih testova u eri V6…
ma gle cuda..ko bi rekao da su f1 bolidi najslozeniji trkaci bolidi na zemlji..a ja sam mislio da je to 5 komada carbonskih ploca..motor od yuga i to je to..moj je savjet za njega da se ugleda u svim aspektima na Eddie-a Jordana..znam da su vremena razlicita ali ako zeli opstat u F1 mislim da mu je on pravi primjer..mala ekipa velikog srca i ogromnom zeljom..i sve im se isplatilo.. 😀 😀
Iz NASCAR-a u F1… Ne mogu biti dva različitija natjecanja, a možda je razlika najviše izražena u tehnologiji (a to kažem s ogromnim respektom prema NASCAR-u)
Tako sam ja prije dok sam isao u skolu mislio da test nece biti tezak 🙂
počelo je 2006 ukidanjem moćnih v10 smanjenje broja okretaja motora pa s s v8 pa s nosevima,umjetnim brzinama promjenom bodovanj,promjenom kvalifikacija procesijskih, zvukom, ukidanje nadolijevanja goriva, ćelave gume shitrelli ,zatim sad turbo kamioni, pa azijske staze,sad starog pale ulične sad i ove halo zaštite,pa bože sveti je li ovo f1 ,nije ni čudo da je ni htv ni rtl ni nova da prikazuju.jer to više nema veze s f1.
Bok!
Kaj ste se zapalili. Čovjek iskreno veli kakva iznenađenja te mogu snaći u F1. Spomenuo je samo kočnice … ostalo tek dolazi.
Bez obzira, želim im puno sreće. Trebat će im…
Pozz
Nema niti tvoj komentar neke prevelike veze sa ovom temom, ali kad je vec tu cu se osvrnuti na to sto si napisao. Vec duze vrijeme posjecujem ovaj portal i citam komentare i moram reci da si mi ti najveca enigma ovdje. Non-stop kukas protiv svega i svacega pa me zanima zasto jos uvijek pratis F1 ako u njoj ne nalazis nista zanimljivo? Samo siris negativnu energiju po portalu i zalis se na sve zivo. Evo na primjer sto fali trenutnom nacinu bodovanja (primjetio sam da to svako malo spominjes)? Takoder nije mi jasno sto ne valja sa trenutacnim kvalama… Read more »
Onog trenutka kad prestanete kupovat osobne automobile V4 ili čak V3 automobile te počnete kupovat samo V6 i V8 osobne automobile a ove ostale zaobilazite u širokom luku neovisno o svemu, onda kad će vam bit jedino bitno da motor ima glasan zvuk a ne da je miran i tih kad se u sitne sate vraćate kućama, onda kad nećete gledat koliko troši dizelaš a koliko benzinac, onda kad vam ni u kojem slučaju neće past na pamet ugradnja plina, onda kad nećete gledat da bi bilo super dobit poticaje za kupovinu električnog automobila, onda kad vam neće biti problem… Read more »
Kako izgledaju V3 i V4 motori i u koji ih novi auto ugrađuju? Nikad čuo za V3 motor, a od V4 se odavno odustalo (jedan primjer-Zaporožac, Ukraina).
Nadam se da si mislio na redne motore.
Nije jedini primjer – ima ih mnogo
Uzeo sam za primjer namjerno BMW da ne ispada da se motori sa 3 cilindra ugrađuju samo u žnj automobile
http://www.vidiauto.com/Automobili/Nove-tehnologije-studije-prototipi/I-3-cilindra-su-dovoljna-za-sportski-uzitak
Čak ni motor ne startaju hladnog, prije moraju zagrijati ulje i rashladnu tekućinu na radnu temperaturu, jer tako smanjuju trošenje pokretnih djelova (karike, ventile, itd).
… ma zamisli to, a da mu druge momčadi pomognu?
Pa zar Ferrari nije dovoljno pomogao!? PU + mjenjač, to je najsloženiji dio bolida. Očito su Haasu i tehnički aspekti šasije prekomplicirani. Amerikanci vole pojednostaviti stvari a F1 je danas sve samo ne jednostavna. Neće im bit lako.
Gle ovaj iznenađen… Pa da si malo bolje pratio prošlu sezonu shvatio bi da je to itekako složen posao kad Mch i Renault imaju tolikih problema.
Moga je mene pitati
Bojim se da ovaj neće dugo plesat u F1!