Sebastian Vettel ponovno najbrži u Barceloni

Ferrarijev vozač Sebastian Vettel je prošle godine postavio najbrža vremena na prva dva predsezonska testa u Jerezu. Ove godine je nastavio u istom ritmu, ali na Circuit de Barcelona-Catalunya. Nijemac je prije pauze za ručak na ultrasoft mješavini odvozio krug za 1:22.810, što je bilo sedam desetinki brže od Daniela Ricciarda u Red Bullu, koji je svoj najbrži krug odvozio također na najnovijoj Pirellijevoj mješavini. Međutim, zadovoljstvo u redovima talijanske momčadi je pokvario SF16-H koji se pet minuta prije kraja današnjeg programa zaustavio na stazi u trećem zavoju, što je automatski značilo raniji kraj današnjih testiranja.

Daniel Ricciardo se još jednom našao pri vrhu u svom Red Bullu s Renaultovom pogonskom jedinicom, koja je ove sezone brendirana kao TAG Heuer. Australac je odvozio 112 krugova, a najbrži od njih je bio sedam desetinki sporiji od onoga koji je u Barceloni odvozio njegov bivši timski kolega.

Evolucija prošlogodišnjeg bolida je danas funkcionirala vrlo dobro u rukama Sergija Pereza koji je u VJM09 postavio treće vrijeme dana (supersoft) i odvozio okruglo 100 krugova.

Nico Rosberg i njegova momčad ponovno nisu lovili vrh tablice s najbržim vremenima. Nijemac je u svom W07 postavio četvrto vrijeme dana na srednje tvrdim gumama, ali je odvozio nevjerojatna 172 kruga, što je više od dvije i pol udaljenosti VN Španjolske koja se vozi upravo na ovoj stazi.

Marcus Ericsson je imao solidan nastup u modificiranoj verziji prošlogodišnjeg C34. Šveđanin je ostvario peto najbolje vrijeme na mekanim gumama te je odvozio 106 krugova.

Esteban Gutierrez i njegova momčad također mogu biti zadovoljni pokazanim na drugom danu predsezonskim testiranja. Američka ekipa je propustila sat i pol na samom početku jer je čekala novi nos za svoj VF-16, čija se ranija iteracija nije proslavila na jučerašnjem nastupu. Mladi Meksikanac je postavio šesto vrijeme testa, također na mekanim gumama, a može se pohvaliti i solidnim brojem krugova za debitantsku momčad – 77. Slijedi ga Valtteri Bottas koji je danas odvozio 132 kruga u svom Williamsu FW38.

Pascal Wehrlein je postavio osmo vrijeme dana na mekanim gumama uz kompletiranih 69 krugova u svom Manoru MRT05.

Predsezonska testiranja za McLaren Hondu ove godine prolaze u potpuno drugačijem svjetlu nego ona iz 2015. Fernando Alonso je samo danas odvozio više krugova nego tijekom čitavih predsezonskih testiranja prošle sezone, te se čini kako MP4-31 zasad funkcionira solidno. Španjolac je na mekanoj mješavini odvozio deveto vrijeme dana.

Jolyon Palmer i njegova momčad ponovno nisu imali sreće; nakon jučerašnjih problema sa softverom pogonske jedinice, Britanac je svoj današnji nastup završio nakon pauze za ručak kada se R.S.16. zaustavio između 2. i 3. zavoja, što je nakratko izazvalo prekid i crvenu zastavu. U pitanju je vjerojatno bio turbopunjač njegovog Renaulta, a GP2 iz 2014. je u dva dana kompletirao samo 79 krugova.

Posljednje mjesto je pripalo Maxu Verstappenu koji je na mediumu odvozio svoj najbrži krug od njih ukupno 120. Toro Rossov vozač je također izazvao prekid kada je njegov STR11 jutros stao u posljednjem sektoru staze, ali se uspio vratiti nakon sat vremena.

Testiranja se nastavljaju sutra u 9 sati.

 

 1. Sebastian Vettel     Ferrari       1:22.810  US  125 
 2. Daniel Ricciardo     Red Bull      1:23.525  US  112
 3. Sergio Perez         Force India   1:23.650  SS  100
 4. Nico Rosberg         Mercedes      1:24.867   M  172
 5. Marcus Ericsson      Sauber*       1:25.237   S  106
 6. Esteban Gutierrez    Haas          1:25.524   S   77
 7. Valtteri Bottas      Williams      1:25.648   S  132
 8. Pascal Wehrlein      Manor         1:25.925   S   69
 9. Fernando Alonso      McLaren       1:26.082   S  119
10. Jolyon Palmer        Renault       1:26.189   S   42
11. Max Verstappen       Toro Rosso    1:26.539   M  120

*prošlogodišnji bolid

US-ultrasoft
SS-supersoft
 S-soft
 M-medium
 H-hard
 I-intermediate
 W-wet


Ukupna udaljenost tijekom prva dva dana testa:

 1. Mercedes     328 krugova
 2. Williams     212 krugova
 3. McLaren      203 kruga
 4. Red Bull     199 krugova
 5. Sauber       194 kruga
 6. Ferrari      194 kruga
 7. Toro Rosso   175 krugova
 8. Force India  158 krugova
 9. Manor        123 kruga
10. Haas         108 krugova
11. Renault       79 krugova
20 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Ayrton Mclaren

Pouzdanost McH u odnosu na prošlu sezonu je impresivna, vremenski zaostatak je znatan, ali velika je razlika u voženim gumama u odnosu na najbrže, a i ovo je “najslabija” (po snazi) verzija PJ Honde pa se nadam da smo ipak i po brzini bliže nego što sad izgleda…

FerrariAlonso

Solidno vrime Manora?

F1ALONSO

Pročita san da je obavljeno tajno glasovanje među vodećim ljudima svih momčadi i da je izglasano da će se mijenjat kvalifikacije. Sve skupa traje 1h, Q1 prvih 15-ak min se rade vožnje i onda nakon toga počinju ispadanja najsporijih vozača svakih 90 sec dok ne ostane 16 vozača. potom ide Q2 opet eliminacija nakon par minuta svakih 90 sec i onda Q3 opet eliminacija nakon par minuta do posljednjeg. Valjda san i ja to ok shvatia i vama prinia. ;D mislin da nije ni loše pa da vidimo

F1ALONSO
MJ512

Jedna zanimljiva izjava od strane Genea Haasa koju je prenio Autosport: “From what I understand the engine package we are running right now is not the engine package we are going to be running in Melbourne. These are more just test packages, so the engine will vary a little bit. Asked whether its engine at this test at the Circuit de Catalunya was the same as the one being used by Ferrari, Haas replied: I don’t know. They’ve made a lot of changes [from last season], and according to them it’s a whole new engine. So they probably have different… Read more »

FerrariHR

I ja san to upravo pročita,odlična je to vijest. Svašta se priprema za Australiju,jedvo čekam. Al definitivno dečki u odjelu za motore rade strašan posa.

MJ512

I ja jedva čekam Australiju. Na testovima svi kriju brzinu, ali u Australiji će se karte morati otvoriti. 😀

FerrariHR

Ferrarijev bolid izgleda odlično,iako je samo test,lipo je vidit. Niko od momčadi nije još sa motorom na maximumu,tako da je najbolje pričekat još malo šta se tiče zvuka,pouzdanosti,stvarne brzine… Iako mi se čini da se najviše zvuk komentira. Jači je,definitivno.

PavleF1

Hondin motor ponovo kao i prošle godine ima neki čudan hrapav zvuk, niti jedan drugi bolid ne zvuči slično.. nadam se da nije opet u banani 🙁

jozo0607

Ma nije tako je izmapiran Honda ima drugačiju koncepciju turba kad pustiš papučicu gasa turbina brzo uspori a ovo radi slično kao i lounch control zadržava okretaje turbine i dok je gas oduzet, tako uštede energiju ersa, jedini je problem sto skraćuje vijek turbine

F1 fan

Ovo najbrže vrijeme ne znaci bas puno. Korisnije je da odvoze sto veći broj krugova da prikupe sto je moguće vise informacija za momčad

FerrariHR

Zavisi šta se testira.

458Italia

“The car appeared about 0,6 seconds faster than yesterday.” ~ F. Alonso 😛

MJ512

Ferrari i RB su danas izgledali dosta dobro što se tiče brzine po krugu, iako treba uzeti u obzir da ne znamo količinu goriva koju su imali i koliko su zbilja pritiskali. Rekao bi da kao i obično na testovima nitko ne pokazuje pravu brzinu. Kao što je jučer Vettel rekao da ova vremena na testovima nisu toliko bitna i da ono pravo dolazi za malo manje od mjesec dana. Sliku današnjeg Ferrarija je jedino malo pokvario onaj kvar na kraju, ali zbog toga i imamo testove. Mercedes radi perfektno i zbilja odlično odrađuju simulacije utrke. McLaren se očito popravio,… Read more »

Kiki_GP

Još uvijek u dva dana koliko traje predsezonski test nismo vidjeli brzinu i koliko brzo može ići McLaren Honda. Za sada se može reći da se motor ne kvari, ali što je s brzinom. Mercedes i Ferrari će ove sezone biti dobri. Mercedes već tradicionalno. Od Ferrarija ove sezone očekujem približavanje Mercedesu da sezona ne bude dosadna. Nadam se da će sutra pa bar 80% bolidi pokazati svoju brzinu bar ovi koji se nalaze na sredini pa sve do posljednjeg mjesta… Naravno ne očekujem da će ići 100% ipak je prerano za pokazivanje mišića. 🙂

Mrav074

Pa ako su rijesili najveci problem (ERS) mislim da ne ginu redovita mista u bodovima za obojicu. Jer ako su prosle godine sa motorom bez ERS-a bili stalno na pragu bodova sada bi tribali biti puno puno bolji

kobayashiF1

Bravo za Haas! Čini se da misle ozbiljno.

Luka Tunjić

Pozdrav svima. Nakon zimske pauze sam se i ja vratio. Čini se kako je Honda pouzdana, no upitna je koliko je brza. Vjerujem da McLaren ganja krugove, a ne vremena. Čuo sam i da će na drugom testiranju doći s nešto “jačim” motorom, pa ćemo tada vidjeti. Ferrari djeluje solidno, bolid izgleda prekrasno na stazi (puno ljepše nego kad sam ga prvi put vidio). Čini se da su pola koraka iza Mercedesa. Mercedes već ima preko 300 krugova, što je impresivno. Međutim, vjerujem da svatko ovdje ima svoj plan i program. Renault malo štuca, valjda će se stabilizirati. Uh, dugo… Read more »

AlonsoForever

Količina krugova koju je odvezao moj Nando danas, pozicija na kojoj se nalazi i vrijeme na toj poziciji,pozicija ispred jednog vozača,ispred njega,dovoljno govori o napretku Hondinog motora za 2016-u 😉

LukaZovko

Neka se Honda ne kvari to mi je drago,nadam se da će sa ovim drugim specifikacijama biti i više snage pa da se malo jače pritiska!

Related Posts