Kimi Raikkonen najbržim vremenom zaključio prvi predsezonski test

Ferrarijev vozač Kimi Raikkonen postavio je najbrže vrijeme posljednjeg dana prvih predsezonskih testiranja u Barceloni. Krug na Circuit de Barcelona-Catalunya je odvozio za 1:23.477 i to na ultramekanoj Pirellijevoj mješavini, zahvaljujući kojemu je bio osam desetinki brži od Daniila Kvjata u Red Bullu. Finac je nakon toga propustio gotovo čitav poslijepodnevni dio testa; na stazi se ponovno pojavio tek u 17:10, ali ranije odvezeno vrijeme je bilo dovoljno da Ferrari treći puta ima najbržeg vozača ovogodišnjih prvih predsezonskih testiranja.

Drugi je bio Daniil Kvjat u Red Bullu koji je najbolje vrijeme također postavio na ultrasoftu, uz gotovo 100 kompletiranih krugova. Treće mjesto je pripalo mladom Force Indijinom razvojnom vozaču Alfonsu Celisu, koji je pred sam kraj dana na supersoftu odvozio svoj najbrži krug.

Kevin Magnussen je bio veoma zaposlen posljednjeg dana ovotjednih testiranja; mladi Danac je odvozio čak 153 kruga te je cijelo vrijeme bio u samom vrhu. Iako se činilo da će njegov R.S.16 bez ikakvih problema odraditi četvrti dan testa, to se nije dogodilo jer se Renaultov bolid zaustavio na stazi 15 minuta prije isteka vremena, što je izazvalo pokazivanje crvene zastave.

Peti je bio Max Verstappen u Toro Rossu koji je svoj najbrži krug odvozio na srednje tvrdoj mješavini, a slijedi ga Sauberov vozač Felipe Nasr koji je odvozio 121 krug.

Mercedes je i ovoga puta podijelio testne dužnosti između svojih vozača. Lewis Hamilton je prije pauze za ručak odvozio impresivnih 99 krugova, a u sličnom je ritmu nastavio i timski kolega Rosberg. Vozači njemačke momčadi su zauzeli sedmo i osmo mjesto te su odvozili ukupno 185 krugova.

Felipe Massa je propustio dobar dio poslijepodnevnog dijela testa te se na stazi pojavio tek u 17 sati. Brazilac je u svom Williamsu odvozio deveto vrijeme dana. Slijedi ga Esteban Gutierrez sa solidnom kilometražom u svom Haasu VF-16, te Rio Haryanto koji je i danas izletio sa staze, ovoga puta u četvrtom zavoju, što je također izazvalo crvenu zastavu.

Posljednje mjesto pripada Fernandu Alonsu koji je danas odvozio samo tri kruga. MP4-31 je pokazao solidnu pouzdanost na prva dva dana testa, ali to se nije nastavilo i tijekom druga dva dana. Danas je na samom početku testa problem predstavljalo istjecanje rashladne tekućine pa McLaren svog vozača nije mogao slati na stazu tijekom čitavog dana.

Drugi predsezonski test se održava na Circuit de Barcelona-Catalunya od 1. do 4. ožujka.

 

Vremena:

 1. Kimi Raikkonen       Ferrari       1:23.477  US   80
 2. Daniil Kvjat         Red Bull      1:24.293  US   96
 3. Alfonso Celis        Force India   1:24.840  SS   75
 4. Kevin Magnussen      Renault       1:25.263   S  153
 5. Max Verstappen       Toro Rosso    1:25.393   M  110
 6. Felipe Nasr          Sauber*       1:26.053   S  121
 7. Nico Rosberg         Mercedes      1:26.187   M   86
 8. Lewis Hamilton       Mercedes      1:26.295   M   99
 9. Felipe Massa         Williams      1:26.483   S   54
10. Esteban Gutierrez    Haas          1:27.802   M   89
11. Rio Haryanto         Manor         1:28.266   S   51
12. Fernando Alonso      McLaren           -      -    3

*prošlogodišnji bolid

US-ultrasoft
SS-supersoft
 S-soft
 M-medium


Kombinirana vremena prvog predsezonskog testa:

 1. Sebastian Vettel     Ferrari       1:22.810  US   Dan 2
 2. Nico Hulkenberg      Force India   1:23.110  SS   Dan 3
 3. Kimi Raikkonen       Ferrari       1:23.477  US   Dan 4
 4. Daniel Ricciardo     Red Bull      1:23.525  US   Dan 2
 5. Sergio Perez         Force India   1:23.650  SS   Dan 2
 6. Sebastian Vettel     Ferrari       1:23.658  SS   Dan 2
 7. Daniel Ricciardo     Red Bull      1:24.298  SS   Dan 2
 8. Sergio Perez         Force India   1:24.417   S   Dan 2
 9. Kimi Raikkonen       Ferrari       1:24.460   S   Dan 4
10. Daniil Kvjat         Red Bull      1:24.764  SS   Dan 4

Kompletirani krugovi prvog predsezonskog testa:

 1. Mercedes      675 krugova
 2. Toro Rosso    446 krugova
 3. Sauber*       430 krugova
 4. Williams      375 krugova
 5. Red Bull      369 krugova
 6. Ferrari       352 kruga
 7. Renault       343 kruga
 8. Force India   332 kruga
 9. Haas          279 krugova
 9. McLaren       257 krugova
10. Manor         252 kruga

*prošlogodišnji bolid
61 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
boxy R

Ovolika samouverenost ljudi iz Mercedesa je prosto zastrasujuca… Izvesti na prvom testu – bez ijednog veceg problema – skoro 700 krugova sa novim automobilom, pa bio on SAMO evolucija sampionskog W06, treba da plasi konkurenciju. Jos vise od toga treba da brine podatak da, u trenutku kada je broj dana predvidjenih za testiranje smanjen za trecinu u odnosu na prethodnu sezonu, Mercedes – sva cetiri dana – jedini izveze na medium komponenti guma, vozeci lagano simulacije trka i tokom testova nijednog trenutka na probati nijednu od meksih komponenti pneumatika… To moze samo neko ko je jako SAMOUVEREN u vrednosti –… Read more »

FO108F

Ne stoji ti ova o gumama što se pokazalo prošlih sezona da je upravo Merecedes na istoj strategiji ostajao najduže na stazi.

Andrej3

kimi je korektan kao timski kolega i uodlicnim je odnosima sa vettelom tako da mu nece odmagati u borbi za titulu ako on ne bude u konkurenciji,ali ako stvarno mislis da ce kimi biti drugi vozac dok je jos i matematicki u borbi za titulu onda se grdno varas,nikad to nije bio i nece,ove sezone je prvi bolid alisona a znas kako je kimi vozio njegov auto u lotusu tako da ta podjela ne postoji…prosle godine je nije bilo dok je kimi matematicki bio u trci za titulu i to je bio arivabeneov stav,nece biti ni ove..

Ayrton Mclaren

Nakon ovih prvih testova prerano je donositi neke velike zaključke, ali ipak se nadziru obrisi kako bi to moglo izgledati ove sezone. Mercedesova PJ izgleda impresivno, 200 krugova više od ostalih, a mislim kako je i brzina tu…..nema straha za njih. Ferrari izgleda dobro, FI me ugodno iznenadila, RB također. Williams malo samozatajan, Renault otprilike tu gdje se moglo i očekivati, slično kao i TR. Lijepo je vidjeti da Haas izgleda jako dobro, ne zaboravimo da je ovo tek početak za njih, mislim kako će biti bolji od Manora u svakom slučaju. Za kraj moj McH….prva dva dana pozitivna pa… Read more »

Bilal

Ja kolko sam pratio testiranje Kimi je na gumama medium imao vrlo dobra vremena tako da ne sumljam u brzinu

FerrariHR

Kako mi je drago zbog Hassa i Toro Rossa,vidi se da su dobro sve posložili,a imaju odličan motor propetog konjića. Kako su ih svi pljuvali na početku zimske pauze,al biće oni još bolji.

splico3107

http://www.formula1.com/content/fom-website/en/video/2016/2/Analysis__who_impressed_most_in_the_first_test_.html

evo malo guštajte…

zaključak battle from mercedes and ferrari will continue

hrcfaca

Nakon 4 dana testiranja mislim da je da su sigurno neke stvari malo jasnije kao što je da Mercedes ima motor s kojim može vjerojatno odvesti i 10 utrka po pouzdanosti, Ferrari se čini dosta brz, ali pitanje koliko su i drugi išli do maksimuma. A 3. stvar je da će izgleda sredina poretka biti nikada bliža. A Mch h je očito napravio jedan korak prema naprijed što se tiče pouzdanosti, ali izgleda da još to nije dovoljno, a i pitanje kakva će biti ova druga verzija Hondine jedinice, nadam se da će biti još pouzdanija od ove prve jer… Read more »

ZX10R

Žao mi je Alonsa ,volili vi njega ili ne Fernado je top klasa i sigurno još uvijek broj 1 na gridu.
Nažalost kockao se i izgubio !
Jednostavno nemogu vjerovat fa Mclaren s hondom nemože napraviti dobar bolid ,a to znači među prvih 5-7 ,vidimo da ni ove godine to nije to .
Neznam stvarno mi je žao ,kao navijač scuderie ja im od srca želim da budu konkurentni .
U stvari želim reči da uvijek volim da su 4-5 ekipa tu negdje jer to je onda utrkivanje i uživanje za navijaće.

wilson

Sto reci nakon ova 4 dana a da puno odudara od onoga sto je manje vise poznato? Iza Merca i Ferrarija, stvari ce biti zanimljive. Ugodno me iznenadili Haas i Manor. Ono sto ne razumijem je McH. Prvo ih zaustavi kvar sa hidraulikom , promijene motor a onda ih potpuno paralizira puštanje rashladne tekućine. I onda izjave da je u pitanju sitan kvar, ali problem je sto je taj dio motora teško pristupan, ništa strasno. Ako testovi traju 8 dana, znaci da svaki vozač ima na raspolaganju 4 dana. I ako ti propadne cijeli dan zbog toga, to je strahovito… Read more »

kobayashiF1

O čemu ti govoriš?? Force India je druga momčad prvenstva! 😀

ciki-f1

Ma naravno da je, možda i ugroze Merc.

Leo

Nemoj tako,Alonso je najavio da će ugroziti Merc.🏁on je prosviro….

ciki-f1

Ma Merc je u opasnosti od svih strana…ne znaju tko će im prije zasmetati na stazi.

MJ512

Vidim da dosta ljudi na ovome, ali i drugim portalima pita zašto Ferrari radi malo krugova. Ferrari to radi jer detaljno provjeravaju komponente bolida pošto je bolid potpuno nov, a nije evolucija bolida kao što je to npr. Mercedesov. Dakle, drukčiji razmještaj i veličina komponenti bolida zahtijeva nova mjerenja i analize. Izračunajte samo ako za ugradnju jedne komponente npr. drugačijeg radijatora hlađenja treba oko sat vremena, koliko krugova naprave ostale momčadi za to vrijeme. A i nitko ne spominje koliku su kilometražu napravili Toro Rosso i Sauber (2. i 3.) momčad po kilometraži sa starim Ferrarijevim pogonskim jedinicama. Isto tako… Read more »

marko7

Svaka cast! napokon neko objasnio bit testiranja 🙂

MJ512

Hvala! 😀

Leo

Daj bože da Ferrari bude dobar i da Vetel napraši crnog Senu za dobrobit sporta.

AlonsoForever

dobro je da nije problem nikakav na motoru. Pozitivan znak. Raduje me sljedeći test…sad imaju(McLaren-Honda) malo više od 250 krugova za analizu i učenje o motoru i bolidu,pa će znati postavke za 2nd test i novu verziju Mk2 motora.
#BelieveInMcLarenHonda!

Leo

S čime se ti tješiš.Pa ako je neki bezvezni kvar što ga nisu riješili?
McLHonda je i dalje banana i ništa od tog projekta.

f120

stvarno brate s cim se ti tjesis kao nije nista na motoru a curi na sve strane iz motora hahaha, pa ne mogu vjerovati,jednostavno budite realni i prihvatite da se u banani totalnoj i trebat ce vam godine da se izvucete iz ovg dreka u koji vas je honda uvukla

AlonsoForever

piiiit’o bih ja tebe da je Mercedes ovakav kakav Honda 😉 uživaj u dominaciji.

f120

uf da su ko honda ne bi ih stedio vjeruj mi, jos im ne mogu oprostiti sto su kimiju i tada mclarenu 2005 za kojeg sam navijao (sve dok merc nije napravio tvornicku momcad)uzeli konstruktorski i vozacki trofej s svojim motor koji je bio zvijer ali ta se zvijer previse kvarlia i oduzela im naslov,a honda nit ima zvijer nit ima pouzdanost jednom rijecju to je SMECEEEE u izvedbi japancina

Leo

Ružno zvuči al HONDA JE SMEČE.A vidiš jučer je govorio da Honda jedina može pobijediti Mercedes a danas su se toliko stisli da ne mogu poštenu izjavu dati što je to bilo danas.Grozno satrat če ih i Manor

kobayashiF1

Što prije raskrstite s hondom to bolje po vas! Nije ni sramota uzet prošlogodišnje ferrarije motore ko Toro rosso… SRAMOTA je 2 godine zaredom bit gori T rossa! Mada je Manor vrlo blizu Mclarenu… nebi ih otpisao… 😉

ciki-f1

Bome, neka nastave ovim tempom na sljedećem testu, ja se kladim da će ih Manor naprašiti.

f120

ajme evo citam komentare ovih ferrarijevaca i nemogu se nacuditi ko da su u garazi ferrarijevoj u braceloni hahahah,pita jedan forumas zasto nema ferrari na stazi skoro 4 sata a ovaj ferraijevac redukul unatoc provjerenim informacijama sa staze koje kazu da mjenjaju radiator jer se pokvario kaze kao da testiraju i proucavaju nove stvari pogonske jedinice kako tako da stoje u garazi hahahahaha,i na sljedece pitanje zasto ferrari ne vozi vise krugova slican odgovor kao da je to sve novo da su premjestali pozicioniranje komponenti pj i da to moraju proucavati hahahaha,pa sto mercedes renault i honda nisu prijemstali i… Read more »

west

Neki čuju i vide samo što oni žele čut i vidjet.Blago njima u njihovom mraku!

MJ512

Molim te da mi daš link gdje to Vettel govori da zbog kvarova nisu bili u mogućnosti odvoziti više krugova. Ja sam naišao na barem 10 članaka kroz ovih par dana gdje govori da testiraju neke komponente i da zbog toga što je bolid skroz novi detaljnije provjeravaju rad cijeloga bolida. Čak uzimaju podatke od Haasa i vrše detaljne analize kako bi još više unaprijedili pogonsku jedinicu. Kao što je Vettel rekao bolid je odličan i da se ponaša baš onako kako on to želi, a kada četverostruki prvak to kaže onda to ima težinu. A slično je rekao i… Read more »

MJ512

A kada si već spomenuo Vettela zašto onda nisi napisao da je rekao da je pogonska jedinica puno bolja od prošlogodišnje u svakome pogledu pa tako i što se tiče pouzdanosti.

MJ512

Istina je da zbog problema na sustavu za dovod goriva nisu odvozili prvi dio jučerašnjeg testa, ali kao što danas vidimo bolid funkcionira odlično. Čak je i Kimi rekao sve ide po planu i da ga ih ne zabrinjava Mercedesova kilometraža te da će nastaviti isprobavati nove komponente i uštimati bolid do kraja. A ovaj bolid je sigurno veliki korak unaprijed, iako Mercedes ostaje favorit. 🙂

FO108F

Samo prenosim šta je čovjek izjavio u originalu da pojasnim raspravu a inače da ti budem iskren njihovi me problemi baš puno i ne zanimaju.

MJ512

Drago mi je da se uključuješ u raspravu. Ja sam također čitao originalnu izjavu na Ferrarijevoj službenoj stranici, kao i na Autosportu i ne može se baš reći da su to kvarovi. Ali mislim da bi te stanje najveće konkurencije moralo zanimati, ako navijaš za Mercedes ili Hamiltona kao vozača. 🙂

FerrariHR

MJ512…Cijenim tvoje komentare,vidi se da daješ mišljenje onako kako realno i je,samo ću ti dat prijateljski savjet..ovi gori Hamiltonovi sljedbenici su slijepi na ono šta piše pozitivno u vezi Ferrarija,a vole istaknut sve negativno i skloni su provocirat i okrenit sve naopako. Nemoj trošit tipkovnicu,možeš se pozvat na sve moguće portale,al oni pišu ono za šta i jesu na portalu,PROVOKACIJA,samo njima razumljiva i komična.

MJ512

FerrariHR nedam se ja isprovocirati. Znam da ima onih koji rado to rade, ali zato im baš i navodim realno stanje stvari. 🙂

FO108F

Auto motor und sport donosi Vettelovu izjavu nakon prvog dana”Mi smo svakako željeli voziti malo više ali dva ili tri manja incidenta su nas zaustavili u popodnevnim satima.To su manji problemi ali ubrzo mogu postati preveliki ako ih se ignorira.Još je sve novo bolje biti na oprezu.”

MJ512

Na to sam i sam mislio gore kada sam rekao da testiraju rad komponenti i da im to oduzima vrijeme koje mogu provesti na stazi. Dakle neka komponenta ne radi pravilno, oni analiziraju gdje je greška i rade na unaprjeđenju. Ali incident nije kvar. Do kvara vodi ono što si i sam napisao, a to je ignoriranje incidenta. Incident je npr. pojava nepravilnosti u radu neke komponente, ali je ona pri tome još uvijek djelomično funkcionalna dok kod kvara više nema funkcionalnosti. 🙂

ciki-f1

MJ- bolje da se sad zaustavljaju nego na utrci. A što se kolega navijaća Mercedesa tiće, pusti, strah je vrag.

MJ512

Slažem se. Ako trebaju nešto unaprijediti neka to naprave sada jer zbog toga postoje testiranja. 🙂

FerrariHR

F120…Smanji doživljaj,ne pametuj i budi pristojan.

zgrobnika

Mislim da je honda trebala dati RB-u svoj PU bilo bi im puno bolje.

Leo

Definitivno,mislim da ništa od Honde da je iole dobar motor za 2016 g. i da nemaju problema a sada je očito da ih imaju nebi Arai tako dobio pedalu.

zgrobnika

Vjerovatno si u pravu ali barem bi testirali na dva para bolida i RB bi napravio bolje hlađenje. Šasija RB bi im donjela bolje rezultate.

loni

Točno… Hondi bi bilo puno bolje da je dala Red Bullu motor (PU),
Samo bi Red Bullu bilo puno lošije 😉

zgrobnika

Točno tako ali slijedeće godine bi svima bilo bolje. Ili bi se Honda opet povukla iz F1.

sladjan87

Sto je testirao Mercedes ? Pouzdanost ?

ciki-f1

Živce konkurencije.

kobayashiF1

Honda se sramoti Haas će ih ispeglati!

matkoteo

Mozes biti i stostruki svjetski prvak, ali ovu hondu tesko da mozes dovuci do cilja

matkoteo

Tek toliko da se zna navijam za Alonsa ali ova skrinja koju vozi je ocaj

kobayashiF1

Ne zavaravajte se brzinom Ferrarija , na najmekšim su gumama ! Pratite force indiu, izgledaju odlično!

dxdy

ali 3 sekunde razlike između US i S je previše… no stvar je da brzina jednostavno ništa ne znači. ma sad se testira puno toga i sumnjam da ćeš ijedne vidjeti u punoj brzini. ništa nećemo točno znati sve do prvih kvalifikacija…

kobayashiF1

Kažem ti da je Hulk na M sporiji od Vettela 2 sec. A navodno su US od S brze 8 desetinki.. hm.. oglavnom ako po ničemu onda ce ih Merc dobiti po izdržljivosti…

popidipupi

Ultra soft je od super softa brži 0,8 sec ,a ne od softa.
Get your facts straight

popidipupi

Gary Anderson je rekao na Autosportu da Meca i Force india izgledaju impresivno

kobayashiF1

Moje greška, al još jedan + za F Indiu

dxdy

e pa ne čudim se onda što sam danas vidio snijeg da pada kad je Kimi prvi 🙂 hehehe ajde da se i on malo probudio… ah ne opet Honda… samo 3 kruga…

Tuzlaensis

Baš me interesuje kako to vozači čuvaju brzinu. Da li mehaničari postave blokadu na gas ili nešto, čisto sumnjam da ljudi koji žive za brzinu i maksimum mogu da pritisnu pedalu manje nego što je potrebno..

dxdy

trebalo bi uz vrijeme stajati i max broj okretaja pri najvećoj brzini pa onda bi mogli približno ocijeniti… no stvar je da se sada testiraju neke stvari pa onda najbrže vrijeme ništa ne znači kao npr i pri slobodnim treninzima prije kvalifikacija

Tuzlaensis

Rado bih Vedrane, ali mi Sir Frank ne govori mnogo na tu temu posljednjih godina :/

Related Posts