U 14 sati je nastavljen četvrti dan prvih predsezonskih testiranja u Španjolskoj. Najbrži je prije jednosatne pauze bio Ferrarijev vozač Kimi Raikkonen koji je na ultrasoftu odvozio krug od 1:23.477, što je ipak bilo sporije od vremena koje je jučer odvozio Force Indijin Nico Hulkenberg na sporijoj supersoft mješavini.
Mercedes je danas ponovno odlučio podijeliti testne dužnosti među svojim vozačima; Lewis Hamilton je prije pauze odvozio nevjerojatnih 99 krugova, a poslijepodne ga je zamijenio timski kolega Nico Rosberg.
McLarenov vozač Fernando Alonso je odvozio samo tri kruga, a Honda je potvrdila da bi se bivši dvostruki svjetski prvak trebao na stazi pojaviti nešto kasnije kada mehaničari srede probleme na MP4-31.
Vremena u 13:00:
1. Kimi Raikkonen Ferrari 1:23.477 US 58 2. Kevin Magnussen Renault 1:25.263 S 67 3. Max Verstappen Toro Rosso 1:25.393 M 75 4. Daniil Kvjat Red Bull 1:25.900 M 57 5. Felipe Nasr Sauber* 1:26.053 S 50 6. Lewis Hamilton Mercedes 1:26.295 M 99 7. Alfonso Celis Force India 1:26.875 M 36 8. Rio Haryanto Manor 1:28.266 S 43 9. Felipe Massa Williams 1:28.684 M 33 10. Esteban Gutierrez Haas 1:29.088 M 26 11. Fernando Alonso McLaren - - 3 *prošlogodišnji bolid US-ultrasoft S-soft M-medium Kompletirani krugovi dosadašnjeg dijela testiranja (do 13h): 1. Mercedes 589 krugova 2. Toro Rosso 411 krugova 3. Sauber* 359 krugova 4. Williams 354 kruga 5. Ferrari 330 krugova 6. Red Bull 330 krugova 7. Force India 293 kruga 8. McLaren 257 krugova 9. Renault 257 krugova 10. Manor 244 kruga 11. Haas 216 krugova *prošlogodišnji bolid
Tijek testiranja:
McLaren je u 16 sati potvrdio da je istjecanje rashladne tekućine odgodilo nastavak testnog programa te da momčad radi na uklanjanju problema. Vrlo je vjerojatno da su time završena prva predsezonska testiranja za britansku momčad.
Felipe Massa je prvi puta ponovno na stazu izašao u 17h, a Kimi Raikkonen tek u 17:10.
Nakon manjih problema s Renaultom R.S.16 prošlih dana, Kevin Magnussen je danas imao produktivan dan. Odvozio je više od 150 krugova, ali njegov bolid je opet stao 15 minuta prije kraja testa.
Mercedesov W07 funkcionira bez ikakvih problema, Rosberg i Hamilton su odvozili 185 krugova.
15:30 – Crvena zastava – Rio Haryanto je izletio sa staze u četvrtom zavoju. Indonežanin je sa staze izletio i jučer i to u petom zavoju.
16:50 – Crvena zastava – Esteban Gutierrez se zaustavio na izlazu iz četvrtog zavoja.
17:45 – Crvena zastava – Magnussenov Renault se zaustavio u trećem zavoju.
Vremena u 18:00:
1. Kimi Raikkonen Ferrari 1:23.477 US 80 2. Daniil Kvjat Red Bull 1:24.293 US 96 3. Alfonso Celis Force India 1:24.840 SS 75 4. Kevin Magnussen Renault 1:25.263 S 153 5. Max Verstappen Toro Rosso 1:25.393 M 110 6. Felipe Nasr Sauber* 1:26.053 S 121 7. Nico Rosberg Mercedes 1:26.187 M 86 8. Lewis Hamilton Mercedes 1:26.295 M 99 9. Felipe Massa Williams 1:26.483 S 54 10. Esteban Gutierrez Haas 1:27.802 M 89 11. Rio Haryanto Manor 1:28.266 S 51 12. Fernando Alonso McLaren - - 3 *prošlogodišnji bolid US-ultrasoft SS-supersoft S-soft M-medium
A joj kratko je sunce sjalo iznad Mcl-ove garaže.
Izgubiti dan i pol zbog curenja rashladne tekućine, jako čudno.
Nekak mi izgleda da si mogu polako opet brisati suze, još jednu godinu u nizu.
slažem se katastrofa za jednu takvu momčad
Nije mi jasno što ste svi toliko zapeli za krugove mercedesa? OK, izdržljivost im je impresivna međutim i twingo od mog dede je napravio već 280 000 km bez kvara na motoru pa to ne znači da će pobijedit u bilo kojoj utrci 😀 Postoji pojam ‘pretreniranost’ i siguran sam da se isti može primjenit i ovdje.
A kako nitko ne vidi da je Toro Rosso drugi sa prošlogodišnjom specifikacijom Ferrarijeve pogonske jedinice, a Sauber treći sa prošlogodišnjim bolidom koji također ima Ferrarijevu pogonsku jedinicu? Ali istina je da Mercedes djeluje impresivno što se tiče kilometraže i broja krugova. 🙂
Da, mislim da su svi malo preozbiljno uzeli tu kilometražu koju radi Mercedes; jest za pohvalu, al pretpostavljam da bi većina drugih timova mogli radit dosta više km nego što ih rade, svatko ima svoj pristup i prioritete… Što se pouzdanosti tiče, tu su se uglavnom svi dosta usavršili, tj rekao bih da u utrkama nećemo vidjet puno odustajanja radi mehaničkih kvarova. Sliku o čistoj brzini imat ćemo tek u Australiji. Mercedes je zasad normalno favorit jer nose veliku prednost iz prošle sezone
458Italia slažem se u potpunosti. Mislim da su svi dobili na pouzdanosti u odnosu na prošlu sezonu. Čak me je i Haas ugodno iznenadio i nije imao nekih većih problema. Mercedesova kilometraža je impresivna, ali vjerujem da će Ferrari biti jako brz i da će imati mogućnost napada na njih, iako je Mercedes i dalje favorit. 🙂
Ne zavaravajte se brzinom Ferrarija , na najmekšim su gumama ! Pratite force indiu, izgledaju odlično!
Slazen se sa tobom…ne triba se zavaravat,mogu jedno 2 sec brze
To samo znači da je Ferrari daleko od limita.
Alonsova izjava od prije 3 dana:
“Last year we were not ready,” said Alonso, speaking after his first day in the car. “This year we are going to take an important step forward, and let’s hope it’s a very important step.
“And in 2017 – I have three years of my contract – let’s hope the step is even bigger to beat Mercedes.
“I think only McLaren-Honda can beat them. I still think the same.”
Malo me iznenadila takva izjava s obzirom na sve što se događa sa McLaren Hondom, ali teško da samo oni mogu ugroziti Mercedes. 🙂
http://www.motorsport.com/f1/news/alonso-only-mclaren-can-beat-mercedes-675363/
Stvarno zanimljivo, ni meni nije jasno i koja je svrha skrivanja performansi, ako ih skrivaju?!
Sada trenutno svi skrivaju performanse, ali meni nije jasno kako to misle da će se baš oni najbolje prilagoditi promjeni pravila za 2017., a tako lako otpisuju Ferrari, RB ili neku drugu momčad. 🙂
Uz dužno poštovanje svima mislim da kako stvari sada stoje jedino Mercedes može pobjedit Mercedes!
Uz dužno poštovanje, ne bi tek tako otpisao Ferrari. Istina je da Mercedes izgleda impresivno, ali sigurno je da se Ferrari neće tek tako predati. Sjeti se samo kako je RB pao, iako nisu imali takvu dominaciju. A kroz povijest je bilo i većih momčadi koje su dominirale pa su na kraju poražene. 🙂
ne trebaš biti baš bahat, ali imaš za to i kredita jer kako stvari stoje Merc izgleda kao da bi s 2 motora odvozio sezonu.
Za Alonsa navijam i uvijek je bio realan u izjavama dok je vozio za Ferrari ali od kad je potpisao za Mclaren kao da je prolupao,još lani kada je govorio da mu je isto završavati zadnji ili treči što se odnosilo na Ferrari su gluposti.Jučer govori da jedino Mclaren može pobijediti Mercedes a nakon ovakvog dana nebi se čudio da ode iz Mclarena u penziju.Ja kao njegov navijač sam brutalno razočaran nakon ovih prvih 4 dana testa (samo ovakvog scenarija sam se pribojavao).Dočim je Arai sada dobio otkaz znači da su u banani jer da je motor dobar i da… Read more »
Meni je isto sve to malo čudno. Prvo govori da mu je isto da li je zadnji ili 3, pa se kasnije nada da Honda uhvatiti postolje i sada na kraju da jedino oni mogu pobijediti Mercedes. Nadam se da će McLaren biti konkurentan da se razumijemo, iako sam navijač Ferrarija. Alonsa jako poštujem, čak sam i navijao za njega kada je bio u Ferrariju, ali sam začuđen što daje takve izjave. 🙂
🙁
Sad mi nešto palo na pamet i gledam vremena sa prošlogodišnjeg testiranja i svi najavili pomak,napravili upgrade šasije, poboljšali aerodinamiku,dodali konja čuda neka i sad su uredno sporiji nego prošle godine. Jel moguće da toliko čuvaju mogučnosti ili .. nznm .. nešto drugo.
evo vremena iz Barcelone 2015.
https://www.gp1.hr/podaci-s-predsezonskih-testiranja/
Svi skrivaju prava vremena. Pogledaj izjave koje su dali Vettel i Rosberg. Obojica govore da ova vremena nisu uopće važna i da nisu nikakvo mjerilo, nego da treba pričekati VN Australije. Jučer je Force India bila najbrža što samo dokazuje koliko svi skrivaju karte. 🙂
Razumijem ja da svi voze sa nekom rezervom, ali baš toliko 2-3 sek čisto sumnjam, najbrži krug na utrci u Barceloni prošle godine je napravio Ham/Merc 1m 28.270s … sad voze 1.22.8…pa do 1.29 … koliko je tu onda mjesta za sakrivanje nečega.. A i šta se tu ima sakrivat, nema tu više pomoći neke, ako si pogodio pogodio… merc nije nitko mogao stići cijelu sezonu .. slažu i planiraju ove motore i bolide od polovice prošle godine i ako nisu do sad složili kako treba neće ni u ova 2-3 tjedna do utrke
Može se tu dosta toga postići kroz ta 2-3 tjedna. Pogledaj samo Ferrari koji će za Australiju doraditi pogonsku jedinicu na temelju podataka koje će dobiti kroz testove. A što se tiče postavljanja nekih najbržih krugova tu ti je odgovor baš to što si ti naveo. Dakle ne postavljaju najbrža vremena baš zbog toga jer u utrci ne voze ista vremena kao u npr. kvalifikacijama (pogledaj razlike između polea i najbržeg kruga u bilo kojoj utrci). A i čemu riskirati neko izlijetanje, sudar ili nešto kada kasnije trebaju popravljati bolid, a time gube vrijeme koje su mogli potrošiti na testiranje… Read more »
A ima tu još sigurno dosta razloga zašto ne pokazuju punu brzinu koje mi ne znamo. 🙂
Prva dva dana pozitivna za McH, poslije čista katastrofa.Zanima me, da li Ron i dalje misli da je Honda najbolje rješenje za osvajanje naslova? Možda je dugoročni plan ok, ali koliko dugo će trajati strpljenje uprave samog proizvođača, pa i McLarena ako ova suša rezultata potraje? Silni novci se ulažu a ako rezultata neće biti, što onda? Pouzdanost i dalje ne valja. Pitanje je i koliko snage razvija PU? Kako razvijati sami bolid ako opet motor bude štrajkao, kako sve to skupa uštimati? I kad to urade, Merc i Ferrari će biti miljama daleko. Nadam se da će ipak biti… Read more »
ma obično curenje rashladne tekućine njih zaustavi dva dana muka mi je odma
dali zna netko zašto ferari ima toliko malo krugova?
Motorsport.com u 15:23 piše: We’ve heard why Ferrari is still stuck in the garage – the team is changing a cooling radiator on the SF-16H. It could be another hour or so before Raikkonen is back on track.
Rade na ispitivanju novih stvari vezanih za pogonsku jedinicu, što oduzima vrijeme koje bolid može provesti na stazi. Ne znam da li je i ovo mijenjanje radijatora za hlađenje dio toga, ili je došlo do nekih problema. U prošla 3 dana svi su bili jako zadovoljni iako je Kimi jučer imao problema sa dovodom goriva. Vettel je rekao da je bolid baš onakav kakav želi i da radi odlično. Inače Ferrari će za Australiju dodatno poboljšati pogonsku jedinici, tako da smatram da je istina da isprobavaju neke nove stvari. 🙂
da sve to super ali ferari ima skoro pa duplo manje odvoženih krugova to je ono što me brine.
Baš zbog te promjene komponenti. Inače mislim da što se tiče pouzdanosti ne bi smjelo biti nekih problema pošto su njihovi bolidi među najpouzdanijima kroz zadnjih nekoliko sezona. 🙂
Inače vjerujem da će Ferrari raditi simulacije utrke na drugome testu, kao što ih sada radi Mercedes, ali najbolje je pričekati jer ionako nećemo skoro ništa znati do Australije. 🙂
Pogledaj samo Toro Rosso. Prošlogodišnja specifikacija Ferrarijeve pogonske jedinice, a drugi su po broju krugova. 🙂
Vezano za McH, nikako ne mogu razumijeti kako još uvijek imaju ovako velike probleme? Ok, i drugi su mijenjali položaj komponenti, razvijali motor ali ovo je previše. Kontrola kvalitete komponenti, kak stojite sa tim? Radi li to tko u Hondi? Dva dana ide sve ok i onda zapadnu u isto .ranje kao i prošle godine? Ma dajte, molim vas. Što slijedi sa novom specifikacijom motora idući tjedan? I dalje tvrdim da će biti sretni kao beba sa zvečkom ako prođu u Q3 u Australiji.
I da stvar bude još ljepša, izgleda da je testiranje gotovo za ovaj tjedan. Motorsport-total.com piše:
Test beendet für McLaren
Es sieht danach aus, dass für Fernando Alonso schon Schicht im Schacht ist. Das twittern zumindest spanische Kollegen. Dabei hatte es von McLaren-Honda geheißen, es handle sich nur um ein Leck im Kühlsystem. War dann offenbar doch ein problematischer Defekt. Momentan steht der Lokalmatador bei drei Runden.
šta si reka nisan shvatia ;D
McLare se samo sramoti.. Haas ih šamara! 😀
Izgleda da je test za McH danas završen.
@... F1ALONSO: ni ja niš ne kužim:) Čitam i ne vjerujem da se ovo dešava. Novi šef Honde kaže da su sa motorom za 2016 napravili 4000km u tvornici preko zime i da još imaju problema. Pa Merc je u ova 4 dana skoro odradio isto. Vidljivi napredak? Mislim da malo morgen.