S prvim danima u novoj godini s nestrpljenjem čekamo prva predstavljanja bolida za 2016. godinu, a medijima se počinju širiti razne informacije, ali i glasine o novinama koje će momčadi pripremiti za novu sezonu. Jedna od momčadi koju se budno prati je svakako i Scuderia Ferrari.
Na društvenim mrežama i internetskoj stranici talijanske momčadi je postavljen brojač koji će se zaustaviti 18. siječnja u podne, ali gotovo je nevjerojatno da će to biti datum predstavljanja novog jednosjeda, čiji projekt nosi kodno ime 667, jer je do prvih predsezonskih testiranja ostalo još više od mjesec dana. Međutim, Autosprint navodi da je stražnji kraj ovogodišnjeg bolida uži, dok isto tako postoje glasine u kojima se spominje da je prednji dio bolida kompletno modificiran.
Osim toga, isti autori također sugeriraju da je Ferrari drugačije posložio svoju izvedbu sustava za obnovu energije pogonske jedinice.
Autosprint spominje još jednu promjenu, a to je nos koji bi mogao izgledati kao zaobljenija verzija prošlogodišnje izvedbe, te bi trebao biti sličniji prošlogodišnjoj izvedbi Toro Rossa.
ovi se opet mnogo hvale ,a kada god to cine debelo uprscu
E zaboravio sam dodat da 667(666) će predstavljati veliki problem Mercedesu
Gdje je više taj treći mjesec, prva utrka na moj rođendan i još da Ferrari pobjedi, nema ljepšeg rođendana
…allison je preuzeo
Lijepa priča oko Ferrarija za razliku od Honde.Samo naprijed da malo pomutimo račune Totu i Hamiču.
Baš sam jučer čitao na talijanskim portalima što nam to sprema Ferrari. Kao prvo Ferrari je za 2016. u suradnji sa Magnetti Marellijem razvio potpuno novu MGU-K jedinicu. Ta jedinica je kompaktnija i lakša te neće stajati iza motora kao 2014. i 2015. nego s lijeve prednje strane motora. Na taj način će Ferrarijev stražnji kraj biti još uži nego 2015. što znači više downforcea tj. brža vremena. Također novi će Ferrari imati drugačije smješten hladnjak stlačenog zraka (intercooler) koji se 2015. nalazio unutar V-prostora između redova cilindara V6 motora. Ferrarijev hladnjak zrak-voda trebao bi biti smješten unutar same šasije… Read more »
I ja sam sve to pregledao po talijanskim portalima. Nadam se da će Ferrari od prve utrke biti sposoban da napadne Mercedes i da ga tijekom sezone potpuno “ulovi” i prestigne.
Marchionne je rekao da očekuje pobjedu u Australiji. Iskreno, ja se nadam da će to i uspjeti napraviti, ali ipak mislim da ima Mercedes još rezerve u svojim bolidima i plus još koliko će napredovati kroz predsezonu tako da treba znati da se i njih nešto pita. Ali definitivno bi se usudio reći da će 2016. biti jako zanimljiva godina za Ferrari i da će vjerojatno biti i više nego konkurentni. Forza Ferrari!!! 😀
Deficit na kraju sezone je veći nego deficit na početku prošle sezone.
Mr Spaceguy…Zavisi iz kojeg kuta gledaš,ako se vodiš brojkama,možda i je tako,al nebi baš bio uvjeren u tvoju tvrdnju.
Sve će se vidjeti 20.3. u Australiji. 😀
Mj512 svaka ćast na komentaru na novim informacijama skidam kapu👍
Sto donosi uži zadnji kraj?
Ako ce nos biti slican kao TR, znaci aero paket se popravlja?
Uži stražnji kraj donosi veći i brži protok zraka prema difuzoru,tj. automatski veći downforce i brža vrimena po krugu. Toro Rosso ima odličnu šasiju,pa usporedba sa njima nemože bit loša,moje mišljenje. Al ipak,Ferrari će to posložit opet po svome,tako da će bit sličnosti a možda i neće. Jedvo čekan predstavljanje bolida.
Hvala na objašnjenju. Čekamo testiranja pa da vidimo, ali ovo zvuči ozbiljno i obećavajuće
Prednji kraj je bio velika mana bolida iz 2015 i i novo prednje krilo i nos su bili 2 glavna segmenta na kojima je Ferrari trebao poraditi na 2016, a sve tehnicke specifikacije koje “cure” ukazuju na veliki korak naprijed u tom podrucju. Također postoje velika nagađanja oko ovjesa Ferrarija. Dosta izvora donosi svoja viđenja pa govore kako će naprijed biti push a iza pull difuzor, i silne kombinacije, a to je još jedna točka za koju je sam Allison izjavio da je to želio riješiti za 2015 ali kako nije imao vremena. Treća stavka navedena ovjde uži stražnji kraj,… Read more »