Honda je danas demantirala navode španjolskih medija koji su jučer objavili vijest da će nova specifikacija pogonske jedinice biti 220 konjskih snaga snažnija. Japanci su navodno riješili sve svoje probleme s ERS sustavom, a tu su i preinake na samom motoru. Međutim, Sky Sports danas donosi drugačiju priču.
“Nedavni navodi u medijima su sugerirali velik porast u konjskih snagama za McLaren Hondu u 2016. Radi se samo o špekulacijama i neutemeljenim izvještajima, a navijače i medije molimo da ih tretiraju kao takve”, rekli su iz Honde britanskom Sky Sportsu.
McLaren je prošle sezone imao katastrofalnu sezonu, najviše zbog Hondine pogonske jedinice koja nije bila ni pouzdana niti konkurentna. Ekipa iz Wokinga će novi bolid predstaviti 21. veljače, dan prije početka prvih predsezonskih testova.
Vidim da je sad nastala velika pompa i nevjerica dali je istina i moguće da je Honda uspijela naći dodatnih 220 konja?Pa još k tome kao Honda je to demantirala?? Ma ljudi moji želim vas podsjetiti da su japanci jako samozatajni ali i tajnoviti ! Ono što vam mogu reći je da su zaista cijele praznike njihovi inženjeri doista proveli u garaži i dok su se druge ekipe više-manje opuštale i slavile Hondisti su marljivo radili i ono što sam čuo je da su doslovce isprekombinirali cijelu pogonsku jedinicu dio po dio! E sad rezultat koji su dobili je zaista… Read more »
Joj daj ne drobi kad ti tako moram reč…pričaš koda si sad došo iz Japana iz njihove tvornice.Bilo je tu takvih proroka i lani pa ih više nema za vidit,da ti je nik stari lisac to bi onda razumio al još jedan lisac ne ne …
https://www.youtube.com/watch?v=TB54dZkzZOY
Potpuno logično da su demantirali, jer priča nema veze sa zdravom pameću… Porast snage od 163 KS u ERS dijelu tj. MGU-K (inače je to 120kW, koji su inače dozvoljeni maksimum snage za MGU-K po pravilima) je doslovce nemoguć… Naime bio bi moguć samo i jedino da lani MGU-K nije imao nimalo snage tj. da je bio čista nula… Što se i desilo na nekim utrkama, no to su one koje su završili unutar prvog kruga… Nema teorije da F1 bolid odveze kompletnu utrku bez MGU-K, moguće je da ju odveze u nekakvom reduciranom modu od recimo 80% snage, no… Read more »
Tehnički nisu demantirali.
Priča je išla (dosta puta na skyu spomenuto, sad jel to baš tako?) da na dugim pravcima u nekom trenutku iscrpe sve što su “harvestali” s ERS-ovima. Ono baš svih 160hp. S tim da je MGU-H problem, tj turbina koja je premala pa ubiru nedovoljno energije s te strane. Vjerojatno većina zna, al MGU-H je povezan s turbom pa kad on vrti na visokim rpm (prema 100k), odatle se uzima energija, a kad okretaji padnu, MGU-H spoola turbinu da se umanji turbo lag kad želimo opet puno ubrzanje. Energiju koju je pohranio MGU-H može u nekom trenutku dohvatit MGU-K i… Read more »
Ako nije bila istina,demantiraju,a ako je bila istina,smiruju stvar jer ne žele da se otvaraju karte prije vrimena..
Slazem se s tvojim misljenjem il nisu rijesili probleme s motorom il su stvarno nabili toliku konjazu pa ne zele otkrivati karte prije vremena.
Da li neko ima informaciju o tome koju će tačno funkciju obavljati Jock Clear u Ferrariju? Svi znamo njegovu prošlost i dosadašnja zaposlenja, pa me baš zato interesuje 🙂
Prema onome što sam čitao, očekujem da će doći na slično mjesto kao što ga je imao Pat Fry tj. vjerojatno će biti direktor inženjeringa. Ništa još nije službeno potvrđeno, ali neki strani portali su prenijeli takve informacije. 🙂
Krenula prva testiranja…
Evo nekih postova i slika sa Tweetera na Forumu:
https://www.gp1.hr/forum/formula-1-group1/aktualno-u-f1-forum1/testiranja-2016-thread1359/
Tnx! 🙂
btw da nisi stavio link nebi na forum još tko zna koliko niti zavirio
jednostavno je očajan, pogotovo u usporedbi sa starim..
(zavrim samo kada primjetim da je netko od starih forumaša nešto postao, ali najčešće samo proletim po člancima koje nisam već pročitao drugdje, iskreno ova je platforma skroz dobra samo za mobitele i sl, bar meni).
Sve pada u vodu 🙂