Lewis Hamilton
Frano Kiso: Ove godine gledamo puno zrelijeg i odmjerenijeg Hamiltona koji je osvojio točno pola odvoženih utrka i bez sumnje je najbolji vozač polusezone uz Sebastiana Vettela. Jedina ‘mrlja’ je loša predstava u Mađarskoj, dok će njegova momčad još dugo pamtiti kardinalnu pogrešku u Monaku.
Vedran Kristić: Britanac se ove sezone ‘predbilježio’ na prvo startno mjesto. Slavio je na najviše utrka i odvozio najviše najbržih krugova. Prednost u vozačkom poretku bi bila puno veća da nije bilo nesretnog Monaka. Međutim, što bi bilo kad bi bilo… Sljedeća utrka se vozi na Spa-Francorchampsu, a Lewis će tamo željeti ‘ispraviti stvari’, što zbog loše predstave prije 2 tjedna na Hungaroringu, što zbog nesretne nedjelje kada je vožena prošlogodišnja VN Belgije.
Ivan Pavić: Aktualni svjetski prvak je ove sezone puno bolji u svim segmentima od svog timskog kolege, bilo da je riječ o kvalifikacijama ili o samoj utrci. Pokazao je kvalitetu, brzinu, zrelost i potrebnu umjerenost. Jedino je u Mađarskoj „izgubio konce“, ali bez obzira na sve i dalje ostaje glavni kandidat za naslov prvaka.
Nico Rosberg
Frano Kiso: Čini se da Nico nije na istom nivou kao prošle sezone, pogotovo u kvalifikacijskom dijelu, iako i dalje profesorski odrađuje sve svoje zadaće. Nijemcu subotom nedostaje nekoliko desetinki, dok se nedjeljom mora više posvetiti ofenzivi, a manje defenzivi.
Vedran Kristić: Nijemac je prošle godine iznenadio kada je Hamiltona dobio u kvalifikacijama. Unatoč manjem broju pobjeda, za naslov se borio do samog kraja. Uoči nove sezone, jednom je prilikom rekao da će Sebastian Vettel na mnoštvu utrka gledati stražnji kraj njegovog W06. Međutim, ove godine gledamo nekog sasvim drugog Rosberga pa se njegova želja ne ispunjava tako često. Sunarodnjak u Ferrariju ima samo 21 bod manje, upravo onoliko koliko Rosberg kasni za Hamiltonom.
Ivan Pavić: Nijemac ove sezone ne uspijeva pratiti Hamiltonov tempo, ali unatoč tome razlika u bodovima i nije tako velika. Rosberg nije uvjerljiv kao prošle sezone i trebao bi krenuti agresivnije u nastavak sezone ako želi ostati u igri za naslov prvaka, ali također mora biti i oprezan jer za vratom mu puše Sebastian Vettel.
Sebastian Vettel
Frano Kiso: Sjajni Vettel ove godine dokazuje svoju klasu čak i najljućim osporavateljima njegovih vozačkih vještina. Na stazi je konzistentan, vrlo brz, promišljen i fokusiran, te spreman uhvatiti svaku priliku koja mu se pruži.
Vedran Kristić: Po riječima mnogih, radi najbolji posao ove godine. Teško je ne složiti se s time. Redovito je na postoljima, iskoristio je ukazane prilike te je dva puta slavio. SF15-T ne može konkurirati Mercedesovom pobjedničkom stroju, ali ekipa iz Maranella sada ima i glavu i rep pa Vettel samo treba ostati naoružan strpljenjem.
Ivan Pavić: Vettel je odličan ove sezone. Kada usporedimo njegovu prošlu sezonu s ovom, vidljivo je da se preporodio i da zaista uživa u crvenom bolidu. S dvije pobjede na svom kontu približio se Nici Rosbergu. Ostaje za vidjeti što Ferrari može napraviti u ljetnoj stanci da omogući Vettelu možda i još pobjeda ove sezone.
Kimi Raikkonen
Frano Kiso: Kažu, sreća prati hrabre. Kimi ove godine nije imao puno sreće, a ni potrebite odvažnosti u ključnim trenucima određenih kvalifikacija i utrka. Finac već drugu sezonu zaredom uvjerljivo gubi od momčadskog kolege, a na njemu je da u preostalih devet utrka konačno uzme stvari u svoje ruke i pokaže sve one odlike koje su ga godinama krasile.
Vedran Kristić: Najpopularnijem vozaču današnjice bi ovo mogla biti posljednja sezona u Formuli 1. Istina, puno puta ove godine nije imao sreće te je imao tri odustajanja dok Vettel nije imao nijedno. Međutim, i ove godine jako zaostaje za svojim timskim kolegom, a tu su i neke vozačke (skupe) pogreške. Pred Fincem su stresni tjedni…
Ivan Pavić: Raikkonenovo mjesto se ljulja, to je vidljivo i u samim izjavama Maurizia Arrivabenea koji je u nekoliko navrata pokušao probuditi Finca iz njegovog zimskog sna. Moramo priznati da Kimi nije imao sreće ni s pouzdanosti, ali Finac jednostavno nije bio pravi ove sezone i osim u Bahreinu, nije pokazao vožnje u rangu njegovog timskog kolege.
Valtteri Bottas
Frano Kiso: Finac je u novu sezonu ušao sa zdravstvenim problemima, a u prvoj polovici sezone nije nikako uspio uhvatiti onaj svoj pravi, prepoznatljivi ritam. I dalje je brz i konzistentan, drži četvrto mjesto u poretku vozača, a u nastavku će imati zadaću dodatno opravdati epitet jednog od najboljih vozača na gridu.
Vedran Kristić: Zasjao je prošle godine, a sada se spominje kao zamjena za Kimija Raikkonena. Finac je propustio prvu utrku sezone u Australiji te ima samo tri boda više od Felipea Masse. U kvalifikacijama je lošiji od svog timskog kolege te će se morati trgnuti ako želi zadržati epitet jednog od najboljih vozača na gridu.
Ivan Pavić: Bottas nije pokazao svu raskoš svog talenta dosad u sezoni, ali vodi tijesnu borbu sa svojim momčadskim kolegom i s dva vozača u Ferrariju. Drži četvrto mjesto u poretku i govorkanja oko njegovog prijelaska u Ferrari su sve veća. Da bi zaista konkurirao za mjesto u Ferrariju, Finac će morati pružiti bolje predstave u nastavku sezone.
Felipe Massa
Frano Kiso: Massa je u životnoj formi i čini se da stimulativno Williamsovo okruženje izvlači ono najbolje iz njega. Za razliku od prošle godine, sada je na nivou momčadskog kolege i greške su svedene na minimum.
Vedran Kristić: Čini se da je Rob Smedley 100% u pravu. Massa je definitivno onaj stari, ravnopravno se bori sa svojim timskim kolegom i odrađuje vrlo dobar posao za ekipu iz Grovea.
Ivan Pavić: Brazilac je ove sezone brz i konstantan. Pokazao je brzinu kakva ga nije krasila zadnjih sezona i vidljivo je kako u svaku utrku ulazi s velikom dozom samopouzdanja. Zasigurno ćemo gledati vrlo dobru borbu s momčadskim kolegom, ali i s ostalim momčadima jer Williams osim što ima iskusnog, sada ima i brzog Massu.
Daniel Ricciardo
Frano Kiso: Australac možda nije tako uvjerljiv kao prošle sezone, ali u Mađarskoj je ponovno dokazao i opravdao renome pravog ‘racera’. U početku je dominirao nad Kvjatom, a potom je dugo tražio pravi ritam uslijed mnogih frustracija zbog kvarova pogonske jedinice.
Vedran Kristić: Australac ove godine ima dosta teži posao jer njegov RB11 nije blizu vrha. Unatoč svemu, Daniel je potpuno fokusiran na svoj posao, odvozio je neke vrlo dobre utrke te se mu preostaje nada da će Renault konačno napraviti korak prema naprijed.
Ivan Pavić: Ricciardo ne ostvaruje rezultate kao prošle godine, ali to možemo opravdati nepouzdanom pogonskom jedinicom. Agresivnom vožnjom u Mađarskoj je osigurao svoje prvo postolje ove sezone, a možemo i reći da je dobio konkurenciju na suprotnoj strani garaže.
Daniil Kvjat
Frano Kiso: Mladi Rus vozi svoju tek drugu sezonu u Formuli 1 i polako gradi identitet vrhunskog vozača kojeg bi mogli godinama gledati na najvišem nivou. Na Hungaroringu je došao do drugog mjesta i time postao drugi najmlađi osvajač postolja u povijesti, odmah iza čovjeka s kojim ga najviše uspoređuju – Sebastiana Vettela.
Vedran Kristić: Mladi Rus je na početku sezone ostao u sjeni svog timskog kolege. Kvjat se dosta ‘tražio’ te se činilo da će ovo biti teška sezona, ali Daniil je uzvratio te je na posljednjim utrkama zadao veliku glavobolju Danielu Ricciardu. Veliki plus je svakako drugo mjesto s Hungaroringa, prvo postolje u njegovoj karijeri.
Ivan Pavić: Rus iz utrke u utrku postaje sve bolji i izgleda kako se sa svakim krugom osjeća ugodnije u bolidu. Ostvario je sjajan rezultat na Hungaroringu, a ostaje za vidjeti kako će ovaj perspektivni vozač dalje napredovati.
Nico Hulkenberg
Frano Kiso: Nico ovu godinu neće pamtiti po kojekakvim uspjesima u Formuli 1, već isključivo po pobjedi na čuvenoj utrci 24 sata La Mansa. Prvi dio njegove sezone su obilježile kontinuirane dobre vožnje i uvjerljiva dominacija nad Perezom. Nijemac je po tko zna koji put pokazao da zaslužuje vrhunski bolid i mjesto u top momčadi, koje mu konstantno izmiče.
Vedran Kristić: 28-godišnji Nijemac i ove godine sjedi za upravljačem osrednjeg bolida, ali kao i prošle sezone, ponovno radi odličan posao, marljivo skuplja bodove i pobjeđuje timskog kolegu Pereza. F1 zajednicu je iznenadio pobjedom na 24 sata Le Mansa, a sada se samo treba nadati da će u ruke konačno dobiti puno konkurentniji bolid.
Ivan Pavić: Nicu ove godine ne krasi prošlogodišnja konzistentnost. Upisao je dva odustajanja, a bodove je osvajao u samo četiri utrke. No, ova godina je svejedno posebna za njega, a hoće li ju završiti malo više u poretku ili možda kao budući Ferrarijev vozač, tek ćemo saznati.
Sergio Perez
Frano Kiso: Perez se ove godine nije iskazao i uočava se sve veća nedosljednost u njegovim vožnjama. Rijetko kada je bio bolji od momčadskog kolege, a do kraja sezone mora svim silama zaštititi svoje mjesto u Force Indiji, pošto mladi talenti vrebaju na sve strane.
Vedran Kristić: Meksikanac se stopio s okolinom u kojoj se nalazi te ne odskače u prosječnom bolidu indijske momčadi. Hulkenberg je i ove godine brži pa će Sergio morati ubaciti u višu brzinu.
Ivan Pavić: Perez ove godine nije najbolji. U kvalifikacijama zaostaje za timskim kolegom, a ni u utrkama ne pokazuje previše. Najbolji rezultat ove sezone do sada mu je sedmo mjesto iz Monaka i Perez mora pokazati više ako želi opravdati tvrdnje da je on materijal za svjetskog prvaka.
Romain Grosjean
Frano Kiso: Romain pruža solidne partije, gotovo redovito pobjeđuje Maldonada, te i dalje gaji nadu da će jednom pronaći mjesto u nekoj konkurentnoj momčadi. Lotus nikako ne uspijeva kapitalizirati potencijal i trenutno vladaju sredinom poretka.
Vedran Kristić: Simpatični Francuz ima solidne nastupe, iako njegov ovogodišnji Lotus nema performanse onoga iz 2012. i 2013. Grosjean je i ove sezone uvjerljiv protiv svog momčadskog kolege te mu se preostaje nadati da će eventualnom rošadom vozačkih postava za 2016. ponovno dobiti konkurentniji bolid.
Ivan Pavić: Romain možda želi konkurentniji bolid i češću borbu za vrh poretka, no u usporedbi s prošlom sezonom već sad je osvojio skoro tri puta više bodova nego cijele prošle sezone. Odgovara mu Mercedesov motor, no Lotus mora još puno napredovati da bi zadovoljio Francuza.
Pastor Maldonado
Frano Kiso: Koliko je god zreo i miroljubiv izvan staze, toliko je ratoboran i nestrpljiv na stazi. Više nitko ne sumnja kako ga samo izdašni sponzori drže u Formuli 1, a Lotus će u doglednoj budućnosti morati odlučiti jesu li im važniji bodovi ili venezuelanske vreće novca.
Vedran Kristić: Da nema bogatog PDVSA, Venezuelanac bi davno dobio nogu. Pobjednik VN Španjolske iz 2012. je dosta brzoplet, a ne pomaže mu činjenica da ne može pratiti ritam svog timskog kolege, koji je propustio pola prvih slobodnih treninga u 2015.
Ivan Pavić: Šest odustajanja ove sezone je jedina impresivna brojka Maldonada ove godine. Pastor ima sigurno puno toga za pokazati, ali to ne pokazuje na pravi način. Lotus vjerojatno preživljava zbog njegovih sponzora, ali pitanje je ako Renault pretvori Lotus u svoju tvorničku momčad, hoće li zadržati Maldonada.
Max Verstappen
Frano Kiso: Jednom riječju – odličan. Max ima sve potrebne sastojke – brzinu, zrelost, odvažnost, konkurentnost i razboritost. Nizozemac nema kompleksa, vrijedan je učenik i gotovo sigurno budući svjetski prvak pred kojim su velike stvari. Prvi dio sezone je za njega prošao vrlo solidno i samo se možemo veseliti dodatnim predstavama ovog kolosalnog talenta.
Vedran Kristić: Najugodnije iznenađenje sezone. Iako mu je samo 17 godina, Nizozemac je zreo, hrabar i brz. S Carlosom Sainzom radi fantastičan posao za momčad Toro Rossa. Pred Verstappenom je definitivno velika karijera…
Ivan Pavić: Prošle sezone kada sam saznao da tada 16-godišnji Nizozemac postaje vozač Tora Rossa okrenuo sam očima, a k tome još mi je i djelovao antipatično. Pretvorio se u najveće iznenađenje. Na stazi izgleda kao veteran, a ima brzinu pred kojom mnogi „iskusniji“ mogu pognuti glavu. Vrlo brzo uči i već je sad sigurno da bi ga kroz dvije-tri sezone mogli gledati u jednoj od konkurentnijih momčadi.
Carlos Sainz
Frano Kiso: Španjolac je dokazao da je pravi zalog za budućnost i jedan od najvećih mladih talenata posljednjih godina. Iza njega su mnoga odustajanja zbog dozlaboga nekonkurentne Renaultove pogonske jedinice, a sada ga čeka dodatna borba s momčadskim kolegom koji uživa puno veću pažnju medija.
Vedran Kristić: Iako je u kvalifikacijama i utrkama koje su oba vozača Toro Rossa završila bio bolji od timskog kolege Verstappena, Španjolac nije ostavio tako snažan dojam poput Nizozemca. Možda je imao malo manje sportske sreće, ali sin relijaške legende je veliki talent i odličan vozač te će sigurno dati sve od sebe kako bi u nastavku sezone bodovno sustigao 17-godišnjeg Maxa.
Ivan Pavić: Mlada postava Tora Rossa radi čuda na stazi. Sainzu malo fali sreće s tom pogonskom jedinicom, ali poput Verstappena pokazuje talent i sposobnost da brzo shvati i nauči. U budućnosti vjerojatno jedan od glavnih kandidata za naslov prvaka.
Felipe Nasr
Frano Kiso: Mladi brazilski debitant je opravdao sva očekivanja, pogotovo na samom početku sezone. Bogati sponzori su mu osigurali mjesto u Sauberu, no on je svojom zrelošću i brzinom dokazao da doista vrijedi i da bi ga mogli još godinama gledati u Formuli 1.
Vedran Kristić: Felipe je još jedan mladi talent na ovogodišnjem gridu. U prvom dijelu sezone je zabilježio dosta dobre nastupe te je redovno bio brži od timskog kolege. Dokazao da nije pay driver, a sada se mora nadati da će Sauber što prije nadograditi bolid, isti onaj s VN Australije.
Ivan Pavić: Brazilac si je ovogodišnjim predstavama vjerojatno osigurao mjesto i iduće sezone u Formuli 1. Od momčadskog kolege je bolji i u kvalifikacijama i u utrkama, a i krasi ga peto mjesto iz Melbournea.
Marcus Ericsson
Frano Kiso: Marcus je ove godine konstantno u sjeni momčadskog kolege i rijetko je kada zablistao, pogotovo u direktnim okršajima na stazi. Njegove predstave nisu ni bijele, ni crne, već jednostavno – sive. U nastavku sezone priželjkujemo puno konkretnijeg Šveđanina.
Vedran Kristić: Sponzori su mu ove godine osigurali nastup u švicarskoj momčadi, ali mladi Šveđanin ne pokazuje nešto po čemu bi ga mogli pamtiti. U nastavku sezone će imati težak posao, a to je biti bolji od timskog kolege.
Ivan Pavić: Šveđanin će se u nastavku sezone morati probuditi i biti puno konkurentniji. Mlade nade redovito kucaju na vrata momčadi i Ericsson će morati pokazati puno više ako želi sjedalo i za sezone koje dolaze.
Fernando Alonso
Frano Kiso: Dvostruki svjetski prvak proživljava vjerojatno najteže trenutke u karijeri. McLaren je jednostavno loš i što je možda najgore – neperspektivan. Peto mjesto u Mađarskoj nije plod nikakve konkurentnosti, već je isključivo rezultat Fernandove pronicljive vožnje i malo sreće. Nesumnjivo, pred njim je još puno frustrirajućih utrka u kojima ćemo teško vidjeti svu raskoš njegovog nevjerojatnog talenta.
Vedran Kristić: Španjolac nije očekivao ovako loš početak sezone u McLaren Hondi. Pred njegovom ekipom je težak posao i još puno teških utrka u nekonkurentnom bolidu, ali Alonso (barem u medijima) tvrdi da je spreman čekati na ovaj, pobjednički projekt te da mu motivacije ne nedostaje.
Ivan Pavić: El magico? Prije El tragico. Nikad nisam ni mogao zamisliti da ću gledati Alonsa ovako nisko u poretku. Ovo je jako frustrirajuća sezona za njega, a sve se više spominje i utrkivanje u drugim natjecanjima. No, bez obzira na loš McLaren ove sezone, mislim da mogu reći kako će Alonso u svakom trenutku dati sve od sebe da ostvari što bolji rezultat. Nadajmo se najboljem.
Jenson Button
Frano Kiso: Jenson, kao i njegov momčadski kolega, strpljivo i smireno prolazi kroz veliku krizu slavne britanske momčadi. Svjetski prvak iz 2009. u drugi dio sezone ulazi relativno opušteno, iako uskoro možemo očekivati nove špekulacije o njegovoj budućnosti u ili izvan McLarena.
Vedran Kristić: 35-godišnji Britanac radi solidan posao te se, poput svog timskog kolege, bori kako zna i može s problematičnim MP4-30. Button je također predan poslu te je pun nade u bolju budućnost, ali ona je posljednjih tjedana dovedena pod veliki upitnik. Kako god, Britanac koliko-toliko prati tempo vozača s druge strane garaže, kojega mnogi smatraju najboljim vozačem današnjice, pa bi još jedna godina u Wokingu mogla biti dobro rješenje za obje strane.
Ivan Pavić: Baš kao i Alonso, i Button proživljava jako frustrirajuću sezonu. Kriza McLarena sporo prolazi, ali Button i dalje u svaku utrku ulazi svom snagom. To je jako dobro vidjeti jer mislim da nam ovaj iskusni Britanac može još svašta pokazati.
Roberto Merhi
Frano Kiso: Očigledno, kroz perspektivu Manora ne možemo objektivno ocijeniti vozačke kvalitete Merhija i njegovog momčadskog kolege. Španjolac je dosta bolji u posljednjih nekoliko utrka nego na početku sezone kada je Stevens bio brži i konkretniji.
Vedran Kristić: Španjolac, koji ove sezone nastupa i u Formuli Renault 3.5, ostao je u sjeni svog timskog kolege u uvodnim utrkama sezone, ali Merhi je polako uhvatio priključak te je u vozačkom poretku bolje plasiran od Willa Stevensa.
Ivan Pavić: Teško je reći bilo što za Roberta Merhija jer nam ne može previše pokazati u nekonkurentnom Manoru. Uhvatio je ritam posljednjih nekoliko utrka u odnosu na svog momčadskog kolegu. Zaslužuje pohvale ponajviše jer se utrkuje na dvije fronte, i u Formuli 1 i u Formuli Renault 3.5.
Will Stevens
Frano Kiso: Mladi Britanac je konzistentan, vrlo smiren i prepun povjerenja u svoje mogućnosti. Uz Jolyona Palmera i Alexa Lynna predstavlja najveći talent koji nam dolazi iz bogatog motorsportskog okruženja Velike Britanije. U nastavku sezone mora biti još uvjerljiviji u okršajima s Merhijem i zasigurno ga čeka mjesto i iduće godine.
Vedran Kristić: Iako se nalazi na posljednjem mjestu u poretku vozača, Britanac je dosad bio bolji u kvalifikacijama i utrkama koje su završila oba Manorova vozača. U nastavku sezone mora dati sve od sebe i posljednje mjesto u vozačkom poretku prepustiti svom momčadskom kolegi.
Ivan Pavić: Britanac mora pokazati malo više u odnosu na momčadskog kolegu, ali što je najvažnije konzistentan je i nadajmo se da će u budućnosti dobiti bolid u kojem će imati mogućnost pokazati kakav je talent zaista.
Po meni:
Najbolji:Vettel,Bottas i Hulkenberg.
Dobri:Hamilton,Perez,Ricciardo,Kvyat,Nasr,Erricsson,Verstappen,Sainz i Grosjean.
Loši:Rosberg,Maldonado.
Iznimka su mu Button i Alonso gdje se bogci muče s Hondom a jako talentirani vozači i visoko mišljenje,
Po meni dva najbolja ove sezone su Nijemci, Vettel i Hulkenberg. Jedini koji izvlače iz svojih bolida maksimum. Ne treba gledati poredak. Hamilton ne vozi nešto ekstra. Samo je bolji od prosječnog Rosberga. Srećom ima bolid sa velikim zalihama prednosti. Williams, oba vozača prosječni. Oba ostvaruju rezultate ispod mogućnosti bolida. Zaboravih Raikkonena. Nije toliko lošiji od Vettela, koliko pokazuje tabela. Uglavnom zbog pehova. Ali i onako bi ga Vettel dobio u većini slučajeva. Samo ne sa tolikom razlikom. Red Bull, onako. U zavisnosti od staze koja bolje ili lošije odgovara Renaultovom smeću. A ni vozači ne voze nešto ekstra. Poneki… Read more »
Off topic je ali…
Možda nije najstručniji izvor ali nesvakidašnja vijest (na sreču).
http://www.24sata.hr/svijet/ekshumirali-legendu-formule-1-da-utvrde-kome-je-sve-otac-432090
Ne slazen se s puno stvari al nema veze. Tribalo bi mi dosta da ih nabrojin tu. Svako ima svoje misljenje.
Jos samo dva tjedna ajmooooooooooooooooooooooooooo, moto gp veceras 😀
Bez puno objašnjavanja: 1. Sebastian Vettel; 2. Felipe Massa; 3. Danyl Kvyat; 4. Max Verstapen; 5. Carlosd Sainz; 6. Daniel ; 7. i 8. Fernando i Jenson; 9. Lewis; 10. Valteri; 11. Felipe Nasr; 12. Marcus Ericsson; 13. Sergio Perez; 13. Nico Hulkenberg; 15. Nico Rosberg; 16. Romain Grosjean; 17. Kimi; 18. Merhi; 19. Stevens; 20.Pastor… Treba uzeti u obzir i što koji vozač vozi! Toliko od mene!
Tako je i pametniji si kad sutis!
Lewis ionako mora pobjediti samo sebe. Ako to uspije opet je prvak. Rosberg će očito vječno biti broj 2. Vettel po meni vozač sezone. S 0.8 sec sporijim bolidom pobjediti pokazuje kakva je klasa. Kimi je dobar, ali bojim se da će ga one dvije pogreške (gubitak postolja u Kanadi ako se ne varam, i krive gume na Silverstoneu) koštati mjesta u Ferrariju. Bottas dobar, ali nekako mi to izgleda slabije od lani. Massa je od 2009. nije pravi. Ricciardo slabiji nego lani. Kvjat mi nekako još ne sjeda u RB, nekako mi se još uvijek čini da je Vergne… Read more »
Seb is the man !!! 😁💪🔝🔝🔝
Po meni Vettel trenutno najviše radi i najviše iznenađuje.
Vidimo di je Kimi u odnosu na njega i koliko je zapravo čovjek blizu Mercedesu.
Meni je Hamilton pao na dno nakon onog u Mađaskoj. Sigurno se više nemože reči da je najbolji, nakon što je totalno puko u Mađarskoj..
Hamiltonova najveća mana je da puca pod pritiskom. Istina sve manje i manje griješi ali se i dalje događa. srećom vozi najbolji “auto” na gridu pa ne mora puno brinuti oko toga ali volio bih ga vidjeti kao bi vozio da nema tako dobar bolid (da je u sjedalu McLarena ili ajde recimo Ferrarija) pa da u svakoj utrci ima određeni pritisak… lako je ciglu stavit na gas i vozit po “čistom” zraku
bem ti , a ja sam mislija da seb puca pod pritiskom . bar su tako proteklih sezona neki pisali o nemu , njegovoj psihičkoj (ne)stabilnosti , ” pucanju” . valjda im je indikator za takvu procjenu bilo nazivanje naraina krastavcem . istina , lako je stavit “ciglu na gas” ali za to se treba borit i izborit , katkad i riskirat prelaskom u neki na prvi pogled “neperspektivan” tim … ili je LH možda od lisca brawna bija upoznat šta će se događat 2014. sa prelaskom na V6 i koliko će mercedes uticat na “krojenje” specifikacije tog motora .… Read more »
Avalon, mislim da nema smisla vraćat se puno u neke prošle sezone; vozači se mijenjaju i sazrijevaju. Svatko u tome ima neku svoju “krivulju učenja”… Hamilton je prije znao djelovat kao da nije 100% posložen, ali imao je i dosta pehova u nekim sezonama. A ni McL nije uvijek bio “top-notch”. Ali kad bi se i vraćali na određene situacije – 2007, to je sve što ću reć; uz Alonsovu 2012, meni najfascinantnija sezona nekog vozača daleko unatrag… Hamiltonu se povremeno može dogodit utrka poput prošle, al poanta je da je on uvijek tu, njegova brzina ispliva na površinu i… Read more »
458Italia … ajde dobro , neću se vraćat u prošlost … “zadržat” ću se na ovoj sezoni ka ilustraciji ovoga šta si napisa “… poanta je da je on uvijek tu, njegova brzina ispliva na površinu i opet svi budemo u šoku (ili slavimo) kak je toliko brži od drugog” . u prvoj trci prvenstva bija je brži od nice 1.360s , u maleziji sporiji od seba 8.569s , u kini na kraju 0.714s brži od NR , bahrein 3.380s brži od 2. kimija , španjolska 17.551s sporiji od NR , monaco ( 3. ) 6.053s sporiji od NR ,… Read more »
Ne znam jel najbolji, al ima čistu brzinu… Šteta za F1 da mu pravi konkurenti nisu u dostojnim bolidima
Da mu konkurenti imaju dostojne bolide, nebi niko ovoliko pričao o njemu, jer sa ovakom vožnjom sigurno nebi osvojio naslov.