Dvostruki svjetski prvak Fernando Alonso je krajem prošle godine došao u momčad McLaren Honde jer je vjerovao da će mu britansko-japanska suradnja dati bolid koji će pripadati samom vrhu. Ekipa iz Wokinga ne može biti zadovoljna pokazanim na prvim utrkama, ali valja imati na umu da će za uspjeh trebati vremena. To ističu i sami šefovi McLarena i Honde koji tvrde da je MP4-30 još uvijek ‘u fazi testiranja’.
Bivši F1 vozač Allan McNish tvrdi da si 33-godišnji Španjolac više ne može priuštiti čekanje na bolid sposoban za pobjede i osvajanje naslova, te dodaje da bi odnosi mogli postati napeti ako se situacija uskoro ne popravi.
“Kao vozač, kada ste u bolidu koji nije na razini na kojoj bi željeli da bude i kada znate da imate vozačke sposobnosti za pobjede, jednostavno postanete frustrirani. Ako problem i dalje postoji, može biti nezgodno jer je teže zadržati fokus i ostati pozitivan. Takav scenarij utječe na motivaciju, a to smo već vidjeli na primjeru nekoliko vozača. Može biti teško ako ne vjerujete da sve oko vas može biti na istoj razini kao i vi.”
Ali 45-godišnji Škot smatra da je Alonso vjerojatno najbolja osoba koja se može nositi s takvim scenarijem.
“Ako postoji netko tko se može nositi s tim, onda je to Alonso. Međutim, vrijeme prolazi te je prošlo dosta vremena od njegovih zadnjih naslova u Renaultu 2005. i 2006. 33 su mu godine – ne može si priuštiti čekanje još dvije ili tri godine. Tu leži pritisak koji bi mogao rezultirati njegovim padom.”
Ferrari je 4 godine cekao titulu, Red Bull isto tako na istu (i to oba u onoj eri koja nije bila toliko ogranicena u pravilnicima kao danas, a znamo kakve su sve genijalce u timu imali), takodje i Mercedes je do svog ulaska cekao na 4 godine i da Honda odjednom s kruske spadne i da se bori za postolje je stvarno tesko za povjerovati. Ova danasnja F1 je jako komplikovana i “ogranicena”, trebati ce mnogo rada i truda da se Honda pocne boriti za podijum. Niko ne sumnja u njihov napredak, ali treba mnogo znoja niz dupe da curi,… Read more »
tako je to u životu, planiraš mnogo toga i na kraju ne uspiješ sve ostvariti … po meni je nebitno da li će on osvojiti i treći naslov ili ne …. ono što bi ja volio da dobije konkurentan bolid i da se ponovno počinje boriti za pobjede … njegove vožnje su me uvijek oduševljavale, a da ga ponovno vidim kako se bori sa Lewisom i Sebom bilo bi idealno
Može on još puno toga dati Formuli 1, u ovom sportu godine nisu toliko ograničavajuči faktor..
Sjetimo se Michaela Schumachera i njegov PP u Monacu 2012 god..
Ti poredis MS s njim…. no comment
Zar je MS sto se tice voznje toliko jaci od Alonsa!?
Alonso je jedan od fizički najspremnijih vozača, a motivacija mu nikada nije bila upitna bez obzira na mogućnosti bolida tako da ne znam o čemu ti pričaš proofa?!
Prvo porediti sa Michaelom je bezveze jer je MS uz Senu najbolji vozac svih vremenaa. Alonso nije ni medju 20. Kao drugo ni u trenutnoj situaciji nije najbolji bolji od njega su i Kimi i Vettel i Hamilton… Bio je timski Hamiltonu a kad nije mogao da dobije povlasteni status prvog vozaca prije nego ga je zasluzio u ekipi napustio je MCM…To sto neki ovdje prate f1 u eri komentarisanja Blazicka koji je uvjek forsirao alonsa to je onda vas problem gospodo…
Čovjek koji je u izravnoj borbi za naslov pobijedio Schumachera nije ni u top 20… Ok, svatko ima pravo na mišljenje. Pa gle, u trenutnoj situaciji nije bolji ni od Pereza ako je po tvom, samo to se na gleda tako. Od ovih vozača koje spominješ – Hamiltona i Kimija je puno puta pobjeđivao u poretku na kraju, Vettela jedino nije. Šteta što nismo imali prilike vidjet ih kroz cijelu sezonu u izjednačenijim okolnostima, bilo bi super da su sad skupa u Ferrariju…
Mi pricamo o coviku koji ima jos minimalno 3 godine voznje u F1, pa ljudi mozete ga mrzit ili volit al budite objektivni… U ovom sportu misec dana je cila vjecnost a ne godina, dvi ili tri… Vjerovatno cete svi pomislit vidi Iidiota navija za Alonsa pa je sad tu subjektivan i ima lazne nade…. Optimistican jesan povodom ovog novog partnerstva al cu se strpit i sacekat da vidin sta ce honda napravi. Mclaren je napravia odlicnu šasiju tako da za to nema problema. Kad se honda digne onda cemo sudit uspijeh/neuspijeh ovisi sta ispadne, a do tada cu citat… Read more »
Iskreno mi je žao Alonsa. Vrhunski vozač na krivom mjestu u krivom bolidu.
Nekako nisam siguran da će se približiti vodećima po bodovima.
Samo cekam da Honda bude na 100% pa da konacno vidimo jesu li dobri ili nisu.A Alonso ce valjda dobit bolid kakav zasluzuje jer ako je iko zasluzio dobar bolid onda je to on.
A te price da dolaze mladji i super brzi momci to se moze okacit macku o rep.Kad pogledas Ibrahimovica i ostale mladje zvijezdane napadace nijedan mu nemoze opelit tako je i sa Alonsom sto je stariji zo je bolji.
Nebude li Mclaren Honda profunkconirala kroz 2-3 godine ode Alonso iz F1 sigurno,vjerovatno ce nastaviti u WEC-u jer Allan Mcnish je rekao za BBC prosle godine tjekom slobodnih treninga u Spa rekao da mu je Alonso rekao da se zeli okusati na Le Mansu u buducnosti ali da prije toga zeli probati osvojiti 3 titulu svjetskog prvaka
realno govoreči uz ovako jak mercedes teško da če on osvojiti bilo gdje titulu osim u mercedesu bar kako stvari stoje, istina i bog da je ferari ove godine napravio najviše pomaka i da polako pušu za vrat i uz to da su povečali kapitalna ulaganja za ovu godinu za 100 milja daje im zapravo i s razlogom vjetar u leđa prema prvom mjestu, nažalost još uvjek su drugi i pitanje koliko je mercedes pokazao svoje karte i koliko imaju mjesta za napredak, ferariju nebude lako to je sigurno a fernando samo nek moli boga da japanci nekaj iskemijaju i… Read more »
To ti je tako u f1 negdje dobiješ negdije izgubiš,nego zamolio bi uredništvo da izmjeni gore jedno u redu od podnaslova sezonu 2014 na sezonu 2015
A mogli bi i vratiti sljedeča utrka odbrojavanje do početka treninga,nije više gp1 što je nekad bio
Na svemu tome se radi I bit ce u novoj update verziji.
Stay tuned 🙂
Treba odvruti pipu kao kod Honde hehehe,sad radite na 63& heheheeh
Mislim da je malo ostario…. Vještina je uvijek tu, ali dolaze novi momci, bez pretjeranog respekta, brzi…….. A tu su Lewis, Sebastian, Bottas……. Teško do titule, mada će Honda brzo proraditi……
Ostario je? Po meni je u Ferrariju barem pokazivao više želje od mlađih vozača i forma bolida se kod njega nikad nije odrazila na motivaciju… A novi vozači mu i nisu neka prijetnja. Stvar je jednostavna; čim se bolid posloži, Alonso će se opet borit za naslov. Godine ne znače ništa (još)
5 godina u Ferrariju i sve lošije sezone, pa ipak je odvozio sve utrke koliko su bolidi omogućavali. Nikakvi padovi forme, prema tome, što je koji mjesec prema godinama u Ferrariju i par prije toga. Da se on obazire na neke kritike koje su mu servirali u medijima, odavno bi prošvikao. U McH nije otišao sigurno bez da je išta znao o potencijalu. Uvijek postoji rizik, ali ako ga ne napraviš, ostaješ na onome s čime nisi zadovoljan. Ima itekako smisla njegova izjava, napravio sam ovaj korak jer mislim da je to bolje za mene i za Ferrari. promjene su… Read more »
Zeus,navijam za Alonsa ali mislim da si je prelaskom u McLaren poništio svaku šansu za ponovno osvajanje titile,pogledaj statistiku McLaren i statistiku Ferrari,Kad pgledaš statistike istovremeno su pali,al je Ferrari uvijek bio ispred i trebale su duge 5 godine da bi se ponovo probudio,aMcLaren je još dublje pao i ne vjerujem da čemo ga ove godine gledati u borbi za 1-10 mjesto,imaju oni još ohoho posla
@mironet
pogledaj malo bolje statistiku proteklih 5 godina…. Jer od tih 5 godina McLaren je dva puta bio ispred Ferrarija, a samo jednom se dogodilo da nisu jedno iza drugoga (2013!)… Slažem se sa zeusom i uvjeren sam da će kraj sezone natjerati mnoge “katastrofičare” da se malo počešu po glavi..
Isto tako slažem se sa Ronom Dennisom da ne možeš pobijediti sa motorom proizvođača koji ima tvorničku momčad na gridu, kao i sa Fernandom, da se kopiranjem ne može prestići original…
@stari lisac, ne znam baš da će se ovi kako ih ti nazivaš “katastrofičari” češati po glavi na kraju sezone.. Čitam na jednom stranom portalu da Hondinom motoru fali oko 100ks u odnosu na konkurenciju (tu vjerovatno misle na Mercedes i Ferrari), čak i da poprave pouzdanost, to je ogroman zaostatak u performansama 🙁
Mislim da je točnije oko 150 ali to se pisalo prije 20ak dana. Sad možda su smanjili nešto.
Ma ne fale ks…nego ih nisu “odvrnuli” još do kraja.
Po njihovom je motor na testiranjima u tvornici bio podjednak s mercedesovim pu samo na koji su mercedesov pu mislili sadašnji ili prošlogodišnji.
U zadnjih 5 god 2012,2013 i 2014 je Ferrari ispred njih u konstruktorskom poretku,al ja nisam mislio na to,jer jako dobro znaš koliko je Massa imao problema 2010 i 2011,da nije pola sezone završio utrku unutar bodova,nego pogledaj statistiku svake utrke,rijetko su se viđale borbe između ta dva – četiri bolida,izuzevši dvoboje Masse i Hamiltona,a te priče vozimo sa 60% 63 idt.to vam ja ne pušim.Alonso je popušio i njegova karijera završava u McLHondi,to sam rekao 1 dana kad ste objavili članak da napušta Ferrari i tako i dale mislim
smiješni ste mi s tim “odvrtanjem”, pa nije to pipa da se odvrće i zavrće.. to još od testiranja slušam dok Honda kao nešto odvrne.. motor ima snage koliko ima, šta imaš tu odvrtati i zavrtati 🙂 Auto Motor und Sport piše da fale ks, ti veliš da ne fale, ja ipak nekako više vjerujem njima, bez uvrede.. E sad pitanje je dal je s tih par tokena što im je ostalo na raspolaganju moguće dobiti/izvući dodatnu snagu koja im očito fali?
@mr.Spaceguy pa vjerovatno su mislili na prošlogodišnji, jer jedino su s njim mogli uspoređivati snagu..
Fale sigurno, i tek sljedeće sezone će se moći boriti se za pobjede ako bude išlo sve po planu i naprave bolji motor.
@svima lijepo je to kad po portalima čitamo različite stvari… Evo i sam sam našao prije sezone na jednmom od portala (do kojeg sam došao preko ESPN-a) da Hondin motor ima 80 KS više od Mercedesovog i da imaju problem sa pouzdanošću baš jer su ga nafrljili tako puno… @PavleF1 na tvoju žalost, motori su danas baš kao pipe… Pitanje je koliko ćeš im odvrnuti čega… Počevši od mapa rada motora (softwareski) do količine zraka (kisika) koji motor dobije kompresijom zraka u odnosu na količinu goriva koju dobije u smjesi… Osim toga tu su i elektro komponente na kojima se… Read more »
@Pavle f1; to sa odvrtanjem ti je ko kod mene na skuteru, skineš blokadu i on ne ide više 46 km/h nego 53km/h samo što su f1 bolidi neznatno sofisticiraniji od mog kineskog Piaggio-a
Honda je u Maleziji imala 25 ks vise nego u Australiji ali im fali jos 100 ks do Mercedesa pise Auto motor und sport!
West i na plotu (ogradi) je pisalo nešto,pa se mujo zajebo,nevjeruj svemu što pišu,ja nevjerujem ništa sve dok ne vidim svojim očima,a trenutno vidim da je McLHonda u banani,da je Ferrari Uskrsnuo iz mrtvih,da su u Mercedesu od prevelikog hvalisanja ono Hamiltonovog (catch me if you can) i Vettel ga je uhvatio u napokon rođenom Ferrari-u i da mu se ta rečenica još dan danas vrti u glavi i da je sad shvatio da nevalja izazivati vraga,da je Williams oslabio,da je Sauber i Toro Roso napredovali,evo tome ja vjerujem jer to vidim,a ono što pišu pa on je plačen za… Read more »
@stari lisac pa to o čemu ti govoriš je regulirano pravilnikom FIA-e.. odvrtali, zavrtali oni i dalje imaju 100ks manjka
@PavleF1 ne mogu ti pomoći… Prosurfaj malo po net-u, evo ti i ovaj članaka u kojem Jensomn Button frflja gluposti kao i ja… Možda da njemu napišeš da se zavarava jer on ne zna da su stvari regulirane pravilnikom FIA-e: http://www.grandprixtimes.com/news/display/10100 Naime, kaže Jenson – When they’re finally at 100 per cent, Button reckons they’ll see a major step forward. – i to ne samo od motortas i tad… Ma čovjek klepeće jer ne zna. Mislim da bi bilo dobro da mu se javiš i objasniš mu da motori nisu pipe i da su sada na 100% – nema kad… Read more »
haha joj daj lisac ne pravi se pametan, ti znaš pouzdano na koliko je posto Hondin motor pa mene tu sad kao nešto ismijavaš.. ja pišem ono što vidim na stazi, a vidim da debelo zaostaju za konkurencijom, a po izjavama uoči VN Kine i Bahreina ništa se neće promjeniti tako da.. Zar je toliko teško za povjerovati da je Honda napravila veliki promašaj sa motorom? Ferrari je prošle godine napravio loš motor(mada je bio pouzdan), i tek kad su ga debelo doradili i promijenili dosta dijelova on je postao konkurentan.. Ne kažem da se to isto neće dogoditi sa… Read more »
Stvarno ste smiješni,dobro kaže @PavleF1 nije to pipa,racaka tebi su skinuli blokadu motora(keeway-na auspuhu ili variomat-u te dve blokade) a ne da su mu odvrnuli nešto
@mr.Spaceguy & @PavleF1
“fale” konjske snage na papiru, i u TRENUTNOM STANJU motora.
Sam motor IMA dovoljno konjskih snaga, ako ne i više od Mercedesa.
Shvatite jednu stvar : TRENUTNO PODEŠENE MAPE ne isporučuju kompletnu snagu za koju je motor sposoban, i koju konkretno ima.
Zato jer su prisiljeni koristiti same utrke kao mod za testiranje, obzirom da im pravila ne omogučavaju sama testiranja, prije nego puste bolid u utrku, kao što se to prije radilo.
& dok se ne poslože stvari, stalno će “falit” tih ks.
Zanimljivo, dok jedna strane nema točne podatke, drugi su vjerodostojni 🙂 Zjurina vam piše što je već prožvakano poslije Barcelone, već onda su najavili iz McH da će morati na utrkama nastaviti testiranja. Evo vam primjer RB-a, u Australiji se dogodio debakl, novi softver nije radio kako je zamišljeno, u Maleziji su bili oprezniji i smanjili snagu, kaže Taffin, nekih 20-ak KS, zlu ne trebalo. Za Kinu spremaju pun potencijal jer su valjda otklonili probleme sa voznim osobinama PU. Još prošle sezone su iz McLarena stizale izjave da ih performanse ne brinu, već da će biti zahtjevno sve to u… Read more »
ove sezone neće imat pobjedu ,a ako bi otišao ove sezone gdje bi išao?u red bull?
Jedino gdje može je u mercedes ako netko od njih ode, sad se pojavljuju informacije da će renault kupiti lotus. Pa tko zna možda se Briatore vrati pa i Fernando. Ali najbolje mu je da ostane tu gdje je sad, jer ako ce Honda napredovati tijekom sezone a vjerujem da hoce onda ce se moci lakse vratiti sljedece sezone.
Lako šta Alonso ne može čekat, ne možemo mi više čekat da ga vidimo u pravom bolidu! Od 07 nije imao bolid koji svaku utrku konkurira za pol i pobjedu.. …
jadničak.
aaaaaaaa zeko, koja okrutnost
Ne bi se složio.
2010 je izgubio prvenstvo zbog nesposobnosti u zadnjoj utrci u koju je ušao sa 15 bodova ispred Vettela. Imali su obojica po 5 pobjeda, tj. ukupno 10 podija svaki.
ili 2012. kad je imao 50-tak bodova više od Vettela na polovici sezone
Da, slab je bio šef taj Alonso, 2010 je tek došao, pa je imao malo slabiji utjecaj nego kasnije, ali svejedno je uspio shebat strategiju. A tek 2012. trebao je već sve ove šefove potjerat i Lucu sprdit u penziju, slabo je i radio u tvornici jer ih je RB non stop šišao u performansama. Ne može se tako do pobjede moj Fernando, treba biti bolji, više raditi…a on se zajbavao u Ferrariju, jbg…
Eto ti sad kako ti se obilo u glavu nezadovoljstvo Ferrariem. Da si pricekao jos jednu sezonu sad bi se vjerojarno borio s Mecom. Ako moze Vettel mozes i definitivno ti i jos bolje.
ne bih rekao ostali bi isti ljudi a glavni nebi dosli,… mozda je on znao nesto o novom bolidu ali vettel je dosta toga rijesio i donio borbenog duha,… tako da je alonso ostao u ferrariju mogu se kladit tj siguran sam da ovako nebi napredovali.
Prijatelju Kimi je taj koji je od vozaca najvise radio na razvoju ovogodisnjeg bolida, naravno i Vettel ima svoje mjesto i slazem se da je unio borbenog duha u momcad, ali sto se tice razvoja bolida od vozaca Kimiju idu najvise zasluge.
Cudim se tvom komentaru. Prvo nije ni mogao ostati jet ga vise nisu zeljeli… previse je kukao i pljuvao po ferariju… odlucili su se za nove i sposobnije ljude i evo rezultata…
Pa da nije pljuvao po Ferrariu i radio kao Vettel sad bi on vozio tik iza Mece. Svaka cast Mclarenu al s hodndinom pu nece doci do naslova ja mislim nikad. Tako da je Alonso sam sebe popljuvao i pao s loseg konja na definitivno najlosijeg magarca.
Tu vise nitko nije htio nikoga… Od 2010. Slusa bit ce bolje sljedece godine… Vjerojatno mu je dopi..ilo slusanje i odlucio se za promjenu…
Bez brige Rajko, ne bi se Ferrari odrekao Alonsovih usluga, nije samo u Ferrariju pokazao da se sa bolidom koji nije najbolji na gridu može nositi s konkurencijom, ali na taj način se ne može računati na prvenstva. Najveći joker u rukavu bivših šefova je bio Fernando, ne nove ideje, nego kopiranja i prosjek, a to će Nando dovući do pobjeda, nije jedanput…Ferrari je uvijek bio pod povećalom medija, mogu samo zamislit pritisak na vozačima u vremenima kad ne ide. Fernando nije pokazao na stazi nikakve oscilacije u formi, otkad je u F1. Takvu volju i odlučnost se rijetko nalazi,… Read more »