FIA i Strateška grupa Formule 1 nedavno su raspravljali o promjenama koje bi se mogle uvesti u budućnosti, a koje uključuju snažnije motore, više downforcea i šire stražnje gume. Paul Hembery tvrdi da je Pirelli otvoren za posljednji prijedlog i vjeruje da bi to povećalo zanimanje za sportom.
“Kada pogledate slike bolida iz 1970-ih, vidjet ćete da nisu tako ekstremne pa da pomislite na dragstere, ali ćete pomisliti ‘opa, pogledajte to'”, rekao je Hembery za Autosport.
FIA će neke od promjena pokušati uvesti već sljedeće sezone, ali Hembery vjeruje da to neće biti slučaj s gumama jer bi to zahtijevalo mnogo testiranja.
“To bi bilo veoma teško postići za 2016., trebalo bi biti u 2017. Osim toga, naš ugovor završava na kraju sljedeće godine, a ako ga obnavljate, onda bi to trebalo kombinirati s tim.”
Idealna širina bi bila oko 400 mm kod stražnjih guma (aktualna specifikacija ima 325 mm) dok bi prednje gume ostale na 245 mm.
“Ja bih volio otići preko 400 mm – zvuči bolje. 1000 konjskih snaga – to bi također bilo odlično. Mislim da u našem sportu postoji element koji opet treba dobiti neke velike brojke.”
Moze mi itko odgovoriti sto se dogodilo sa F1 ratkapama. Imao ih je Ferrari mislim i Mclaren prije 5-6 godina?
Lako za gume, prvo vratiti prave motore sa zvukom, bar V8.
Siroke gume su lose za voznju po snijegu 🙂
ali nemoram se nužno slagati jer smatram da poznajem neke osnove a ako sam se trsio kao što ti rekao to je cisto tako izgledalo,vjeruj mi da nisam takav i poštujem drugo mišljenje u ovom slucaju tvoje ma da se nužno ne slažem
U redu ako ti tako kažeš ne kužim osnove mehanike to je tvoje mišljenje koje poštujem i prihvacam kritiku.
halo 1200ks sire gume vise ajrodinamike i brzi bolidi pa to se trazi
Negdje sam procito da iz ovih motora se moze izvadit 1400 konja kad bi se ukinulo ogranicenje protoka goriva i promjenio ispuh, i jos neke stvari
Toliko su mogli već 80-ih, mogu i više, samo što više konja, goriva i okretaja manje kilometara.
Istina, zato bi trebalo vise motora po sezoni, barem 7-8 oni se bez problema mogu vrtjet na 20 000 okretaja, a kad poslusam onaj ferrari iz 87 kako zvuci s V6 1.5 litrenim turbo motorom, predivno, sigurno i ovi motori tako mogu biti glasni
Apsolutno podržavam,ali ne uz ovakve bolide.Mislim da ne bi pasalo njima.Ovima gore paše,ali ne znam za nove…
niti ja,apsolutno podržavam 😀 još samo da ukinu ograničenje goriva i mogu nazdravit povratku formule
58 days to go ..
Konačno su shvatili da F1 nije poligon za testiranje Corsi i Clia,već vrh oktanskog sporta.Pozdravljam povratak Formule1! 😀
To bi značilo povratak Formuli 1, konjići, više aera i mehaničkog gripa. sami vozači su rekli da više nije tako fizički zahtjevno odvoziti utrku. Dok su sile u zavojima prije 2009. redovito prelazile 5G, sada jedva idu do 4. Skoro su slični GP2 i F1 bolidi u mnogim stvarima, tako i u dimenzijama guma.
Svakako podržavam!
nemam ni ja 😀
1000 KS, buka, šire gume… zvuči dobro 😀
Konačno su glavešine iz FIAe shvatili da ovako ne može dalje i da zarada opada.
Glasniji zvuk, 1000-1200 KS, veći downforce, široke gume. Vau!
Još samo ukinite ograničenje potrošnje goriva i Formula 1 opet postaje Formula 1! 🙂
Nek se oni pobrinu da naprave smjesu guma koja može izdržati više od 2 kruga na limitu,a ne izmišljati ovakve gluposti poput širih guma
Treba razumjet neke stvari u F1 pa onda lupit komentar…
šta sam krivo rekao prosvijetli me
Pirelli rade gume kakve im FIA kaže da naprave. Da traju određeno vrijeme i tada počnu gubit grip.
A koliko vidim ti smatraš da je Pirelli nesposoban napravit gumu koja može potrajati “duže od dva kruga”.
Dakle ne kužiš neke osnovne mehanike, a trsiš se pametovat.
Pitaj Bernija
Pirelli najbolja guma sta san ima na motoRRu
Pirelli je već prije 30 i više godina radio gume koje su mogle trajati čitavu utrku, dobro ti kažu momci gore, tako je naručeno. meni je totalna glupost obavezno korištenje obje komponente. Zašto ne bi netko mogao koristiti npr. samo soft gume, pa ići u boks i 3, 4 puta, ako im tako odgovara, dok drugi izabere medium i odvozi cijelu trku bez promjene. Njihov rizik, ali ovim određivanje trajanja guma se umjetno tjera bolide u boks. Najbolja strategija je najbrža guma u tom trenutku, samo tako je bilo prije kemijanja.
Nisam za to jer bi, po meni, F1 trebala biti mjesto za testiranje inovacija za razvitak prometne industrije.
neka to mjesto za testiranje preuzme FE, tu su električni motori i takvi trebaju da budu u prometnim vozilima, to je ekologija, a ne turbaci od 1000KS. Pametnom dosta 🙂
I WEC, tamo ima auta svih wrsta i voze se utrke do 24h. Nema bolje podloge za razvitak od te
Totalno se slažem da je WEC platforma kao naručena za testiranja kojekakvih hibrida iz razloga konfiguracije komponenti.Kod WEC-a je to raspoređeno na obje osovine i testiraju se postavke primjenjive u serijskoj proizvodnji,za razliku od F1 gdje je sve na zadnjoj i u kombinaciji s BBW funkcionira samo u trkačim uvjetima,a i to je upitno. 😉