Trostruki svjetski prvak Nelson Piquet bio je tema razgovora nakon ceremonije na pobjedničkom postolju prošlog vikenda na utrci za VN Brazila. Međutim, zanimljivu je izjavu dao prije toga rekavši da si, uz mnoštvo inženjera iza scene, današnji vozači mogu priuštiti brzu vožnju bez pogrešaka. 62-godišnji Brazilac navodno je dodao da današnji vozači uopće ne moraju poznavati rad motora te da bez obzira na to i dalje mogu uspjeti u modernoj Formuli 1. Njegov sunarodnjak Felipe Massa odgovorio je da se ne mogu uspoređivati različite ere u povijesti sporta.
“Ok, u prošlosti ste imali manje inženjera i morali ste dobro poznavati mehaničke dijelove. Ali tada je bolid bio skoro potpuno mehanički, bez aerodinamike. Sada imate dosta drugih stvari, puno elektronike i posla kojeg moramo napraviti dok vozimo. Prije ste imali upravljač, papučicu gasa, kočnicu i kvačilo, danas mijenjamo različite stvari dok vozimo u zavojima. To je drugi svijet – drugi sport”, rekao je 33-godišnji Massa.
Piquet se osvrnuo i na DRS, ali Massa ima odgovor i na to:
“Mnogi ljudi to govore, ali govore i da su stari bolidi uvijek bočno proklizavali. Ako danas tako vozite samo ćete biti sporiji. Sport se dosta promijenio i postao je profesionalniji. Puno ljudi znaju reći da smo onda imali Ayrtona Sennu, Nigela Mansella itd. ali i danas postoje jednako talentirani vozači”, dodao je Massa.
Bravo masa za odg i za voznju.
Bravo Felipe baby – Rob Smedley
Ne manjka ni danas dobrih vozaca. Ko garantuje da bi se senna snasao u ovoj formuli ili neko od danasnjih prvaka u onoj iz 90tih? Niko…tako da to nikad znat necemo…tehnologija cini svoje
Mansella bi odjebali sigurno. Visok je, težak i ima brkove
slažem se s massom, sve je puno kompleksnije, ali to je danak tehnologiji koja svakodnevno napreduje pa i nije usporedivo. što se tiče grešaka vozača, mislim da su pretjerali sa asfaltiranjem zona izlijetanja – treba sve vratiti u šljunak i travu pa neka se greške plaćaju
to i ja govorim sve staze su asfaltirane osim sepanga, kao i parabolica u monzi,puhoun u spa ..šteta danas se omogućava da vozač može napraviti pogrešku i vratit se na stazu
Mene je uvijek uzasavalo gledati bolid dok se koprca u pijesku nakon manje ili vece greske. Plus sto je asfalt tu i radi sigurnosti. Mozda je to ustvari razlog broj 1. Najbolje je postaviti minsko polje oko staze pa da vidimo ko je vozacina. Ove curice od vozaca danas razmazene…
pa pastore uzivaj u playstationu .
” mislim da su pretjerali sa asfaltiranjem zona izlijetanja – treba sve vratiti u šljunak i travu pa neka se greške plaćaju” ne znam bi li se sa ovim složili navijači LH u brazilu jer da je zona bila šljunčana sad bi u prvenstvu najvjerovatnije vodija nico , a lewis bi MORA pobjedit zadnju trku za osvojit titulu . ovako mu je dosta i 2. misto . dobro je kad se greške plačaju samo bodovima ali možda mi se čini da prilikom izljetanja po travnatoj ili šljunčanoj podlozi kočnice i ne pomažu previše ( za razliku od asfaltne ) pa… Read more »
… i obavezno zvat ljubu rojsa da uredi sve zone izljetanja..