Ferrari i dalje tvrdi da se forma Kimija Raikkonena popravlja iako njegovi rezultati to ne pokazuju. Poznato je da se Finac dosta muči s ovogodišnjim F14 T mada je nedavno rekao da se u bolidu osjeća mnogo bolje. Kimijev najbolji rezultat je četvrto mjesto s VN Belgije a šef momčadi Marco Mattiacci tvrdi da svjetski prvak iz 2007. vozi sve bolje.
“Definitivno možemo vidjeti da se Kimijev tempo popravlja. Znači li to odmah više bodova u utrkama? Očito ne ali postoji niz događaja koji su to spriječili. Međutim, on je sve brži.”
Finac je za nastup u Rusiji okrivio manjak brzine na pravcu kao i štednju goriva.
“Nisam imao šansu na pravcima. Bolid je bio dobar ali spor a kada morate čuvati gorivo ne možete pritiskati jako. Ponašanje bolida bilo je u redu.”
Na ovu temu ponovno se oglasio i Raikkonenov bivši momčadski kolega, trenutno vozač Williamsa Felipe Massa, koji poput Finca nije mogao pratiti Alonsov tempo.
“Mislim da je Kimijev problem psihološki. I ja sam dosta patio kada je došao Alonso. Kimi je nedvojbeno puno bolji nego što to pokazuje. Ali s Alonsom u momčadi Raikkonen je malo izgubio glavu i ne radi posao za koji je sposoban. Živimo u svijetu punom detalja i ako ne funkcionirate psihološki nećete moći napraviti savršen posao. Lako je reći da je Kimi nemotiviran kao što su meni govorili da nisam bio pravi nakon nesreće. Po meni je Alonso najjači vozač na gridu i ako niste besprijekorni veoma je teško biti ispred njega. On je jako inteligentan i sposoban je okrenuti momčad na svoju stranu. Zbog toga drugi vozač pati. A onda kada vidite da drugi vozač dobiva više pažnje stvari je jako teško preokrenuti”, rekao je Massa.
Joooj, Massa se razumije u psihologija ka Marica u krivi k… 😉
Ako netko zna najbolje kako je biti drugo vozač u Ferrariju onda je to Massa
jadna vam majka, zalosno koliko mozete pljuvat po nekome. ocito nema lijeka za balkance.
psihološki ne paše bolid.
Ne znam što su se svi uhvatili Kimija i njegove forme, i najviše zašto ga se uporno uspoređuje s Alosnom? Pa to je isto kao da uspoređuješ Hamitlona i Chiltona 😀
Hahahahaha lol dobra!!!!
a dobro je Alonso rekao na pocetku sezone. da Kimi nista nije brzi od Mase i da se ne brine.:) sto se ispostavilo tacnim ….
KIMI JE CAR a massa je massa i to je to! baljezganje nije zabranjeno ali mi se čini da massi nedostaje ona šušta (feder) iz glave što mu je ispala u mađarskoj! 🙂
i bez te šušte felipe ima 24 boda više od kimija ( uz 2 odusajanja više ) , a bogami i više puta ( 4 ) je ulazija u Q 3 od finca – šta bi bilo da mu ta šušta ne fali ? 2013. “baljezgavi” massa je posli 16 trka u ferrariu ima 102 boda , a kimi ove sezone 47 . btw , fernando je sa istim bolidom samo jednom “ispustija” Q 3 . a možda im bolidi nisu isti ? možda i kimi testira djelove za alonsa ka šta je radija i massa ? a možda se… Read more »
a može biti svašta prijatelju! KIMI CAR će u penziju kao svjetski prvak u F1 i to sa Ferrarijem a massa psiholog će u penziju kao jedan od običnih šofera u F1(mislim šofer br. 2 u ekipi) zato nek se ostavi priča i nek uživa 🙂
dalise mozda sjecas da je KIMI postao svjeski prvak u ferariju zahvaljujuci MASSI ako neznas to ili se pravis da neznas nisi to naveo u komentaru…
Teško mu se može prigovarat kad vozi usran bolid,svaka čast Alonsu al s tim bolidom čovjek se nebi trebo nadat dobrim rezultatima,Massa je u vecim problemima ,s drugim najbrzim bolidom on je 9. u poretku,to je los rezultat
ako tko ono Massa zna o čemu priča ( šta god dio ekipe niže napisao ) … ne znam prepoznati sličnost Vettelovih i Kimijevih postavki bolida – ili ti ga stila vožnje , ali ako su slični neće biti lako Sebu ima još ” vatre ” u Kimiju … kad pogledate u nazad Alonso se uvijek superiorno postavljao iznad momčadskog kolege , a kad to nije išlo ( u slučaju MCL-a ) promjenio je momčad …ne znam ima tu nešto …
Massa je sve rekao!
🙂
Sve sto sam hteo da napisem ,100% komentar na mestu
ah dosta mi je ovih komentarcica kako mu bolid ne odgovarta itd itd.. daj ba svi su profi vozaci moraju su prilagodit onom sto imaje a ne onom sto nemaju ..iduce sezone Vetel ce ga naprasit. volio bih da nije tako ali polako kimi se hladi od f1..svaki put kad grozni je imao srece odradit utrku bez problema derao je kimija..
Mislim da je Kimiju jako teško voziti, pogotovo je neugodno ako nema povjerenja u tako krucijalnoj stvari kao što je prednji ovjes.. kao da vozi trke ali sa zimskim gumama.
Trenutni Kimijev problem je što je bolid napravljen po Alonsovim željama koje odgovaraju njegovu stilu vožnje. On vozi agresivno i “bori” se sa bolidom. Kimi vozi drugačije. Uvijek se divim Buttonu kako vozi meko i elegantno a ipak dosta brzo.
Jednostavno ne volim lajavce u životu, pa ni u F-1. Imaš svoju ekipu, svoje rezultate, svoj bolid, pričaj o tome. Šta te boli kako neki vozač prolazi u nekoj drugoj ekipi, ionako štoperica radi svoje i sve vidimo i bez tebe preko bezbroj kamera.
Uostalom, izgleda da imaš bolji bolid od Ferrarija pa pokaži svoju klasu.
Imaš i svoju ekipu ekipu, pa pričaj zašto je Botas bolji od tebe.
Imaš bezbroj drugih tema prije ove…
Reče Massa kesa,i ostade živ.Kakve li tek on ima probleme u glavi,bio prvak F1 manje od minute.
.iako ovo što Massa govori uglavnom drži, evidentno je da od kad je prešao iz Ferrarija voli djeliti lekcije što mi sad iz ove perspektive izgleda pomalo ego-važno. Al dobro… več je prije Kimi govorio kako se sve bolje osječa u bolidu i iako se to konkreno zasad ne vidi sigurno on zna i osječa ono što nama nije vidljivo. Nisam baš siguran da gubi glavu zbog Alonsa…barem je ostavio utisak da mu jaki kolege ne smetaju. Pa on je ipak tip vozača koji odrađuje svoju vlastitu sezonu često ne mareči niti za to što ekipa misli a kamo tek… Read more »
Očito se privikava na ovjes. U zadnjih par kvalija je bio na razini Alonsa, a u Rusiji ga je zeznulo što je bio blokiran na startu dok je Alonso prošao naprijed. Rađe bi da se makne iz Ferrarija, ali kad je već tako odlučio dobro je vidjeti napredak.
Masa jedva docekao ovakvu situaciju,pa da opravda svoje nosenje vode Alonsu. Moram priznati da sam ovakve izjaveo od njega ocekivao jos ranije u sezoni.
Ne laje “pas” radi sela,nego sebe!
Alonso je sposoban funkcionirati i kad tim nije na njegovoj strani, dokaz je Mclaren. Tamo očito nije imao ekipu na svojoj strani, pa svejedno završio sezonu sa istim brojem bodova kao i Lewis. Bez obzira kako se kvalificirao u utrci i kakvu brzinu posjeduje bolid, Alonso si nađe ciljeve i to je njegova motivacija. Delikatna situacija za Ferrari, jer ako je 100% krivnja tima ili bolida, a ništa Kimijeva, onda su nesposobni inžinjeri. Nisu baš tako nesposobni, niti je samo njihova krivica. Možda mu prazan bolid manje odgovara nego Alonsu, ali u utrkama, kad su obojica bili u čistom zraku,… Read more »
Freakin’ 2007 :chill:
evo naprimjer, u Japanu je sebi postavio cilj, udaricu u zid nakon nemoci da dostignem rookia i onda cu sloziti pricu o sabotazi Rona Dennisa, mehanicara i cjelog Mc’Laren Technology centra, sjajne ciljeve postavlja sebi, nema sta :chill:
Doli ima clanak u kojem gp1 u ovoj stanci preporucuje film Rush, vec sam pisao da bi ja osobno preporucio dokumentarac pod jednostavnim imenom ONE strasan je dokumentarac o sigurnosti vozaca, od pocetka Formule pa skoro do danas…. Meni osobno ODLICAN dokumentarac, kojeg bi svaki ljubitelj F1 trebao pogledati….
Bas je od Masse” tesko” biti bolji vozac u ekipi!!!
Pa do 2009 je bilo.
Vedrane….nije da cijepidlacim…ali massa se pise sa dve s (u naslovu) 😉
Uh, ne znam kako mi je to promaklo. Hvala na upozorenju. 🙂
:thumbs:
Toliko volim ovi sport pratim ga intezivno, ali ne mogu se otet dojmu da ide “niz brdo” kaze kimi ” a kad morate cuvat gorivo ne mozete stiskat jako” zamislite da su jednom Sennii tako govorili Prostu ili Jackie Stewardu ili Jim Clarku ili Johchanu Rindtu kad bi gonili do daske da im jave stedi gorivo…. I onda se mi-vi prepucavamo jeli bolji vettel ili npr Hamilton a oni nekad ni ne mogu vozit najbrze jer team radio kaze save fuel….
bas tako,puno vozaca danas na gridu ima sposbnosti da osvoji naslov,ali samo vozaci mercedesa imaju bolid sposaban za to…
I tada se stedilo gorivo i gume, samo ne na nacin (i uz ogranicenja) kao danas. BTW 70-ih je prosjecno u svakoj drugoj utrci netko poginuo, a 60-tih u svakoj (tu mislim na pilote, a ne na publiku).
Na svakoj utrci da je pilot poginuo? Sad si ga ipak malo pretjerao
Ma Senna sigurno ne bi poslušao upute sa pit wall-a i što bi se desilo? Ne bi završio utrku! Jako dobro :thumbs:
Ajd se više otkačite od Senne jer ispadate veći Brazilci od onih što su dobili 7 komada od Švaba.
Senna jest Brazilac ali bio je veliki perfekcionist koji je vodio brigu o svakom detalju. O tome vam je znao pričati i njegov zemljak Piquet (stariji naravno).
Da vozi danas F-1 i da mora misliti o gorivu itekako bi to činio, vjerojatno na najbolji mogući način.
A što mene napade čovječe?! Pa isto sam i ja rekao u svom komentaru
A 🙁