Najmlađi debitant u Formuli 1, Daniil Kvjat, odgovorio je kritičarima koji su današnje vozače uspoređivali sa svojim herojima iz prošlosti. Sport trenutno proživljava malu krizu budući da tribine nisu pune a ni broj gledaoca na malim ekranima nije velik. Jedan od kritičara je i Willi Weber koji je današnje vozače nazvao mlakonjama. 20-godišnji Rus, međutim, ne slaže se da današnjim vozačima nedostaje hrabrosti.
“Po mom mišljenju Formula 1 je i dalje jedan od sportova u kojima je hrabrost najvažnija”, rekao je Kvjat za talijanski Omnicorse. “Sve što nas pri 340 km/h dijeli od zida su kočnice i 100 metara asfalta. Iz Formule 1 ne možete ukloniti rizik ali točno je da radimo sve što je moguće kako bi unaprijedili sigurnost staza i bolida.”
Kvjat se ne slaže ni s tvrdnjama da su veliki vozači svoje odgovore pokazivali na stazi za razliku od današnjih vozača koji se svojim inženjerima žale preko timskog radija.
“S novim pravilima uloga inženjera je ključna – upravljanje električnom energijom ne može biti kontrolirano samo od strane vozača. Razjasnimo još jednu stvar: ako postoji mogućnost za pretjecanjem vozač uvijek mora pokušati. Ne postoji situacija kada će vam inženjer reći da zaboravite na to ili da pričekate. Ali u isto vrijeme trebamo se prilagoditi situaciji što se tiče potrošnje goriva i guma.”
Mladi Rus ne slaže se ni s činjenicom da su današnje utrke dosadne.
“Ne znam što ljudi očekuju. Gledao sam trkaće vikende i moram reći da uopće nisu loši. Naravno, neke utrke su uzbudljivije od drugih ali ako pogledate utrke u 2000-ima vidjet ćete da je njima dominirao jedan vozač. Što je tada bilo tako spektakularno? Možda publika nije razumjela promjene pravila ali siguran sam da smo odabrali pravi put.”
Konačno, kada je upitan koje bi pravilo odmah uveo kako bi poboljšao F1, Kvjat je odgovorio:
“Pričekao bih još malo. Meni se čini da ovo što imamo sada nije tako loše.”
i u pravu je dečko, vremena se mijenjaju, sve se mijenja. uvijek je bilo preticanja i rizika kao i sada, samo što su sad razlike između bolida u milisekundama dok su prije bili u desecima sekundi. tko god kaže da su Lewis Hamilton, Fernando Alonso i ostatak takvih vrhunskih vozača plačljivci, može komotno prestat pratit F1, bolje za njega,,
Djeco. Dječice. Primjećujem da vam je Kvjat drag, jer je tek neznatno stariji od vas, ali bar je mogao reći nešto JAČE, nešto bolje, odbrusit starim konjima, pokazat da ima muda, a ne pričat da ne možeš danas vozit formulu bez nekog geeka na vezi.
Svojim izjavama samo je potvrdio Wilijeve tvrdnje.
Pohvale za ispravno napisano ime..Englezi nikako da skuže da latinično i ćirilično y nije isto
ma je daniil nečeš ti hrabrosti vozit 340 kmh i imat samo 760 ks u piku . o hrabrosti bi se moglo pričat kad bi bolidi imali V8 BITURBO sa minimalno 1000 ks i kad bi išli bar 400 kmh ( za početak ) , a ovako …pa bar 50 % forumaša bi moglo vozit ove usisaće . jbga …nemam relevantne podatke pa procjenu donosim samo na osnovu komentara i zbog toga je vjerovatno netočna jer mogla bi bit i debelo iznad 50 % .
imaš pravo… Što dete zna što je 750-800 KS, pa to je samo 559.50 do 596,80 kW. Sitnica… Ali već preko 746 kW, to je nešto, to zahtjeva malo veću spretnost, ono, barem 2 godine iskustva u cestovnom prometu… 😆
mogli ste kako navesti Phat’n’Whitney F-100 PW-100 afterburning turbofan sa brzinom od 2,5 mach :hahaha:
#8-Tolko je toga dosad rečeno o ovogodišnjim pravilima po kojima su novi bolidi,bar za mene ispali zadnja skalamerija.Možda neko gleda neke druge trke ili je nedaj Bože sljep, ali naglašavati kako imaju 760ks i pritom idu 340km/h,a ne vidjeti ništa drugo,navodi me na to da moram biti zločest.Nego majstore ovako.Tebi i sljedbi želim auto za svakodnevno prometovanje,sjeban proporcionalno f1.Svaka i najmanja greška,pravac traumatologija.Tad bi valjda shvatio kako osim gore navedene snage i brzine auto mora imati,dobro ležanje,balans kočnica,grip i još puno ljepih stvari,koje današnji bolidi jednostavno nemaju a dosad su imali i pritom bili puno vozljiviji i sukladno tome sigurniji.
smao ti budi zločest otto kad već moraš . ka šta ti imaš svoje mišljenje da su za TEBE novi bolidi ispali zadnja skalamerija možda bi moga dopustit da ne dile svi tvoje mišljenje . ili je ono zakon i svi moraju mislit ka šta ti misliš ? fala tebi na dobrim željama da imam auto za svakodnevno prometovanje,sjebano proporcionalno f1. vidiš otto , već 4 sezone vozim motor koji se “reklamira” sistemom ” drive by wire” tj ne koristi klasičnu sajlu za gas nego se to radi el žicom ( ka brake by wire samo je razlika u gasu… Read more »
Još uvjek mislim kako je današnja F1 skalamerija i poluproizvod,i mislit ču sve dok me u suprotno ne uvjeri formula sama.Pritom dozvoljavam da svatko ima svoje mišljenje,jer smatram da smo tu zbog razmjene mišljenja, a ne davanja odgovora,mnogoput i na nepostavljena pitanja.Nego vidiš,ja o kočnicama,ti o gasu.Neznam gdje si našao poveznicu.Sajle gasa su u mnogim prometalima odavno zaboravljene,pa mi nije prejasno žašto bi tvoja Aprilija bila izuzetak.Jednako tako nikakva novost nije brake by wire jer je več viđen u seriji prije desetak godina.Valjalo bi pitat Mercedes zašto su povukli preko milion auta i taj sistem maknuli.a gas bez sajle ostavili.Odgovori… Read more »
nevezano za f1 (makar jackie stewart govori nešto u početku), ali kad već govorimo o hrabrosti….fatalnih nesreća nažalost ima svake godine.
Isle of Man TT
https://www.youtube.com/watch?v=aXR8Df_Bml0
http://www.motorsportretro.com/2013/11/video-record-breaking-gp-hillclimb-is-complete-madness/
Sada će još Bernie uvesti jedan ovakav event u kalendar nebi li “digao gledanost”.
St. Ursanne, odlično brdo, jedno od najbržih u Europi, posebno su lokalci za klasicima ludi, Opeli stari prže ko ludi. Brzina se mjeri u kompresiji prije glavne ravnice i u “S” zavoju poslije prvog akvadukta, kamerman snima veliki putokaz s lijeve strane na kojem se vidi kojom brzinom prolaze “S” od “blokade” niže klase, pa sve do preko 230km/H, prototipovi i formule. :thumbs:
http://www.youtube.com/watch?v=HBLIHAsknRI
Nije tema, ali se govori o mudima, stanka je pa evo malo na “mali forum” kako bi rekao Avalon. :zub:
Zabranom B-klase 86′, neki europski timovi kao Audi i Peugeot su otišli preko bare na Pikes Peak u Coloradu. Pojačani i dodani spojleri i gas.Onda je cijela staza od 20 km bila makadam. Start na 2800m cilj na 4500. Walter Rohrl protiv Arija Vatanena. Provalije od 500, 600 metara i više, svaka čast svima danas, ali ono je bio vrhunac.
Loeb drži rekord danas, ali je staza više od dvije trećine asfaltirana. Jean Todt je bio menadžer Audija za vrijeme Waltera. Šta je to moralo bit uživo…
http://www.youtube.com/watch?v=jYFY1he0zWQ
nekako sam od njegove prve utrke stekao dojam da se radi o odličnom vozaču pred kojim je vjerojatno velika karijera, pokazuje zrelost u mladim godinama, to je vrlo bitna karakteristika vozača.
Naravno da če dečko hvalit ovo što vozi,iz najmanje jednoga razloga.Za bolje ionako nezna,a da je dobar vozač u to nema sumnje.
Kad te batre pita kakva joj je nova frizura ili kak joj stoji nova haljina, a ti kažeš ‘nije loše’….drugim riječima, znaš da je loše, al ne želiš to priznati….
ono kad Rusu nesto prigovaras 😀
Kvyat samo nastavi sa dobrim voznjama, zelim ti sve najbolje i vozio ti nama jos barem 15 godina 😀
BRAVO KVYAT ! Najmlađi,ali s največim mudima! 😀 😀
Sviđa mi se kako mali razmišlja i svaka mu čast, samo naprijed. Treba nam što više mladih ljudi u f1 jer se dosta njih sprema u penziju za Weberom, koji ne znam zašto je ovog malog nazvao mlakonjom, nije lijepo vrijeđati kolege.
Pomesao si Vili Vebera(bivsi f1 menadzer) sa Markom Veberom(bivsim f1 vozacem).