Retrovizor: Apetit

Tužan je i okrutan život vozača u Formuli 1. Počne kao grandiozna knjiga koja samo čeka da bude ispunjena velikim ostvarenjima još većih očekivanja. I onda ostane samo na kratkoj bilješci. „Vozio u F1 od te do te godine.“ GP3, GP2, Formula Renault 3.5, 2.0, sve one formule sa silnim „tisućama“, stotine vozača, po nekoliko utrka tokom vikenda, prvaci iz svih tih serija… kako se smanjuje ona znamenka pored imena natjecateljske serije tako se smanjuje i broj zadovoljnih vozača. Samo je jedan pobjednik u F1 utrci i svi žele to jedno mjesto na vrhu. Pobjednik na vrhu, a svi ostali na dnu, ruju po mulju. Trenutno nitko tko nije vozač Mercedesa ne može biti sretan. Može samo biti zadovoljan. Nije li to tužno?

Da, naravno, Vi biste bili super sretni da ste vozač u F1! „Jooj, kak bi ja vozil’, sve bi se prašilo iza mene! Je nego kaj?! Pa tulumi, ženske… My girl wants to party all the time, pare all the time, ona hoće pare ol d taajm!“
Nakon mjesec dana euforije dođe vrijeme kad Vam se smuči izlazak pred novinare.
-Yes, we’re happy where we are, you know… everyone in the team is doing their best… we are trying out some new things…
Poznata vam je ta spika. Da, tu sam gdje jesam. Jesam li zadovoljan? Bolid se ne miče s mjesta, što ti misliš? Da, vozim u Formuli 1 i nema ničeg ljepšeg od utrkivanja, ali utrka je tako malecni dio mog života… Ostatak vremena? Teška depresija. Ostatak vremena moram se uvjeravati da mi dobro ide, moram vjerovati da mi ne trebaju pobjede da bih se osjećao ispunjeno, svakog dana sam sebe teškom mukom uvjerim da moj život ne bi bio bolji da sam kojim slučajem pobjednik. Zaboravljam svoje snove i prihvaćam da sam sada sve što mogu biti. I sretan sam. Treniram sreću svakog dana. Unosim radost u ovaj svoj život koji je nekada bio velika budućnost. Tu i tamo dođe netko i kaže „A bio si tako dobar u Formuli Renault… Trebao si već biti prvak.“ Što reći na to? Trudim se, čovječe! Nije lako biti ograničen mašinom! Budžetom! Ja sam u kolicima dok.. dok Lewis i Nico trče na zdravim nogama! I onda mi dođeš ti i pričaš o davnim rezultatima. Gdje su mi danas rezultati? Živim u stalnom strahu od otkaza, razočarao sam sponzore i navijače, stotine ljudi koji nisu dobili plaću radi za mojih sat i pol na stazi, a ja im ne donosim ništa! „šmrc!“ Vidi me! Sram te bilo! A taman sam bio „zen“ i jučer bio na jogi i meditaciji i na žitaricama od cijelog zrna… Nisam naručio ovu akupunkturu živaca! Proklet bio, Martin Brundle!!!

I taman kad ovaj nesretni vozač ponovo pronađe svoj mir, taman kad se uvjeri u svoju koliko-toliko ugodnu egzistenciju, taman kad se pomiri sa svojim mediokritetskim F1 statusom, kada se ušuška saznanjem da je uopće tu gdje je, kad konačno prihvati činjenicu da će morati izdržati još barem godinu dana bez bolida koji je dobar koliko i talent o kojem su mu kad je bio klinac pričali neki sijedi ljudi, kada u nedostatku dobrih rezultata smanji svoje apetite i iz proždrljivog dinosaura se pretvori u malu ptičicu koja zoba zrnje, tada se dogodi…
Dogodi se utrka poput one na otoku Notre-Dame. Dogodi se utrka koja baci tračak svjetla duboko do dna, obasja želje skrivene u srcima vozača-radnika kao manifest nove političke stranke i natjera ih da zaplivaju prema vrhu. „Je li to…? Pa daaa! To je prilika!“

Bilo je takvih utrka, na pamet mi padaju Hülkenberg u Brazilu 2012. i Perez u Maleziji iste godine, te Grosjean u nekoliko navrata, posebno u Njemačkoj prošle godine. Maldonado u onoj svojoj utrci. Takve me utrke povedu sa sobom više nego druge. Vidiš da se događa nešto posebno, nešto što će možda biti najsjajniji trenutak u karijeri vozača.

Mercedesova je pobjeda već bila zapisana. Koliko vas je ostavilo novac u kladionici? I bili ste sigurni da je to najpametnija stvar koju ste učinili tog dana. No, srebrni bolidi počeli su se čudno ponašati i fokus se s vodećeg dvojca sve više pomicao prema najbližim pratiteljima. Malenim ptičicama otvorio se apetit. Narasli im zubi. Njam, njam, njam, njam! Jedan ,dva, tri, četiri, ima nas još! Svi su oni namirisali nevolju u Mercedesovom taboru, požar i pomutnju, i ugledali dvadeset i peticu koja im je pobjegla iz tora. Nijemci ne mogu do nje, previše su zaokupljeni svojim problemima. Ptičice su se dale u potjeru za odojkom. (Dvadeset i pet kilograma, je Ili je to odojak, prase, svinja, što li? Ne znam, pomozite mi. Ma svejedno, na kraju izađe na isto. Mjesto.)

„Je li to…? Pa daaa! To je pobjeda! Eno je! Vidim te! Vidiš li ti mene? To sam ja, dječak koji želi pobijediti! Sad ću ja, ti samo budi tamo i čekaj me. Hmmm… Kako ću…? Moram prestići neke ljude. Nema mi druge, moram ustati i obići ih. Što se ovo događa…? Uff… Trebao sam ostati na žitaricama… Da prdnem u fotelju i pričekam da se raziđe ili je bolje da ustanem i iskoristim priliku. Riskiram li preveliku neugodnost?“

Perez, Massa, Vettel… dešava se. Uvijek u krivom trenutku. Djeca su trčala cijeli dan i kada je došlo vrijeme za desert zaspala su. „Buć!“ glavom ravno u tanjur ne okusivši ga. Sad će dva tjedna razmišljati o onom što je moglo biti, o onom krugu u kojem je trebao ići u boks, o potezu kojeg je morao napraviti/izbjeći…
– Doktore, imao sam priliku i upropastio sam je. Napunio sam gaće! Ne znam hoću li ikad opet biti u takvoj prilici. Katastrofa! Mogu se jedino nadati da ću voziti dok me ne potjeraju u penziju kao ishlapljelog starca. Ne mogu ni poginuti kako treba! Nekad bih bio heroj da izađem iz slupanog bolida, danas sam kreten!
– Imam odlične tablete, ali u uputama piše da ne smiješ voziti. Znači, kao i do sad, pravilna prehrana…
– Gazda veli da moram smršaviti šest kila.
– Dobro, onda joga, meditacija… već smo pričali o tome, razmišljaj pozitivno. Danas ti je najbolji dan u životu!
– Znači… sutra će mi biti gore?
– Ne, ne, ne! Sutra će ti biti najbolji dan, i onda će ti preksutra biti najbolji dan i tako dalje.
– To znači da mi je danas svaki put najgori dan u životu.
– Kriste Stoičkov! Možda biste trebali napustiti Formulu 1!
– Molim? Tko je rekao išta o samoubojstvu!?!

Mislite da nema ovakvih vozača? Baš! A Kimi Räikkönen utapa silnu sreću u svim onim kantama sladoleda.
Najveći doprinos mentalnom zravlju ovih vozača bit će kvarovi Mercedesa u nastavku sezone i još poneka utrka u kojoj će se gladnima pružiti prilika. Da, odustajanja dvojice rivala odlučit će o naslovu svjetskog prvaka. No, nemojte se uzbuđivati što će možda umjesto vozačkog umijeća o prvenstvu odlučivati tehnikalije. Nije sve tako crno. Još je gore. Odlučit će dvostruki bodovi, „Supersize menu“ u Abu Dhabiju. Gladni?

61 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Kustelaar

odlican clanak, ali nikako se ne uklapa u dosadasnji profil retrovizora, smislite novu rubriku i tam pisite ovako 😀

stari lisac

Svima koji ste napali ovaj članak fali malo razumjevanja za ono što se htjelo reći ovim člankom… Barem kako sam ga ja pročitao i razumio… Stil, članka, kao ideja je dobar, govori taj članak i više od odnosa u F1, govori, na neki način o životu… Malo jest nespretno napisan, ali postoji par sitnica koje su mnogima promakle… Npr. činjenica da mi vidimo na TV (ili u stvarnosti na nekoj trci) samo onaj glamurozan dio F1. Samo ono najbolje i najzanimljivije. Ne vidimo što ti piloti jedu, kako žive, koliko rade. Postoji fama da je život vozača u top kategorijama… Read more »

Kush

Posve si u pravu Lisac, osobno su me zasmetale neke stilske figure, ali ideja za način prikaza, poanta, format samog članka, je sve ono što bih želio vidjeti ovdje, i sam sam napisao nešto slično, pa sam pobrisao, jer je mi se činilo dugo, a ovdje nije dobrodošlo kristiti glavu – kod nekih posjetitelja, pa mi je drago da je netko sa dužim stažem ukazao na bitne stvari, tu je nebitno tko za kog navija, i gdje je i kako netko prije pisao, radi se o ovom čkanku, i možda nije sve idealno. ali da je bar više sličnih –… Read more »

KLiK

Kada mi netko spomene onog seratora od Martin Brundle-a, zapitaš se što je on napravio u svom životu. Imao je odlične aute u F1, nije napravio ništa…to ništa je svega 9 podija i samo jedno drugo mjesto! Osim pobjee u Le Mansu 24, nema ničeg za sebe i svoj život kao slavlje. :/ Sada gledam F1 preko live-streama preko računala…slika nije HD, ali ni nešto lošija nego li preko nekih prijenosa na KreatorTVu…dapače, bolja je i sve se vidi! Samo kada čujem tog kretena od Martina Brundlea, dođe mi da bljujem…i uvijek se sjedim vas ovdje…ali drugačije, jer mi dođe… Read more »

Blackhawk

Nadam se da je ovo što si napisao neka šala – pogotovo ovaj zadnji dio…

Dan is the man

Kad bolje pogledaš jedini odličan bolid koji je Brundle vozija je Benneton iz 1992 a sve ostalo su bili ili prosječni ili loši.

KOve

Ako si onaj Klik sa Honda i Renault foruma onda gubim volju otvoriti ovaj portal :/

mzf1

Ovaj jedan plus što si dobija ako ga sam sebi nisi opalija to ti je biće Novak da a Blažičko je vjerojatno realan bija jer on najbolje zna koliko Novak ne zna pa ti je i on da minus 😉 Možda iz nekih osobnih razloga mrziš Brundlea ali kvalitetniji program od skysportsf1 za pratiti formulu nećeš naći. Bilo da kreneš od poznavanja samog sporta i činjenice da su i sami bili vozači, insiderskih informacija pa do priloga i emisija. Da su pristrani kad su u pitanju Englezi jesu, da vole spustiti Vettelu vole ali ako čitaš između redaka imaš vrhunski… Read more »

jesus

pročitao sam ga, dobar je tekst + od mene, kod nekih ljudi potiče na razmišljanje a kod nekih očito na pljuvanje po njemu. i dalje sam gladan, makar sam pojeo upravo piceka na naglo… šalu na stranu, tko god voli motorsport mora voljeti i F1, makar bi ja htio da su neke stvari kao prije… no svijet ide dalje, razvija se, mijenja se i tako se i F1 promijenila malo više ove sezone tako da se još neki (među njima i ja) privikavaju. mislim da se Red-Bull može priključiti Mercedesu ako još koji put Mercedes kiksa i ako Renault još… Read more »

Tow Pie Pie

Sport po meni ne postoji zbog navijača već zbog zabave natjecatelja i to je jedini faktor, ali da ga danas pokreće novac je istinito i vrlo žalosno jer ga ubija.

Formulas

možda sport više nije radi navijača ali radi njih svaki sport postoji. Prvo zbog same popularnosti sporta a drugo jer mi smo ti isti navijači koji i u jednu ruku financiraju taj sport. Ulaznice, tv prava sponzori u F1 su sve lova od ljudi kao mi koji direktno ili indirektno pomažemo da bi on opstao npr na način kad platiš max tvu prava na gledanje f1 utrka a oni plaćaju njima. ili npr kad kupimo bocu martinija koji je sponzor williamsu itd (normalno mi kao pojedinci smo kap u moru ali na globalnoj razini to je tako). Svi mi održavamo… Read more »

stari lisac

@F1 Karthikeyan Fan 1983 bojim se da nisi u pravu. Motor sport se održava zbog testiranja novih rješenja, a ne zbog navijača. Navijači su dobrodošla posljedica koja dodatno smanjuje troškove testiranja novih rješenja… Pitaj farmaceutske kuće, koliko bi bili spremni love dati da mogu tako testirati njihove proizvode, a ne plaćati skupa i dugotrajna (2 – 5 godina!) klinička istraživanja. A kad spominješ sponzore, oni su prisutni i u npr. WRC-u gdje nema baš tako puno navijača, pa svejedno plaćaju velike sume za pravo reklamiranja svojih proizvoda – to je reklama poslije – “mi smo podržavali i potpomogli ekipu koja… Read more »

Leo

Jusus-govori o novcu,F1 fan 1983-radi novca i publike,lisac-testiranje naprednih tehnologija.Evo da se nadovežem malo na vašu raspravu ja bi se osvrnuo na pilote za mene su oni prije svega veliki SPORTAŠI a da budeš sportaš i kad se baviš sportom to radiš iz ljubavi prema tom sportu a ne zbog publike ili novca.Kasnije dolazi publicitet i novac al prije svega kada smo nas nekoliko na kojekakvim motorima kartinzima došli na Grobničku stazu (karikiram) ili na karetima mi smo se došli utrkivat tko če biti prvi,luđi,hrabriji,precizniji,bolji prvo sportaš o tome razmišlja a onda tek dolazi sve ono drugo.Tako da ima više… Read more »

Alen Šmit

Super Retovizor,ugodno sam se iznenadio!!Samo tako nastavi Zlatko!! Fora tekst,ali šta ćeš kada neko želi vozit u f1,to im je san i kada ga ostvare onda im posle nekog vremena bez nekog većeg uspeha počinje smorni period koji utiče na psihu vozača. Vozač “umre” na stazi od truda uradi “ultraforsing” i kada dođe sebi,polije se vodom i stavi ladan peškir na glavu i konačno pogleda rezultat i vidi npr 9 mesto,dobije ladan tuš a zna da kada bi taj trud i talenat ispoljio na npr. turing automobilskom takmičenju sigurno bi osvojio 5 uzastopnih naslova. Možda sam ono gore glupo rekao… Read more »

Alen Šmit

To znači da se f1 mora promenuti,mora postojati pravila koja će stisnuti timove i mora f1 postati jeftinija da se pruži šansa slabijim timovima da se nekako približe jačima i omogućiti talentnovanim vozačima koji tavore u slabijim timovima fajt za podijume.

Pričam gluposti,to se nikad neće dogoditi…

Kush

Iako me forma i sadržaj ovog članka nije nimalo oduševila, pogotovo neke nes(p)retno povučene metafore, te pisanje o problemima i poteškoćama u profesionalnom životu u prvom licu, a o pogreškama ili propustima (ne)imenovanih profesionalaca u trećem, i pomalo pokroviteljski, te sve to zapakirano u nekekav sarkazam, iako bi pažljiviji posjetitelj mogao isčitati i dozu cinizma izazvanu nekim subjektivnim frustracijama. Svejedno moram reći da me sam format članka obradovao, te da neke stvari, ako nam i nisu po volji moramo opravdati autorskim radom, što onda podrazumjeva i nekavku subjektivnost. U svakom slučaju ovom sajtu je dobro došlo malo više novinarstva svakog… Read more »

Bud

Zlatko, dobrodošao na Hrelić!

KOve

Zlatko, drago mi je da i dalje možemo uživati u Vašim tekstovima. 😀

Ivan Sinj

umorilo me citanje ovoga više nego kopanje,mozak sam izmučio dok sam pročita

windchaser

svaka čast,susjed,komentar dana :rofl:

serafciger

bez obzira je li vozač f1,f3,dtm,wtcc itd. normalno je da želi biti što bolji. primaran razlog nisu pare niti slava nego njegova prirodno urođena želja i nagon za pobjedom,to im je u krvi. a isto tako svaki vozač zna da kada sjedne u bolid/auto riskira kako svoj život pa tako i život svih ostalih na stazi. “Ne mogu ni poginuti kako treba! “. totalno bespotrebna i grozna primjedba.iako su danas mjere sigurnosti puno strože i nesreće se rjeđe događaju,ipak se događaju i nijednom vozaču nije svejedno. ali sumnjam,iskreno SUMNJAM da će ikoji vozač “Sad će dva tjedna razmišljati o onom… Read more »

Blackhawk

“Jooj, kak bi ja vozil’, sve bi se prašilo iza mene! Je nego kaj?! P” – može li mi netko prevesti što ovo znači? Ja pola ovih riječi ne razumijem niti prepoznajem koji je ovo jezik…

Leo

i meni

jesus

ne kenjaj!

Blackhawk

Tko kenja? Da ja tebi počnem pričati po dubrovački ti bi razumio? Ja nemam pojma što pola gornjih riječi znači, baš kao što ne razumijem niti pola toga što se danas govori na televizijama. Na televizijama i medijima koji su nacionalni bi se trebalo pričati i pisati HRVATSKI.

jesus

s kim se ti svađaš? ne cjepidlači i ne kenjaj, Zagorski je Hrvatski jezik ako nisi znao isto kao i Dubrovački a to što si ti zatucan pa ti smeta kad netko na svojem dijalektu nešto napiše liječi negdje drugdje!

Blackhawk

Ja se ne svađam s nikim, i za razliku od tebe držim svoje rečenica na civiliziranom “tonu”. Zagorski je hrvatski dijalekt, a ne jezik jer jedan je hrvatski jezik. A ja ne moram poznavat svaki dijalekt koji se govori – zagorski nije toliko rasprostranjen da bi ga svi trebali razumjeti.
Glavno da tvoj riječnik dovoljno govori o tebi samome!

jesus

a ti si spavao u osnovnoj školi očito… Kajkavsko narječje je jedno od tri narječja u HRVATSKOM JEZIKU a službeno je na području cijele Hrvatske prihvaćeno Štokavsko narječje koje bi svi trebali poznavati. ispod narječja su dijalekti, prema tome to je Hrvatski jezik (tj. dio njega). Očito je autor ovog teksta sa područja gdje se govori i Kajkavski pa se izrazio na “domaćem” kako bi bolje opisao situaciju, ako malo gledaš Hrv. portale i čitaš njihove članke onda možeš primjetiti da dosta puta autor koristi neko drugo narječje ili dijalekt sa svih krajeva Hrvatske i ne vidim zašto je to… Read more »

Blackhawk

Vidim ja da si i ti spavao u školi kad ne znaš da se riječi na ski, sko i slično pišu malim slovom. Štokavica je službena, i štokavica je službena – drugo me nema što ni zanimati. To što vi silujete ostatak Hrvatske vašim izrazima, što ne znate naglasak niti deklinaciju, a to forsirate pa danas i na televiziji voditelji ne znaju hrvatski jezik, to je veliki problem, odnosno tipično američki razmišljanje “boli me k…c za ostale, bit će kako je meni domaće”. Zbog takvih kao ti danas se djeci treba crtani stavljat na engleski audio, jer će ga prije… Read more »

jesus

pa vidim da tebe ništa ne zanima pa ni nemaš pojma i mlatiš praznu slamu…
ne znam ja na koji ti jezik učiš svoju djecu ali ako te takve stvari smetaju u životu onda očito imaš jako lagodan život jer većina ljudi u Hrvatskoj imaju puno veće probleme u životu a ne da proučavaju tko što piše na nekom glupom portalu.
Al dobro ako ti je dosadno u životu nadam se da sam ti malo razbio monotoniju.

MM33

Pa njima je to profesija, naravno da žele biti broj 1. jer to rade cijeli život. A da im je teško i da padaju u tu neke depresije baš i ne lijepo je nijma u milijunčekima.. a i ako im je karijera bez pomaka u F1 ima dosta vozačkih mjesta u WTCC,Nascar indy bla bla
P.s. Nama gledateljima je to sat i nešto svaki vikend, pa onima kojima se ne sviđa neka prebace program

SefoRBR

Jel to samo meni nije smješno?

mzf1

Što se tiče teksta i autora meni nakon čitanja njegovih tekstova uvik prođe kroz glavu da se tih par minuta potrošenih na taj tekst moglo i pametnije iskoristiti. Puno priče a da se ništa ne kaže a ni smisao za humor nam se u 99% ne poklapa. Uglavnom “bogatiji” se osićan kad pročitan neki subjektivni stav nekog od forumaša tu u komentarima ili kad se započne neka konstruktivna rasprava nego kad čitan tekstove autora. Ali cjenim trud i činjenicu da je to nekom tekst koji se čita u dahu.

sec107

I onda je svizac zamotao čokoladu u omot. I kaj sad svatko ima svoj život,svaka stvar ima dvije strane. Svatko bira u ćemu misli da će imati koristi ili voli neke stvari. Samo što je ovo sport od kojeg se da dobro zaraditi za razliku od nekih gdje se za pobjedu dobije nagrada u vrijednosti 0,01% iznosa kojeg neki F1 vozači dobiju za jedan dan. Samo bi budala vjerovala da vozači F1 cvjetaju od sreće,ali to je njihov život i mogu birati,a i većina pristojno živjeti do kraja života ako žele prestati s tim. Mislim s moje strane totalno nepotreban… Read more »

Tow Pie Pie

Tekst je zanimljivo strukturiran, nije loše, a što se tiče poante samoga teksta može se primjeniti na gotovo 85% sezona u zadnjih 15 godina, samo u promjenjenim bojama i ulogama, manje ili više izraženo (neigra razliku).

kikijv97

Nekome se svidja, nekome ne, medjutim autor ovog clanka redovito je pisao za jergovica na njegovom blogu. Zasto nije pisao za gp1 dok je bio tamo? Sad kad je jergovic ugasio blog, eto njega ovdje. Sta rec…
Osobno mi se ne svidjaju njegovi clanci, igrokazi i kako se vec zovu.

Lauda 84

Odlično, sviđa mi se članak, pohvale autoru.
Ovo je upravo ono što treba svakom portalu, članak u kojem ima malo humora, malo sarkazma ali i koji treba razumijeti. Mnogi se danas prave “moralni čistunci” (kako kaže kolega MasterChief) i gospoda, a ustvari su ljakse na kvadrat.

Samo naprijed 🙂

whiskey

Bravo ekipica,ako je vama gospodski i pojam nekog humora šprdati se da netko ne može poginuti kako treba,onda sam ja sa zadovoljstvom SELJAK!Jadno za jedan portal koji se prodaje pod ozbiljnim i profesionalnim.

ciki-f1

Whiskey, slažem se s tobom, većina članka može proći ali neki dijelovi koliko god to neki misle da su “pogođeni” ubiti su neprikladni. Malo više stručnosti nije na odmet. Živjeli Mi seljaci.

Lauda 84

Super što si napisao seljak velikim tiskanim slovima, bravo.
Po čemu je ovaj portal ozbiljan toliko? Dovoljno je kvalitetan za pročitati aktualnosti, nekakav tekst iz povijesti, par zanimljivosti i malo humora.
Ako hoćeš ozbiljnost i profesionalizam onda odi na Autosport i uplati plus paket, a nas zaostale ljude ostavi na miru da čitamo ovakve “gluposti” i malo se nasmijemo

whiskey

stvarno ste jadni kad bacate d*kicu na ovakve stvari,samo vi uživajte

jesus

tebe bi whiskey kao trebalo shvatiti ozbiljno jer pišeš kako netko baca d*kicu ja ne vjerujem…hahahaha

whiskey

pogled na tvoj komentar #15.2 :facepalm:

jesus

drago mi je da si ga vidio, vrijedi i za tebe!

MasterChief

Odličan članak.
Ovi koji viču da se makne, nemaju smisla za humor ni koliko stane ispod nokta.
Podrezanog.

Podrška autoru i nadam se da admini neće podleći pritisku onih “moralnih čistunaca” koji traže micanje članka.

whiskey

ti ne kužiš da su ti ga uvalili i još se hvališ svojom inteligencijom jao šta ti je sarkazam

Zeus

Hunger games, Mečka dijeli dijetu, ostatak grida Bijafra :rofl: :rofl: :rofl:
Tako je to kad je FIA zaključala “frižidere”.

damirsamobor

MIČITE OVO SMEĆE OD ČLANKA!

budaa

gospodine kefelja sta sa jergom oce se vracati u virtualni svijet f1

Groff

kak stvari stoje za sada odustaje do daljnjega.

whiskey

ne bih htio nikoga uvrijediti ali ovo je malo jači debilizam mogu shvatiti da je netko bio pod lošim utjecajem ali da ste ovakvo sranje objavili čudi jako čudi

whiskey

Nije ni meni Massa drag ali da možete objaviti ove gore rečenice za njega ili bilo koga– ””Ne mogu ni poginuti kako treba! Nekad bih bio heroj da izađem iz slupanog bolida, danas sam kreten!””’– je krajnje odvratno i bolesno!!!MIČITE OVO SMEĆE OD ČLANKA!

hattrick

Mislim da od muhe praviš slona… tekst je čist OK. Iako je Zlajo imao i boljih dana inspiracije. Druga stvar što neki od nas nisu u stanju (pripravnosti) čitati njegove tekstove. No svatko ima pravo čitati što mu je volja, tako i ti i ja ili netko drugi. Stoga ako ti nepaše ovaj AUTORSKI tekst ignoriraj ga i nečitaj, tj. mahni ruom i buduće obiđi taj tekst. Jer sigurno ima ljudi koji će uživati u njemu.. na ovaj ili onaj način. Npr. ja nikad nisam nešto uživao statistikama G.Djakovića što neznači da drugi nisu… što bih trebao popljuvati nečiji trud… Read more »

whiskey

Poantu ovoga mogu skužiti i ne mogu reći da je u cjelosti promašena. I količinu ljigice potrebne za vaše kolektivno svršavanje isto kužim. Ali ne kužim zašto vam je potrebno i šprdati se s nečijim životom. Zar su stvarno dotle došle frustracije?!

Zeus

Pa tekst je čisti sarkazam i razbijanje ove Merc. dominacije šalom :chill:

whiskey

Zeus gle,sarkazam je pogođen u nekim segmentima,i to nije sporno,ali jasno je vidljiva namjera s kojom se lupio ovaj ‘članak’ .Već je samo pumpanje dojma da su vozači majmuni kojima je jedini cilj u životu pobjede u jebenom sportu je toomuch ali ok,ali iz daljnje problematike za ‘autora’ što su krivi majmuni trenutno glavni je jasno što njega najviše muči,vidljivo je koga je isključio iz ovog zamaskiranog pljuvanja,zbroji 2 i 2.Ali ovaj dio šta je napisao je sramotan,nemoj mi molim te govorit da je tebi to smiješno.

Zeus

S tim se slažem, malo ga je zanijelo 😉

kiwihr

Čestitam, g. Rakić ! Vrlo dobro ste prikazali realnu sliku F1. Nije sve tako kako izgleda izvana. Sada sam se stvarno malo zamislio i pokušao vidjeti i osjetiti realnost svijeta u F1. Mislim, da su ovi piloti F1 kao gladiatori. Svi se im dive i svi jih vole a oni se iznutra osjećaju usamljeni, ne voljeni, neispunjeni, frustrirani, napeti, pod velikim pritiskom,…ali na kraju krajeva, bar će nešto doživjeti.

Explorer

Ispričavam se, zaboravio sam promijeniti autora. Čovjek koji je napisao ovo je Zlatko Kefelja.

Perica9

Good. Umirem slikao se pored F1 lotusovog bolida

Zeus

Ko te zgazio?
Di je Pastor? :palica: :rofl:

Related Posts