Talijanska momčad ove je sezone samo jednom bila na postolju. Bilo je to u četvrtoj utrci sezone kada je Fernando Alonso osvojio treće mjesto u Kini. Ferrari je trenutno treći u poretku konstruktora iza Mercedesa i Red Bulla.
“Svake godine ljudi u tvornici daju sve od sebe kako bi poboljšali paket koji imamo. Ako ste naprijed onda radite kako bi ostali tamo a ako niste tada je cilj vaših napora pomak prema naprijed. Trenutno nismo naprijed i dajemo sve od sebe na svakom području bolida: mehanika, aerodinamika, elektronika, svaka pojedina komponenta, set up, sve što možemo učiniti kako bi se poboljšali je učinjeno. Na zadnjim utrkama imali smo više nadogradnji nego obično i to je zapravo poboljšalo našu poziciju. Moramo se nastaviti boriti, imamo planove nadogradnji utrku za utrkom. To je borba koja nikada ne prestaje”, rekao je Allison.
Iako misli da će VN Austrije biti nepoznanica za momčadi, Englez očekuje da će način trošenja guma, pogotovo Pirellijeve supermekane mješavine, još jednom biti od presudne važnosti.
“Ne možemo biti sigurni što možemo očekivati ali kao i na svim stazama ove godine, upravljanje opcijama u kvalifikacijama bit će vrlo važno. Trebate osigurati da guma bude spremna za brzi krug u Q2 dok istovremeno morate biti sigurni da će kasnije izdržati prvi stint utrke”, zaključio je Allison.
Stvarno nervirate, samo pricate kako napredujete i radite dosta, naravno da napredujete, ali drugi napreduju jos vise, samo se nerviram zadnjih godina kao fan Ferrarija, nikad da sklepaju bolid dobar :S
Prema kud napreduje ?
svakoga dana u svakom pogledu sve više napredujemo…
svakoga dana u svakom pogledu…
Možete očekivati borbu za sitne bodove.
Opet drvlje i kamenje po čovjeku koji je, manje-više, došao na gotov bolid za 2014 godinu i sada pokušava spasiti što se spasiti da… Nitko, pa ni “čudotvorac” Adrian Newey nije napravio konkurentan bolid prve sezone. Adrianu je trebala 1,5 godina da napravi konkurentan bolid, a tek 2,5 godine nakon što je počeo raditi u RBR-u je uspio isporučiti pobjednički bolid (2011)… Zašto mislite da je James Allison kriv za F14T? Osobno sam mišljenja da je tek 2015 godina godina kada se od Ferrarija i team-a Byrne / Allison može očekivati veliki pomak prema vrhunskom bolidu. NIšta veliko se ne… Read more »
Ja nisam spomenuo Alisona samo kazem da sam razocaran Ferrarijem opcenito a i globalno je neka kriza u popularnosti,gledanosti ili kako vec reci.Zasto
pa nije se ni odnosilo na tebe. Meni je jasna tvoja “ogorčenost”, ali se ne sjećam da si ikada prozivao nekoga poimence… Dakle ne odnosi se na tebe 😆
Kada su ga pitali o Ferrariju, Newey je rekao da bi mu trebale dvije godine bez pritisaka samo da dovede stvari u red. Bolidi se počnu pripravljati “cijelu godinu” prije nego što prvi put izađu na stazu, tako da Allison baš nikako nije mogao utjecati na ovaj bolid. A fićo ni dodatnim dijelovima, koliko god oni kvalitetni bili, ne može postati Mercedes.
A ja neznam sto se svi pale oko Ferrarija, i on koji navijaju za Ferrari i oni koje ne navijaju.
Pravi navijac ce stisnut zube i biti uz svoj tim pa kako god tesko bilo.
Kao i u svakom sportu tako i u F1 dode do pada popularnosti.Prije svega svaka cast pravim navijacima koji dolaze na svaku tekmu i kad je klub u banani.npr u Rijeci ove godine puna Kantrida jer se klub borio za vrh i bas je to lijepo dok kad je klub se borio za ostanak nije bilo 1000 ljudi a sada 5000 bez beda a derbi 10000.I po meni je to tako normalno i u svijetu i kod nas, sada imam osjecaj da se to desava u F1 jer na stranim portalima je ista stvar necu ulazit u razloge toga jer… Read more »
Sa svim se ja slazem i sve je to OK. samo me malo zivciraju ljudi koji nisu navijaci Ferrarija a gdje god stignu prosipaju pesimizam i sprdaju se neprestano trolaju nebi li se zametnula neka prepirka. O Mclarenovom neuspjehu jedva da se pise, pa ima tu jos timova koji su debelo fulali. Pa kad pogledas i Mercedes nekoliko sezona unazad. Mislim, uopce nema smisla pisati. Svaka sezona je prica za sebe. svake sezone radis novi bolid u uvjerenju da je to sto radis 100% dobro a tek u Australiji vidis gdje si. Nekad uspijes, nekad ne. Nigdje nije zapisano da… Read more »
@Fangio +1
Kada pobjeđuju onda je Ferrari intelligence assistant, kada gube onda je FIAT.
Daleko od toga da sam zadovoljan trenutnim stanjem (Ferrarijem), ali uživam u svakoj utrci.
Dobro si primjetio McLaren nitko ne spominje, Williams kao da nije ni postojao zadnjih +10 godina itd. Ali Ferrari je popularno pljuvat
Pa ja, bez obzira na funkcionalnost njihovih bolida i stanje u ekipi, uvijek gledam na svaku utrku optimistično.
#WAR Kimi
Pa upravo i pravi navijači bi trebali biti najglasniji u protestima, jer ovo nije nešto što pravi navijači žele!
http://www.gpupdate.net/en/videos/4994/austria-memories-schumacher-s-pole-lap-2003/ To je FORMULA 1 Maknite struju i pustite te TURBAKE da iz njih izvuku 1000KS i bit će i zvuka i fanova.Kriza je Ferrari tema 20 komentara Meklaren tema-3 komentara Prijelomna vijest o Šumiju nema niti 100 komentara izgleda da je F1 malo u stagnaciji.
Austrian GP – Allison: “A fight that never ends”-ferrari službena stranica. Zašto ne stavite orginal naslov ipak drugačiji dojam ostavlja?
https://www.youtube.com/watch?v=EctHizz_yNo
Naguto sam se ovakvih izjava od Štefa i Frya zadnjih 5 godina tako da NO COMENT!
Hmmm a nije li ono teza Alonsvih navijača da je za uspjehe drugih vozača 90-95% zaslužan bolid pa tek onda vozači…
Kak to onda jedino Alonso jest zaslužan za svoje uspjehe, dok eto svi drugi nisu ?
Lagat se možemo, no jedini koji Ferrari drži iznad FI i prvenstveno Williamsa su poprilično šlampavi FI i Williams koji nisu iskoristili niti pola onog kaj imaju u bolidu, Williams je toliko dobar da bi trebao bit najmanje 3 momčad, ako ne i druga…
no druga je stvar to što su skoro svaku utrku nekaj generalno ukenjali bar s jednim bolidom.
Možda su napredovali pa se odvoje bodovno od Force Indie to ćemo vidjeti u Austriji…
Ovo bi mogla bit alonsova zadnja godina u ferariju,zamisli sta bi alonso radio da sjedi u viliamsu sad,ovo je postalo katastrofa,to govorim kao dugogodisnji navijac ferarija bez obzira ko vozio i kakvi bili trenutno,u najmanju ruku su postali zalosni.
Allison istinu govori bar klinički ne znam šta se ljudi bune pa ispred su STr-a čak su i ispred Force Indije ali samo zasada.
E, jel znaš šta su konjski plašnici, naočnjaci?
Pa, 90% Ferrarijevih navijača ih nosi, ali sa unutarnje strane imaju grb Ferrarija, dok neki na drugoj strani ponekad stave i vozača ili broj 1.
Trenutno su jako dobro raspoloženi :palica: Luca imao presicu :prcnjau:
ja se nekim specijalcima ne mogu drugo doli nasmijati umjesto modusa prešaltavanja koji bi ionako bio pun k prekasno oni još nisu ni blizu bilo kakve pomisli lotus je mogao u hipu prihvatiti da iz ekipe koja je bila na postolju redovito svaku trku u završnici prošle sezone sad love jedva bod ovo naručeno dugogodišnje medijsko kmečanje ferrarija mogu shvatiti ali da to netko shvaća ozbiljno bogami baš i ne
Vjerujem da se ljudi u tvornici trude to je logicno jer zarađuju si za placu. Ali najveći su problem šefovi tih ljudi njih treba mjenjat.i prekinite trazit opravdanja. Tunel ne valja pa mi nismo nis krivi i nemozemo nista uspjet, pa ko je radio taj tunel. Jednom priznajte da ste zeznuli i pokusajte nesto napravit ili dajte ostavku. Ja i dalje navijam za vas i jos vise za alonsa i zelim vidjeti ferrari kojem je u igri samo pobjeda.
da bude ka nekad …. od 1983. – 1999. u konstruktorskom i od 1979. – 2000. u vozačkom prvenstvu . kako je tih godina ferrari hara na radost i zadovoljstvo svojih navijača , a ne ka ovo sada 🙁 🙁 🙁
Zaboravio si spomenut 1,2 titule: 81’82’83’, te 89’90’91’.
😛
Napreduje on vec od 2010-te Stalno ,al stalno slusam price,a gdje su djela? Gdje je taj Ferrari koji napreduje i koji je brzi od ostalih? Od 2007. godine niste u stanju napravit auto koji ce osvojiti naslov,od 2007. kada je Raikkonen osvojio ,i to vise igrom slucaja jer je McLaren bio daleko bolji auto tada,samo sto su ipak Ferrarijevci imali malo vise srece. A otada kaos,prvo Massa izgubi naslov u zadnjem krugu iduce godine ,da bi 2009 Brawn (danasnji Mercedes GP) osvojio i konstruktorski i naslov sa Jensonom Buttonom,a potom od sezone 2010-2013 dominacija RedBulla.S tim da ste mozda mogli… Read more »
Dogoselac ovo je moj padez s kim / s cim. Sve stoji sta si reko i vec smo puno puta raspravljali kas ce ferrari bit onaj ferrari iz doba ms kada je sve osim pobjede bilo nedovoljno.
Napredovanje sporije od ostalih je nazadovanje
Care…
A cuj, i noga u guzicu je korak naprijed 😉
stvarno je napredak ferraia zapravo “nazadak” . od odlaska MS 2006. u proteklih 7 sezona samo jedna titula 4 X viceprvaci ( 2008./10./12./13. ) 2011. je alonsu za 2 boda izmaklo 3. misto i nesritna 2009. kad je massa “dobija” fered u glavu , a indisponirani kimi “proradija tek u 2. dilu sezone pa je prvenstvo završija na 6. mistu . u usporedbi sa periodom 2000. – 2004. ovo je nazadovanje ferraria ali u usporedbi sa npr periodom 1979. – 1999. je napredovanje 😉 navijači su ogorčeni jer u proteklom periodu je ferrari skoro stalno u vrhu ali samo jednom… Read more »
Sve što ću ja reći je: dokažite!
Rezultati, onda objašnjenja!
Dokazali su oni,al upravo suprotno,da su nesposobni napravit posteni bolid koji je konkurentan
Ovo u zadnjih par godina je shitbox iz kojeg Nando izvlaci sve moguce i nemoguce al sta ce izvuc kad ni ne moze nista,jer je auto blaga koma!
Ako se poboljšavate gdje su rezultati? Čemu mijenjanje motora u toku noci izmedju petka na subotu i povlačenje na sigurno. Vratili ste stari motor i skinuli poboljšanja jer ste se bojali pregrijavanja. Jel tako treba napredovati,bojati se i ici na sigurno,e moji talijani,da bi profitirali trebate rizikovati 🙂 Isti ste i u nogometu,date gol i odma formacija 5-4-1 odbrana,zid samo takav…tako i u F1,nešto isprobate,motor malo pokaze znake pregrijavanja. Skidaj odma vraćaj ne valja…a niste ni probali long run kako treba,3 kruga odvezao Alonso,jednom u Kanadi isao u petak sa novim motorom 1:19’s i u box,to je to,niko ga nije… Read more »
Misliš mjenjanje možda softvera ili nečega drugog,motor se nesmije dirati(zapečačen)?
2015 Ferrari challenger is being designed totally by James Allison, and it’s codename is the devil’s mark, 666,
It has a push-rod front end and will be a total break from this years car.
🙂
tako se govorilo i za ovogodišnji bolid, i sve bolide iza 2009. pa ništa :-/ volio bi kad bi me demantirali djelima, a ne riječima
JA je u Lotusu sa puno manjim budžetom i skromnijim uvjetima, napravio odličan bolid. Da se u Lotusu prošle godine nalazio Ferrarijev motor, ne vjerujem da bi RB uzeo toliko bodova. A vjerujem da su se realno, s takvim bolidom mogli boriti za titulu. Pa RB i ove godine šasija i aerodinamika čupa. Prošlo je dosta vremena otkad je Renault F1 imao najjači motor na gridu. Isto kao i snaga i dominacija Ferrarija.
Međutim, Allison je odradio odličan posao u Lotusu, ne vidim razloga zašto ne bi još bolji u Ferrariju? 😉
Ustvari, počeo je. Radi šasiju za 2015-u. 😀
A tko je radio šasiju za 2012 ili 2013 PatFry ili tko?Nema im spasa?
😀 Bez depresije, molim. Što mogu ove sezone, vidjet ćemo, ali za 2015 znaju šta trebaju napraviti. Prva godina novih pravila, čeka nas još svašta. red je da nas iznenade. 😉
r.u.m. je postao, što se Ferrarija tiče optimističan ko Jeremija :hahaha: