Ferrarijev vozač i svjetski prvak iz 2007., Kimi Raikkonen, izjavio je da motivacija nije razlog njegovog manjka brzine na VN Kine.
Raikkonen je u Šangaju završio osmi, dok je njegov momčadski kolega Fernando Alonso završio treći, minutu ispred Raikkonena. Finac je upitan kakva mu je bila motivacija tijekom tako teške utrke, a on je izjavio:
“Ne znam zašto uvijek dovodite motivaciju u priču. Zaj…te sve o tome, imamo loše utrke i to nije lijepo, ali nekad je jednostavno tako. Cilj nam je poboljšati se i doći tamo gdje želimo biti.”
Raikkonen je također upitan je li Alonsovo postolje ohrabrujuć znak poboljšanja i napretka momčadi, a Raikkonen je izjavio:
“Popravili smo stvari, popravljali smo ih na svakoj utrci do sad. Od Australije naovamo smo napravili mnogo poboljšanja na bolidu. Izvana se to teško vidi, ali mi to vidimo i čini se da rade. S bolidom sam bio prilično sretan na prethodnoj utrci, ali očito nije prošla kako sam planirao. Ovdje sam na početku imao nekakav problem pa nisam mogao voziti, što ne pomaže. Otad je vikend jednostavno bio težak. Tako da sam barem zaradio nekoliko bodova, ne ono što želim, ali za momčad je bio bolji vikend i naravno da ih to veseli jer smo naporno radili da se poboljšamo. Znamo da smo se popravili, ne koliko smo htjeli, ali njegovo postolje je za nas dobra stvar.”
Ne želim doljevati ulje na vatru – ali vidim da se ovdje puno piše o 2005. godini i tome kako je Kimija u tituli spriječio nepouzdan bolid. Ovo za nepouzdan bolid stoji, ali je li ga to spriječilo? Zaboravlja se (slučajno ili namjerno) da je drugi dio sezone Alonso vozio ziherski, poput profesora Prosta – skupljajući bodove ber prevelikog rizika. A da je bilo potrebno, sigurno bi i on stisnuo. Dakle, da je Kimi imao pouzdaniji bolid, budite sigurni da bi i Alonso više stiskao. Naravno, pričamo o tome što bi bilo da je bilo, ali iste takve su priče… Read more »
Alonso je osvojio to prvenstvo i to mu nitko ne može osporiti – sasvim zasluženo.
Što bi bilo kad bi bilo – nije uopće vrijedno raspravljanja. S druge strane neki pogledaju samo statistiku i prema tome iznose komentare, a ni utrke nisu pogledali.
Činjenica je da je bolid bio vraški brz, ali isto tako da je motor bio vrlo nepouzdan.
Piše se gomila gluposti a mnogi komentari su navođeni i ovakvim površnim člankom. Stoga opaska autoru što nije prenio ono najbitnije; nije stvar u gubitku motivacije, nije stvar u njegovoj brzini… problem je što ne mogu održati gume na idealnoj radnoj temperaturi, nakon izmjene par krugova imao je jako dobra vremena, odmah potom padaju performanse – držanje bolida je bilo prilično nekonzistentno – u takvim uvjetima je vrlo teško održati dobar tempo. Ako se netko sjeća on sam je izjavio prije početka sezone/za vrijeme testiranja da će najveći problem i dalje biti gume (i to je istina – barem u… Read more »
Da bi bio u vrhu treba mu jedino konkurentno vozilo, talent i vještina vožnje su neupitni. Čim Ferrari sredi tehnikalije, krenit će i njihovim vozačima. Amen.
Ne zaboravi da isto nekonkurentno vozilo ima i Alonso
Otkako znamo za Kimija, on je uvijek bio taj poseban, sa svojim smiješnim izjavama, ponašanjem, uvijek hladnokrvan, ali to ljudi vole i zato sam ga i ja zavolio, ali da bi bio u vrhu, nije dovoljno samo to. Pogledajte šta rade drugi vozači, koliko vremena provode oko bolida, svoje momčadi, pomažu u svemu, pa u simulatoru, pa na treninzima koliko krugova i krugova radi svake sitnice, to je ono čime se ponose pravi vozači, i zbog toga, mislim da je Alonso bolji, jer se puno više trudi, pomaže svojoj posadi, i zajedno sa njima pravi sebi bolid koji mu odgovara.… Read more »
Na cemu temeljis svoje misljenje da Kimi ne radi sa inzenjerima isto sti i Alonso?
Kimi je za mene car,a da se ne bi svađali oko toga predlažem da oni koji smatraju da nije car samo prvo slovo čitaju kao K. Vuk sit i ovce na broju 🙂
.kakvi komentari.. Kimi je nebrojeno puta pokazao kakav je vozač, naravno. O motivaciji je vrlo bezvezno govoriti za nekoga tko sjedi u F1 bolidu i takvo pitanje može povući samo neki smotani novinar željan umjetnog publiciteta. Kimi je tu…ako znamo da se priključio ekipi koja ima potpuno drugačiji model funkcioniranja od prošlogodišnje, u isto tako potpuno različit bolid, pa je u najmanjem jednom slučaju imao tehničkih problema, pa i najmanje jedne nespretne kvale, dolazimo do sadašnjeg rezultata. Po meni, Kimi če doči na svoje…siguran sam da će u jednoj od sljedečih par utrka pokazati da su sve ove špekulacije oko… Read more »
mozda mu treba malo vremena da nadodje,ali bit ce to vec 🙂
Patak
KIMI je car i točka! provozit će on samo dok mu malo “kantu” uštelaju!
Daj objasni kaj tocno znaci kad je netko car u kontekstu formule 1?
Car ti znaći dođeš u Ferrari i prva sezona naslov.
Ako drugo ne, moraš biti car situacije, da se dva puta zaposliš u veliki tim kao Ferrari, dobiješ super plaću a da ne pokažeš baš nešto. 🙂 Šalu na stranu, mislim, da su svi vozači, koji voze u F1, super vozači (osim nekih koji su došli zbog sponzora). Razlika je jako malena i ponajviše ovisi od bolida jer je tehnologija jako važna u moderno doba F1. Kimi je hladan i racionalan. Kada ima dobar bolid vozi a kada ima loš bolid…svatko ima svoj dio da odradi. On mora dobro voziti a drugi napraviti dobar bolid. A zašto je Alonso za… Read more »
čestitam kiwihr. nema tu careva i bogova ovozemaljskih. svi se su to vrhunski vozaci osim sponoruša. kimi je da izvlaci 150% od bolida kad bolid steka a da bude svjetski prvak kad ima najbolji bolid. nema se tu prostora za lose rezultate. svaki bod, svaki eurić, dolarić je bitan za ferrari i njega 😉
Kimi je car i stiće njegovo vrijeme bez brige nije on klasican igrac. Pokazat ce sta ima jos u sebi. Ipak je on klasa, a ne neki expres pobjednik ima on svoje buhe i kad ih poslozi opet ce vladati
Bas suprotno zaludjeni prijatelju…jedna expresna i poklonjena titula i desetak godina prosjecne voznje…u rangu je buttona ako cemo realno, ali ako cemo gledati kroz oci zaludjenog kimi fana onda je svakako car…
10g prosječne vožnje?? haha,ma bravo!!
da zato što su “prosječni vozači” i imaju po titulu i zadržali su se u F1 već puste godine
nevjerovatno kako je Kimi nakon dvije fenomenalne sezone u lotusu zaboravio voziti i izgubio motivaciju,koliko mene sjećanje služi zadnji puta kad je motivacija bila na rezervi prašio je makadamom i naganjao kamiončiće
Eh,kada bi ovi “mrzitelji” Kimija (ko da im je obitelj pobio) mogli povijest da brišu ? 🙂 ne bi zapisano bilo ime Kimi Raikkonen zlatnim slovima u ferariju kao što je zapisan svaki naslov njihov 🙂 jbg. tako je kako je a onima koji malo bolje prate ovaj sport svakako može sljedeći podatak dati nekakav odgovor na pitanje što Hulk nije doveden.Precizne švabe (kakvi i jesu) su izračunali da 1kg težine vozača nosi 0.050 sek. po krugu uzevši u obzir nove motore i šasiju.Naime,99% vozača se kreće s kilažom cca 60 kg,netko malo dolje,netko malo gore,Hulkenberg na vagi=74 kg a… Read more »
Zanimljivo…. do jučer s krunom na glavi, danas pribijen na križ. Do jučer se pisalo da će pojesti Alonsa za doručak, danas ga se šalje u mirovinu. Do jučer njegovi najzdrtiji fanovi govorili superlative o njemu, danas ih nema, ali koga ima? Ima najzadrtijih anti-Kimijevaca koji su došli na svoje. Ja od Kimija ne očekujem da osvoji svijet, ne očekujem da bude kralj, coooler, faca ili koje kakve kvazi gluposti. Kimi i sam zna da je ovakvo stanje ne prihvatljivo, kako za njega tako i za Ferrari. Ja sam uvjeren da će Kimi i Ferrari napraviti sve da u nastavku… Read more »
Komentar na mjestu.No pustimo da se odvozi jos par utrka.Sigurno nije zaboravio voziti.
šta svi trubite svi o kimiju. -.-‘
ne paše mu bolid i točka…trebat će vremena za pronać prave stvari.
ni vettelu ne paše, mclaren je meni se čini još gori nego prošle godine, pa šta…nije sve gotovo, nije sve sivo i crno.
ako ste ferrarijev naviječ podržat ćete kimija.
Nije stvar u podrzavanju kimija nego u dvostrukim mjerilima…zamisli da je massa umjesto kimija pa vec bi se trazila njegova glava…po meni je trebao vise pokazat u uvodne cetri utrke i prica da se nije prilagodio na novi bolid ne drzi vodu tj. eventualno pokazuje razinu inteligencije vozaca (inteligencija= sposobnost prilagodbe i reagiranja za nove i neocekivane situacije)…kako se ricciardo uspio snaci…mozda se sad u europskom dijelu sezone finac malo razbudi…
ajde ti reci atletičaru da brže trči u tenisicama koje ga žuljaju.
ista situacija ti je s kimijem
ovo ti je zadnja godina u Ferrariju SREĆOM,nije mi jasno zasto su ga doveli: 1.da motiviraju Alonsa,2.zbog kritika Alonsa Ferrariju ovih sezona (ruku na srce treba im je alonso j***t majku samo tako zadnje 4 godine) pa da ga kazne,(krasno su ga kaznili9 stvarno su glupi u tom slučaju ako su mislili da će Kimi parirat najboljem vozaču danasnjice i zadnji 1o-ak godina i 3.(manje vjerojatno) da Kimiju daju jednu godinu u Ferrariju da ga Alonso dobro oriba zbog svega sta se dogadalo u prošlosti izmedu njih,i lud čovjek vidi da dovodenje Kimija nema nikakve razumne logike jer je Hulk… Read more »
Kimi je 2005 bio u naponu snage kada se s Alonsom borio za naslov i vrlo vjerojatno izgubio zbog previse kvarova te sezone na Mclarenu steta jer bi bilo super da su se borili do zadnje trke Alonso je te sezone radio lavovski posao jer je Renault imao oko 80 konja manje ali zato je bio pouzdaniji sto je na kraju vrlo vjerojatno presudilo to je bio zadnji bolid Neweya u Mclarenu i bio je pakleno brz ali strasno nepouzdan jos mi je uvijek u sjecanju ona fenomenalna pobjeda Kimja u Suzuki te godine kada je Startao sa zadnje pozicije
Ferrari number1…ma odakle crpiš te podatke kad pišeš “Kimi je 2005 bio u naponu snage kada se s Alonsom borio za naslov i vrlo vjerojatno izgubio zbog PREVIŠE KVAROVA te sezone na Mclarenu “. koliko je to kvarova 2005. ima pakleno brz ali strašno nepouzdan kimijev McL ? da te zanima pravi podatak , istina , otiša bi na službenu stranicu F 1 i vidija da je kimijev McL odusta 2 X zbog kvara ( san marino , i njemačka ) , alonsov renault 1 X ( kanada ) , a oba nisu vozila u americi zbog navodno sigurnosne preporuke… Read more »
Ne slazem se sto se tice nezavrsenih utrka ali zaboravljas onu spektakularnu eksploziju gume na Nurburgringu ne znam koliko si pratio tu sezonu ali u Francuskoj V. Britaniji i Italiji KImi je morao startati 10 mjesta nize u poretku zbog neplanske promjene motora pa je umjesto sa drugog treceg i prvog u monzi statao 12. 13. i 11. a ostvario 2. u Francuskoj 3. na Silverstonu 4. u Monzi gdje je imao izlijetanje i problem s gumom pa te pitam gdje bi zavrsio da nije bilo toga a sto se tice pouzdanosti Mclarena te sezone nisam mislio samo na Kimija… Read more »
A koliko je puta Kimi mijenjao motor nakon prvog treninga i bio kažnjen deset mjesta?
Ferrari number1…ne slažeš se sa brojem nezavršenih trka ? pa da sam ti izvor , provjeri sam , a ako se i onda ne slažeš pošalji protestni mail službenoj F 1 stranici i kaži im da lažu i da se ti sa tim jednostavno ne možeš složit 🙂 šta se tiče kvarova McL te sezone nisi mislija samo na kimija nego i na montoyu ? pa šta imaju veze kvarovi montoye sa kimijevim bolidom ? jer bi ja sad moga napisat da je i renault bija nepouzdan pošto je fisichella ima 5 odustajanja ( uz ameriku koju nije vozija zbog… Read more »
Gospodin avalon se vratio,nema više mjesta za nepravdu,samo tako nastavi,imaš super komentare 😀
Šteta što u statistici ne piše koliko je puta Mercedes crko u/iza kvalifikacija (pa se motor morao mijenjati za utrku). To nipošto nije moglo utjecati na bodovno stanje, zar ne!
JFK… ne piše ali se zna samo ….čudno mi je da niko od vas to nije napisa osim forumaša JopaF1 . kimi je 3 X bija “unazađen” na startu u odnosu na osvojenu P poziciju u Q ( francuska , engleska , italija ) i da , to je moglo uticat na bodovno stanje . no ima još jedna stvar koja je mogla uticat , a niko je od vas nije spomenija jer možda ide u korist fincu ..naime podatci o snazi motora te 2005. su Mercedes-Benz FO 110R – Snaga: 930 KS pri 19.000 okr / min …. Renault… Read more »
A sta je se u proslosti događalo između njih dvojice?Bili su rivali ali nikad nisu bacali drvlje i kamenje jedan na drugog.
Avalon sve sto si rekao je na mjestu,ali moras uzet u obzir da je kimi 2005 godine 3 puta dobio kaznu 10 mjesta zbog promjene motora,tj kvara
JopaF1… eto “natira” si me da još malko “kopam” pa sam i to nadoda uz još ponešto 😉 🙂
Barcelona će biti pravi test za sve vozače i bolide,ja vjerujem da je KImi jak,ali da moze da sad pobjedi Alonsa,teško…jedino ako Alonsa neko ne udari,ne daj Boze
Zar nije Valencije ove godine ?
Kakva crna Valenica.
elementarna nepogoda od staze,dosadna
upravu si staza je dosadna ali ona utrka 2012 kad je Alonso pobijedio je bila jedna od najboljih koju sam gledao
Nije. Dogovor je bio da se izmjenjuju, ali Valencia je bankrotirala, staza nije održavana i Bernie se ipak vratio u Barcelonu.
ne samo to…iskreno bio sam tamo u vrijeme dok nije bilo utrke, i lokalni ljudi su rekli da su se krali elementi staze i da su delikventi uništavali masovno cijeli kompleks. pogotovo onaj oko mosta i boxa
Hvala Andrija,nisam to znao. A vi koji te me razapeli vjerojatno niste ni znali da je bio dogorov da utrke budu naizmjenično,kao Nurburgring i Hockenheim. Još jednom,hvala Andrija 🙂
Da se razumijemo nemam ništa protiv Kimija ali držim se svojeg da je Ferrari trebao uz Alonsa jednog mladog vozača.Za sada mi ne pokazuje nešto posebno a priče o sabotiranju njega su mi ono debilana teška.
slažem se..prepotentan ej postao i to nauštrb sebe i ekipe.puno toga se promijenilo da bi si on mogao dozvoliti takvo ponašanje..ili se prilagodi ili doviđenja
Kao ex fan kimija, zašto ex…. Ne volim prepotentnost koja se prekomjerno javlja kod finca, jednostavno premalo daje i premalo testira, pogledajte koliko krugova ima Alonso a koliko finac, da sam sef jednostavno bih ga otpustio ili dao ultimatum. Previše se toga promjenilo s tehnicke strane da bi se jedan od najplacenijih vozaca tako bas ponašao… Ovo mu nede u prilog.
Zašto ima manje krugova u testiranjima?
Jel ga boli neka stvar
Pogledamo li povijest ferrarija sljedeća trka im najviše odgovara u sezoni
http://en.wikipedia.org/wiki/Spanish_Grand_Prix
ali kad pogledam tablicu i vidim Winner 2012 – Pastor Maldonado, počnem se smijat. xD
hahah
Još njih dvojica mogu biti u vrhu nema sumnje. Button je više kao radnik nego kao vozač. Ferrari bi trebao zgrabit hulka za par godina. Onaj konstruktorski naslov koji je 100% trebao ići ferrariju sve je dalje a baš sam se poveselio na početku sezone. Bit će ovo duga sezona…..
Hulk je trebao da dodje umesto ove princeze!Nece u simulator a na svakoj trci je iza FernandaVozi vec 13godina i jos se nije navikao na novi bolid,a Ricardo vozi 2 godine i navikao se super?Razmazena princeza eto to je on!Ako Nando ode u McLaren dolazi Hulk,a ako RedBull nastaci da podrzava Ricarda Vrttel ide u FerrRI Sto znaci Kimi CAO!!!
ggoran R.I.P hrvatski
ggoran ..zar je tako teško pročitati komentar prije nego ga objaviš?
Ako išta možemo naučit iz prošlosti,onda je to da se iz ovakvih stvari ništa konkretnoga ne da zaključiti. Previše je faktora u igri. Primjer 1: Schumi u Mercu. Rosberg ga uredno oprao. Primjer 2: Hamilton u Mercu. Šta sad? Nije Rosberg ‘onaj stari’? Šta,nije ni Vettel, dok Ricciardo ide ko lud? A i ono o ‘izvlačenju 100-110%’… Izvuci ti 100% sjedeći u boksu dok ekipa šarafa… Pa ‘isti bolidi’… Ma nikad nisu isti… Pa x puta se dogodilo da samo promjenom seta guma (iste tvrdoće) bolid ‘proradi’… Nema tu pravila. Nekad je bilo daleko jednostavnije,više je ovisilo o vozaču,njegovim sposobnostima… Read more »
NIje to ONAJ Kimi..jos malo nece biti ni Fernando…prolazi njihovo vrijeme…Button je vec odavno trebao biti protjeran iz Mcm-a…dolazi svježa krv…
Gledaj ti onda GP2 ili karting, tamo imaš dovoljno mlade krvi.
Tek sad bi i trebao biti motiviran. Ima pored sebe jednog od najboljih vozača u zadnjih 10 godina i zato bi trebao dati sve od sebe da bude bolji i vjerujem da i to radi jer se ni ne bi vratio u F1. Trebamo se još malo strpiti
Kako to da je u momčadi sa sredine poretka (Lotus) bio tako dobar, a dok je došao u top momčad (Ferrari) ima sve lošije rezultate?!
Pred kraj prošle sezone je lotus jedini mogao ugroziti red bull u utrci (mečka u utrci nije bila na razini onoga šta bi napravili u kvalifikacijama)
Ferrari danas je pono losija momcad nego je Lotus bio u ovo vrijeme prosle godine. A isto tako otkako je Todt otisao Ferrari je miljama daleko od top momcadi
plus
siguran sam da ce od VN Spanjolske ferrari biti mnogo bolji a samim tim i raikkonen!
Samim tim što sam vidio na VN Kini, ne sumljam da se Ferrari neće još poboljšati.
Imaju još pontencijala. Samo naprijed. Ole..
avanti 🙂
*sumnjam…..
ma da .. hebes to para je tu … a plaća sigurna …
hm…ne cini mi se više tako “hladan” i “skuliran” kao nekad
ja bi prije rekla da novinari namjerno postavljaju takva pitanja ili ga maltretiraju jednim te istim stvarima da on jednostavno pukne i postane bezobrazan.
da,ali uvjek su takva pitanja postavljali,samo sta on na njih ne odgovara kao prije u stilu:”ne znam” “ne zanima me” “da” “ne” “moram ići topi mi se sladoled” promjenio se Kimi to se vidi,je li to do toga sta je Alonso bolji od njega ili nesto treće e to ne znam…
Dolazi Europa i uvjeren sam da će stvari krenuti i za tebe nabolje 😉
Ajmo Kimi!
Keep calm and forza Ferrari!