Predsjednik FIA-e, Jean Todt, rekao je da nema ništa protiv glasnijih motora, i ako je potrebno, manje efikasnih. Pozvao je na strpljivost jer vjeruje da će utrke biti zanimljivije kako Formula 1 bude dolazila na različite staze na kojima postoje veće šanse za pretjecanja nego što je to bio Albert Park.
“Trebate biti strpljivi prije bilo kakve reakcije. I prije novog pravila o ograničenju goriva staza u Melbourneu nije bila dobra za pretjecanja. Uvjeren sam da ćemo ih uskoro vidjeti mnogo. Stoga pričekajmo prije donošenja odluke”, rekao je Francuz.
Ipak, ako sport počne patiti zbog pravila o 100 kilograma goriva koliko je dopušteno, Todt smatra da treba pogledati što se može učiniti po pitanju toga ali i poboljšanja zvuka novih motora.
“Ne želim ekonomičnu vožnju u Formuli 1. Ali dopuštenu količinu goriva od 100 kilograma su predložile momčadi. Meni ne predstavlja problem ako žele da to bude 100 kg. Također, zvuk je sada očito drugačiji. Ako je to problem, onda ako se momčadi slože, možemo pogledati što se može učiniti kako bi motore učinili glasnijima.”
Da se negdje bojkotira f1 što nevjerujem da če se dogoditi , brzo bi oni sve promjenili da se publika vrati a zvuk je moguče popraviti izbacivanjem nepotebnih gluposti oko motora.
Ovim motorima bazično niš ne fali.V6-1,6turbo,da nema ovih besmislenih i restritktivnih pravila,mora grmet ko sto vragova.Bojim se da čemo fučkanje turbine kao dominantan zvuk,slušati sve dok ovi likovi iz centara moči to fučkanje ne osjete kao manjak na svojim bankovnim računima.Pozzzz
Koja hipokrizija,za nevjerovat.Kako nebi bila zagađivač od F1 su napravili trkaču
Bjelu tehniku.
Kad bi zbrojili kolko troše i zagađuju njihovi privatni avioni,helikopteri,jahte i ostala prometala ispalo bi da je sav oktanski sport ovog svijeta zelen ko trava.
totalno pogrešna meta gdje razmišljati o ekologiji 🙁
Primjetil sam da glavinjaš portalom ko muha bez glave i neumorno ispravljaš tuđa mišljenja a da pritom nemaš svoje.Zato te molim da se od mene otkvačiš.Unaprijed hvala.
Ova današnja f1 se pretvorila u politiku ,kao da slušam naše političare svi pametuju i sve znaju a nista se ne dešava na bolje ,pa formula 1 treba biti vrh auto moto sporta ,kakva ekoomicna vožnja stednja goriva ,stednja guma o zvuku da i ne govorim ,treba vratit 2 proizvođača guma ,vratit dolijevanje goriva ,motor minimalno v8 ,da vozači mogu stiskat do krajnjih granica a ne ovo danas ,jer ipak je ovo oktanski cirkus
da se mene pita …. v12 6000ccm,oko 1000ks,jedan motor 4 utrke,guma i goriva koliko god tko želi,ako ikako može zimska stanka samo 4tj. i neki normalan prijenos na tv
A tko će to platiti?
inače Andrija, baš ove turbo V6 pogonske jedinice su apsolutno najskuplji motori što se troškova tiče ikad korišteni u F1….
Tak da sve drugo može biti samo jeftinije.. v10-čista mehanika, sirova snaga i brutalan zvuk…za male novce…..
ja bi samo dodao da u ta 4 tj. zimske pauze nek se odvoze barem 2 utrke po snijegu 😀
otišla lova na mega popularne zabane emisije ples sa zvijezdama, pjevanje sa zvijezdama, kuhanje sa zvijezdama i super sapunične serije
andrija, koliko ti imaš godina?
@andrija Domitrović; Linić će platiti… Formula 1 ima novaca da prehrani cijelu afriku… ono sto dobivaju od sponzora i arapa. za tvoji informaciju novinarsku LOL
Sit sam ove rasprave o zvuku.
Meni je ovo upravo prestrašno. Svake godine si na Sennin rođendan pogledam film i nikako mi nije jasno kako uopće pravi F1 fanovi mogu raspravljati o trivijalnoj stvari poput zvuka, pored toliko drugih sranja koja su sport pretvorila u, doslovno, cirkus.
Lijepi su bili dani kada su F1 vozili samo muškarci.
Speed of sound?
Amen to that.
“Ali dopuštenu količinu goriva od 100 kilograma su predložile momčadi. ”
Kako može samo tak lagat ?
Pa ko kaže da laže ?
Ustvari nisu momčadi, no koliko znam proizvođači motora su ti koji su tražili efikasnije i manje motore nebi li ih mogli koristiti i u “običnim” automobilima…
.e pa, nemam ni ja niošta protiv glasnijih motora a bome niti protiv prave utrke umjesto “ekonomične” vožnje.
Međutim, pitanje je samo kolko FIA-i treba praznih tribana da se uvjere u ispravnost odluke o promjeni nekih pravila.