9:00 – 11:00
Testiranje nije počelo točno u 9:00 jer su traktori s cisternama polijevali stazu vodom, tako da se mogu isprobati kišne gume. Zelena zastava u 9:18 je označila početak testiranja, a na stazu je odmah izašao Jenson Button u McLarenu, autu koji jučer nije napravio niti jedan krug. Gutierrez je u 9:40 odvozio 1:49.424, a do 11:00 je samo još Perez postavio vrijeme, dok su na stazi po barem jedan instalacijski krug napravili Red Bull, McLaren, Williams i Ferrari.
11:00 – 13:00
Na stazu je u 11:32 napokon izašao i Mercedes Nice Rosberga, no Nijemac je napravio samo jedan instalacijski krug. Ubrzo se pojavila prva crvena zastava danas jer je Gutierrez izletio u 5. zavoju, no srećom nije oštetio bolid. Staza je ponovno otvorena 14 minuta kasnije, te je nedugo nakon toga Button postavio najbrže vrijeme. Vremena su konstanto išla prema dole jer se staza stalno sušila.
13:00 – 15:00
Momčadi su nastavile nizati krugove, no primijetilo se kako momčadi s Renaultovim motorom ne izlaze na stazu, očigledno je da su nastali problemi na pogonskoj jedinici ili ERS-u. Poredak oko 14:00 sati je izgledao ovako:
1 Button, (McLaren) 1m27.556s, 32 kruga 2 Perez, (Force India) 1m28.376s, 27 krugova 3 Rosberg, (Mercedes) 1m29.231s, 24 kruga 4 Bottas, (Williams) 1m37.762s, 17 krugova 5 Raikkonen, (Ferrari) 1m38.272s, 16 krugova 6 Vettel, (Red Bull) 1m38.320s, 8 krugova 7 Gutierrez, (Sauber) 1m41.798s, 33 kruga 8 Ericsson, (Caterham) / , 1 krug
U 14:47 pojavila se i druga crvena zastava, ovaj put se Perezova Force India zaustavila na stazi. Izgleda da su mali dim iz VJM07 prouzročile baterije ERS-a.
15:00 – 17:00
Oko 15:00 su u boksu Red Bulla imali problem, počelo se dimiti iz motora što je samo potvrdilo probleme s Renaultom. U 15:02 je odlučeno da Red Bull danas više neće izlaziti na stazu. Ostali nižu krugove i sve brža vremena, izgleda da su se momčadi s Mercedesovim i Ferrarijevim motorima dobro uhodale, te da njihove pogonske jedinice dobro funkcioniraju. Marcus Ericsson odradio je nekoliko krugova, no ubrzo je uslijedio problem, pa se njegov Caterham u 15:40 zaustavio na stazi. Šteta zbog Rosberga, koji je nizao dobra vremena oko 15-ak krugova uzastopno. Nakon što je pokazana zelena zastava u 15:53, Button je odmah izašao na stazu te napravio novo najbrže vrijeme, ovaj put nešto konkretnije, 1:24.165. Rosberg je danas odvozio uvjerljivo najviše krugova, čak 97 , te je zasigurno napravio dobar posao za sebe i ekipu. On i Button su bili zadnji bolidi na stazi.
1 Jenson Button (McLaren) 1m24.165s, 43 kruga 2 Kimi Raikkonen (Ferrari) 1m24.812s, 47 krugova 3 Valtteri Bottas (Williams) 1m25.344s, 35 krugova 4 Nico Rosberg (Mercedes) 1m25.588s, 97 krugova 5 Sergio Perez (Force India) 1m28.376s, 37 krugova 6 Esteban Gutierrez (Sauber) 1m33.270s, 53 kruga 7 Marcus Ericsson (Caterham) 1m37.975s, 11 krugova 8 Sebastian Vettel (Red Bull) 1m38.320s, 8 krugova
Vjerujem da je 2013. bila samo jedan ružan osmomjesečni san za McLaren.Nije ovo nešto posebno ali veseli da bar na testiranju nismo u zaostatku za vodećim ekipama i da se vraćamo u sami vrh gdje nam je i mjesto.
Konkurentan McLaren automatski znači zanimljivija sezona, ali vrijeme će pokazati, dosta truda je uloženo u mp4-29 ali neki ne vjeruju ..
Ja svake godine vjerujem i nadam se, ali ove godine imam dobar osjećaj, samo se pitam ako Button još ima potrebnu želju za dokazivanjem.
Ne znam da li ste procitrali,ali kod McM-a mozda postoji dio koji je u sivoj zoni i pitanje je kako ce to Charli protumaciti. Naime,radi se o tome da se dijelovi zadnjeg ovjesa koriste kao aero element.Ako se dio proglasi legalnim,svi ce krenuti da cim prije takav element ugrade na svoje bolide,sto iziskuje vrijeme.
A bitno da je Renault iša na konzervativniju varijantu i pouzdanost prije performansi.
Ne brini, bit će spremni za sezonu…
Nadam se..
ne uzbuđujte se, ovo su samo testiranja, čak i sad oni koji imaju probleme mogu razbijat na utrkama a najbolji na testu zapast u probleme… prvi ili peti na testiranju nije bitno jer svatko testira nešto i isprobava… 😀
Je al iduce testiranje je Bahrein di je puno puno toplije. Tesko ce bez testiranja rjesit regulaciju ERS sistema
Tako to izvodi Crna munja 🙂
http://youtu.be/Y2XMkhag8O0
Cini se meni da je Pirelli opet zakaza. Na 0:09 sek izgleda kao da komad gume uljece u kadar
mislim da je to krilo prednje
Moguce i to. Ali nije Hammi kriv 😉
Ali komentara: I see HamiltOFF arrived in Jerez 😀
Veliki problemi sa pregrijavanjem Renaultovih baterija
https://www.youtube.com/watch?v=-Z8Nx-d0th0
Evo upravo odgledah vijesti na RTL-u s poprilično velikim prilogom o testiranjima i Schumacheru…možda bi oni mogli biti ti koji prenose ovu sezonu, kaj mislite?!
NE ! mislim ja gledam preko sky sporta , pa mi je svejedno , ali zbog dobrobiti svih vas ostalih bolje vam je da NAŠ , rtl ne prenosi to …. ne strucni su , uvaljuju svoje voditelje , koji Bog zna nisu nekaj + reklame , reklame , reklame ,dobro ako TOP SHOP ne ubace uz F1
Ma sve mi je to poznato kaj veliš al nekako mi se učinilo malo čudno za njih da pričaju, već sada, o F1 a osim toga ima sad ta RTL kockica, RTL2 i RTL pa imaju prostora za emitiranje…To su samo moja nagađanja i ništa drugo!
ako uzmemo da u njemačkoj rtl prenosi, ima logike i da kod nas… još da imaju para da rade isto priloge kao njemački orginal… ili možda sa njima (sestrom njemačkim rtl-om) dogovore neki prijenos njihov… sam šta mi to sad vrijedi kad u 4. mjesecu odlazim preko bare, nadam se da ću tamo bar naći neki prijenos…
Je al njemacki rtl je jaci 3x u reklamama cak i od kreatora
a onda bolje da nema prijenosa… iovak nitko nikad zadovoljan… klasika
Pozzz..jedan od najvećih motociklista svih vremena Valentino Rossi izjavio je da je era uživanja u utrkivanju kako i za vozače tako i za gledatelje u motociklizmu završila odlaskom 2t motora u povijest ,a kod formule 1 je istaknuo da sve manje konja uz sve više elektronike i pomagala guši i prikriva prave vozačke vrijednosti današnjih vozača ………vratite turbo monstrume od 1000 konja u F1 iz 80-tih , , pa da vidimo ko zna a ko nezna jel ovo danas nema veze sa istinskim utrkivanjem i užitkom u tome
baš me zanima kad je valentino to izjavija s obzirom da je zadni put vozija 2T motor 1999. kad je sa apriliom osvojia titulu u 250 ccm . posli prelazi u hondu pa yamahu i sa tim 4T osvaja 7 titula . sljede 2 jalove godine u ducatiu i jedna u yamahi . znači da kod osvajanja svih 7 titula u kraljevskoj klasi nije uživa jer su to sve 4T motori ? ili je nešto drugo u pitanju ? možda 3 godine bez uspjeha ? šta se tiče F 1 …ne treba 1000 KS da bi se vidila vridnost vozača… Read more »
avalone vidim da ne pratiš motociklizam ili ne tako pažljivo , naime rossi je 2000 i 2001 vozio za hondu u klasi do 500ccm te 2001 osvaja naslov i tu završava era 500 2t
e avalone avalone….
sad bi se ja moga “povuč” tj ne reagirat ali mi to nije običaj 🙂 OK , vale NIJE zadnji 2T motor vozija 1999. nego 2001. no ostaje činjenica da je 6 od 9 titula osvaja na 4T . znači li to po onome šta priča danije uživa u trkama sa yamahom ? ako je sudit po proslavama pobjeda i titula mislim da je uživa 😉 naročito od 2002. do 2005. ( 4 titule uzastopno ) to šta sad drugačije priča ipak mislim da je posljedica “jalovog” perioda karijere od 2010. do danas . vjerovatno svi polazimo od sebe pa… Read more »
MarkoF355…koji je gušt uvatit me u grešci a ? 🙂 o drugom djelu di sam valjda u pravu ( bar sam ja tako shvatija wilsona i njegovu “obuku” vozača F 1 u škodi ili opelu ) nečemo pričat 😉 tipično zar ne ? meni nije problem komentirat i ono šta mi je “neugoda” i ono šta mi nije “neugoda” … ne “pokrijem se ušima” i ne “nestanem” dok se ne zaboravi … za razliku od ….. 😉
@avalon
nije gušt, ali je dobro… Meni je bilo zanimljivije to što si zaključio. S tim se zaključkom slažem… A sve ostalo je ono – dobra stara vremena! E hebi ga i danas će biti sutrašnje dobro staro vrijeme.
Treba se okrenuti prema sutra. Mislim da ćemo biti zadovoljni sa ovom sezonom. Jedina velika zamjerka s moje strane je odluka o duplim bodovima u Bahreinu. Za mene je to glupost, ali tko sam ja… Dakle od mene imaš veliki plus. 😆
avalone vožnja 2t monstruma od 500 ccm na visokoj razini je kud i kamo bila teža ali pružala je puno više užitka , adrenalina i naboja koju traže svi istinski trkaći ,vozači su bili mozgovi mašina a ne danas elektronika , danas su natjecateljski motocikli opremljeni sa tonom elektronike , sustavima za proklizavanje , quicksifterima itd itd , doslovno su pripitomljeni od divljih zvijeri na kućne ljubimce pa zaključi di je rossiu bilo draže vozit….
A koji si ti to istiski trkač da nas sve možeš tome podučiti… Svaka čast. Gdje si se to utrkivao? S kojim vozilom i u kojoj klasi?
Što volim ovakva mišljenja 😆
najbolje ti je samnom uč u diskusiju jer ti je uspjeh zagarantiran… kod forumaša naravno 😉 sve šta napišeš je točno ka sveto pismo pa ako i nije 🙂 ti si vjerovatno vozija monstrume od 500 ccm pa ti je sve o njima poznato …ja priznajem da nisam pa valjda zato bucam i pokazujem neznanje . monstrumi npr honda NSR500 su na kraju “karijere” razvijali 180 KS , a kasniji 4T ( nasljednica RC211V ) 200 KS . ako bi gledali samo kroz snagu onda su veči monstrumi i po kubikaži i po snazi novi 4T motori . vjerovatno svi… Read more »
Avalone, neznas kad treba odustat.. objasnio ti je lik fino.. ako se ne slazes sa tim nastavi dalje, nemoj dosadan bit..
Ja se definitivno slazem sa Barry Sheene i Rossijem (ako je to stvarno izjavio). Gledao sam utrke tamo davnih 70tih i 80tih uzivo i na Preluci i na Grobniku u vremena Spencera i Mamule dok se jos startalo sa ugasenim motorima i kasnije i nekako su mi te utrke bile zanimljivije od ovih danasnjih. Ne podcjenjujem danasnje vozace i tehnologiju (iako nisam bas neki tehno-frik :)) meni osobno je bilo zanimljivije dok su vozaci donosili bitne odluke u utrci i dok znanje i kahunas odredjuju pobjednika, a ne neki tamo cip, tranzistor, dioda… MHO
li se možda obratija tebi Messa ? ako nisam niko te ne forsira da čitaš …opali minus i odjedri dalje 😉 svaka medalja ( objašnjenje ) ima 2 strane i spreman sam govorit o obje , a vi ostali ? 😉 i šta je objašnjeno ? da sam u krivu jer je rossi zadnji put 2T vozija 2001. , a ne 1999. kako sam ja napisa …uf , napravija sam kardinalnu grešku . a šta je sa ostatkom …quicksiftom , seamlessom , dinamikom motora , iskustvom rossia u vožnji F 1 itd ? možda je i tu nešto objašnjeno …ona… Read more »
mogo bi pisat sad tu memoare ali mi se neda , samo ću reć da vozim motore 20 godina , i poruka za starog lisca , vozio sam suzuki rgv gammu 500 2t serijski ne natjecateljski pa znam o čemu pričam
idem zaradit još poneki minus …mogli bi raspravljat do sutra i desilo bi se ništa . jer prevlada ego… kakva je referenca u raspravi šta voziš motore 20 godina ? ako to je referenca , a tebe motori zanimaju onda si možda čuja za proizvođaća motori minarelli ? e to je bija moj prvi motorčić pa sad možda spoznaš koliko dugo ja vozim 😉 ali ne smatram to referencom jer šta ima veze koliko sam dugo u “sedlu” tako da me tvojih 20 godina “staža” ne fascinira . virujem da znaš o čemu sam pisa u komentarima dok za neke… Read more »
avalone imaš znanja i isukustva u auto moto svijetu to ti nemogu osporit na temelju tvojih opširnih govora , i sam ti se divim na volji da pišeš toiko i toliko teksta….što se tiče minarellia kojega je proslavio angel nieto krajem 70-tih imam samo riječi hvale , aprilia je u svoj model od 50ccm 2t stavljala upravo minarellieve motore a ne svoj vlastiti rotax motor to sve govori o pouzdanosti i kvaliteti minarellia kao cjenjenog proizvođača 2t motora, ovo sa quickshifterima sa njim možeš mjenjati brzine iz niže u višlje bez stiskanja kvačila (to možeš i inače) ali ovdje ne… Read more »
Ajde, počela je buka na stazi.
Nego, nekako zlobno razmišljam kada će prvog vozača stepsti struja. Izvući će ga extra crispy pečenog.
i to s okusom – hot chilli ili red paprika….
Poslje proslogodisnje sramote i njihove egzibicije sa prednjim ovijesom, ove godine krecemo snazniji nego ikad!!!
Calm down,ovo su samo testiranja.
ti već ražanj spremio ,a zec još u šumi joj joj joj
sigurno da je rano za prognoze i snove al nakon one prosle sezone mora biti bolje. Nadam se da ce se boriti u samom vrhu, tamo gdje i pripada i da ce ovo biti nas recept ove godine 🙂
http://www.autosport.com/news/report.php/id/112341
Htio sam napisati normalan komentar,no veliki adrenalin me uhvatio dok sam čitao članak.
Jednostavno obožavam ovaj sport,ove vozače,ove staze ma SVE! Uzbuđenost koju osječam prije utrke je nevjerojatna,strpljivo čekam tjednima između utrke samo da bih pogledao sat-dva utrke,no nikad ne požalim.
Krenula su testiranja,kratki uvod u ono što nam slijedi i barem mala utjeha za nas fanove U tom velikom periodu pauze.
JEDVA ČEKAM, 43d10h20m30s !!!!!
McLaren i Ferrari tamo gdje i pripadaju :))))
Caterham ispred Red Bulla , jeli sanjam ?
zadovoljan..
Ja mislim da je alternator kao i uvek. /mislim na Renault/////////
Mslim da je koljenasto vratilo kod Renaulta.
Dobro je da se konačno vozi.Malo je čudno da Renault ima toliko problema sa svim momčadima koje opskrbljuje i nadam se da će brzo ukloniti probleme. Kod Vettela je izgleda bio problem s turbo punjačem. Nico opalio preko 90 krugova. Sjajno.
Ispravak.Kod Vettela bio problem sa ERS sistemom.
😛
Vidite kimij,prvi dan u jerezu je najbolje odvozio od svih ostalih, drugi da je iza butona. Alonsa nema ni među prvih deset.mislim da se raikkonen bolje snaso u novom bolidu nego alonso
Alonso ???????
lotus 98 kolega aj prvo se informiraj jer ovak ispadnes malo bedast
alonso tek od sutra krece s voznjama on nije testiro ova 2 dana tak da si malo puno pogrijesio
Lotus98 molim te izbrisi svoj profil i ne sramoti se vise. Hvala.
Pa vidi se da trolla
pa ne mogu vjerovat. nadam se da se zezas
To se zove površno pračenje portala,malo niže u člancima imaš raspored vozača za jerez.
Bez brige sutra ce Alonso bit u top 3. Nemas brige
bravo majstore!! ili si stvarno jako jako glup i poceo si jucer pratit F1 ili se pravis glup..kako god,stvarno neznam sta je gore u ovoj situaciji…ako nis,bar su me komentari na tvoj post nasmijali hahahahha….inace ne komentiram,al ovo sam morao…pozz svima =)
hahahahaha kakav provokator!!! hahahahahahaha e plačem 🙂
Hahaha “Epic Fail”
Lotus98. De ti meni odgovori, sta ti mislis o Caterhmanovom dizajnu? Prije nego prijedjes preko 100 minusa. Pozzz
Lijepo je nakon godinu dana vidjeti McLaren na prvom mjestu, ali ovo su ipak samo testiranja, bolidi će se ohoho promijeniti do utrkivanja. Za svaku realnu analizu čekam Melbourne. :chill:
Tako govori iskusan poznavatelj F1! 🙂
Ma koji Melbourne, već će se sve znati na zadnjem testu u Bareinu…
Misliš ko otprilike lani 😀
http://www.gpupdate.net/en/testresults/1539/formula-1-test-at-circuit-de-catalunya-3-march-2013/
Ili još i bolje 2012
http://www.gpupdate.net/en/testresults/1443/formula-1-test-at-circuit-de-catalunya-4-march-2012/
Ili 2001 😆
http://www.gpupdate.net/en/testresults/1366/formula-1-test-at-circuit-de-catalunya-11-march-2011/