Marussia će 2014. imati istu vozačku postavu kao 2013., odnosno za njih će voziti Jules Bianchi i Max Chilton, potvrdila je ruska momčad.
22-godišnji Englez je 2013. debitirao u F1 s Marussiom te postavio rekord, kao prvi vozač F1 koji je u svim utrkama svoje debitantske sezone stigao do cilja. Od tih 19 završetaka, najbolji mu je rezultat 14. mjesto u Monaku, dok je u Belgiji ušao u Q2.
Chilton je za Autosport izjavio:
“Drago mi je to objaviti. Zahvalan sam Marussiji na vjeri u mene i prilici za drugu godinu s njima. Za mene, kontinuitet je ključan. U GP2 sam vozio tri godine. Prve sam godine mnogo naučio, a druge smo pritiskali. Mogli smo ciljati najbolje startne pozicije i pobjede, a cijela se atmosfera promijenila. Nadam se da će se to dogoditi s Marussijom.”
Sportski direktor Marussie, Graeme Lowdon, rekao je da je momčad htjela stabilnost po pitanju vozača, pogotovo uz velike promjene pravila u sezoni 2014.
“Gledali smo dvije stvari. Prva je to što još ni jednom nismo imali dva ista vozača dvije sezone za redom. To je važno uz promjene tehničkih pravila. Također smo primijetili solidno poboljšanje Maxovih vožnji kroz sezonu, pogotovo od ljetne pauze nadalje. Dugo poznamo Maxa. Pogledajte mu rezultate u nižim klasama. Nije skakao iz jedne u drugu, već je ostao u jednoj i učio. Možete vidjeti da je od sredine sezone nadalje bilo dojmljivih poboljšanja tako da smatramo da ga možemo zadržati i 2014.”
Potvrđivanjem Chiltona ostala su samo dva otvorena vozačka mjesta, oba u Caterhamu, koji još nije potvrdio ni jednog vozača.
Kao što sam već napisao – kao ljubitelj malih momčadi uvijek ću biti simpatizer Marussie, ali njihovi postupci po ničemu ne upućuju da žele napredak. Chilton jest završio sve utrke, ali rezultati koje je ostvarivao… Bianchi ga je doslovno oprao. Kad se uzme u obzir da su od rookiea bili dostupni vozači poput Birda, da Coste ili Vandoornea ovaj potez je totalno čudan. Da, Chilton nosi sponzorski novac, ali ga nose i vozači poput Nasra (čak i više novaca) a koji imaju više talenta.
Čudnije bi bilo da je Razia vozio za njih 😀
Pa i ne bi. Ne znam jesi li gledao GP2 utrke, ali Razia je doooosta bolji vozač od Chiltona. Njih su dva potpuno neusporediva.
Tek sam od ove sezone počeo pratiti WSR 3.5 I GP3
Meni je drago što su zadržali oba vozača, malo konzistentnosti nikad nije loše. Možda će ove godine biti bolji jer vozači bolje poznaju momčad. Što se Caterhama tiče, pretpostavljam da će zadržat van der Gardea, a umjesto Pica ili Heiki ili Kamui.
Ne bih volio da Pic ostane u F1 jer je imao šansu u Belgiji da s ostalom veselom družinom sa začelja uđe u drugu rundu .Jest da završava utrke Pic ali nije ni do koljena Chiltonu
Giedo mora ostati,inače idem pred njihovu tvornicu prosvjedovati!
Izgleda da je novac imao veliki faktor u odluci al ok,bar je prošle sezone završio sve trke.
Heikki i Kamui u Caterham??
kakav heikki ,van der garde je bio odlican prosle sezone kad se gledaju vozaci losih momcadi
Monako Q2,Belgija Q2 a neko vrijeme je imao najbolji krug na VN Monaka te spomenuti jos nekoliko dobrih voznji
Heikki i Van der Garde vjerojatnije. VDG je pokazao potencijal, konstantno je napredovao, a i nosi novac. KOV bi trebao biti jer su u Caterhamu vidjeli da im ipak treba dobar vozač s iskustvom
spominje se ipak da bi mogli voziti
Marcus Ericsson -Švedska,zvijezda GP2
Kamui Kobayashi
a ako dođe do toga vjerovatno bi Kovalainen bio test vozač
U današnjoj F1 sve je moguće, ali da Ericsson dobije mjesto u trkaćoj momčado!!!??? E to bi bilo u stilu Alexa Yoonga!
Volio bih radije vidjeti ekipu KOBAYSHI-VDG