Wolff podržava promjenu motora za 2014.

Iako priznaje da nije ljubitelj manjih 1,6 – litarskih V6 turbo-motora, izvršni direktor Williamsa Toto Wolff smatra da Formula 1 sada mora prijeći na novu formulu motora za 2014.

Wolf je priznao da su mu puno draži sadašnji V8 motori, naglasivši da je sada prekasno za  za odbacivanje nove formule budući da su sve momčadi već uložile značajna sredstva u razvoj svojih izvedbi novih motora.

“Mislim da uopće nismo trebali razmišljati o promjeni motora. Pravila su donesena bez potrebne analize konačnih troškova razvoja tih motora.”

“Proizvođači motora već su utrošili milijune i milijune u njihov razvoj, a neki više ni nemaju testne stolove za sadašnje V8 motore.”

“Renault je ostanak u sportu uvjetovao prelaskom na novu formulu i, iskreno, mislim da je sada prekasno za povratak, tako da podržavam proizvođače koji traže konačno uvođenje novih motora za 2014.”

 

5 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Macchine Maranello

Dodici cilindri Vu! To je najbolji motor!

josip radnik

što znači jeftiniji motor – trenutno je najjeftiniji ovaj koji se koristi, eventualno su se svake godine-dvije mogle tražiti manje dorade koje ionako svi timovi konstantno provode. na ovaj način F1 može koristiti motore moto GP-a. inače, po mom osobnom sudu prethodni V10 su idealni motori

Andrija Domitrović

Ma FIA je postala zelena. Sad se svuda, pa tako i u F1, traži više iz manje. Po toj logici, idealan motor je TAG ili Honda sa kraja osamdesetih (1500cm3, V6 turbo, 1200 KS) sa omjerom snage i volumena 800 KS/l. Današnji motori imaju 2400cm3 i 750 KS, odnosno 312 KS/l. V10-tke su još manje efikasne, imale su 3000cm3 i 900 KS, odnosno 300 KS/l. Ako novi motori budu na tragu onih iz osamdesetih, uz ovoliko gripa i downforcea, neka se Bog smiluje asfaltu.

CuberF1

skoči pa reci hop…
Čini mi se da su se zaletili previše. Sad će taj motor voziti 3 godine i opet će se sjetiti “e, ajmo baciti još koji milijun na razvijanje novog i “jeftinijeg” motora”

zlatac

Samo provjeravam,radi!

Related Posts