Duhovito je s kojom točnošću dolazak ljetnih vrućina koincidira s raznim teorijama o kadrovskim promjenama među vozačima, koje obično kulminiraju kroz ljetnu kalendarsku stanku. Većinom se radi o nagađanju na temelju vrlo labavih indicija skupljenih tko zna odakle, ali ipak ― jedan od potencijalno slobodnih kokpita ima toliku važnost, a uostalom i povijesnu težinu, da ga se teško može zanemariti.
Pogađate, radi se o Ferrarijevom kokpitu, onom u garaži preko puta Alonsovog a pod inženjerskom palicom Roba Smedleya, u kojem Felipe Massa vozi svoju tešku sedmu sezonu. Nećemo se sad hvatati nekakvih sumnjivih argumenata “ovaj je rekao da je onaj rekao da je treći…” i slično, nego razmotriti što bi koji ishod mogao značiti za stanje snaga.
Nema veze što ne ističu svima ugovori sljedeće godine ili one poslije ― svjedočili smo posljednjih godina raznoraznim rošadama i transferima koji su, kad se skupilo dovoljno volje i novca, mimoišli postojeće ugovore i dogovore. A ni sama Scuderia nije bila izuzetak u takvim manevrima (iako, ne znači da će baš namjerno ići rastavljati neki ugovor ako je već na raspolaganju netko slobodan).
Za početak, razmotajmo malo klupko oko Brazilca. Felipe Massa sad već vozi više od dvije trećine svoje F1 karijere u Ferrariju, i može se reći da mu je ovo zasad daleko najgora sezona otkad je stigao u Maranello. (Doduše, ne računajući onu strašnu 2009. kad ga je povreda udaljila sa staze, ali početak te sezone je rezultatski zapravo djelovao bolje nego 2012.)
Jedno šesto, jedno deveto i jedno deseto mjesto u osam utrka sigurno su ispod očekivanja di Montezemola, Domenicalija i društva oko njih, osobito kad u istom trenu momčadski kolega vodi u prvenstvu. U redu, vjerojatno nitko nije ozbiljno niti očekivao da bi Massa Alonsu predstavljao veliku prijetnju, ali nakon onih izvrsnih vožnji koje je odradio 2008. ipak nije bilo previše očekivati barem češće završavanje u bodovima i pokoje postolje.
Jasno, začas su krenule pretpostavke da će mu 2012. biti posljednja godina u Maranellu, i to ― nažalost za mnoge Brazilce i njegove navijače ― zasad djeluje vrlo mogućim. Vodstvo Ferrarija načelno mu daje podršku, ali se ne zalijeće s pričama o beskrajnom strpljenju, pa čak ni sam Felipe ne daje komentare koji gledaju dalje od sljedeće utrke.
Ali i zadržati ga još kroz 2013. možda nije nezamisliva opcija (iako, ponovimo, ne i vjerojatna), ako odradi drugu polovicu ove sezone kako-tako, a Ferrari zapravo cilja nekog vozača uzeti tek 2014. Jer, dovoditi nekoga u međuvremenu, na jednu godinu, moglo bi donijeti više kaosa nego napretka, osobito ako nije jasno koliko bi se on uklopio u sistem. S Felipeom, međutim, nema rivalstava ni nemira “na brodu”.
Problem s tom varijantom je što njom Ferrari praktički odustaje od utrke za konstruktorsko prvenstvo. Jer, nemojmo se zavaravati, sve jake konkurentske ekipe imaju dobre duete vozača, i nitko, pa ni Alonso sa svojim banzai-vožnjama ne može ni u snu skupiti dovoljno bodova da pokrije dvojicu. Naravno, to bi razočaralo i mnoge čvršće Tifosije kojima je normalno da Ferrari mora biti i u utrci za konstruktorsku titulu, a prihvaćanje borbe samo za vozačku im je “luzerski”.
Omiljen kandidat koji se spominje u kontekstu skorog dolaska u Ferrari je Mark Webber. I, nije teško uočiti cijeli niz razloga zbog kojih bi ovo, barem teoretski, trebalo funkcionirati: Webber je brz, zna donositi bodove kući i dobar je kompanjon Fernandu Alonsu pa ne bi trebalo biti niti trenja po tom pitanju. Pišem “ne bi trebalo”, jer djeluje ipak malo nategnuto da bi u situaciji u kojoj mora propustiti Alonsa za pobjedu, to Australac mirne volje napravio. Kako je svojevremeno legendarno skresao Christianu Horneru “not bad for a number two driver (engl. nije loše za vozača broj dva)”, zašto isto tako ne bi i Stefanu Domenicaliju? On bi možda u Scuderiji morao biti malo više broj dva nego što je to u Red Bullu. No opet, sama ideja vožnje za Ferrari mogla bi mu biti dovoljno sjajna da prihvati tu cijenu, osobito ako mu karijerni planovi više nisu dugoročni. Tu faktor igra i pitanje zbog čega bi se micao iz Red Bulla, ako već jest u ekipi koja vjerojatno može ponuditi najbrži bolid?
Drugi, jednako spominjan kandidat ali koji je u posve drukčijoj karijernoj fazi od Webbera je Sergio Pérez. Nema sumnje, mladi Meksikanac definitivno zna biti brz, član je Ferrarijevog programa mladih vozača pa bi i organizacijski stvar lagano išla, pred sobom ima dovoljno godina da bi se mogao iskovati u dugoročnu investiciju i nekakvog ozbiljnog Alonsovog šegrta, i još uvijek je dovoljno nov u igri da sasvim sigurno ne bi odbio poziv u Maranello.
Vidjevši što je izvodio u Maleziji i Kanadi, uopće nema sumnje da je potencijal tu, ali možda je to za Ferrari zasad malo prevelik rizik: nakon Masse koji je u čvrstoj silaznoj putanji, pitanje je koliko si ekipa može dozvoliti eksperimentiranje s kadrom. Jer, Sergio još uvijek nije jasno konzistentan, što je važna karakteristika za sekundarnog vozača. Jednu je utrku na postolju, drugu izvan bodova. Kao što smo već čuli, lakše je brzog vozača napraviti konzistentnim nego konzistentnog brzim, ali u tom slučaju Ferrari treba dosta strpljenja. Koliko ga ima u rezervi?
S obzirom na okolnosti, bilo bi suludo da Ferrari ne razmišlja o njemu. Ali jednako je moguće da će ga još držati na prijateljskom radiusu ali u nekoj drugoj ekipi da se dodatno rafinira i pokaže ide li u smjeru koji bi Ferrariju bio potreban.
Relativno nova priča je Sebastian Vettel ― dvostruki svjetski prvak uostalom i ne krije želju jednom voziti za Ferrari. Ali da li baš sljedeće godine odnosno 2014.? Jer, to bi za njega prije svega predstavljalo odlazak iz ekipe koja zadnjih godina radi najbolji bolid, u kojoj još k tome ima neosporan status glavnog vozača, i gdje je već osvajao i vozačke i doprinosio konstruktorskim titulama. Što bi ga tjeralo uzeti bolid koji, ako možda nije bitno sporiji, nije toliko konzistentno dobar, i to u društvu Alonsa? Čak i ako ne bi bilo javno, rivalstvo bi sigurno bilo strahovito. To bi možda napravilo dobar show, ali Ferrariju ne treba ono što je McLaren imao 2007. Vettelu bi upravo to rivalstvo moglo predstavljati zanimljiv izazov, ali sveukupna količina mogućih rizika i vozačkih konflikata bi bila malo predestruktivna da se Ferrari samo tako za nju opredjeli. Zato ovo zasad više gledajmo kao zgodnu i umjetno zahuktanu novinarsku priču nego vjerojatnu opciju.
Button je pod važećim ugovorom u McLarenu, ali ga se rado koristi kao kandidata za Ferrarijevo sjedalo br. 2, s argumentacijom sličnom onom Webbera: konzistentan, brz, promišljeno skuplja bodove, nema kompliciran karakter koji bi s Alonsom stvorio kritičnu masu i dobro vozi u raznim uvjetima. Sve to skupa zvuči dobro u teoriji, ali je glavno pitanje ― zašto onda on a ne Webber, koji će možda ionako biti na slobodnom raspolaganju? Uostalom, Buttonu ova sezona zasad nije baš najbolja, unatoč pobjedi na prvoj utrci, i to je još jedan upitnik koji treba dobiti odgovor prije nego što bi bilo kakvi ozbiljni pregovori počeli.
Još “fantastičnija” ideja je Lewis Hamilton, koja je valjda više skeč nego ozbiljna ideja, iz razloga koje valjda ne treba posebno komentirati. Ako mu baš bude dosta Wokinga, prije će razmišljati o Mercedesu, Red Bullu…
Ima tu još jedan niz vozača iz srednjeg ešalona koji bi mogli biti interesantne varijante, iako zasad još ispod žita. Paul di Resta odrađuje korektan posao, ali nije još imao svojih velikih pet minuta slave u kojima bi imao neki strahovit rezultat i nametnuo se kao snažan kandidat “na tržištu”. Romain Grosjean je još prevelika nepoznanica, iako bi nekoliko konzistentnih vožnji moglo rapidno podići interes za njega. I Rosberg je prvom pobjedom ove godine otišao još stepenicu više, ali bi se i on morao suočiti napuštanjem primarnog mjesta u postojećoj, vrlo solidnoj ekipi kako bi negdje otišao na mjesto broj dva. Osim toga, Mercedes bi ga vjerojatno rado vidio i dalje u svojim redovima kroz nadolazeće sezone. Kobayashi je dobar, ali je malo zapao u sjenu Péreza i prvi korak u skupljanju jakih aduta za nove poslodavce bio bi da unutar svoje garaže izravna stvari.
Što vi mislite? Tko će biti sljedeći Alonsov susjed u garaži?
Oton Ribić
RAIKONENN 😀
svi znamo da će s alonsom u ferrariju biti vettel u 2014 do onda će najvjerojatnije u ferrariju bit masa,
možda weber , perez ili čak hamilton heh
weber sumnjam, nekako je najizglednije da masa ostaje, venutalno perez…bilo bi ga dobro bacit u vatru pa ak se pokaze dobro, ak izgori nek ide…a bila bi i zanimljiva opcija alonso plus vettel, sta se nece dogodit nikad
pa gledajuci malo na ovo sve objektivno, autor ovog teksta je rekao sve dobro u vezi ovih velikih vozaca kao vettel, webber,button,rosberg,hamilton. oni su top vozaci svijeta i mislim da su zeljnji pobjeda, naslova prvaka, svega! i mislim da nijednom od njih ne pada na pamet ici u ferrari zbog marke auta i zbog popularnosti ferrarija da ih jedan alonso zasjeni i makne s lica pozornosti kao sto je ucinio to hamiltonu. to su samo pusta na gadjanja. ako ce netko doci u ferrari,mislim da su to di resta i perez, zasto? zato sto je perez iz njihove skole i… Read more »
pa s obzirom na medijske spekulacije i presice s vozacima svi znamo da bi Vetel htjeo voziti za ferrari i ferraribi htjeo njega ali meni osobno bibilo najdraze vidjeti icemana s fernandom zajedno!
E znate sta. Moram malo biti picajzla. Sve ovo, u ovom stvarno finom textu, sto ste napisali, mi smo vec razglabali nekoliko puta, mjesecima. I to je sve o “picajzlosti”, a druga stvar je, da ste sve nase tlapnje skupili na jedno mjesto, parafrazirali ih, novinarski odradili i prezentirali ih u jednom komadu :-)..
Webber uz Alonsa…pazi sad..AKO..AKO…AKO Alonso ostane u Ferrariju. Aha!! To niko ne spominje, to Alo u Scuderiji dodje kao zdravo za gotovo..ko zna..hehe
Situacija je sljedeća:
1. Odlazi Montezemolo, vraćaju se Ross Brawn, Jean Todt i Aldo Costa na svoje prijašnje pozicije
2. 2013. se uvodi pravilo o mogućnosti vožnje tri bolida za istu ekipu.
3. Massa odlazi, dolaze Michael Schumacher i Kimi Raikkonen, Alonso, naravno, ostaje.
4. F1 dobiva novo značenje: F1 = Ferrari 1, budući da bi tada postali ponovno i apsolutno nepobjedivi
5. Sve ostale ekipe odustaju od natjecanja i ova tri čovjeka se bore za naslov iz godine u godinu
trebaš li koju dasku koja ti fali u glavi?!
taichi10, jedino se slažem s onim pod točkom 1., a za ostalo ću te pitati isto što i tesar?
Dobar scenario, lol
taichi, meni se cini da se samo salis ili cu posumnjat u tvoje godine kao nadobudne komentare. sanjaj malo o tome. preveliki su u tu ulozi da bi ovo sto si rekao bilo istinito. a zapamti, ni kimi ni shumi ti nikad vise nece doci u ferrari.. ako i dođu, potrudit ce se da razj*** cijelu ekipu jer ono sto je ferrari napravio njima je tesko utjecalo na njih. al necemo u detalje o tome…
rosberg ili button!
Cici srećo, bilo bi mi žao Buttona da tamo mora trpiti primadonu Alonsa. Momak je predobar za to.
nico hulkemberg !!
nadam se perez..mlad , brz, kroz koju godinu postat ce br jedan u ferrariju, naravno kad alonso zavrsi karijeru… 😀
Istini za volju u Ferrariju je strpljenje pri kraju.Nisu to samo problemi sa Felipeom problrmi su malo dublj.Sjetimo se izjava da je bolid 2012 slab da ga se ne moze temeljito popraviti pa ce onda kroz trke,testiranja treninge dotjerati koliko se moze. Realno koliko se moze malo…Fernando po meni najkompletniji i najbolji vozac u uzbudljivoj trci sa dosta srece dolazu do pobjede.Zatim Valencija i ponovo sretne okolnosti.Masu ne spominjem jer on ni u jednoj trci do sada nije pokazao volju i odlucnost vozaca koji zavredjuje Ferrarijev bolid. Trecu stvar koju cu naglasiti su boksevi u Ferrariju i odluke koje su… Read more »
pa koje utrke ti gledas?
ove godine su Ferrarijeve(čitaj: strategije za Alonsa) strategije bile i više nego dobre..
Mišo govori o bolidu broj 2. Čitaj bolje. Nije rećeno da je strategija za Alonsa bila loša.
@Dr.Iggy “Ove godine u Ferrarijevom bolidu broj 2 malo bi vozaca sakuplo znacajniji broj bodova jer odluke u pit line-u su do sada bile katastrofalne na steti i Fernanda i Felipea.”
Vrlo realno i objektivno mišljenje. Veliki plus.
weber
Kimi in – Domenicali out
Do 2014 če biti Massa(ako se u međuvremenu ne desi nešto neplanirano ili nedaj Bože neka nesreča) mislim da če Massa sigurno do 2014 ostati u Ferrariu….
A poslje Masse bi volio vidjeti Pereza na mjesto Alonsovog susjeda…..
2 banzai luđaka u Ferrariu…di češ bolje
Pa me ljudi pitaju zašto ne volim Ferrari.
Baš zbog ovog silnog taktiziranja. Znači trebaju vozača koji će biti scavenger i donosit bodove kući, ali ipak ne predobar da se Ljepotan ne bi naživcirao. I još on ima pravo glasa, da bira sakupljača.
Pustit njih sve lijepo treba, pa se dečki koljite, pa da se vidi tko kosi a tko vodu nosi.
?
Iako volim Ferrari moram se slozit s tobom
Grana i ja, slažem se s Furai.
slažem se sa tobom u potpunosti ,,ali iritirame za vrijeme Šumahera kad su svi govorli da je Barikelo vozač broj 2 i da je uvjek vodonoša,,pa da se je pokazo kao dobar vozači i da je bio bolji nebi bio vodonoša.Massa da je bolji od Allonsa džaba da je on autoritet ako ga šamara na stazi Ferari bi bio njemu naklonitiji kao sto je bolo 2008g
aj drži se ti ekipe sa svojeg avatara a Ferrari pusti na miru..
svi sami neki vođe ekipa
matek to ti imaš nekav problem sa mojim komentarom ili samnom…PA KO JE IZGRADIO TAJ FERRAR ŠTO SJEDI ALONSO nije on već SUMAHER PUNIH 16 godina da nije njega bilo i jos nekoliko ljudi Ferrari nebi bio što dfanas jes
Šumi Fan, istina, Schumacher je uzdigao Ferrari iz pepela + ekipa koja je tada bila u Ferrariju, ne moram ju nabrajati, svi znate na koga mislim, i što se dogodilo kada je Schumacher otišao?1 Ferrari krenuo nizbrdnom putanjom, poslije noga što mu je Schumacher ostavio, Alonso je već trebao imati naslov sa Ferrarijem, nije prošlo previše vremena od Schumacherovog odlaska, znači nešto je trulo u državi Danskoj.
Čak ne vjerujem ni da će Alonso ove (treće) sezone u Ferrariju osvojiti taj toliko žarko očekivani naslov.
e puno je tu para u pitanju da bi se samo tako gledalo da se kolju i gube bodove
Alonsov kolega u garaži preko puta će biti i dalje Masa morate svatit on je dio obitelje i do 2014 on nigdje neide. Forza Ferrari.
Ako Massa baš mora otić u neku drugu momčad, ja bi volio da se na jednu sezonu vrati MSC i da mu daju dostojan bolid za naslov, i neka se bori sa Alonsom sa izjednačenim vozačkim statusom, i šta bude, bude…nek mu to bude posljednja sezona u F1 u svom timu…
Sergio Perez je još mlad i ja mislim da će ga oni ostaviti još koju godinu da se “brusi” u Sauberu, Weber je vozač iskusan i već lagano on bi trebao otići iz Red Bulla jer u drugoj momčadi Toro Roso ima dosta mladih vozača koji pretendiraju na mjesto vozača u ekipi “starijeg brata”, tako da Weber bi sigurno bio puno bolje riješenje na 1 ili 2 godinu nego da ostave Massu kojega očigledno ne mazi sreća a nije baš ni u nekoj bog zna kakvoj formi.
Webber nekako najbolja opcija , nije slab vozac a jedan je od bolji i jako dobro zna voziti i sakupljat bodove i sa alonsom bi on mogao dosta toga finog ostvariti i napraviti , mozda ferrari onda uzme konstruktorsku titulu,, 😉
Toliko imena….nemoguće predvidjeti, osim činjenice da Lewis neće (a i ne želi) u Ferrari iz toliko već “opjevanih” razloga. Button? Nadam se da ne jer mislim kako u ovom trenutku Mclaren ima najjači vozački par u F1 i nadam se kako će tako i ostati. Uvjeren sam kako je vrlo lako moguće da Massa “zbog mira u kući” ostane još 2013., a onda se eventualno nađe netko tko će ga zamijeniti.
kad sve vidio ovo, možda čak i ništa neće mjenjati još iduće godine. BUTTON bi bio super rješenje. i sad je kao drugi vozač, ali ima dozvolu voziti brzo i napasti prva mjesta. to bi bilo super i u SCUDERIJI.
button je 1. vozac a hami je 2. u mcmu
😉
kod ostalog se slazem jer su si i super frendovi (button-alonso)
🙂
Nase misljenje nece puno pomoci jer je Ferrari definitivno ekipa koja znas sta radi ekipa koja ce sve uzeti u obzir bez sumnje i tako sta god da mi rekli Weber, Perez, Vetel itd… Ferrari ce naci nekog koga bi svi mi stavili na posljednje mjesto. Kao i u svakom sportu tako i u ovom politika igra veliku ulogu tako da mislim da Nico Rosberg nece doci jer kao prvo svabo je pa jos u mercedesu, a kao drugo i sam Ferrari je jedna velika MAFIA sa kojom se nije petljat, a to su dokazali vise puta.
perez 100% ali tek sljedece sezone ove sigurno ne
Bah, Ferrari bi da Massa bolje vozi, al ne puno bolje, da ne bi dizao tlak Alonsu. Nažalost sve su to dogovori s figom ispod stola. Nikada nitko nije potpuno otvoren. F1 bi skočila za jednu veliku stepenicu gore, kada bi pronašla formulu po kojoj se momčadima ne bi isplatilo vozače razdvajati na 1. i 2. Zamislite samo tada količinu borbe koja bi se dešavala na stazi. I one sezone kada se neke momčadi odvoje po kvalitetei ne bi više bile dosadne. Eh, to je samo mašta.
To bi se desilo kad bi najbolje momcadi uvele treci bolid!
Da, i to je zanimljiva ideja. Ne zam, nisam nikada pročitao ozbiljnu studiju o tome, što bi se sve desilo u slučaju 3. bolida. Koliko dobrih, koliko loših stvari. Znam samo da je to relativno stara ideja i da se svako toliko provlači. Zanimljivo.
a kad bi najbolje momčadi izbacile 2. bolid ? kako bi to bilo ?
Huh, e, sad ti. recimo 25 momčadi svaka s 1. bolidom. hmmmm
Pa 25 podjednakih bolida puno teze nego da se uvede treci bolid i da se ukunu ove tri zadnje mončadi jer od njih iovak nikakva korist!
perodeformero…vidim da si sve razumija ..pročitaj još jedan put ” a kad bi NAJBOLJE MOMČADI IZBACILE 2. bolid ? kako bi to bilo ? ” ne znam odakle tebi to o 25 momčadi sa po jednim bolidom ?!?! ako ih sada ima 12 sa po 2 bolida i kad bi npr NAJBOLJI IZBACILI 2. bolid pod 1 ..ne bi među najboljima bilo borbe ko je No 1 , a ko No 2 vozač . pod 2 na gridu bi bilo 6 najboljih sa po jednim bolidom , a ostalih 6 manje dobrih sa po 2 bolida i to bi zajedno… Read more »
Mogli ste (ili jos uvije mozete) napraviti anketu da vidimo koga bi navijaci najradije u Ferrariju uz Alonsa.
Pa ju pošaljemo direktno Stefanu i Luci da lakse odluče 🙂
U Ferrariju dobro znaju da ako zele zadrzati mir trebaju vozaca popout Masse ili jos losijeg . Bilo kakva jaca konkurencija Alonsu donosi niz problema jer ovaj mora biti ubjedljivo vozac No1 . Recimo dovodjenje Vettela dok je Alonso jos tu bilo bi jako interesantno , ali potpuno pogubno za Ferrari .
Ne mora biti. To sto je Vettel izvrstan u RB-u koji je uvjerljivo najprilagodeniji pa i najbrzi bolid na svakoj stazi ne znaci da bi ista situacija bila i u Ferrariju koji postupno evoluira ove sezone ali je jos daleko od RB-a.
Već je u ferrariju bilo podjednakih vozača.Od 80-e pa do dolaska šumija,ferrari nije imal politiku prvi-drugi vozač.Kad je šumi stigel,e onda se cijela ekipa podredila njemu i razvoju bolida prema njegovim željama.Tad su shvatili da ne mogu imati dvojicu istih i jednako tretiranih jer se događa da jedan drugome uzimaju bodove,a pobjedu na kraju odnese neko treći.Zar ste vi stvarno mišljenja da lewisu (ili buttonu) fali jedno mjesto prema naprijed u utrci da bi postao svj. prvak iz boksa mcm-a nebi došla obavijest “xxxxx is faster then you.do ju frštenzi?”
sad ćete me streljat ali zašto ne Adrian Sutil?
ne more on sad doso je kimi i ne moze nikako njih dvojica oni se “ubise” na stazi uvjek neki cirkuz 😛 salim se naravno , sutil je dobar vozac skroz 😉
evo ja osobno mislim gledajući sve vozače na gridu i van njega, a ima ih (suttil, kubica…) da ferrariju treba vozač koji će samo sakupljati bodove, a neće biti prepreka alonsu i neće baš često biti u prilici da se nađe ispred… massa je ok, ali u zadnje vrijeme preslab što se tiče tog zadatka, ali razlog su stotinke ove godine i vidi se da tu ima i dosta peha, tako da on im je opcija, zbog iskustva i jer ga znaju… najizgledniji nasljednik mi se čini perez jer je njihova škola i mogao bi biti dobar broj 2, ali… Read more »
lako ti je tako razmišljati,alonso je kukavica ako trazi slabije vozače,dokazi se da si dobar a ne da massa koči i poklanja mu pobjedu,massa kao da vozi za alonsa a ne za sebe,ferrari šablonizirani
Ma da.Samo ferrari daje momčadske odredbe.
Imate na jubitu-u veberovu reakciju nakon jedne utrke kad je završil drugi.Baš se pitam zašto je čovek tak reagiral?
Jako lijepo zamisljeno i sroceno.
svabo, najbolji komentar koji sam pročitala na ovom retrovizoru, svaka čast.
Kovalainena mora ferarri angazirat po obavezno. Taj decko doslovno gazi sve u svojoj konkurenciji otraga. Sazrio je od vremena kad je vozio u mclarenu i mislim da je sad odličan vozač, al trenutno nema pravu priliku to pokazati. KOVALAINEN
heikki za 3 mj . “puni ” 31. tako da teško da je dečko . za ostalo se slažem ..sazrija je , zaista dobro vozi i jako je koristan caterhamu ali čisto sumnjam da bi u ferrariu uz par potencjalnih mladaca koji bi mogli u ferrari uzeli baš kovalainena . šteta za heikkia šta se ovo nije desilo prije par godina .
super clanak ko i obicno oton,moguce da mu bude kolega perez druge godine.
Ako su ona nagađanja točna o dolasku Vettela 2014 lako moguće da Baby ostane još i sljedeće sezone. _ Nakon toga Alonso i Vettel voze skupa do 2016 kada Alonsu istječe ugovor, (tada će već imati 35 godina, možda još koji naslov u džepu i može tada u penziju; iako to ne djeluje baš ostvarivo poznavajući Alonsov stav u momčadi, a i rekli su iz Maranella da i Alonso ima pravo glasa kod odabira suvozača). No recimo da je tako i onda Alonso odlazi, a u Ferrari dolazi Perez koji bi tada imao 25 godina i nakupio iskustva……. _ A… Read more »
webber bi bio dobar s alonsom,dođe li vettel trazit će odlazak u williams,
Webber nije toliko nisko pao da bi bio vodonoša Alonsu.
Najboje Weber dovoljno je dobar da skuplja bodove al imak nije tako dobar da parira Alonsu, a jos si je i dobar frend s njim. Druga opcija je Button, slicno ko Webber al ipak bi mogo prije ugrozit Alonsov autoritet nego Webber.
Po mom mišljenju Perez bi bio najbolja opcija,mlad je,brz, ako dđe u ferrari može puno napredovati i ne vidim razlog da ne osvji i pokoji naslov ako mu ferrari da dobar bolid.
Što vi mislite? Tko će biti sljedeći Alonsov susjed u garaži? Ja mislim da će Alonsov susjed u garaži biti Kimi Raikkonnen,Romain Grosjean ili Nico Rosberg.
Alonso nikad ne bi dopustio da mu momčadski kolega bude Kimi!
Kimi je i ispo iz Ferrarija zbog Alonsa!
rose
jel ti poznajes alonsa da mozes sa 100%nom sigurnoscu reci da nikada ne bi dopustio da mu kimi bude kolega (momcadski)
deda
zbog koga je ono schumi bio izbacen???
given2drive potpuno se slažem s tobom
kad smo vec kod susjeda, ja mislim da ce biti perez mlad je imat ce dobrog ucitelja a i lakse ce im bit sporazumjevati se
😉
given, zar se moram ponavljati, jućer sam napisala da je Schumacher ispao zbog Kimija, a Kimi zbog Alonsa. I još sam k tome dodala da je Ferrari prerano poslao Schumachera u mirovinu.
Ne, ne poznam Alonsa, ali sumljam da bi prgavac mogao prihvatiti Kimija kao momčadskog kolegu. Kimi njega već bi jer je on cool.
A kak vi svi znate ko je radi koga ispal?Ja jedino znam da mi je ispala piva iz ruke kad me sused pero zaskočil iza čoška sa glasnim “BUUU”. A ovo namatanje kak je šumi ispal zbog kimija,a kimi zbog alonsa…mislim…naporni ste.Jel mislite da si niti jedan niti drugi nisu mogli naći novu momčad,da im se toliko vozilo i ostajalo u f1?Možda su stvarno dobili nogu u guz jer su počeli biti lakomi za lovom,a kimi 2008 i 2009 definitivno nije zaslužil onih 40 milja(mislim da je tolika lova bila u igri) svojim nastupima za ferrari.Nitko nikad konkretno (niti šumi… Read more »
grayow, jesi li ti svjestan koliku reklam Schumachr i Kimi donose momčadi za koju voze?! Pa naravn da vrijede svake pare koliko su plaćeni. I sada kada Schumacher vozi loše, recimo za 10-11 mjesto, svi režiseri največu minutažu potroše na njega, bez obzira što nije ni blizu prvih, recimo, pet. Znaš li ti koliko je to novaca za njegove sponzore?1 Isto vrijedi za Kimija. Bilo je pun primjera od kad se Schumacher vratio da se vodi žestoka borba za bodove, Schumacher ni blizu bodova, ali dobiva največu minutažu, ipak je on legenda. Schumacher krstari na recimo 14. mjestu, a režiser… Read more »
Schumachera opet i bok…amen meša!
Ja bih najvise volio Vettela u Ferariju jer sta cemu onaj prokleti Red Bull bolji i slavniji je Ferari 😀
Ali ja mislim da ce Perrez iduce godine u Ferari
Giancarlo Fisichella :zub:
Šalim se ja bi rekao Perez ili Webber. Di Resta je u Force Indiji, oni su blago nagnuti McLarenu i Mercedesu.
Vjerojatno će Massa ostati još i slijedeću sezonu, moje mišljenje.
to su sve nagadanja moze svatko od tih vozaca zavrsit u ferrariju zato pricekajmo resenje koje ce donjet momcad ferrarija
Wow,iznenadni retrovizor…fora…nadam se da če Ferrari dovesti vozača koji če osvajat postolja i konkstruktorsa/vozačka naslova,samo mi je to važno,nista više.