Whiting: Vozači su željeli asfaltiranu zonu izlijetanja u Parabolici

Charlie Whiting rekao je da su vozači bili među onima koji su tražili novu asfaltiranu zonu izlijetanja u zavoju Parabolica, a što je uzrokovalo mnoštvo kritika kada su se slike asfalta u slavnom zavoju pojavile na društvenim mrežama prošlog mjeseca. Ono što navijačima ali i nekim vozačima nije drago je činjenica da asfalt s vanjske strane Parabolice oduzima izazov koji je legendarni zavoj imao u ranijim godinama, s obzirom na to da će asfaltna podloga opraštati eventualna izlijetanja vozača.

Međutim, direktor utrka Formule 1 brani tu odluku jer tvrdi da je to, između ostalog, učinjeno zbog zabrinutosti koju su izrazili vozači.

“Oko 35% šljunka je zamijenjeno”, rekao je Whiting za Autosport. “Ovo su iz sigurnosnih razloga tražili FIA i vozači, kao što je to zapravo slučaj i na svakoj drugoj stazi koja je domaćin F1 utrka. Naravno da znamo da se na ovaj način ne kažnjavaju vozači koji u tom zavoju napuste stazu ali to je cijena koju plaćamo za puno veću sigurnost: cijena za koju i vozači i ja vjerujemo da je vrijedna plaćanja.”

23 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
GERMAN CHEAT

koj vrag vam znaci taj trol???nucite me internet generacije!
nemam 15 godina pa neznam

perodeformero

Guglat valjda znaš? Ne guslat, guglat.

Blazickov fan

Kakvo mazanje očiju. Koliko ja znam (a znam jako dobro jer sam magistar strojarstva po struci) otpor kotrljanja po šljunku je puno veći od onog na asfaltu, samim time bolid koji izleti će više usporiti do zida nego onaj koji izleti na asfaltu, znam da vozači gube upravljivost na šljunku, ali će i više usporiti ako se dogodi nešto kao Massi u Mađarskoj kad ga je pogodio Barrichellov dio u glavu i izgubio svjest. Ispravite me ako griješim.

Zeus

Lažeš ko pas!

FerrariAlonso

SIGURNOST, ma dajte o ćemu to oni, kada se na paraboli dogodila neka nesreća
to je samo izgovor za vozaće jer šljunak kažnjava a asvalt ne i šljunćana zona izljetanja na paraboli je dovoljno duga da se ne dogodi ikakva nesreća

perodeformero

Bože moj, pa ti ne znaš niti pravopis. Kako ćeš tek onda znati o čemu oni to govore.

perodeformero

Oprosti, nešto sam bio loše volje.
Ne volim “trolove” a ispadoh jedan od njih.

Luka Tunjić

🙁

Chronosus

Ma o čem oni? Ja se ne sjećam da je tamo bila jedna ozbiljnija nesreća. Fuj, gadi mi se ovakvo uništavanje staza i izazova. Sad se mogu opet svaki krug tužakat ko je otišao van staze a ko ne.

whiskey

Pastor likes this !

modesto

ode zadnja pješčana zona izlijetanja

FMst

po čemu asfaltiranje povećava sigurnost … udaljeni zidovi , širina oko piste da , ali asfaltiranje mislim ne … zar žalo ne usporava bolid ?! … zidovi su totalno sr…. to se slažem … rubovi piste im ne znače puno jer već par utrka za redom vozači su često sa sva 4 kotača van piste … ajde budi pametan , ako je samo za sigurnost podržavam , ali bojim se da su si vozači napravili mjesto gdje mogu ići na max pa ako pretjeraju lako se vrate ?! vidit ćemo već u petak …

Tow Pie Pie

Asfaltiranje povećava sigurnost po tome što ima puno bolji zaustavni put pri izljetanju zbog gripa nego šljunak koji može uz to i baciti bolidbu vis.

Zeus

Niti jedan primjer toga nema da je asfalt sigurniji, što da otkažu kočnice na zadnjoj ravnici sad? Bolid kad se prevrće se prevrće, bolje da u šljunak uleti, nego se odbija od asfalta, samo su time dali više prostora pogreškama, neka izjavi Charlie koji su to vozači to tražili, laže ko pas.

Tow Pie Pie

Asfalt koji se primjenjuje u tu svrhu nije isti kao onaj po kojem se utrkuje već je više posebno abrazivniji po sastavu i strukturi.

Šumi Fan

ja sam za to da se sigurnost vozača stavi na prvo mjesto, ok sklonite pjesak ali morate staviti i neke rubnike da vozači se teze vracaju na stazu nakon izletanja,

_marko_

dovoljno bi bilo da stave asfalt s velikom granulacijom ili grubljim šljunkom pa da se van staze gume troše značajno više. mislim da bi to bila dovoljna kazna za korištenje zone za izlijetanje.

h.h.frentzen

Ja se slažem da pješćanim i šljunčanim zonama izlijetanja i zidovima nije misto uz rubove staza, barem ne onamo di se vozi priko 200 km/h ( a to je skoro svugdi), a kamoli 300 kao u parabolici.

svakako

Mogu mislit koji su to vozaci trazili…
Ako su tolko zabrinuti za svoju sigurnost nek se idu baviti nekim drugim sportom, nek idu igrat golf ili badminton ili kriket ovdje im ocito nije mjesto

Ferrariforever

.po toj logici nek se svi zaletavaju u zid jer eto, vozači su odabrali takav sport pa se to od njih i traži.

FMst

ma užas , ovi vozači su ” pussy ” ( iako ne volim upotrebljavat ovaj izraz ) … izljetanje u žalo nije bilo opasno , izljetanje na asfalt može biti … žalo je samo kažnjavalo , ako su fulali nije bilo natrag … mislim da nema veze sa sigurnošću … bez veze

Ross Brawn

Loša odluka, jedno od rijetkih mjesta u F1 kalendaru gdje su se još kažnjavale vozačke greške.

Zeus

Greška i adio, čini mi se da time žele ostaviti nakon grešaka što više bolida na stazi, ništa više, kakva sigurnost, asfalt je bolji jedino za vraćanje na stazu. Nema niti jednog primjera koji je zbog šljunka u tako velikoj izletnoj zoni ugrozio nečiji život. Prevrtanje-što je gore, na asfaltu ili šljunku? Ako otkažu kočnice, bolid će kao Massin 2009-te u Mađarskoj, drito u zid grunut.

Related Posts