Većina vozača Formule 1 kaže kako nisu zadovoljni izmjenama koje su napravljene u posljednjem zavoju Sepanga.
Ove godine je staza potpuno presvučena novim asfaltom, a kao dio restrukturiranja promijenjen je i 15. zavoj kojeg sada karakterizira ‘kontra-nagib’.
Red Bullov vozač, Daniel Ricciardo nije oduševljen.
“Nije najatraktivniji u kalendaru. Težak je. Valjda je to jedina pozitivna stvar. Ulazite s unutarnje strane, a onda nekako otkližete niz suprotan nagib i odjednom se nađete s vanjske strane zavoja i zapravo vozite puno dulji put. Ne bih rekao ni da je zabavan zavoj, borite se za grip jer staza propada ispod vas,” rekao je Australac.
Osjećaj je isti i kod ostalih vozača. Ferrarijev Sebastian Vettel tvrdi da je zavoj namjerno i bezobrazno napravljen težim, a Williamsov Valtteri Bottas dodaje da nije baš lijep. Carlos Sainz pak kaže da nije prirodno da svojim Toro Rossom vozi suprotno nagnutim zavojem.
Haasov Romain Grosjean dodao je da je teško pronaći trkaću liniju.
“Nije uživanje ići kroz njega, pa ga baš i ne volim. Više volim nagib na drugu stranu gdje možete pronaći grip i ići brzo kroz zavoj. Pogoršali su ga,” kaže Francuz.
Lewis Hamilton kaže da je reprofilirani zavoj čudan, a smatra da promjene neće ispuniti zadani cilj – povećanje broja pretjecanja.
“Neće to biti ništa drugačije nego što je bilo prije. Imate jako širok vrh zavoja i ne vozite prema rubnicima. Vozite prema vanjskoj liniji, a to je pomalo čudno. To je se zbog drugačijeg nakošenja. Svi traže liniju i izgleda da je vanjska najbolja. Trkaća linija izgleda poput slova V. Morate ići široko,” rekao je Hamilton koji je postavio najbrže vrijeme drugog treninga.
Iako većina vozača smatra da postoji jedno poboljšanje, a to je nova asfaltna površina, McLarenov Jenson Button kaže da površina daje vrlo malo povratnih informacija kako se bolid ponaša.
“Jako je čudno. Imate pogrešan osjećaj na novom asfaltu. Osjećate kao da imate puno gripa, a onda ga izgubite. Jako je čudno, teško ga je čitati. Nije normalan osjećaj. Osjećaj je kao u Sočiju. Zeznut asfalt. Mi smo najbolji na svijetu u ovome što radimo i inače osjećamo kada imamo preupravljanje, ali sada samo dođe odjedanput. Teško je,” kaže Button.
Imam ovaj
HTTP ERROR 500 kad hocu nesto da otvorim u bilo kojem browseru!!
Fixing 500 errors – general
This error can only be resolved by fixes to the Web server software. It is not a client-side problem. It is up to the operators of the Web server site to locate and analyse the logs which should give further information about the error.
i meni isto, koje je to sranje?
Samo po gasu i to je to, to mi hocemo 🙂 !
Ovi danasnji vozaci su katastrofa. Oni nemaju apsolutno nikakve veze sa njihovim prethodnicima, samo kukaju, placu, te nije dobar bolid, te nije staza dobra, onda se place i ako im se neko nije skonio sa staze, zavoj im ne odgovara, premalo gripa, treba im halo zastita, evo citam malopre Vettel kaze da nije zadovoljan novim gumama….. tuga…. pa ovaj Ocon odvozio dve trke, pola staza jos nije ni vidio, a vec deli kritike na racun zavoja,… mislim stvarno mene je vise sramota koliko kukaju!!
Neka asfalt pogrube, kako u hrvatskim cestama znaju napraviti na takvim zavojima kad im se skupi dobra količina izlijetanja.
Ako je zavoj teži za vozit znači da treba malo i vozačkog umijeća, ne samo elektronike. Po meni, ova će se krivina često spominjati nakon utrke
Navedi, koje elektronike?
taj zadnji zavoj je jako dobar, čudan ide ulijevo,,,,
U svakom slučaju svima je isti pa ko se bolje snađe.
Promjena zavoja napravljena zbog vode, ne zbog pretjecavanja.
kada se položi gume na novi asfalt…
bit će to sasvim drukcija priča….
Ništa,za iduću VN Malezije 2017-e, kopaj,renoviraj zadnji zavoj,vrći kako je i bilo. 😀