Red Bull sve uvjereniji u dobivanje drugog mjesta s VN Australije

Red Bullov šef Christian Horner vjeruje da je žalba protiv diskvalifikacije Daniela Ricciarda iz rezultata za VN Australije ojačala sa svakom sljedećom utrkom. Australac je diskvalificiran jer je njegov bolid prekoračio dozvoljeni protok goriva od 100 kg/h nakon što se Red Bull odlučio pouzdati u vlastita mjerenja umjesto podataka koje je davao FIA-in homologirani senzor. Saslušanje će se održati u ponedjeljak a u Red Bullu se nadaju da će osigurati dovoljno argumenata da dokažu da je FIA-in senzor bio netočan. Horner je dodao da su svakom utrkom od tada imali sve jače dokaze.

“Svaki bod je važan, pa tako i bodovi iz Australije. Mislim da imamo čvrste dokaze. Svakom sljedećom utrkom problemi sa senzorom su postali očitiji i sve je izašlo na vidjelo. Nadamo se da naš slučaj možemo predstaviti pošteno i da ćemo dobiti natrag drugo mjesto iz Melbournea koje Daniel zaslužuje”, rekao je Horner za ESPN.

Ako Red Bull dobije slučaj, Ricciardo će se popeti na treće mjesto u poretku vozača, iza Nice Rosberga i Lewisa Hamiltona, dok će Red Bull zauzeti drugo mjesto u poretku konstruktora.

28 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
ZX10R

Zgrobnika vjerujem da si u pravu,svaka čast za text iako sam navijač Ferrarija volio bi da RB ovo dobije na sudu.
Slažem se da je to matematika petog- šestog razreda ali iz iskustva također znam da je nekim ljudima ta matematika nedokučiva.
Sa zanimanjem pratim slučaj i ponavljam nadam se pobjedi RED BULLA.
Pozdrav

zgrobnika

Više puta sam pisao o tom senzoru jer sam imao doticaja s takvim senzorima i mogu samo reći da nisu primjenjivi za mjerenje protoka goriva u formuli 1. Zadovoljavajući su ko konstantnih umjerenih protoka na mirnoj podlozi s odsupanjem od 1-2% i to samo ako imaju više ultrazvučnih parova. Ovi u formuli mjere jako mali isprekidani protok u okruženju punom vibracija, promjena g sile i naravno da nisu točni. Mislim da će RB dobiti ovo na sudu bez frke jer bez problema mogu neoborivo dokazati da senzor nije ispravan. matematika je slijedeća: zbroje sva trenutna mjerenja senzora i podjele s… Read more »

hattrick

Jedan od najkorisnijih korisnika i komentatora ovog sajta. Svaka čast, samo tako nastavi!!! Znaš da mi je uvijek gušt pročitat tvoj komentar. Nadam se da ćeš biti nešto frekfentniji, i češće podijeliti sa nama neku pametnu. Volio bih da se ponekad uključiš i u forum.
:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Passion

Slazen se stobom, stvarno si lipo sve opisa…… jedino di bi fia mogla osporit je na nekin drugin pravnim cakama

hattrick

Hvala Zeko 😉 Ajmo još jedamput ponovit ovu priču, jer vidim da se nekolicina pomalo gubi u ovoj zavrzlami. Senzor je jedan. Smješten je iza vozača unutar rezervara goriva. Na početku sezone masa timova je primjetilo nelogičnost i nedosljednost rada senzora, neki više, neki manje. Balili su protest, na što im je odgovoreno od strane FIAe da su dogovorili toleranciju od 2%, jer su se tada timovi bunili da je netočnost u okvitima 2%. No kako su mašine počele raditi prilikom početka sezone na višim režimima rada, timovi su primjetili još veća odstupanja, FIA se i dalje držala unaprijed dogovorene… Read more »

Tenkere

hmmmm,prošle godine gume,ove senzor….ak im fia popusti imam neki insekt da budu odjedanput mečke prestigli….

otto

Imao ti insekt ili instinkt,FIA si je i bez suda,za vrijeme prve trke,zakuhala prvorazrednu blamažu.Pravilo je da onaj koji opetovano krši pravila,biva isključen iz trke.Po nekim komentarima ovdje,nema sumnje da je Ricciardo-RBR-kriv.Zašto mu onda-FIA- nisu dali crni karton?Mislim da to ni žutoj ptici iz ulice sezam nije jasno.

_marko_

gume prošle godine su bile opasne!!!!
RB je možda bil najglasniji, no Massa, Hamilton i drugi su uslijed delaminacije guma izletjeli sa staze pri punim brzinama. Ako nisi svjestan to su incidenti pri kojima neko može POGINUTI!!!!!
te gume je trebalo mijenjati jer su pretjerali. sviđalo se to ili ne navijačima Ferrarija!!!

Senzor očito ne radi dobro. Zgrobnik nam je u više navrata objasnil to. Renaultov motor je vjerojatno više osjetljiv na te anomalije i naravno da se bune, jer su hendikepirani tuđom greškom. Logika je jako jednostavna i jasna.

stari lisac

nitko nije izletio sa staze zbop delaminacije guma. Nemoj lagati. Svi smo gledali prošlu sezonu. Gume su počele eksplodirati kad su zamijenili metalni sloj kevlarskim.. I to u Silverstonu – samo u Silverstonu.
Budi precizniji, jer su neki vozači (npr. Paul di Resta), iako su doživljeli delaminaciju gume i dalje pohvalno govorili o Pirelli-jevim gumama..

_marko_

http://www.f1.co.uk/read-news/2013/7753/f1-2013-%E2%80%93-pirelli-to-use-kevlar-tyres-for-german-grand-prix http://www.formula1.com/news/headlines/2013/7/14748.html gume s kevlarom su vraćene u NJemačkoj NAKON SIVERSTONEa. U Silverstoneu su pucale gume sa čeličnim slojem. Gume su prošle godine pucale od početka a u Engelskoj je to kulminiralo. http://8enginerule.wordpress.com/2013/04/26/pirelli-tyres/ na kraju krajeva Ferrari je imal više problema s tim gumama nego RB. Massa je imal nekoliko incidenata kao posljedicu delaminacije gume. RB se jedino žalil da nemogu voziti onolko brzo kolko bolid može jer ih gume koče. U šanjolskoj možda nisu pucale gume ali su obavljena 82 PIT STOPA!!!! naravno da nisu gume pucale jer bi se moglo zakljuciti da je to bilo više natjecanje u… Read more »

zekohonda

po stoti put (nakon što me hattrick prosvijetlio): red bull tvrdi da technical directive u kojoj stoji kako se moraju ravnat po gillovom senzoru nije obvezujuća, već da su obvezujuća samo pravila ‘techincal regulatives’.
jako je bitno za buduće slučajeve kakva će odluka bit. ako dobiju slučaj, i vrate im bodove fia može techical directive ‘bacit u smeće’ i(ili) ih ubacit u pravila.
eh da, ako su krivi meni je logično da gube i vozačke i kontruktorske bodove i obrnuto.
a ne ko 2007. kad je maFIA ostavila bodove vozačima mclarena, a uzela timu. to je bila smijurija.

mironet

Bilo bi posteno,jer mali se borio kao lav,i u svakoj utrci pokazuje da je kvalitetan vozac i k tome jos i posten,p.s. nisam navijac rb-a..

kimi car

Nisam navijač red bulla,ali svejedno mislim da s tim pravilima pretjeruju u FIA-i.Iskreno se nadam da će vratiti ZASLUŽENO drugo mjesto riciardu,ako neće? neka to drugo mjesto dadnu kome žele,baš bitno 🙂

wilson

Bez obzira na njihova mjerenja,dokaze i tko zna koje faktore,bodove im FIA nece vratiti.Razlog? Nisu postovali pravila i clanak xy,da sad ne trazim po netu.Da to FIA uradi,pada im kredibilitet,Jean Todt bi postao dudek i proglasen nesposobnim. I tko zna kakve bi posljedice to vuklo za sobom.Tako da ne vjerujem u taj scenarij.

otto

Ako nisu poštovali pravila i članak xy,Todt,možebitni dudek,jako dobro zna za to predviđenu sankciju.Crna zastava i kraj priče.

QFlash

Svjesno su koristili senzor koji im je pruzao vece perfomanse, unatoc dvostrukom upozorenju FIA-e da je taj senzore nelegalan.
To mogu samo na hrvatskim sudovima dobiti.

hattrick

Vidim da si opako upoznat sa materijom, nema što.. :mrgreen:

QFlash

Senzor koji su koristili pruzao im je vece perfomanse, jer su po njegovim ocitavanjima imali propisan protok goriva, no zapravo protok je bio veci.Je li ti sad jasnije ili si Red Bull navijac ?

sasa.kimi

kako se samo kur..te da znate nesto a po ceo dan ste na forumu,da nesto znas vec bi negde to i primenio…. for hattrick-a

Petar8

Stvar je vrlo jednostavna: FIA-in senzor ima veća odstupanja i ne može se koristiti protok goriva “na plafonu” jer će zbog odstupanja periodično pokazivati prekoračenje. Precizan senzor omogućava korištenje maksimalnog protoka.

Ferrariforever

.pravila moraju biti ista za sve i ako RBR dokaže kako nije izašao izvan okvira tih pravila, pošteno je da njim se vrati podij.
Ako pak se dokaže kako su ipak muljali, neka snose posljedice i zbog toga.
I to je to.

Lojzek F1

da, ali opet ako je kod red bulla bila greška na senzoru i određeno odstupanje ko kaže da nije bilo i kod drugih koji su možda nakon upozorenja smanjili protok i tako je red bull opet bio u prednosti…

hattrick

U pravu si, no svatko od drugih timova koji sumnjaju u kvarove senzora imaju na izbor dali će stati iza svojeg stava, te pravno ga braniti pred sudom, ili će pokunjeno poslušati mišljenje FIAnih izaslanika. RB se odlučio na čupaviji put i na njima je da to izguraju ili ne.

Red Devil

Svi su imali dvije opcije. Ili poslušati i smanjiti protok ili ići u rat s FIA-om. RBR je jedini odlučio ratovati. Vidjet ćemo šta će bit.

EDIT: Hattrick me prestigao dok ja ratujem s internetom 😀

Lojzek F1

e jbg misliš da kad kimi donese koju bocu vodke u sjedište ferrarija oni imaju vremena svoj senzor razvijat? 🙂
vidiš da ni bolid nisu sklepali kak treba

Red Devil

Ko im kriv kad ne znaju pit. 😀
Nek Kimiju nabave neke pametne i lude Ruse pa da vidiš veselja, novih ideja i motivacije. Bila bi to najveselija garaža na gridu. 😉

Petar8

Mislim da kod Red Bulla nije bila greška na senzoru, već je problem da FIA-in senzor koji je “službeni” pokazuje prekoračenja. Red Bull se nada da će dokazati da je njihov senzor precizan.

dino_sa

ah da li ce ijedna sezona zavrsit a da se neke stvari nece odlucivat na sudu vec na pisti :).

Related Posts