Pirelli je odabrao mješavine guma koje će se koristiti na zadnje tri utrke ove sezone. Za Circuit od the Americas talijanski dobavljač je priredio srednje tvrdu i mekanu gumu. Ovo je najčešće korištena kombinacija ove godine budući da odgovara stazama s velikim rasponom zahtjeva kao što je Austin sa svojom kombinacijom brzih zavoja i tehnički zahtjevnijih dijelova.
U Brazilu će koristiti dvije najtvrđe komponente. Iako je trajanje kruga u Interlagosu najkraće u kalendaru, energetski zahtjevi su visoki jer se staza uglavnom sastoji od niza zavoja s visokom razinom hrapavosti.
Abu Dhabi je jedna od najglađih staza u kalendaru a utrka će se održati uvečer kada temperature zraka i staze počnu opadati. Najprikladniji izbor za ovu stazu su mekane i supermekane gume koje će naglasak staviti na strategiju.
Mješavine guma za 2014.:
Australija – Srednje tvrde i mekane gume
Malezija – Tvrde i srednje tvrde gume
Bahrein – Srednje tvrde i mekane gume
Kina – Srednje tvrde i mekane gume
Španjolska – Tvrde i srednje tvrde gume
Monako – Mekane i supermekane gume
Kanada – Mekane i supermekane gume
Austrija – Mekane i supermekane gume
Velika Britanija – Tvrde i srednje tvrde gume
Njemačka – Mekane i supermekane gume
Mađarska – Srednje tvrde i mekane gume
Belgija – Srednje tvrde i mekane gume
Italija – Tvrde i srednje tvrde gume
Singapur – Mekane i supermekane gume
Japan – Tvrde i srednje tvrde gume
Rusija – Srednje tvrde i mekane gume
SAD – Srednje tvrde i mekane gume
Brazil – Tvrde i srednje tvrde gume
Abu Dhabi – Mekane i supermekane gume
Samo mi jedna stvar neide uglavu zasto na pojedinim stazama je svake godine neka druga komponenta guma.Canada,Monaco i Singapur uvijek imaju iste gume.Ali pojedine druge staze jedne godine imaju jednu mjesavinu a druge godine drugu mjesavinu guma.To mi je malo glupo.
Mislim da je dobro što su supersoft i soft u Abu Dhabiju jer mislim da ce opet razlike medu vodecima bit minimalne ko u Singapouru