Nova pravila za nos bolida odgovaraju Mercedesu i Ferrariju

Force Indijin tehnički direktor Andy Green smatra da nova pravila za nos bolida koja će se uvesti sljedeće godine idu na ruku Mercedesu i Ferrariju. Ove godine na bolidima možemo vidjeti razne izvedbe noseva ali FIA će tome stati na kraj. Momčadi poput Lotusa, Force Indije, Toro Rossa, McLarena i Caterhama bit će najviše pogođene ovim promjenama te će morati promijeniti dobar dio prednjih krajeva svojih bolida. Nešto manje radikalan dizajn ove godine ima Red Bull ali dizajner Rob Marshall tvrdi da će promjena pravila za iduću godinu napraviti veliku razliku.

“Bili smo iznenađeni kada smo vidjeli koliko smo downforcea izgubili”, rekao je Marshall o početnim testiranjima u zračnom tunelu.

Andy Green iz Force Indije se slaže rekavši da su nakon prvog testiranja u zračnom tunelu ostali bez dosta downforcea. Međutim, on smatra da neke momčadi imaju prednost budući da će grid sljedeće godine vjerojatno biti popunjen s nosevima nalik onima na ovogodišnjim Ferrarijevim i Mercedesovim bolidima.

Njemački Auto Motor und Sport navodi da te dvije ekipe skoro udovoljavaju pravilima za 2015. Green je objasnio da je nos centralni dio aerodinamike bolida što znači da će ostale momčadi imati puno toga za naučiti. Dodaje da će koristi od toga imati Ferrari, a posebno Mercedes, koji je već prošao kroz dugačke i skupe procese crash testova impresivno kratkog nosa na dominantnom W05.

14 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
dino_sa

pozz.. da li tko zna ista o recikliranju ovih karbonskih dijelova.da li se taj materijal reciklira ..

Cuky

Može se reciklirati iako je proces poprilično težak i karbonska vlakna dobivena na taj način nisu dovoljno jaka da bi se koristila pri izgradnji novog automobila npr. “The second hurdle is waste disposal. When a typical car breaks down, its steel can be melted and used to construct another car (or building, or anything else made of steel). Carbon fiber can’t be melted down, and it’s not easy to recycle. When it is recycled, the recycled carbon fiber isn’t as strong as it was before recycling. Carbon fiber recycled from a car isn’t strong enough to be used in building… Read more »

Zeus

Aha, komentar maknut :thumbs:

Ferrariforever

.gle stvarno…svaka čast.

perodeformero
onlyFernandoAlonso

definitivno se treba promijeniti pravila za noseve,jer današnji bolidi kako izgledaju je smiješno…

perodeformero
Kenny

Ajde valjda vise nece biti ”porno” nosevi 🙂

Mr.Spaceguy

Aj da se nešto poboljšava.

Luka Tunjić

Aj da Ferrariju nešto paše :–)

robojde

to obicno znaci da ce RB napravit 3 puta bolji dizajn od Ferrarija. nadan se da JA zna sta radi.

Ferrariforever

.robodje…a možda i ne. AN je več rekao kako je RB10 posljednji auto koji će dizajnirati.

alonso5

Ja mislim da ce mu RB11 bit posljednji koji ce dizajnirat tj.bolid za sljedecu godinu.

Luka Tunjić

Dizajnirat ce on RB11, ali neće potpuno raditi na njemu.

Related Posts