Max na zubu Ferrarija

Iz izvora bliskih direkciji utrke u Monzi saznajemo da je u petak popodne službeni FIA-in direktor F1 utrka Charlie Whiting, nakon nagovora formalno obojice, ali neformalno samo jednog vozača Ferrarija, održao kratki informativni privatni razgovor s vozačem Red Bulla Maxom Verstappenom.

Nije poznato o čemu se razgovaralo, no izvjesno je da je tema bila vezana uz kontroverzne poteze na stazi 18-godišnjeg Nizozemca tijekom utrke u Belgiji prošle nedjelje. Vozač Ferrarija Kimi Räikkonen u nekoliko se navrata žalio putem timskog radija na poteze Verstappena, kao što je to činio i u vrijeme utrke u Mađarskoj, u srpnju.

Vodstvo Ferrarija obratilo se već i prije kraja utrke u Belgiji sucima utrke, no oni su – predvođeni Amerikancem Dannyjem Sullivanom – odlučili da je Verstappenova vožnja bila u okvirima dopuštenog. Unatoč tome, u Monzi su se vozači Ferrarija (i, nesumnjivo, vodstvo ekipe) opet obratili Whitingu, koji je onda pozvao Verstappena na neformalni razgovor.

Sam Verstappen u nekoliko je navrata nakon Belgije izjavio kako ne misli da treba bilo što mijenjati u svojem pristupu vožnji u Formuli 1, tim više što suci nisu sankcionirali ono što su mnogi (ali ne svi) smatrali nekorektnim, ili čak opasnim, potezima na stazi.

Od aktivnih F1 vozača Lewis Hamilton, Nico Hülkenberg, Fernando Alonso i Nico Rosberg su u Monzi eksplicitno ili implicitno pružili podršku Verstappenu.

Hamilton je, recimo, rekao: ˝18 mu je godina. Svi smo mi u toj dobi činili i neke prilično glupe stvari. Ali također, ja u njemu vidim izuzetno talentiranog vozača.˝

Hülkenberg: ˝Umjetnost je reagirati u savršeno perfektnom trenutku. Kad to uspije, ne mogu učiniti ništa nego onom tko je to učinio čestitati.˝

Charlie Whiting u Formuli 1 je, u različitim svojstvima, već gotovo pola stoljeća, glavni direktor F1 utrka (i FIA-in delegat za sigurnost) je od 1997. Na tu je funkciju postavljen nakon velike halabuke te godine, nakon što ga je tadašnji boss Benettona Flavio Briatore pozvao da preuzme izvršni menadžment te momčadi. Whiting, tada već 9 godina ključni čovjek FIA-e za tehnička pitanja u Formuli 1, praktički je pristao na Briatoreovu ponudu, no tome su se vrlo oštro usprotstavili svi ostali šefovi F1 momčadi, a boss McLarena Ron Dennis čak je zaprijetio da će napustiti Formulu 1 ukoliko Whiting počne raditi za Benetton.

Upravo u Monzi, međutim, javile su se sve učestalije glasine o novoj ponudi Whitingu da preuzme jednu veliku F1 momčad, poglavito onu za koju se općenito smatra da ima problema s unutrašnjom organizacijom tehničkih i operativnih procesa.

Mladen Jergović

8 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
trut123

bas cudno da mu je Hamilton stao u obranu, pa kak nece kad su po tom pitanju identicni. neznas koji je vise bezobrazan i gori

ren_esp_89

Sainz mlađi izjavio kako samo vozači Ferrarija imaju problem sa Maxom…

Bud

Ma da. Sainz se nikad nije žalio na Verstappena 🙂 Super mi je kad PRovci misle da imam pamćenje zlatne ribice.

Pit Stoper

Vettel i Raikkonen otišli plakati sucima? I dalje nastavljaju padati u očima…

Svaka čast Lewisu i Fernandu koji su pružili podršku Maxu. Nadam se da će to napraviti i kad oni sami dođu u okršaj s Maxom.

dataxtd

Kad LH i FA budu u okršaju sa Maxom letjet će dijelovi bolida na sve stane (nadam se samo dijelovi), jer su sva trojica isti, pogotovo kada je netko bolji od njih u utrci.

otto

Bravo za Hamiltona koji je stao u obranu,po vlastitim riječima,glupih poteza Maxa Verstappena.Kako je krenulo,današnja formula Mercedes ima sve šanse uskoro postati formula Glup i gluplji.

dFixxx3r

too trač trač- portal je odjednom puno zanimljiviji!
mladene keep up!

F12013

Koju veliku F1 momčad? Je li to tajna?
Zanimljiv tekst, svakako.

Related Posts