Lowe: Prvi pit stop bi mogao biti već u prvih pet krugova

Mercedesov tehnički direktor Paddy Lowe kaže kako bi, zbog velike izloženosti guma na stazi u Šangaju i zbog prvog ikad korištenja super softa u Kini, momčadi mogle biti primorane napraviti prva zaustavljanja u boksevima već unutar prvih pet krugova utrke.

Novim pravilima oko guma u 2016. godini, momčadima i vozačima je dana veća sloboda pri odabiru mješavina za pojedinu utrku, a Pirelli je za VN Kine prvi put odabrao super mekane gume koje bi se trebale koristiti u Q3.

S velikim teretom na gumama zbog oblika staze i vremenskih uvjeta, Lowe vjeruje da će bolidi koji startaju na super softu morati vrlo rano u boks što će dalje zakomplicirati razne strategije koje smo gledali u prve dvije utrke sezone.

“Staza u Šangaju ima potpuno drugačiji utjecaj na gume nego Melbourne i Bahrein. Međutim, dostupne su nam tri iste mješavine pa će biti zanimljivo vidjeti kako će izgledati ovaj kompetitivniji poredak.”

“Ovo je prvi puta da ćemo na ovoj stazi gledati super soft, zahvaljujući novim pravilima. To bi moglo stvoriti malo ekstremniji primjer onoga što smo gledali u Bahreinu gdje najbolja mješavina za kvalifikacije nije najbolja guma za utrku. Sve momčadi se moraju kvalificirati na super mekanim gumama, ali raspadaju se u utrci. Mogli bi vidjeti bolide koji idu u boks unutar prvih pet krugova,” rekao je Lowe.

Lowe je dodao kako će Mercedes zbog toga u petak raditi simulacije na svakoj mješavini s naglaskom na najmekšu komponentu.

“Ono što još dodatno otežava situaciju je nepredvidljivost uvjeta. Može biti dosta toplo u Šangaju, ali može biti i hladno kao u Belgiji. Takva varijabilnost može biti zeznuta u pogledu postavki i strategija. Ovo je uvijek izazovan vikend,” dodao je.

Related Posts