Yusuke Hasegawa kaže kako Honda još uvijek nije spremna donijeti motor koji će moći ‘odvrnuti’ do kraja u kvalifikacijama, ali dodaje kako njegova tvrtka marljivo radi da osigura McLarenu brzinu prije kraja godine.
Iako je McLaren Honda napravila značajniji korak naprijed u odnosu na prošlu godinu, Fernando Alonso i Jenson Button još uvijek nemaju motor koji može voziti puno snagom tijekom jednog kvalifikacijskog kruga za razliku od Mercedesa, Ferrarija i Renaulta.
To je bilo vidljivo tijekom posljednjih kvalifikacija za VN Europe gdje niti jedan vozač nije mogao doći do treće kvalifikacijske runde iako su ulazili u top 10 tijekom slobodnih treninga. Hasegawa navodi kako je povećanje snage u kvalifikacijama glavni cilj, ali još uvijek nisu spremni za to.
“Pošteno je reći da trebamo još snage, posebno u kvalifikacijama, i u Japanu razvijamo cijelo vrijeme., Moramo još malo sačekati s uvođenjem nove specifikacije. Mislim da se još uvijek mučimo sa sustizanjem Mercedesovog motora. Ne mogu reći na kojoj utrci ćemo donijeti specifikaciju, ali naporno radimo,” rekao je Hasegawa.
dosadni su vise u 3pm, nek sute i rade, mislim da vise nikome nije stalo do tih izjava “svjesni smk zaostatka”, “znamo kako i sto popraviti”, “dogodine osvajamo naslov”, stvarno vec piju zivce i trate vrijeme vrhunskim vozacima..
tragikomedija.
Hahahahahahahahaha
Meanwhile in Baku…
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=10208656208915481&id=1618279133&set=o.204746832907409
Nekada davno, na brdovitom balkanu,neko je rekao da ce Honda biti konkurentna. Nemojte zaboraviti da je ipak u pitanju McL, trkaca momcad Nije to ljudi Manor, cak je i on bio faktor u Bakuu!
Kad vidim zaostatak od 1 sekunde na kvalifikacijama (realno puno). Sijetim se Minardija kad je govorio o superiornom Vetelovom Red Bullu, ako kasne tu jednu sekundu onda kasne jednu generaciju motora.. E sad kad bi svi stajali i oni razvijali mozda bih ih stigli, a ovako nek formiraju i 4 smijenu za razvoj. Konkurenti na koje oni pucaju vjerovatno “rostiljaju” al u garazi.. A ovo obecavanje Turbo, Gorivo i sl. vise liči na smirivanje sponzora koji ima jako malo.. Daj Bože da sam u krivu.. 🙂
2,5 sekunde
Puno .. 🙂 Moraju nesto napraviti sto drugi nemaju… Vrlo tesko…
“…, Moramo još malo sačekati s uvođenjem nove …”
Ivane, pod rizikom da me “banirate”, molim te da koristiš izraz “pričekati”, barem za vrijeme dok ovaj portal ima “sufiks” .hr
Iznimno bitno zapazanje.. Ne…
Oprosti, nemam ništa protiv toga da čitatelji komentiraju članke jezikom i pismom kojim žele, ali bih volio da nam prevodioci članaka budu pismeni. LP
I dalje je nebitno..
@... override667
🙂
Ja sam ipak za Republiku Hrvatsku u kojoj se svaki čovjek osjeća slobodno i govori onako kako najbolje zna i umije. Da ne kažem onako Matoševski: ‘srpski kralj bolje govori hrvatski od hrvatskog kralja’. Svrha jezika je komunikacija a ne poligon za ispucavanje nacionalističke zadrtosti i isključivosti, što je i bila jedina svrha jezične masturbacije jezikoslovaca u zadnjih četvrt stoljeća. Samo su oni bili sretni s tim samozadovoljavanjem. Vidimo da nas to ne vodi nikamo. Dakle, kad se razumijemo, svrha ispunjena, cilj postignut. Neka vodilja bude slogan: E PLURIBUS UNUM, a ne DIVIDE ET IMPERA!
Ma sve u redu, mislio sam da sam se jasno ogradio od nacionalizma i jezičnog “čistokrvlja”, ali sam očito pogriješio u svojoj pretpostavci. Svjestan sam da je ovo regionalni portal i nemam apsolutno ništa protiv slobodnog izražavanja komentatora. Samo sam želio da “novinari” budu malo precizniji u svojem poslu (ili volontiranju?). Isprike svima koji su se osjetili uvrijeđenim…
P.S. Da, slažem se, zajedno smo jedno…
LP
@... Larry …
Ispravak netočnog navoda: “Zajedno smo skupa!”, a ne jedno!
Ipak, poštujući svakoga, slažem se s tvojom primjedbom. Članci na portalu služe za obavještavanje i izvještavanje, komentari služe za komentiranje, pa i komuniciranje. Zato mislim da treba nastojati članke pisati na jednom jeziku – bez obzira kojeg se odabere.
GP1 – najbrži hrvatski F1 portal – tako nekako piše kad upišete “gp1.hr” u google tražilicu. Dok je tako poštujmo svoje, kao što poštujemo i tuđe!
Sačekati i pričekati ima isto značenje i jednako se koristi u Hrvatskoj. To što novinari u Hrvatskoj furaju neki novi izmišljeni Hrvatsk je jedno, i jadno. Narod u Zagrebu, Rijeci, Puli i Crikvenici priča tako da razumem svaki reč, ili riječ, dok novinari u Zagrebu gledaju da upotrebljavaju (ne svi novinari) izraze, reči koje ne koriste ni Hrvati. Na kraju glagoljica (vrsta ćirilice) je nastala u Hrvatskoj? Ja slikao nedavno pokraj Crikvenice. Treba negovati i čuvati Hrvatski jezik, ja to podržavam, i cenim, cijenim svakog. Ali nemojte svirati kurcu, i tražiti dlaku na kurcu, jer ćete ga uvek, jelte naći.… Read more »
@... Stari lisac: Mea culpa
@... Aleksandar: Krivo ste me shvatili, nemam ništa protiv komentara čitatelja! Imam protiv “novinara”!
P.S. Moj komentar nije imao nikakve veze s nacionalizmom ili “jezičnim čistunstvom”, već je bilo vezano isključivo uz loš prijevod. Znate kako se kaže: “Da bi znao prevoditi s drugog jezika, prvo moraš znati svoj”. Ljutite se “novinari” na mene koliko želite, ali nemam namjeru (niti sam ikad imao) vrijeđati susjede i prijatelje, pa vas molim da se ne ljutite na mene…
ma da , svaki put kad se desi neko sr*nje pa novinari napišu da je to bila klasična sačekuša digne mi se kosa na glavi jer je to zapravo klasična PRIČEKUŠA .
Postavimo pitanje, da li je termin sačekuša književni hrvatski jezik ili je to takozvana “šatra”, tj. ulični termin za zasjedu, a zasjeda je na književnom hrvatskom jeziku opis šatrovačko iskazane sačekuše!
Kad se daju primjeri, bilo bi dobro da se prvo provjeri da li drže vodu…
kad se “drži predavanje” o jeziku koje je ujedno i osvrt na komentar možda prvo treba pogledati/shvatiti je li komentar koji “bode oči” možda zaje*ancija 😉 btw “Glagol sačekati POSTOJI u hrvatskom jeziku, ali se u danom kontekstu preferira glagol ( više cijeni ) pričekati.” korištenje pojmova u jeziku zna bit “interesantno” … npr napoleon je bija osoba ali i povjesna LIČNOST čak i u hrvatskom jeziku . navikli smo neke pojmove “iskrivljavat” da bi nam se jezik razlikova od npr srpskog ili da bi bija baš naš , drugačiji . npr “crni napitak” je dobija naziv po etiopskoj pokrajni… Read more »
Ah, sad smo prešli već i na teža pitanja pravopisa… Možda da zamolimo nekog pravog stručnjaka koji bi nam tu objasnio razlike… Da, slažem se, sačekati i pričekati postoje u hrvatskom književnom jeziku… Kao i kruh i hljeb… Kao i tisuću i hiljadu… Kao i još mnoge druge riječi… Da se ne zaboravi, srpski književni jezik nastao je na temelju rada Vuka Stefanovića Karadžića (sjećate se onog – “dva veka Vuka”), a koji je standardizirao srpski jezik prepisujući standarde hrvatke štokavštine, kajkavštine i crnogorskog jezika (dijelakta?), pa npr. ekavica u Srpskom, zapravo povlači korijenje iz Zagorske ekavice, a razlikuje se… Read more »
Točno.
Izvješće u naslovu treba da bude pisano na pravopisnom hrvatskom, a komentari, pa tu je ok pisati onako kako tko govori…
Ajde, barem me nešči skužil… BTW, ja sam ponosni međimurec! Tek tolko da se zna kolko sam opterečeni z jezikom!!!
@Promatrac – svaka ti čast
@avalon – znam da si opterećen s A,E,I,O,U, i interpunkcijama u svim tvojim esejima, ali ti nikad nisam srao po tvom izričaju… Ponavljam – “novinari”!
@... Avalon – Kod mene se veli jezerača, jer smo čuda let bili pod Mađarima (Ezer = tisuća na mađarskom), Isto kak je kod vas ponistra i skale. 🙂 🙂
Yusuke Hasegawa … nemojte podcijeniti to ime ! do kraja ove sezone, HONDA ce imati napokon motor ! motor koji ce za 2017 znati posloziti da bude, sam vrh F1 scene… problemi ove godine nisu u zamoru materijala pojedinih sklopova koji su posustajali u ovoj polovici 2016… jedini problem koji sada ima HONDA s ovim motorom je u iskoristljivosti snage -potrosnje na visokim okretajima ! jako je to tesko uskladiti-posebno s dva potpuno različita stila voznje ovih trenutnih vozača ! apsolutno nista ne trebaju nadograđivati po pitanju snage, zasigurno su na dynamo s snagom vec sada u rangu merca, renaulta… Read more »
A što drugo ostaje osim nadati se?
Načito sam se ja ovakvih članaka od strane ,starog lisca i Zeusa … (nemojte se ljutit dečki ništa osobno) Tako da to možeš objesit mačku o rep. to da će do kraja sezone HONDA radit velike rezultate.(možda ako ti je 8,9,10, mjesto veliki rezultat) Sad će ti barba objasnit kakve će Honda rezultate radit pred kraj sezone; Borit će se za uklazak u Q3 žestoko kao do sada i više puta će završiti u Q2 nego u Q3. A što se tiće utrke,očekujem na 1 do 2 staze(Mađarska,Malezija) možda ali možda neko 4 ili 5 mjesto uz dosta sreće maximum.… Read more »
nije to komplikovano ako gledas s jedne druge strane… ako se ferrari ponovno približi mercu- očekuj da ce ponovno force india ili wiliams pojuriti vec na slijedecoj utrci… zasto? merc svim svojim korisnicima motora daje kvalitetnu specifikaciju- rezim rada za predstojecu utrku ! time rijesava konkurenciju, jer u borbi za bodove i poredak 2-3 mjesto naglo izranjaju vozaci poput botas, perez… manje vise konzumenti mercedesovog motora, koji eto odjednom kao niskobuđetni timovi sve funkcionira kao u priči… motor, trosenje guma i sl… cim se merc udalji naprijed, budes vidio kako ovi na slamčicu dobijaju rezultate… HONDA je u ovoj priči… Read more »
Što se tiće Mclarenove šasije,neki su več pisali odnosno izjavljivali da je Honda se popravila ali da šasija Mclarena ne valja,kao vidjelo se u Monte Carlu itd. Po mom mišljenju šasija nema nikakve veze sa odustajanjem Butona u Kanadi kada se zapalio ili Alonsa u Bakuu itd. Brzina na pravcu im je opet najmanja mislim da to nije do šasije. Isto tako su rekli da u Bakuu na samom pravcu gube 0,8 sec isto tako i RedBull ni to nema nikakve veze sa šasijom. Tako da mi uopče niti ne možemo znati kakva je šasija po meni niti nije loša… Read more »
njihovoj šasiji fali aero paket… promatraj to kao vožnju uzbrdo… ako ti treba toliko snage da juriš uzbrdo- obično se motor napreže… s boljim aero paketom i manjim pritiskom na dole- osjetno manje snage treba da juri brze pravcem… kad se ova šasija raspusti- bit će to slucaj u monzi… budes vidio probleme s prolascima kroz brze krivine, nedovoljno gripa , jako sporo zagrijavanje guma… na kočenju najveci problemi ! vrate li jaci grip? sve ok- radit ce dobro i gume al se tada motor cini slabasan… jednostavno vise taj bolid ne moze pojuriti… ali to nije do motora…. s… Read more »
@delmusa ja bi rekao da ti malo prosipas nama toplu vodu.To sto si bio trkac u nekim serijama ne dajeti ti za pravo da je tvoja svaka tacna .Ima mnogo boljih bivsih vozaca pogotovo iz F1 koji ocigledno nisu toliko pametni.Po meni najveca glupost koju si napisao vezano za McLaren je da je njihova sasija losa i nacion na koji to dokazujes.Pa da pitam ja tebe nesto …To sto ono na pravcima imaju dobru brzinu a u krivinama su losi ili obrnuto sta je to drugo nego dokaz loseg mototra. E sad da obrazlozim da bi me razumeli i oni… Read more »
koliko se pojedini vozači kuže u postavke i kako se njima upravlja? sam zaključi… pre snažan motor je slaba garancija za brze krugove danas se brzi krugovi rade kontrolisanom potrošnjom guma, stabilnim gripom koji je potreban za brze izlaske iz zavoja… mnogo više se dobija pravilnim rasporedom koristenja kersa po krugu- nego motorom jačim 80 ks na dynamometru u radioni na stolu… različita tvrdoča, kao i različit tlak u gumi u prosjeku staze do staze donosi ili odnosi 1 sec po krugu… za taj rad guma posebno continuitet-presudni su faktori gripa, temp gume vezana za temp podloge i diff toplote… Read more »
Pa r.u.m. stvarno si bezobrazan… (šalim se ;-))… Ima ispravak, Fernando Alonso je imao 8. najvišu brzinu na pravcu u Bakuu (355,8 na ciljnoj ravnini – izvor: http://maxf1.net/najbolja-vremena-po-sektorima-i-najvece-brzine-u-bakuu/)… Znam da sam i sam bio iznenađen tim podatkom, a to može značiti svašta, npr. da su posložili bolid sa malo downforcea, jer su zaključili da se u zavojitom dijelu ionako ne može pretjecati… Naravno da je McH u zaostatku jednu sezonu.Ono što su trebali učiti 2015, nisu mogli jer nisu imali dovoljnu kilometražu sa bolidom (ona silna odustajanja!). Zato je patio i razvoj samog bolida, jer se nije moglo testirati ni… Read more »
Stari lisac je tu, a gdje je Zeus? Poželio sam njegov komentar pročitat.. Već dugo ga nisam vidio.
@Messa
Ne znam gdje je Zeus. Ja čitam, ali sam odustao od velikih rasprava. Nisam dorastao svim ovim znalcima… 😉
Delmusa lijepo si ti to napisao svaka čast,malo me podsječaš na političara puno priče ali nigdje nisi napisao što to podrazumjevaš pod veliki napredak u drugom djelu sezone… Jer ja sam ti napisao gdje očekujem Mclaren možda i ti misliš da je 8 mjesto veliki napredak. Uvijek su neke priče i lani i preklani još samo da sredimo ovo još samo ono pa sljedeću utrku dolazi ovo,ono itd. Realno pun mi je kufer čekanja druge sezone želim uživati danas u F1 a ne 2017 ili 2018. Ono što me zanima je da mi napišeš gdje to očekuješ MclarenHONDU u drugom… Read more »
krajem sezone 2016 McLaren očekujem u TOP 5 na svakoj od posljednje 4 utrke…
to je vrhunski rezultat…
I po meni također je to vrhunski rezultat.
Hvala na odgovoru ali mislim da je to nemoguća misija ali želim da ti se ostvare prognoze.
lp
Honda neće imati dobar motor ni 2018. kada će napustiti F1 pognute glave. Zašto? Nemaju znanje.
Pa prema ovom viđenom lako moguće da bude takav scenarij,jer sada su u drugoj godini i trebali bi smanjiti zaostatak od 2,5 sekunde ali to se nikako ne događa jedino što ove godine uspijevaju završiti utrku ali performanse za nešto jači rezultat nedostaju.
Tako da sve je moguće
Ja bi najviše volio da Alonso ode u Ferrari još jednu sezonu prije penzije sa Vetelom odvozit.
Ma još vidjet testove sljedeće godine ako uspiju šta iskemijat s tim novim
konceptom motora i oko novih pravila ako se snađu što je teško za vjerovat da sad mogu najedamput poletit jer se u F1 ne rade dominantni motori/bolidi preko noći već je to proces koji traje a kod njih malo predugo to traje
i onda ako ne bude dostojnog bolida za pobijede Alonso lagano u penziju…
…na žalost …a za koga ću onda navijat ,mislim Riciardo …
Što će izravno reći da si potpuni nepoznavatelj Formule 1.
Nije mi jasno,pa da je Beko radio novi motor već bi ga odvrnuo !!!
A realan je,staložen Hasegawa, to cijenim. Ali ovo za full power u kvalama,to sam još pričao u Rusiji dok su bili,ako se neko sjeća kad sam pominjao da ne smiju trošit previše goriva u tom jednom krugu,jer moraju nasuti onda više,pa potrošiše duplo. Taj sistem za potrošnju goriva im je velika glavobolja,da to riješe,lako bi se oslobodili i stalno ulazili oba McLarena u Q3. Vjerujem to.
da sjećamo se šta si ti napisao u nekom komentaru prije dva mjeseca…pa lol
dobro je pa neko ima kratko pamcenje jbg
Dugo će zvonit..
da je samo problem u kvalifikacijama i tom jednom krugu.. lol
A šta je sa 50-60 krugova u utrci, gdje redovito imate krug zaostatka?? Iz ovog motora se više neda iscijediti ništa, znali ste gdje ste pogriješili u 2015-oj, i opet ste zadržali taj mali size zero motorčić koji očito nije u mogućnosti proizvesti dovoljnu količinu snage!! 🙁
Ušli su s godinom zakašnjenja, ali su tu godinu imali za što bolji razvoj (na stranu razlike između dinamometra i realne situacije na stazi, imali su vremena). Prva sezona, totalno razočaranje. Početak ove nove…vidljivi su pomaci, ALI…to sve traje predugo. Spremaju se “odvrnuti” taj motor već minimalno dvije i pol godine i još uvijek to ne mogu napraviti. Neka ga “odvrnu” u jednom krugu, samo da vidimo čemu se možemo nadati (što više različitih momčadi pri samom vrhu, to bolji show), pa makar motor izdahnuo na kraju startno-ciljne. Pusta obećanja više nisu dovoljna.
Vratit će se Walter 😀 nadan se da će kad nadogradnje dođu dosta napredovat ka i Red bull. Honda nije potrošila nijedan token osim nedavno za bolju efikasnost turba