Iduća utrka »
VN Kine 0 dana, 22 sati, 11 : 34

Pozdrav, gost! Pisanje po forumu zahtjeva registraciju.

Stranica:Prva ... 31323334353637 ... Zadnja
Autor Tema: Blitz news
Iskusni forumaš


Postova: 1365
Registriran: 28.08.2011.
Navija za: Mclaren
Lokacija: Varaždin

Post Re: Blitz news | 22.03.2012., 21:14

Citiram korisnika brzy, 22.03.2012., 18:18

Kako je lako biti general poslije bitke...
Volio bih čuti što bi ti napravio na njihovom mjestu?
Koliko sam upoznat, ta "neorganizirana" momčad je osvojila najviše naslova u povijesti F1.
Isto tako, poznata je i priča da je Kubica trebao sjediti na Massinom mjestu ove godine, ali...
Meni nije poznato da je itko iz momčadi komentirao bilo što u vezi zamjene vozača. Priče o Trulliju su plod talijanskih medija. Uostalom, Massa dobiva drugu šasiju za Sepang. Misliš da to rade iz razonode?
Ja osobno mislim da je Ferrari bio i previše zahvalan Massi na tome što je razbio glavu u njihovom bolidu i uvjeren sam da su i oni toga svjesni: ako ne osvaja bodove - letit će van prije pola sezone. Ali, realno, nema nekakvih kvalitetnih alternativa na vozačkom polju koje bi garantirale bitno poboljšanje. Ukoliko Massa na iduće dvije utrke ne bude u 0,5s s Alonsom, predlažem Barrichella. Nije najbrži, ali je dobar u feedbacku, dobar je kod set-upa, a sigurno bi bio sretan da dobije još pola sezone u F1 i pošten oproštaj, makar to značilo biti vodonoša Alonsu.

Prije svega pozdrav! Mogao si se i predstaviti u uvodnom postu, imamo rubriku za to, pristojnije je i u skladu s pravilima ponašanja foruma ;)

Dakle, nisam ja general poslije bitke, mislim da neki ovdje (uključujići i mene ) upozoravaju na forumu još od prošle sezone na neorganiziranost Ferrarija.
Nisam ni slovcem dotaknuo slavnu povijest Ferrarija, gdje si to pročitao? Pa Ferrari je za mene sinonim uspješne organizacje za vrije Todta, Mihe..
Ali ovo danas nije ni do koljena jednom Ferrariju iz onih doba. Slažemo li se u tome?
Nema kvalitetnijeg vozačkog rješenja? :facepalm: Molim te lijepo, pa polovica grida u F1 bi postizalo bolje rezultate od Masse.
Samo da je bio neko pametan, uhvatio se posla i doveo vozača na vrijeme. Probali su jedino s Buttonom no i to je bio teško očekivan posao.

Što misliš zašto razmišljaju o Horneru koji je htio to priznat ili ne stručnjak za ORGANIZACIJU! Upravo to naglašavam da fali Ferrariju.



___________________________

http://www.youtube.com/watch?v=VCAfJER9KMo

schuey
#662
Napredni forumaš


Postova: 545
Registriran: 13.11.2011.
Navija za: Paul Di Resta/Ferrari/M S

Post Re: Blitz news | 22.03.2012., 22:30

Citiram korisnika brzy, 22.03.2012., 20:42
Wow!
Baš mi je milo kad izvadim iz nekog sve što zna! (ili misli da zna)
Volio bih onda da mi daš odgovore na nekoliko pitanja:
1. Tko isplaćuje Perezu plaću? Ferrari ili Sauber? Tko ima ugovor s njim i kakav? Kakve su kaluzule u ugovoru o prijelazu u drugu momčad (Ferrari)? Ono što je javno poznato je da je Perez član Ferrari Driver Academy i da je vozio pola dana testa s njihovim starim bolidom prošle godine. Ako je on tako heben, zašto ga nisu doveli prije sezone?
2. Kad je zadnji put u Ferrariju nastupio vozač s 0 odvoženih utrka u F1 (kao Bianchi)?
3. Imaš kakve telemetrijske podatke o Buemiju i Algersuariju? Ja pojma nemam koliko su oni dobri, a koliko loši i koliko je prošlogodišnji Toro Rosso bio dobar ili loš. Vozače se ne kupuje zbog lijepih očiju ili nepropuštanja ili svađa. Imaju oni malo više podataka nego ti i ja, vjeruj mi. Da sam Horner, bez beda bih trpio svađalicu ako je brži od Finger Boya!
4. Koliko je g. Brown skupio pobjeda s trustom mozgova? Koliko je Mercedeseovih para potrošio? Misliš li da bi Ferrari plaćao Schumachera puste pare ako je Brown bio ključan čovjek u timu? Ma, nije li Ferrari osvojio i neki naslov bez tog Browna (Kimi)? A 2008. i 2010. su izgubili naslov za dlaku bez Browna... A možda da je bio tamo...
5. Što je dobro napravio Costa u Mercedesu? Ja nemam pojma, prosvijetli me! Samo znam da je Ferrari, kad je dotični bio TD u Ferrariju, imao konstantne problema sa zagrijavanjem guma. Barem su to riješili ove godine!
A kažeš, Brown se bavi financijama? A ja mislio da šef momčadi određuje neke druge stvari... Možda i Domenicalli broji novce, tko zna?
6. Aero deficit bi ti riješio smjenom tehničkog direktora, vozača i koga još? Kako znaš da imaju aero deficit? Evo, sad će GP Malezije. Drugi sektor piste će pokazati kako je dobar F2012 u brzim zavojima, a oni tvrde da im je to forte. Kako tako aerodinački loš bolid može dobro ići kroz brze zavoje?

Znaš, puno ja pratim taj sport. Ali ne mislim da znam tko određuje politiku u Ferrariju ili Mercedesu i kakvi su međuljudski odnosi. Pročitam vijesti, analize, glasine; stvorim neko mišljenje. Ali ne utvaram si da znam lijek za Ferrarijeve probleme s ispušnim plinovima. Oni su smislili genijalan koncept koji nisu uspjeli dovesti do toga da radi kako treba. A tamo sjedi 100 inženjera masno plaćenih, probranih. Domenicalli i Fry su odobrili projekt (vrijeme i ljude) i zato su odgovorni. To ne znači da je taj koncept za baciti. Možda donosi 1s po krugu. To znaju samo oni. Mi tu možemo naklapati, ali tražiti glave svih odgovornih nakon 1 utrke: to je kao da nogometnom treneru daš nogu nakon jedne tekme. Najsmješnije je što ti kriviš i vozače. Kao da su oni konstruirali auto! Oni su zaposlenici, istina vrlo bitni i skupo plaćeni, ali samo zaposlenici koji to što dobiju trebaju voziti najvećom mogućom brzinom. I to rade, manje ili više uspješno. A koliko km imaju šasije, to se može pronaći na netu, ali sumnjam da Ferrari radi testne šasije. Ukoliko ne proizvedu drugačiju šasiju (to je ove godine moguće), proizvest će ove godine možda još jednu i to je to. Svaka je sigurno prošla rigorozne testove kvalitete prije nego je dovezena na pistu.

Nemoj što zamjeriti, ali volim raspravljati argumentirano. Svatko može iznositi mišljenje, ali mora postojati i nekakav temelj za to mišljenje. Ako izmišljamo stvari, onda bolje da ne diskutiramo...

Ma nema zamjerki,doduše,malo si krivo mene "pročitao" ali to je tako na forumima,pa idemo po redu;

1)Sergio Perez-
Dio je Akademije i sa njima ima ugovor o pravu prvokupa,nažalost nemam nigdje link,ali sam 100% siguran da je to tako i da na taj način postupaju sa svim vozačima,što je i logično. Nadalje,Sauber i Ferrari su povezani na puno načina od samih početaka,osim motora,dijelili su i menađere i vozače,pa sam Schumacher je testirao potpuno besplatno,bez ikakve naknade i ičega Sauberov bolid kako bi se pripremio bolje za novu sezonu,ako ti pak misliš da je to sasvim neka slučajnost,i da je Sauberu problem prepustiti Pereza Ferrariju ukoliko oni to požele,onda zaista ne znam što da ti kažem.nije bio kod Masse,no sada odjednom jest... Zašto ga nisu doveli pitaš?Pa ne znam,da znam,ne bih se raspravljao s tobom niti bi ostatak F1 svijeta razbijalo glavu o toj temi,to samo pametnjakovići u Maranellu znaju i samo je njima jasno zašto on,ili neki drugi nije na njegovom mjestu,a ja nigdje,ali nigdje nisam rekao da je on jeben vozač ili super talent da ga se moralo dovest,rekao sam samo činjenicu-da je bolji od Masse,što i jeste!

2.)Ne vidim ništa lošije u tome da se da prilika novom vozaču (Bianchi ili netko) prije nego Badoeru,koji onda i kada je bio najbolji,je bio iznimno loš i spor,dakle,ako se ide u krajnost onda je bolje ići iz početka,što je tu tako teško za prihvatiti kao jedno od mogućih riješenja?

3)Gledao sam trke,dovoljno mi je,ako tebi nije,zaista žalim,no cijeli F1 svijet je šokiran "pedalom" Alguersuariju (btw rekoh ti i pravi razlog) no ti nisi,živio onda ti,ne da te se prevariti,probaj CV prosljediti do koje momčadi,tvoj uvid će biti sigurno cijenjen

4)Piše se Brawn,i da,sa manjim budžetom i od ove godine kako je to postavio,puno je više napravio,a samo budala (opći opisni pojam ) može umanjivati njegove podvige,tako da mi je nejasan taj dio tvoga posta,pogotovo smijeh da je Ferrari osvojio naslov,a Brawn kao nije? :hahaha: Mislim,ulaziti u raspravu o tome koliki genij je jedan Brawn je zaista predškolska razina,ali zaista

5)Nejasno mi je zašto kroz svoje neznanje pojma i funkcija u Mercedesovoj momčadi,ti ismijavaš te ljude i pokušavaš ih napraviti budalama?Costa,kao i ostali (http://www.autosport.com/news/report.php/id/98225) u ovome dijele resore na manje dijelove i povećavaju funkcionalnost,no tebi je smiješno? Inače,Brawn je i dizajner prošlogodišnjeg bolida,tako da to govori dovoljno o tvom ismijavanju šefa momčadi i koliko ti zabavno može biti tvoje ne znanje.Ne broji samo novce,on radi za razliku od drugih nekih,na puno,puno više područja i puno,puno bolje od mnogih a tvoja vizija šefa momčadi me baš zanima,kada ti je toliko čudno voo sve

6)Pročitaj tekst baš na zadnjem linku,tako ga Brawn riješava,i da,tako bih ga ja riješio a Ferrari je daleko od toga da je brz po zavojima.

Pazi,ne tvrdim ja da bih bolji posao napravio,sigurno jest da ne bih,jer nemam iskustvo niti potrebno znanje,ali ima ljudi koji imaju. Ferrari je godinama loš,ispod svog dosega i moraju promjeniti nešto,pričaju svake godine da bude i na kraju isto,a promjene su samo kozmtičke,par ljudi i to je to,ali ne ide to tako. Ako milijuni ljudi kažu nešto,uključujući većinu eksperata,onda to mora imati istine u sbi,a ovo je jedan od onih primjera di se svi slažu. Također,podcijenjuješ uvelike doprinos vozača,simulacije i ostale feedbackove koje nakon testova vraća,nisu oni samo ljudi koji voze te igračke,oni ih razvijaju jednako kao i tehničari,inače ne bi bilo simulatora,samo bi pustili u program i vozi miško...

ovo kada kažem neznanje ili slično,ne mislim da nemaš pojma o formuli 1 i sportu,mislim da si u krivu u tome i da krivo znaš,samo nemoj potezat one dječje;ja-znam-više-od-tebe-fore,da nebi bilo da me krivo razumiješ



___________________________

ne,nisam najpametniji ali nisi ni ti :jezik: :proud:

brzy
#663
Novi forumaš


Postova: 67
Registriran: 21.03.2012.
Navija za: Ferrari

Post Re: Blitz news | 23.03.2012., 17:53

Citiram korisnika schuey, 22.03.2012., 22:30

Citiram korisnika brzy, 22.03.2012., 20:42
Wow!
Baš mi je milo kad izvadim iz nekog sve što zna! (ili misli da zna)
Volio bih onda da mi daš odgovore na nekoliko pitanja:
1. Tko isplaćuje Perezu plaću? Ferrari ili Sauber? Tko ima ugovor s njim i kakav? Kakve su kaluzule u ugovoru o prijelazu u drugu momčad (Ferrari)? Ono što je javno poznato je da je Perez član Ferrari Driver Academy i da je vozio pola dana testa s njihovim starim bolidom prošle godine. Ako je on tako heben, zašto ga nisu doveli prije sezone?
2. Kad je zadnji put u Ferrariju nastupio vozač s 0 odvoženih utrka u F1 (kao Bianchi)?
3. Imaš kakve telemetrijske podatke o Buemiju i Algersuariju? Ja pojma nemam koliko su oni dobri, a koliko loši i koliko je prošlogodišnji Toro Rosso bio dobar ili loš. Vozače se ne kupuje zbog lijepih očiju ili nepropuštanja ili svađa. Imaju oni malo više podataka nego ti i ja, vjeruj mi. Da sam Horner, bez beda bih trpio svađalicu ako je brži od Finger Boya!
4. Koliko je g. Brown skupio pobjeda s trustom mozgova? Koliko je Mercedeseovih para potrošio? Misliš li da bi Ferrari plaćao Schumachera puste pare ako je Brown bio ključan čovjek u timu? Ma, nije li Ferrari osvojio i neki naslov bez tog Browna (Kimi)? A 2008. i 2010. su izgubili naslov za dlaku bez Browna... A možda da je bio tamo...
5. Što je dobro napravio Costa u Mercedesu? Ja nemam pojma, prosvijetli me! Samo znam da je Ferrari, kad je dotični bio TD u Ferrariju, imao konstantne problema sa zagrijavanjem guma. Barem su to riješili ove godine!
A kažeš, Brown se bavi financijama? A ja mislio da šef momčadi određuje neke druge stvari... Možda i Domenicalli broji novce, tko zna?
6. Aero deficit bi ti riješio smjenom tehničkog direktora, vozača i koga još? Kako znaš da imaju aero deficit? Evo, sad će GP Malezije. Drugi sektor piste će pokazati kako je dobar F2012 u brzim zavojima, a oni tvrde da im je to forte. Kako tako aerodinački loš bolid može dobro ići kroz brze zavoje?

Znaš, puno ja pratim taj sport. Ali ne mislim da znam tko određuje politiku u Ferrariju ili Mercedesu i kakvi su međuljudski odnosi. Pročitam vijesti, analize, glasine; stvorim neko mišljenje. Ali ne utvaram si da znam lijek za Ferrarijeve probleme s ispušnim plinovima. Oni su smislili genijalan koncept koji nisu uspjeli dovesti do toga da radi kako treba. A tamo sjedi 100 inženjera masno plaćenih, probranih. Domenicalli i Fry su odobrili projekt (vrijeme i ljude) i zato su odgovorni. To ne znači da je taj koncept za baciti. Možda donosi 1s po krugu. To znaju samo oni. Mi tu možemo naklapati, ali tražiti glave svih odgovornih nakon 1 utrke: to je kao da nogometnom treneru daš nogu nakon jedne tekme. Najsmješnije je što ti kriviš i vozače. Kao da su oni konstruirali auto! Oni su zaposlenici, istina vrlo bitni i skupo plaćeni, ali samo zaposlenici koji to što dobiju trebaju voziti najvećom mogućom brzinom. I to rade, manje ili više uspješno. A koliko km imaju šasije, to se može pronaći na netu, ali sumnjam da Ferrari radi testne šasije. Ukoliko ne proizvedu drugačiju šasiju (to je ove godine moguće), proizvest će ove godine možda još jednu i to je to. Svaka je sigurno prošla rigorozne testove kvalitete prije nego je dovezena na pistu.

Nemoj što zamjeriti, ali volim raspravljati argumentirano. Svatko može iznositi mišljenje, ali mora postojati i nekakav temelj za to mišljenje. Ako izmišljamo stvari, onda bolje da ne diskutiramo...

Ma nema zamjerki,doduše,malo si krivo mene "pročitao" ali to je tako na forumima,pa idemo po redu;

1)Sergio Perez-
Dio je Akademije i sa njima ima ugovor o pravu prvokupa,nažalost nemam nigdje link,ali sam 100% siguran da je to tako i da na taj način postupaju sa svim vozačima,što je i logično. Nadalje,Sauber i Ferrari su povezani na puno načina od samih početaka,osim motora,dijelili su i menađere i vozače,pa sam Schumacher je testirao potpuno besplatno,bez ikakve naknade i ičega Sauberov bolid kako bi se pripremio bolje za novu sezonu,ako ti pak misliš da je to sasvim neka slučajnost,i da je Sauberu problem prepustiti Pereza Ferrariju ukoliko oni to požele,onda zaista ne znam što da ti kažem.nije bio kod Masse,no sada odjednom jest... Zašto ga nisu doveli pitaš?Pa ne znam,da znam,ne bih se raspravljao s tobom niti bi ostatak F1 svijeta razbijalo glavu o toj temi,to samo pametnjakovići u Maranellu znaju i samo je njima jasno zašto on,ili neki drugi nije na njegovom mjestu,a ja nigdje,ali nigdje nisam rekao da je on jeben vozač ili super talent da ga se moralo dovest,rekao sam samo činjenicu-da je bolji od Masse,što i jeste!

2.)Ne vidim ništa lošije u tome da se da prilika novom vozaču (Bianchi ili netko) prije nego Badoeru,koji onda i kada je bio najbolji,je bio iznimno loš i spor,dakle,ako se ide u krajnost onda je bolje ići iz početka,što je tu tako teško za prihvatiti kao jedno od mogućih riješenja?

3)Gledao sam trke,dovoljno mi je,ako tebi nije,zaista žalim,no cijeli F1 svijet je šokiran "pedalom" Alguersuariju (btw rekoh ti i pravi razlog) no ti nisi,živio onda ti,ne da te se prevariti,probaj CV prosljediti do koje momčadi,tvoj uvid će biti sigurno cijenjen

4)Piše se Brawn,i da,sa manjim budžetom i od ove godine kako je to postavio,puno je više napravio,a samo budala (opći opisni pojam ) može umanjivati njegove podvige,tako da mi je nejasan taj dio tvoga posta,pogotovo smijeh da je Ferrari osvojio naslov,a Brawn kao nije? :hahaha: Mislim,ulaziti u raspravu o tome koliki genij je jedan Brawn je zaista predškolska razina,ali zaista

5)Nejasno mi je zašto kroz svoje neznanje pojma i funkcija u Mercedesovoj momčadi,ti ismijavaš te ljude i pokušavaš ih napraviti budalama?Costa,kao i ostali (http://www.autosport.com/news/report.php/id/98225) u ovome dijele resore na manje dijelove i povećavaju funkcionalnost,no tebi je smiješno? Inače,Brawn je i dizajner prošlogodišnjeg bolida,tako da to govori dovoljno o tvom ismijavanju šefa momčadi i koliko ti zabavno može biti tvoje ne znanje.Ne broji samo novce,on radi za razliku od drugih nekih,na puno,puno više područja i puno,puno bolje od mnogih a tvoja vizija šefa momčadi me baš zanima,kada ti je toliko čudno voo sve

6)Pročitaj tekst baš na zadnjem linku,tako ga Brawn riješava,i da,tako bih ga ja riješio a Ferrari je daleko od toga da je brz po zavojima.

Pazi,ne tvrdim ja da bih bolji posao napravio,sigurno jest da ne bih,jer nemam iskustvo niti potrebno znanje,ali ima ljudi koji imaju. Ferrari je godinama loš,ispod svog dosega i moraju promjeniti nešto,pričaju svake godine da bude i na kraju isto,a promjene su samo kozmtičke,par ljudi i to je to,ali ne ide to tako. Ako milijuni ljudi kažu nešto,uključujući većinu eksperata,onda to mora imati istine u sbi,a ovo je jedan od onih primjera di se svi slažu. Također,podcijenjuješ uvelike doprinos vozača,simulacije i ostale feedbackove koje nakon testova vraća,nisu oni samo ljudi koji voze te igračke,oni ih razvijaju jednako kao i tehničari,inače ne bi bilo simulatora,samo bi pustili u program i vozi miško...

ovo kada kažem neznanje ili slično,ne mislim da nemaš pojma o formuli 1 i sportu,mislim da si u krivu u tome i da krivo znaš,samo nemoj potezat one dječje;ja-znam-više-od-tebe-fore,da nebi bilo da me krivo razumiješ

Postovani Schuey!
Unaprijed se ispričavam ako budem krivo spelao u ovom odgovoru; nemoj zamjeriti!
Tvoj post je naoko korektan, ali ti ustvari mene tretiraš kao budalu, samo to nisi htio izreći. Dakle, malo manje personalno, a malo više činjenično, molim!
U svom postu ti daješ osobna mišljenja kao sigurne činjenice: svijet šokiran otkazom Algersuariju; ostatak svijeta razbija glavu kako Ferrari nije kupio Pereza; milijuni ljudi kažu nešto, uključujući većinu eksperata; Ferrari je godinama loš itd.
Naime, ne samo za mene, nego "za cijeli svijet" to nisu tako sigurne činjenice kako ih ti prezentiraš. Nisam primjetio da je svijet bio šokiran s ALG, niti je mali takav genij. Hoćemo malo analizirati njegove dosege u Toro Rossu, npr. u odnosu na timskog kolegu?
No, evo redom:
1. Perez: pravo prvokupa (koje ti prezentiraš kao 100% sigurno) za mene znači da, kad mu istekne ugovor sa Sauberom, ima dobru priliku da potpiše za Ferrari. Ja mislim da je to i izgledno jednog dana, ali ne mislim da je itko, pa i Ferrari tako moćan da uzima koga god hoće kad god hoće. Pa što su onda sve druge momčadi? Pijuni s kojima se Ferrari igra?! Navodiš da Ferrari i Sauber dijele managere. Koje? Koliko znam, Sauber ima najbolji zračni tunel u F1; pa što ga ne da besplatno Ferrariju kad se oni pate oko korelacije sa stvarnošću?! Schumacher razvijao i testirao (BESPLATNO) Sauberov bolid? Kada, gdje? Nađi izvor te informacije; do tada smatram to običnom laži. Na kraju, to da je Perez bolji od Masse i to svi vide, ali ne i vrh Ferrarija, smatram isto tako glupošću. Daj mi DOKAZ da je to tako. Da te podsjetim, Massa je prije 3,5 godine bio viceprvak; izgubio je naslov u zadnjem krugu zadnje utrke; imao više bodova od Kimija. Što mu se dogodilo? Zaboravio je voziti? Zašto, znaš možda?
2. Bianchi: Ferrarijeva operacija u F1 je malo preskupa da isprobava nove vozače. Kako bi oni svojim sponzorima objasnili da trebaju vozača bez ikakvog iskustva? Misliš da oni, uz sve simulatore, imaju pojma koje vrijeme po krugu će Bianchi potaviti u F2012? Pa i Pereza čekaju da sazori, a on ima malo više iskustva od Bianchija. Badoer je u penziji; zašto njega spominješ. On je samo dobar dokaz kako je teško voziti bolid na limitu kad te ubace usred sezone (kao i Fisi). Nisu njih dvojica debili; teško je istisnuti tu zadnju sekundu ako nisi adaptiran na taj bolid, kužiš?
3. Koji svijet je šokiran što Algersuari ne vozi? Čovjek je dobio nogu na brzinu, kad se mislilo da će TR zadržati jednog od njih dvojice, a on je bio nešto bolji od Buemija u 2. dijelu sezone. Šok je kad isplatiš 20 mil. EUR da čovjek koji je osvojio naslov ne vozi za tebe (Kimi). ALG me uopće ne šokira. Šok je kad mjesec prije sezone saznaš da umjesto tebe vozi Petrov, jer ima sponzore koje ti nemaš, a 11 g. iskustva nije kriterij (Trulli).
4. Ferrari trenutno ima 10 bodova, Mercedes 0. Vidjet ćemo kako će stvari stajati kroz mjesec-dva. Ali trenutno ne vidim što je Brawn genijalno napravio. Ja, kao budala, mogu umanjivati njegove podvige, ali činjenica je da je prošle godine imao bolid sporiji od Ferrarija, a sumnjam da će i ove godine biti ispred, kako god trenutno Ferrari šepao. A s kolikim budžetom raspolaže? To me zanima, javi. Inače, Ross nije dizajner, nije to bio ni u zlatnoj eri Ferrarija (aute je kreirao Rory Byrne), pa tako nije ni dizajnirao ovogodišnji Mercedes. Nemam vremena sad obrazlagati kako funcionira hijerarhija F1 momčadi i tko što radi i kome za to odgovara. (Ako želiš o Brawn GP-u; možemo jednom prilikom i o tome; trenutno je tema nesposobnost Ferrarija)
5. Costa u Mercedesu povećava funcionalnost unutar odjela? Da, to mi je smiješno. Možeš navesti rezultat Costinog rada?
6. PR stuff. Dok ne vidim pobjede Mercedesa, sve su to šuplje priče. Brawn radi reorganizaciju već 2 godine, Mercedes to debelo plaća i, vjeruj, neće plaćati unedogled ako ne bude rezultata = pobjeda.

Što se tiče kozmetičkih promjena u Ferrariju: pokušaj pronaći koji ljudi su vodili momčad prije npr. 3 g., a koji su danas: TD, šef aera, šef motora itd.; sve funkcije koje direktno odgovaraju šefu momčadi. Koga još trebaju promijeniti? Da, trebaju osnažiti aero odjel; to i oni znaju i rade na tome. Dovođenje Hornera ili Brawna ne bi poboljšalo aero; dovođenje Neweya bi, kužiš?
Vozači daju feedback, ali sam siguran da ne konstruiraju niti razvijaju bolid. To rade inženjeri na osnovu inputa vozača i gomile podataka koje imaju na raspolaganju.
Ferrari je napravio bolid potpuno različit prošlogodišnjem. Možda su promašili, a možda samo trebaju popeglati nedostatke. To je prava istina, a sve tvoje opservacije o nesposobnosti/neorganiziranosti su samo tvoje viđenje koje nema veze s pravim stanjem stvari.

brzy
#664
Novi forumaš


Postova: 67
Registriran: 21.03.2012.
Navija za: Ferrari

Post Re: Blitz news | 23.03.2012., 18:13

Citiram korisnika luka vz, 22.03.2012., 21:14

Citiram korisnika brzy, 22.03.2012., 18:18

Kako je lako biti general poslije bitke...
Volio bih čuti što bi ti napravio na njihovom mjestu?
Koliko sam upoznat, ta "neorganizirana" momčad je osvojila najviše naslova u povijesti F1.
Isto tako, poznata je i priča da je Kubica trebao sjediti na Massinom mjestu ove godine, ali...
Meni nije poznato da je itko iz momčadi komentirao bilo što u vezi zamjene vozača. Priče o Trulliju su plod talijanskih medija. Uostalom, Massa dobiva drugu šasiju za Sepang. Misliš da to rade iz razonode?
Ja osobno mislim da je Ferrari bio i previše zahvalan Massi na tome što je razbio glavu u njihovom bolidu i uvjeren sam da su i oni toga svjesni: ako ne osvaja bodove - letit će van prije pola sezone. Ali, realno, nema nekakvih kvalitetnih alternativa na vozačkom polju koje bi garantirale bitno poboljšanje. Ukoliko Massa na iduće dvije utrke ne bude u 0,5s s Alonsom, predlažem Barrichella. Nije najbrži, ali je dobar u feedbacku, dobar je kod set-upa, a sigurno bi bio sretan da dobije još pola sezone u F1 i pošten oproštaj, makar to značilo biti vodonoša Alonsu.

Prije svega pozdrav! Mogao si se i predstaviti u uvodnom postu, imamo rubriku za to, pristojnije je i u skladu s pravilima ponašanja foruma ;)

Dakle, nisam ja general poslije bitke, mislim da neki ovdje (uključujići i mene ) upozoravaju na forumu još od prošle sezone na neorganiziranost Ferrarija.
Nisam ni slovcem dotaknuo slavnu povijest Ferrarija, gdje si to pročitao? Pa Ferrari je za mene sinonim uspješne organizacje za vrije Todta, Mihe..
Ali ovo danas nije ni do koljena jednom Ferrariju iz onih doba. Slažemo li se u tome?
Nema kvalitetnijeg vozačkog rješenja? :facepalm: Molim te lijepo, pa polovica grida u F1 bi postizalo bolje rezultate od Masse.
Samo da je bio neko pametan, uhvatio se posla i doveo vozača na vrijeme. Probali su jedino s Buttonom no i to je bio teško očekivan posao.

Što misliš zašto razmišljaju o Horneru koji je htio to priznat ili ne stručnjak za ORGANIZACIJU! Upravo to naglašavam da fali Ferrariju.

Pozdrav!
Nisam se predstavljao, nisam prisstojan, što ću...
Imam nekoliko pitanja:
1. Kako si spoznao da je Ferrari neoganiziran? Kako se reflektira ta neoganiziranost? Da podsjetim, imali su najbrže pitstopove u Australiji. A neorganizirani... Je li i Williams neorganiziran, obzirom su 90-tih bili najuspješnija momčad, a sad su u dnu?
2. Kako znaš da bi polovica grida postizalo bolje rezultate od Masse? Na čemu to temeljiš?
3. Kako znaš da je Ferrari htio dovesti Buttona? Što ako je to bila Buttonova igra da si digne cijenu u pregovorima s McL? Koga bi konkretno ti doveo, a da je moguće ga sad dovesti?
4. Ne slažem se da je ovaj Ferrari ni do koljena onom. Pravila igre su se promijenila, momčad se prilagođava. Možda su neke stvari prekasno mijenjali, ali to je stvar "političke" odluke. Graditi novi tunel ili ne: ne odlučuje, vjerujem, Domenicalli. On radi ono što može u zadanim gabaritima (budžet, ograničenje testiranja, restriktivna pravila). Dobro ili loše, o tome možemo diskutirati. On je doveo i Alonsa i Frya. Uostalom, ne možeš vječno biti prvi; postoje ciklusi. Zadnjih 2 godine je RB bio u zenitu; vidiš ni to ne traje, a imaju istog dizajnera, istog šefa, iste vozače. Zašto nisu najbrži? Neorganiziranost? Pa, valjda su u McL napravili bolji posao. Ili ti ne misliš tako...

Ovos Hornerom neću ni komentirati. Njima treba aero inženjer i bolji alat za razvoj aera, a ne Horner. Nije Horner izmislio organizaciju nego dobio momčad i pare od gazde da je vodi. Tko je doveo Neweya? Mateschitz ili Horner? Nije taj Horner bog - on je samo prvi operativac od gazde. Gazda je odlučio ulupati novce, kupio najboljeg dizajnera i dao mu odriješene ruke. Što Horner ima s tim? Možda ni ne zna koja je Neweyu plaća...

Uhodani forumaš


Postova: 175
Registriran: 31.08.2011.
Navija za: Schoo | Hami | Hulk

Post Re: Blitz news | 23.03.2012., 18:17

Citiram korisnika brzy, 23.03.2012., 18:13

Citiram korisnika luka vz, 22.03.2012., 21:14

Citiram korisnika brzy, 22.03.2012., 18:18

Kako je lako biti general poslije bitke...
Volio bih čuti što bi ti napravio na njihovom mjestu?
Koliko sam upoznat, ta "neorganizirana" momčad je osvojila najviše naslova u povijesti F1.
Isto tako, poznata je i priča da je Kubica trebao sjediti na Massinom mjestu ove godine, ali...
Meni nije poznato da je itko iz momčadi komentirao bilo što u vezi zamjene vozača. Priče o Trulliju su plod talijanskih medija. Uostalom, Massa dobiva drugu šasiju za Sepang. Misliš da to rade iz razonode?
Ja osobno mislim da je Ferrari bio i previše zahvalan Massi na tome što je razbio glavu u njihovom bolidu i uvjeren sam da su i oni toga svjesni: ako ne osvaja bodove - letit će van prije pola sezone. Ali, realno, nema nekakvih kvalitetnih alternativa na vozačkom polju koje bi garantirale bitno poboljšanje. Ukoliko Massa na iduće dvije utrke ne bude u 0,5s s Alonsom, predlažem Barrichella. Nije najbrži, ali je dobar u feedbacku, dobar je kod set-upa, a sigurno bi bio sretan da dobije još pola sezone u F1 i pošten oproštaj, makar to značilo biti vodonoša Alonsu.

Prije svega pozdrav! Mogao si se i predstaviti u uvodnom postu, imamo rubriku za to, pristojnije je i u skladu s pravilima ponašanja foruma ;)

Dakle, nisam ja general poslije bitke, mislim da neki ovdje (uključujići i mene ) upozoravaju na forumu još od prošle sezone na neorganiziranost Ferrarija.
Nisam ni slovcem dotaknuo slavnu povijest Ferrarija, gdje si to pročitao? Pa Ferrari je za mene sinonim uspješne organizacje za vrije Todta, Mihe..
Ali ovo danas nije ni do koljena jednom Ferrariju iz onih doba. Slažemo li se u tome?
Nema kvalitetnijeg vozačkog rješenja? :facepalm: Molim te lijepo, pa polovica grida u F1 bi postizalo bolje rezultate od Masse.
Samo da je bio neko pametan, uhvatio se posla i doveo vozača na vrijeme. Probali su jedino s Buttonom no i to je bio teško očekivan posao.

Što misliš zašto razmišljaju o Horneru koji je htio to priznat ili ne stručnjak za ORGANIZACIJU! Upravo to naglašavam da fali Ferrariju.

Pozdrav!
Nisam se predstavljao, nisam prisstojan, što ću...
Imam nekoliko pitanja:
1. Kako si spoznao da je Ferrari neoganiziran? Kako se reflektira ta neoganiziranost? Da podsjetim, imali su najbrže pitstopove u Australiji. A neorganizirani... Je li i Williams neorganiziran, obzirom su 90-tih bili najuspješnija momčad, a sad su u dnu?
2. Kako znaš da bi polovica grida postizalo bolje rezultate od Masse? Na čemu to temeljiš?
3. Kako znaš da je Ferrari htio dovesti Buttona? Što ako je to bila Buttonova igra da si digne cijenu u pregovorima s McL? Koga bi konkretno ti doveo, a da je moguće ga sad dovesti?
4. Ne slažem se da je ovaj Ferrari ni do koljena onom. Pravila igre su se promijenila, momčad se prilagođava. Možda su neke stvari prekasno mijenjali, ali to je stvar "političke" odluke. Graditi novi tunel ili ne: ne odlučuje, vjerujem, Domenicalli. On radi ono što može u zadanim gabaritima (budžet, ograničenje testiranja, restriktivna pravila). Dobro ili loše, o tome možemo diskutirati. On je doveo i Alonsa i Frya. Uostalom, ne možeš vječno biti prvi; postoje ciklusi. Zadnjih 2 godine je RB bio u zenitu; vidiš ni to ne traje, a imaju istog dizajnera, istog šefa, iste vozače. Zašto nisu najbrži? Neorganiziranost? Pa, valjda su u McL napravili bolji posao. Ili ti ne misliš tako...

Ovos Hornerom neću ni komentirati. Njima treba aero inženjer i bolji alat za razvoj aera, a ne Horner. Nije Horner izmislio organizaciju nego dobio momčad i pare od gazde da je vodi. Tko je doveo Neweya? Mateschitz ili Horner? Nije taj Horner bog - on je samo prvi operativac od gazde. Gazda je odlučio ulupati novce, kupio najboljeg dizajnera i dao mu odriješene ruke. Što Horner ima s tim? Možda ni ne zna koja je Neweyu plaća...

:facepalm:



___________________________

Image

schuey
#666
Napredni forumaš


Postova: 545
Registriran: 13.11.2011.
Navija za: Paul Di Resta/Ferrari/M S

Post Re: Blitz news | 23.03.2012., 18:47

Postovani Schuey!
Unaprijed se ispričavam ako budem krivo spelao u ovom odgovoru; nemoj zamjeriti!
Tvoj post je naoko korektan, ali ti ustvari mene tretiraš kao budalu, samo to nisi htio izreći. Dakle, malo manje personalno, a malo više činjenično, molim!

Ne tretiram nikoga kao budalu,ako to tako shvaćaš,tvoj je problem,ne vidim razloga za tako nešto,no ja protiv tvog dojma ne mogu

U svom postu ti daješ osobna mišljenja kao sigurne činjenice: svijet šokiran otkazom Algersuariju; ostatak svijeta razbija glavu kako Ferrari nije kupio Pereza; milijuni ljudi kažu nešto, uključujući većinu eksperata; Ferrari je godinama loš itd.
Naime, ne samo za mene, nego "za cijeli svijet" to nisu tako sigurne činjenice kako ih ti prezentiraš. Nisam primjetio da je svijet bio šokiran s ALG, niti je mali takav genij. Hoćemo malo analizirati njegove dosege u Toro Rossu, npr. u odnosu na timskog kolegu?
No, evo redom:

Pa ako pratiš zbivanja i vijesti,znao bi,jedan jedini koji nije na strani vozača jest bio Berger,zanimljivo,suradnik TR-a

1. Perez: pravo prvokupa (koje ti prezentiraš kao 100% sigurno) za mene znači da, kad mu istekne ugovor sa Sauberom, ima dobru priliku da potpiše za Ferrari. Ja mislim da je to i izgledno jednog dana, ali ne mislim da je itko, pa i Ferrari tako moćan da uzima koga god hoće kad god hoće. Pa što su onda sve druge momčadi? Pijuni s kojima se Ferrari igra?! Navodiš da Ferrari i Sauber dijele managere. Koje? Koliko znam, Sauber ima najbolji zračni tunel u F1; pa što ga ne da besplatno Ferrariju kad se oni pate oko korelacije sa stvarnošću?! Schumacher razvijao i testirao (BESPLATNO) Sauberov bolid? Kada, gdje? Nađi izvor te informacije; do tada smatram to običnom laži. Na kraju, to da je Perez bolji od Masse i to svi vide, ali ne i vrh Ferrarija, smatram isto tako glupošću. Daj mi DOKAZ da je to tako. Da te podsjetim, Massa je prije 3,5 godine bio viceprvak; izgubio je naslov u zadnjem krugu zadnje utrke; imao više bodova od Kimija. Što mu se dogodilo? Zaboravio je voziti? Zašto, znaš možda?

Djele menađere za motore,u suradnji koju imaju već jako dugo.
Schumacher je testirao Sauber u Fioranu (zanimljivo jel?)Pročitaj link,guglaj,pa uvjeri se sam u nešto,gdje bi forum bio da svaku riječ ti linkiram? Zanimljivo jest,kako se test ne može napraviti bez inžinjera,suradnje i slično,što je bilo,no ni to nije tebi djeljenje menađera međusobno,informacija i slično? Još mi samo reci da Marussija i McLaren ili RB i TR ne djele info,i svaka čast :facepalm: Godina je 1997,ako te baš toliko zanima
Image http://www.motorsport.com/f1/news/exclusive-schumacher-tests-sauber/
Na drugi dio,o uzimanju vozača usred sezone,iz druge momčadi,te samo mogu pitati-a Fisico? Njega su na ulici pokupili ili u Force Indiji? ako ti ne vidiš da je Perez,ili netko drugi,trenutno bolji od Masse onda imaš ozbiljnih problema. Ja ne znam kako da tebi objasnim,da probam nacrtati možda?Mogu jedino reći da pogledaš što je i kako vozio perez prošle godine,pa već sada i ove,i što i kako je vozio Massa ove i prošle godine,informiraj se prvo,ne skači ko majmun na bananu čim vidiš nešto,malo razmisli o rezultatima i brzini. Nadalje,sam sebi odgovaraš,a mene kao podsjećaš,pa da naglasim,PRIJE 3,5 GODINE! Prošlo,svršeno vrijeme,Moss je bio 4 puta viceprvak,prošlo svršeno vrijeme,razumiješ to?

2. Bianchi: Ferrarijeva operacija u F1 je malo preskupa da isprobava nove vozače. Kako bi oni svojim sponzorima objasnili da trebaju vozača bez ikakvog iskustva? Misliš da oni, uz sve simulatore, imaju pojma koje vrijeme po krugu će Bianchi potaviti u F2012? Pa i Pereza čekaju da sazori, a on ima malo više iskustva od Bianchija. Badoer je u penziji; zašto njega spominješ. On je samo dobar dokaz kako je teško voziti bolid na limitu kad te ubace usred sezone (kao i Fisi). Nisu njih dvojica debili; teško je istisnuti tu zadnju sekundu ako nisi adaptiran na taj bolid, kužiš?

Ali je opcija,to je sve što govorim,ne da mora biti,ne da će biti,već da je opcija!

3. Koji svijet je šokiran što Algersuari ne vozi? Čovjek je dobio nogu na brzinu, kad se mislilo da će TR zadržati jednog od njih dvojice, a on je bio nešto bolji od Buemija u 2. dijelu sezone. Šok je kad isplatiš 20 mil. EUR da čovjek koji je osvojio naslov ne vozi za tebe (Kimi). ALG me uopće ne šokira. Šok je kad mjesec prije sezone saznaš da umjesto tebe vozi Petrov, jer ima sponzore koje ti nemaš, a 11 g. iskustva nije kriterij (Trulli).

Sa Trullijem si sam sebe opovrgnuo u gore navedenom dijelu,jer iskustvo nije kriterij,brzina jest,u Caterhamu su to prepoznali,u Ferrariju nisu. Trulli je bio očajan,maknuli su ga,Massa je očajan,još vozi...Samo da te podsjetim,isti ovaj Ferrari je dao otkaze trima svjetskim prvacima u zadnjih 20 godina-Prost,Schumacher,Kimi,no ne i Massi,no tebi je to pretpostavljam normalno. Tebi očito nije bio šok gubitak Alguersuarija,čitaj komentare iz tog doba,uvjeri se,što da ti kažem,do tada,preporučam pravi razlog otkaza; http://www.gp1.hr/helmut-marko-u-svadi-s-alguersuarijem-video/ a ti nasjedaj na gluposti tipa bio je spor itd itd,jedino što je bio,to je vozač,i pravi racer,ne papak kojeg se podvodi za ostatkom stvari,i iako nije zasigurno najbrži na gridu,definitivno je brži od Masse,što je moja poanta,no ti si zapeo za njega kao da sam rekao da je bolji od Senne,mislim,smiri hormone,čitanje sa razumijevanjem molim

4. Ferrari trenutno ima 10 bodova, Mercedes 0. Vidjet ćemo kako će stvari stajati kroz mjesec-dva. Ali trenutno ne vidim što je Brawn genijalno napravio. Ja, kao budala, mogu umanjivati njegove podvige, ali činjenica je da je prošle godine imao bolid sporiji od Ferrarija, a sumnjam da će i ove godine biti ispred, kako god trenutno Ferrari šepao. A s kolikim budžetom raspolaže? To me zanima, javi. Inače, Ross nije dizajner, nije to bio ni u zlatnoj eri Ferrarija (aute je kreirao Rory Byrne), pa tako nije ni dizajnirao ovogodišnji Mercedes. Nemam vremena sad obrazlagati kako funcionira hijerarhija F1 momčadi i tko što radi i kome za to odgovara. (Ako želiš o Brawn GP-u; možemo jednom prilikom i o tome; trenutno je tema nesposobnost Ferrarija)

Ross je dizajnirao prošlogodišnji Mercedes i prvi Mercedes,svoj Brawn iz '09 te još neke. ;) Nije dizajner,no silom prilika i svega,dizajnirao je,što je kod Brawna upalilo,kod Mercedesa ne baš. Ne znam kako ne vidiš tehnikalije na Mercedesu i napredak njegov,pa imaju puno više toga u spektru nego ferrari,a manji budžet,ne znam točno koliki,ne da mi se tražiti,no evo smo jedan iz 2010
Ferrari £260m
McLaren £137m
Mercedes £173m
Ja osobno vjerujem da je točan,više manje,a razlika je ogromna,svejedno,zasigurno je Mercedesov manji a rezultati tu negdje,i s obzirom na vrijeme u F1 koje jesu,rezultati su svake godine sve bolji,a to je jako važno

5. Costa u Mercedesu povećava funcionalnost unutar odjela? Da, to mi je smiješno. Možeš navesti rezultat Costinog rada?

Ne mogu,jer nema informacija o tome,na onom linku ti piše da je Brawn prezadovoljan njegovim radom i napretkom

6. PR stuff. Dok ne vidim pobjede Mercedesa, sve su to šuplje priče. Brawn radi reorganizaciju već 2 godine, Mercedes to debelo plaća i, vjeruj, neće plaćati unedogled ako ne bude rezultata = pobjeda.

Neće,ali on ima još 3 godine do zadanog vremena (5 godina) da osvoji prvu pobjedu,a postolja su već pala,svake sezone sve su bolji i to očito neće biti problem.Uostalom,iz Mercedesa su rekli,da dokle god je napredak iz godine u godinu,to je ono s čime su oni zadovoljni,a tako se i rade momčadi (Red Bull,Ferrari u doba Todta i slično)

Što se tiče kozmetičkih promjena u Ferrariju: pokušaj pronaći koji ljudi su vodili momčad prije npr. 3 g., a koji su danas: TD, šef aera, šef motora itd.; sve funkcije koje direktno odgovaraju šefu momčadi. Koga još trebaju promijeniti? Da, trebaju osnažiti aero odjel; to i oni znaju i rade na tome. Dovođenje Hornera ili Brawna ne bi poboljšalo aero; dovođenje Neweya bi, kužiš?

Newey je 2 puta odbio,Byrnea su sada vratili ali on ne radi kapacitetom kao nekada,svejedno,ja tvrdim i siguran sam da samo jedan čovjek ne čini tim,tako da ako samo odjećeš vrh problema,on neće nestati,iako je veliki dio te sklopke,nije samo on problem,i to treba reorganizirati a pokušavaju godinama i ne uspijevaju jer su samo talijane dovlačili. Ja se nadam da će uspijeti,no treba onda zauzeti stav i tako napraviti,ne jedna po jedan

Vozači daju feedback, ali sam siguran da ne konstruiraju niti razvijaju bolid. To rade inženjeri na osnovu inputa vozača i gomile podataka koje imaju na raspolaganju.

Dakle,nisu samo marginalci jel tako?

Ferrari je napravio bolid potpuno različit prošlogodišnjem. Možda su promašili, a možda samo trebaju popeglati nedostatke. To je prava istina, a sve tvoje opservacije o nesposobnosti/neorganiziranosti su samo tvoje viđenje koje nema veze s pravim stanjem stvari.

pa imaju veze,jer ne mislim samo ja tako,baci oko na ostale komentare Laude,Coultharda itd itd nekaj sličnost postoji,normalno,sve je subjektivno,ali što kod nas forumaša nije?

Samo da još nadodam-ako zamjetiš da je nešto bahato,podcijenjivački ili slično,nije namjera,to tako ispada preko foruma,dakle-ne podcijenjujem tebe ni tvoje mišljenje,ovo je rasprava i normalno da se razilazimo u mišljenjima :thumbs:

@modovi-ako možete,zamolio bih da se prebace naši postovi u temu Ferrari,da nismo u OT više,hvala ;)



___________________________

ne,nisam najpametniji ali nisi ni ti :jezik: :proud:

Iskusni forumaš


Postova: 1365
Registriran: 28.08.2011.
Navija za: Mclaren
Lokacija: Varaždin

Post Re: Blitz news | 23.03.2012., 21:36

Citiram korisnika brzy, 23.03.2012., 18:13

Pozdrav!
Nisam se predstavljao, nisam prisstojan, što ću...
Imam nekoliko pitanja:
1. Kako si spoznao da je Ferrari neoganiziran? Kako se reflektira ta neoganiziranost? Da podsjetim, imali su najbrže pitstopove u Australiji. A neorganizirani... Je li i Williams neorganiziran, obzirom su 90-tih bili najuspješnija momčad, a sad su u dnu?
2. Kako znaš da bi polovica grida postizalo bolje rezultate od Masse? Na čemu to temeljiš?
3. Kako znaš da je Ferrari htio dovesti Buttona? Što ako je to bila Buttonova igra da si digne cijenu u pregovorima s McL? Koga bi konkretno ti doveo, a da je moguće ga sad dovesti?
4. Ne slažem se da je ovaj Ferrari ni do koljena onom. Pravila igre su se promijenila, momčad se prilagođava. Možda su neke stvari prekasno mijenjali, ali to je stvar "političke" odluke. Graditi novi tunel ili ne: ne odlučuje, vjerujem, Domenicalli. On radi ono što može u zadanim gabaritima (budžet, ograničenje testiranja, restriktivna pravila). Dobro ili loše, o tome možemo diskutirati. On je doveo i Alonsa i Frya. Uostalom, ne možeš vječno biti prvi; postoje ciklusi. Zadnjih 2 godine je RB bio u zenitu; vidiš ni to ne traje, a imaju istog dizajnera, istog šefa, iste vozače. Zašto nisu najbrži? Neorganiziranost? Pa, valjda su u McL napravili bolji posao. Ili ti ne misliš tako...

Ovos Hornerom neću ni komentirati. Njima treba aero inženjer i bolji alat za razvoj aera, a ne Horner. Nije Horner izmislio organizaciju nego dobio momčad i pare od gazde da je vodi. Tko je doveo Neweya? Mateschitz ili Horner? Nije taj Horner bog - on je samo prvi operativac od gazde. Gazda je odlučio ulupati novce, kupio najboljeg dizajnera i dao mu odriješene ruke. Što Horner ima s tim? Možda ni ne zna koja je Neweyu plaća...

Da, skužio sam, ne brini.

1. Kako sam skužio? Pa ne trebaš sad biti neki veliki stručnjak da skužiš da u Ferrariju nešto ne štima. Vrlo je jednostavno, ili mi ovdje svi mislimo krivo ili ti ne vidiš nešto očito. Imali su najbrže pitstopove? :facepalm:
Oprosti no da li si ti stvarno mislio da mislim na mehaničare? Ja govorim o managmentu Ferrarija, u kojem se ne donose dobre odluke vezane uz razvoj bolida, politiku, vozački kadar i ostalo. Najmanja briga i problem leži u mehaničarima koji obavljaju pit stop.
2. Ne znam, vjerujem! Pa ako uzmemo u obzir da Alonso postiže toliko bolje rezultate koji baš odskaču od ovoga što radi Massa... Zašto ti misliš da ne bi bili?
Pa da imaju jednog Vettela, Buttona, Hamiltona, Wbbera, Schumachera , Rosberga, Raikkonena itd , uvjeren sam da bi postizali bolje rezultate. Dakle je li to pola?
3. Pa sam sebe demantiraš, najprije pitaš kako znam da su ga probali dovesti a onda kažeš da je na taj način podizao cijenu ugovora s MCL. Znači da sam u to vjeruješ a pitaš mene za potvrdu? :facepalm:
Pa da i dovedu Sutila ili Alguersuarija , postizali bi bolje rezultate. Da li je 90 % gledatelja glupo ili si ti tako pametan, sad ne znam..
4.Alo prijatelju pa o tome govorim
Treba čovjek koji će s određenim budžetom znati što treba napraviti. Da li dovesti novog vozača ili napraviti aero-tunel. Da li zaposliti 200 čistačica ili 1 voditelja momčadi. Pa o tome ti govorim. Sam sebe demantiraš!
I sam si rekao , Mclaren je napravio bolji posao, znači bolje su odlučivali kamo uložiti raspoložive novce, Ferrari očito nije. Nije to pitanje pravila, momčad poput Ferrarija se MORA prilagoditi svakom pravilu!

Horner je znači tako, smetalo? Pa zašto Mateschitz nije onda vodio samostalno momčad? Zato jer vjerojatno ne zna i jer nema vremena za to sve. Treba mu čovjek sa znanjem koji je sposoban donijeti ključne i točne odluke u ključnom trenutku. Ne može jedan sam!

To je tipičan primjer balkanskog mentaliteta koji misli da ne treba nikakvu pomoć. Moraš prihvatiti da čovjek koji ima novac (Mateschitz) ponekad nije najadekvatniji za obavljanje nekog posla. Prepušta taj posao čovjeku sa znanjem i kompetencijom (Horneru) da vodio posao umjesto njega jer je očito sposobniji za to. Za ORGANIZACIJU. Kako se god ti smijao s toga!

Prijatelju, nije dovoljno praviti se pametan i misliti da znaš nešto, jer svojim iznošenjem demantiraš veliku večinu toga.. Pozdrav



___________________________

http://www.youtube.com/watch?v=VCAfJER9KMo

Donilo
#668
Iskusni forumaš


Postova: 1608
Registriran: 22.07.2011.
Navija za: Fernando Alonso
Lokacija: Zagrebia

Post Re: Blitz news | 26.03.2012., 09:38

Kaj bu sad bilo? Špijunska saga FI-Caterham:

http://www.onestopstrategy.com/dailyf1news/nieuw/article/16854-Millions+at+stake+in+F1+%27mini+spy+saga%27.html

"VETTEL LOSES COOL AS RED BULL LOSES EDGE IN 2012"

http://www.onestopstrategy.com/dailyf1news/nieuw/article/16848-Vettel+loses+cool+as+Red+Bull+loses+edge+in+2012.html

A Micek.... :placko:



___________________________

"Tell the chef to go easy on the shit!"

brzy
#669
Novi forumaš


Postova: 67
Registriran: 21.03.2012.
Navija za: Ferrari

Post Re: Blitz news | 26.03.2012., 20:27

@luka vz
Nakon VN Malezije, mislim da trebaš revidirati svoje stavove o neorganiziranosti Ferrarija. Osim što je auto (u specifičnim okolnostima) bio najbrži na stazi, Alonsu su pobjedu osim maestralne vožnje osigurali pravovremeni pozivi u boks i savršeno brza zaustavljanja. Ako govorimo o upravljanju (managementu), što nema veze s neoganiziranošću; možemo diskutirati, ali, kao što sam već napomenuo, mi kao promatrači samo vidimo posljedice i nemamo uvid u to što se događa. Činjenice su slijedeće: (1) Ferrari ima (vjerojatno) najboljeg vozača današnjice; (2) nakon višegodišnjeg "šlepanja" i "skidanja" tuđih ideja, vrh Ferrarija je procijenio da je taj koncept potrošen, da se njime ne može preskočiti konkurencija i odlučio napraviti radikalan zaokret sagradivši potpuno različit bolid s hrpom inovacija (pullrod na svim kotačima, ispuh i izlaz zraka za hlađenje kroz "isti" otvor - koanda efekt + puhanje na difuzor u jednom, premještanje hladnjaka ulja na motor itd.); (3) nakon višegodišnjih problema sa zagrijavanjem guma doveden je Hamashima - jedan od najvećih stručnjaka za gume; (4) poduzimaju se (barem su glasine takve) mjere da se ojača aerodinamički odjel dovođenjem još nekog zvučnog imena i poboljšavanjem alata kojima se služe (Ferrari koristi, ne znam je li ti poznato, Toyotin state of art zračni tunel).
Što se tiče 2. vozača: možemo ti i ja vjerovati što god želimo, ali vidiš da Ferrari još uvijek pokušava s Massom i to je najjednostavnije i najbolje rješenje ukoliko je izvedivo. Možemo mi sad drviti do preksutra kako je Perez bio odličan u Sepangu, ali nemamo pojma kako bi se snašao bez testiranja u potpuno različitoj mašineriji, kojoj, kao što vidimo, Massa koji je taj isti auto testirao cijelu zimu, nije dorastao iz nekog razloga. Svi mi znamo da bi tu sad bio Kubica da nije ozlijeđen i da bi slika bila drugačija, ali te podsjećam da je McL bio u situaciji 2006/07. da je (neočekivano) ostao bez oba vozača i da se do zadnjeg trenutka nije znalo tko će voziti pored Alonsa. Izbor je pao na malog Lewisa, a ne na Pedra, što se pokazalo dobrim potezom (mada su tada ispušili prvenstvo uglavnom zbog lošeg managementa!), ali ni Ron tada nije imao pojma kako će se ta priča odigrati.
U priči s Buttonom ne vidim ništa sporno u mojim viđenjima. Novinari su rastezali tu priču, a da li je on ikad pregovarao s Ferrarijem, ne znamo. Ja samo konstatiram da je moguće da je njegov manager tu priču plasirao nekom novinaru da mu pomogne u pregovorima s McL. O.K.?
Što se tiče priče kako je McL dobro investirao, a Ferrari loše, podsjetio bih da je McL zadnju konstruktorsku titulu osvojio prije 14., a zadnju vozačku prije 4. godine. Za vrijeme Domenicalija (2008-danas), Ferrari je 2 puta gubio vozački naslov u zadnjoj utrci i osvojio 1 konstruktorski naslov.
Da, i ne mislim da je Horner organizacijski Bog. Imao je resurse, imao je najboljeg dizajnera, odlične vozače i donio je 2 titule. Ako uspoređujemo Brawna i Hornera, ja bih uvijek prije uzeo Brawna, pa taj isti Brawn s debelim budžetom, dizajnerskim zvijezdama, Schumacherom i Rosbergom; ne može preskočiti ni "neorganizirani" Ferrari! Nije Brawn senilan ni glup: stvari nisu jednostavne; puno je faktora; uz sve znanje i planiranje, nije lako popeti se na vrh - mislim da je on najbolji dokaz kako dokazani stručnjak ne može uvijek okrenuti stvari kako bi želio, zar ne? Je li to balkanski mentalitet? I što je kontradiktorno u tim mojim opservacijama? Možda ti želiš nešto drugo pročitati u odnosu na ono što pišem...

@schuey
1. Svijet nije bio "šokiran" odlaskom ALG. Čovjek je imao u karijeri 2 sedma mjesta; bio 15. u poretku vozača; ne znam zašto se ne možeš pomiriti s tim da on nije nikakva zvijezda koja je pala u nekom obračunu s Helmutom? Vozači dolaze i odlaze; nema tu ništa šokantno. On je midgrid vozač; ništa više i ništa manje. Ja sam stariji pa se sjećam Heidfelda i Fisija koji su djelovali puno više obećavajuće od njega vozeći kante pa kad su dobili pravi bolid, potukao ih timski kolega... F1 nije socijalno društvo: ako imaš pare, voziš; ako si jebeno brz isto voziš; ako imaš sreće voziš; ako nemaš - više sreće drugi put!
2. Ferrari i Sauber ne dijele nikakve managere za motore. Otkud ti to? Sauber kupuje Ferrarijeve motore kao i Toro Rosso; ne vidim što ti tu vidiš da postoji? Da li Marussia i McL dijele info nemam pojma, ali ne vidim što bi Marussia mogla pomoći McL...
3. "pa da naglasim,PRIJE 3,5 GODINE! Prošlo,svršeno vrijeme,Moss je bio 4 puta viceprvak,prošlo svršeno vrijeme,razumiješ to?"
"Schumacher je testirao Sauber u Fioranu...Godina je 1997,ako te baš toliko zanima"
To je bilo prije 15 godina. To nije prošlo svršeno vrijeme?
4. "Mogu jedino reći da pogledaš što je i kako vozio perez prošle godine"
Kobayashi 30 bodova; Perez 14 bodova
Jesam dobro vidio?
5. "Samo da još nadodam-ako zamjetiš da je nešto bahato,podcijenjivački ili slično,nije namjera,to tako ispada preko foruma,dakle-ne podcijenjujem tebe ni tvoje mišljenje,ovo je rasprava"
a u postu:
"a ne znam kako da tebi objasnim,da probam nacrtati možda?"
"a ti nasjedaj na gluposti"
"mislim,smiri hormone"
"informiraj se prvo,ne skači ko majmun na bananu čim vidiš nešto,malo razmisli"
"Ne tretiram nikoga kao budalu,ako to tako shvaćaš,tvoj je problem"

To je tvoj nivo rasprave na forumu? Jesam ja tako nešto tebi pisao? Ja imam 41 godinu, a ti? Misliš da je to adekvatna rasprava?
6. Perez sa press konferencije:
Q. (Naoise Holohan – ManipeF1) Checo, there's a lot of speculation at the moment that you might become Fernando's teammate later this year. Did you have a chat with Stefano about it when you were on the podium?

SP: No, no, I only congratulated him. As a team they did a great job. And for me, my full commitment is with my team, with Sauber F1 team. It's only the second race of the season and there's still a long way to go so we have to keep improving, especially because we are a small team, so for us, it's getting closer to development, the others can improve more so it's important we remain focused. Obviously it's only rumours but no, I will stay with Sauber for the whole season.
Sigurno mali laže, ne?

Na kraju netočnosti koje si napisao:
Brawn nije dizajnirao ni jedan Mercedesov bolid. Bio je odgovoran, a i sad je za njih (tehnički direktor, šef momčadi), ali on nije dizajner bolida (ni u Renaultu, ni u Ferrariju, ni u Mercedesu). Mercedes prošle godine nije osvojio ni jedno postolje. Trenutno stanje je: Ferrari 35 bodova; Mercedes 1 bod.
Byrne je samo konzultatnt; glavni dizajner Ferrarija je Tombazis.
Budžeti vodećih momčadi su manje-više isti (zbog RRA); Mercedes je samo prije izvršio smanjenje broja ljudi od drugih.

Iskusni forumaš


Postova: 1365
Registriran: 28.08.2011.
Navija za: Mclaren
Lokacija: Varaždin

Post Re: Blitz news | 26.03.2012., 20:58

Citiram korisnika brzy, 26.03.2012., 20:27
@luka vz
Nakon VN Malezije, mislim da trebaš revidirati svoje stavove o neorganiziranosti Ferrarija. Osim što je auto (u specifičnim okolnostima) bio najbrži na stazi, Alonsu su pobjedu osim maestralne vožnje osigurali pravovremeni pozivi u boks i savršeno brza zaustavljanja. Ako govorimo o upravljanju (managementu), što nema veze s neoganiziranošću; možemo diskutirati, ali, kao što sam već napomenuo, mi kao promatrači samo vidimo posljedice i nemamo uvid u to što se događa. Činjenice su slijedeće: (1) Ferrari ima (vjerojatno) najboljeg vozača današnjice; (2) nakon višegodišnjeg "šlepanja" i "skidanja" tuđih ideja, vrh Ferrarija je procijenio da je taj koncept potrošen, da se njime ne može preskočiti konkurencija i odlučio napraviti radikalan zaokret sagradivši potpuno različit bolid s hrpom inovacija (pullrod na svim kotačima, ispuh i izlaz zraka za hlađenje kroz "isti" otvor - koanda efekt + puhanje na difuzor u jednom, premještanje hladnjaka ulja na motor itd.); (3) nakon višegodišnjih problema sa zagrijavanjem guma doveden je Hamashima - jedan od najvećih stručnjaka za gume; (4) poduzimaju se (barem su glasine takve) mjere da se ojača aerodinamički odjel dovođenjem još nekog zvučnog imena i poboljšavanjem alata kojima se služe (Ferrari koristi, ne znam je li ti poznato, Toyotin state of art zračni tunel).
Što se tiče 2. vozača: možemo ti i ja vjerovati što god želimo, ali vidiš da Ferrari još uvijek pokušava s Massom i to je najjednostavnije i najbolje rješenje ukoliko je izvedivo. Možemo mi sad drviti do preksutra kako je Perez bio odličan u Sepangu, ali nemamo pojma kako bi se snašao bez testiranja u potpuno različitoj mašineriji, kojoj, kao što vidimo, Massa koji je taj isti auto testirao cijelu zimu, nije dorastao iz nekog razloga. Svi mi znamo da bi tu sad bio Kubica da nije ozlijeđen i da bi slika bila drugačija, ali te podsjećam da je McL bio u situaciji 2006/07. da je (neočekivano) ostao bez oba vozača i da se do zadnjeg trenutka nije znalo tko će voziti pored Alonsa. Izbor je pao na malog Lewisa, a ne na Pedra, što se pokazalo dobrim potezom (mada su tada ispušili prvenstvo uglavnom zbog lošeg managementa!), ali ni Ron tada nije imao pojma kako će se ta priča odigrati.
U priči s Buttonom ne vidim ništa sporno u mojim viđenjima. Novinari su rastezali tu priču, a da li je on ikad pregovarao s Ferrarijem, ne znamo. Ja samo konstatiram da je moguće da je njegov manager tu priču plasirao nekom novinaru da mu pomogne u pregovorima s McL. O.K.?
Što se tiče priče kako je McL dobro investirao, a Ferrari loše, podsjetio bih da je McL zadnju konstruktorsku titulu osvojio prije 14., a zadnju vozačku prije 4. godine. Za vrijeme Domenicalija (2008-danas), Ferrari je 2 puta gubio vozački naslov u zadnjoj utrci i osvojio 1 konstruktorski naslov.
Da, i ne mislim da je Horner organizacijski Bog. Imao je resurse, imao je najboljeg dizajnera, odlične vozače i donio je 2 titule. Ako uspoređujemo Brawna i Hornera, ja bih uvijek prije uzeo Brawna, pa taj isti Brawn s debelim budžetom, dizajnerskim zvijezdama, Schumacherom i Rosbergom; ne može preskočiti ni "neorganizirani" Ferrari! Nije Brawn senilan ni glup: stvari nisu jednostavne; puno je faktora; uz sve znanje i planiranje, nije lako popeti se na vrh - mislim da je on najbolji dokaz kako dokazani stručnjak ne može uvijek okrenuti stvari kako bi želio, zar ne? Je li to balkanski mentalitet? I što je kontradiktorno u tim mojim opservacijama? Možda ti želiš nešto drugo pročitati u odnosu na ono što pišem...

Dobro sad, nakon ove utrke stvari izgledaju bajno i organinizarno, no znaš kako se kaže "i čorava koka ubode zrno". Složit ćeš se da je pobjeda otišla na stranu Alonsa velikim dijelom zbog njegovog genijalnog vozačkog znanja, kako si i napisao. Boks je napravio svoje, tj. nije zeznuo pa je ispalo kako treba. No to i dalje ne mijenja moje mišljenje o Ferrariju. Mogu oni dovesti ljude kakve žele ako je čelništvo ekipe loše.
Možeš to pogledati na primjeru firme koje želiš, imaš savršene tehničare, inovatore, inžinjere no ako je managment loš ode sve u vjetar.
Oko 1 se slažemo , materijal za prvaka imaju
2- Pa drago mi je da si i to priznao ili izjavio, istina pokušavaju svojim putem no meni se čini da je to dosta promašeno za njih, bar ove sezone, jer htjeli su puno, svašta ali nisu to sve ispunili. Sva velika i krupna ulaganja isplate se nakon određenog vremena, nadam se da će tako i njima. Svi od Ferrarija očekuju instant rezultate, ali mislim da to ovdje neće biti rezultat.

Ne zalažem se da se sad mijenja vozač, govorim da se trebao promijeniti prije sezone te da bi pola grida bilo bolje od njega, no sad baciti Pereza u vatru je pogubno za njega.

Točno, Mclaren dugo nije bio na pobjedničkim stazama, razlozi su razni, kažeš Ferrari je izgubio naslov u zadnjoj utrci i to je bolje? Pa to je isto bio svojevrstan primjer neorganizacije, kukavičluka ili čega već, ugl. nije bilo dobro.

Balkanski mentalitet sam uzeo za primjer kad si izjavio da Horner ne treba Matesichu. Itekako mu je potreban, iza svakog bogatuna stoji desna ruka spremna uhvatiti se u koštac s problemima i poslom.

I tema je blitz news a ne problemi u svijetu F1, no kad smo se već tako kvalitetno raspisali, moramo tolerirati donekle :mrgreen:



___________________________

http://www.youtube.com/watch?v=VCAfJER9KMo

Novi forumaš


Postova: 72
Registriran: 18.01.2012.
Navija za: Ferrari
Lokacija: Zgb/SB

Post Re: Blitz news | 26.03.2012., 21:55

Citiram korisnika schuey, 23.03.2012., 18:47

Ross je dizajnirao prošlogodišnji Mercedes i prvi Mercedes,svoj Brawn iz '09 te još neke. ;) Nije dizajner,no silom prilika i svega,dizajnirao je,što je kod Brawna upalilo,kod Mercedesa ne baš. Ne znam kako ne vidiš tehnikalije na Mercedesu i napredak njegov,pa imaju puno više toga u spektru nego ferrari,a manji budžet,ne znam točno koliki,ne da mi se tražiti,no evo smo jedan iz 2010

Brawn nije ni prstom dotaknuo Brawn iz 09' nego je mjesec dana prije početka sezone kupio licencu i bolid i sve od Honde koja se povukla i unutra ubacio mercedesov motor
honda je cjelu sezonu 08' razvijala bolid za sljedeću 09'tu (jer su se mjenjala pravila) i imali su katastrofa sezonu da bi se na kraju iste povukli, a eto nisu znali da imaju pobjednički auto za nagodinu
isto tako Brawn zna izvuć najbolje iz auta i inžinjera, ali samo u okolnostima da imaju neograničena testiranja kao što je to bilo sa Schumijem i Ferrarijem u njihovo zlatno doba, ali ovako ipak ide malo teže i on je prvenstveno stručnjak za strategiju, a onda sve ostalo i odrađuje odličan posao u Mercedesu nek tako i nastavi

u ovo dalje se nepetljam jer ste obojica upravu donekle, i svatko ima neko svoje mišljenje, ja npr. mislim da Ferrari treba bolju organizaciju, ali da dovedu bilo kojeg vozača na Massino mjesto u ovom trenutku nitko ne bi bio bolji od njega u najboljem slučaju bi bili ko on jer sezona je počela, bolid je rađen za njega, takav je kakav je, spor i ko god da sjedne za volan nitko se ne bi snašao (ima takvih primjera ko u priči)

brzy
#672
Novi forumaš


Postova: 67
Registriran: 21.03.2012.
Navija za: Ferrari

Post Re: Blitz news | 27.03.2012., 00:05

Citiram korisnika Korisnik, 26.03.2012., 21:55

Citiram korisnika schuey, 23.03.2012., 18:47

Ross je dizajnirao prošlogodišnji Mercedes i prvi Mercedes,svoj Brawn iz '09 te još neke. ;) Nije dizajner,no silom prilika i svega,dizajnirao je,što je kod Brawna upalilo,kod Mercedesa ne baš. Ne znam kako ne vidiš tehnikalije na Mercedesu i napredak njegov,pa imaju puno više toga u spektru nego ferrari,a manji budžet,ne znam točno koliki,ne da mi se tražiti,no evo smo jedan iz 2010

Brawn nije ni prstom dotaknuo Brawn iz 09' nego je mjesec dana prije početka sezone kupio licencu i bolid i sve od Honde koja se povukla i unutra ubacio mercedesov motor
honda je cjelu sezonu 08' razvijala bolid za sljedeću 09'tu (jer su se mjenjala pravila) i imali su katastrofa sezonu da bi se na kraju iste povukli, a eto nisu znali da imaju pobjednički auto za nagodinu
isto tako Brawn zna izvuć najbolje iz auta i inžinjera, ali samo u okolnostima da imaju neograničena testiranja kao što je to bilo sa Schumijem i Ferrarijem u njihovo zlatno doba, ali ovako ipak ide malo teže i on je prvenstveno stručnjak za strategiju, a onda sve ostalo i odrađuje odličan posao u Mercedesu nek tako i nastavi

u ovo dalje se nepetljam jer ste obojica upravu donekle, i svatko ima neko svoje mišljenje, ja npr. mislim da Ferrari treba bolju organizaciju, ali da dovedu bilo kojeg vozača na Massino mjesto u ovom trenutku nitko ne bi bio bolji od njega u najboljem slučaju bi bili ko on jer sezona je počela, bolid je rađen za njega, takav je kakav je, spor i ko god da sjedne za volan nitko se ne bi snašao (ima takvih primjera ko u priči)

Poštovani Korisniče!
Sve što si napisao je istina, ali ne zaboravi da je RB bio šef momčadi koja je odlučila, zbog niza problema s bolidom, usredotočiti se na rani razvoj novog bolida. RB je obećao Hondi najbolji bolid i oni su urokali silu novaca u to: bolid je razvijan u 3 tunela! Kad su napravili taj, najskuplji bolid u povijesti, odlučili su se povući iz F1, ne znajući što imaju u ruci....
Ovo sa Massinom zamjenom smatram i ja. Imamo primjer Badoera i Fisichelle od 2009.; zar ne?

Bud
#673
Iskusni forumaš


Postova: 1138
Registriran: 22.07.2011.
Navija za: Ferrari od 1976.
Lokacija: Zagreb

Post Re: Blitz news | 27.03.2012., 00:33

Citiram korisnika Korisnik, 26.03.2012., 21:55

Citiram korisnika schuey, 23.03.2012., 18:47

Ross je dizajnirao prošlogodišnji Mercedes i prvi Mercedes,svoj Brawn iz '09 te još neke. ;) Nije dizajner,no silom prilika i svega,dizajnirao je,što je kod Brawna upalilo,kod Mercedesa ne baš. Ne znam kako ne vidiš tehnikalije na Mercedesu i napredak njegov,pa imaju puno više toga u spektru nego ferrari,a manji budžet,ne znam točno koliki,ne da mi se tražiti,no evo smo jedan iz 2010

Brawn nije ni prstom dotaknuo Brawn iz 09' nego je mjesec dana prije početka sezone kupio licencu i bolid i sve od Honde koja se povukla i unutra ubacio mercedesov motor
honda je cjelu sezonu 08' razvijala bolid za sljedeću 09'tu (jer su se mjenjala pravila) i imali su katastrofa sezonu da bi se na kraju iste povukli, a eto nisu znali da imaju pobjednički auto za nagodinu...

Brawn: Do 26. listopada 2006. je bio u Ferrariju. Kad je istekla godina dana otišao je na razgovor kod LCdMa koji mu je rekao kako ne računaju više ne njega da su našli mladog genijalca Domenicalija koji je osim svega Talijan. Nakon toga Honda je isporučila bianco ček i Brawn je od 26. studenog 2007. postao šef momčadi Honda. Tako da je njegov utjecaj na HOndu 2008. bio djelomičan, a na bolid iz 2009. potpun. Dakle ne stoji da je on profitirao od tuđeg truda i da je došao na gotovo - već je bio tamo.



___________________________

Samo svemir i ljudska glupost nemaju granica. (Albert E.)

schuey
#674
Napredni forumaš


Postova: 545
Registriran: 13.11.2011.
Navija za: Paul Di Resta/Ferrari/M S

Post Re: Blitz news | 27.03.2012., 00:43

@Korisnikodgovor si dobio u postu iznad,to je uglavnom to,osim što ne znam da je 3 tunela (moguće ali ja za tu info ne znam) i osim što nije istina da nije imao veze sa tim bolidom pošto je potpisan kao dizajner :thumbs:

@brzy-nemoj se ljutiti,odgovoriti ću ti sutra jer je kompleksniji odgovor a ja pijan ko majka,pa da ne bih napisao nekaj za čim bih zažalio sutra :thumbs: Inače,molim te informiraj se za Brawna,uz Loic Bigoisa je dizajnirao (sudizajneri) Brawn i Mercedes,imenima MGP W01,MGP W02 i BGP 001 dok je MGP W03 potpisani dizajn Loic Bigois i Bob Bell,ostatak odgovora,kako rekoh,sutra kada dođem sebi :thumbs:



___________________________

ne,nisam najpametniji ali nisi ni ti :jezik: :proud:

Novi forumaš


Postova: 72
Registriran: 18.01.2012.
Navija za: Ferrari
Lokacija: Zgb/SB

Post Re: Blitz news | 27.03.2012., 02:02

istina zaboravih da je bio 08' u hondi šef momčadi al pored toga i dalje tvrdim da jedino što RB može potpisat na tom bolidu je double deck difuzor kao posljedica pronalaska rupe u pravilima u čemu je čovjek očiti majstor, mislim da su ipak inženjeri razvijali bolid, jer ako je bio šef momčadi koja se i dalje utrkivala nije mogao biti na dva mjesta u isto vrijeme

a opet kad se malo bolje pogleda imali su savršen bolid samo jednu sezonu dok se i drugi nisu malo prihvatili posla i od onda ih nema, što zanči da i nije bio toliko savršen a imali su godinu dana prednosti

Bud
#676
Iskusni forumaš


Postova: 1138
Registriran: 22.07.2011.
Navija za: Ferrari od 1976.
Lokacija: Zagreb

Post Re: Blitz news | 27.03.2012., 02:42

@korisnik Newey je tehnički direktor RBa i prisutan je na 90% utrka Redbulla. Brawn je kao tehnički direktor Ferrarija bio prisutan na svakoj utrci SFa u njegovom mandatu. Pa su se bolidi razvijali. Ono što je ishlapilo kad je Honda iskočila iz vlaka je financiranje. Povratkom Mercedesa financiranje se oporavilo pa forma Brawna/Mercedesa ide na bolje.



___________________________

Samo svemir i ljudska glupost nemaju granica. (Albert E.)

Napredni forumaš


Postova: 694
Registriran: 22.07.2011.
Navija za: Schumacher
Lokacija: Novi Marof

Post Re: Blitz news | 27.03.2012., 08:45

Bud to si dosta krivo povezal...
Honda je itekak dobro financirala momčad ali organizacija je štekala, slično kao u Toyoti, možda taj japanski kooporativni mentalitet ne prolazi.
Brown kao tehnički direktor se okrenul izradi novog bolida dosta rano, stigla je recesija i Honda se povukla ostaviviši Browna sa završenim bolidom na cesti. Tada on ulaže svoj novac te otkupljuje od Honde prava na knowlage i postaje Brown GP. Radi na minimalnom hodu, ima samo 250 zaposlenih i razmišlja hoće li bolidi na prvu utrku brodom ili avionom zbog uštede.
Dolaze tek na zadnja testiranja i brži su od svih, te se u nevjerici češkaju.
Kad su pobjedili u Australiji vjerojatno je u Japanu bilo par harakirija.
Ostalo se zna - Button prvak, Brown osvaja konstruktorski naslov. Priča iz bajke.
Loš tajming skroz od strane Honde, mogli su biti prvaci, ovak je to Brawn GP.
Da su ostali još tu sezonu ne vjerujem da bi se uopće povukli.
;)



___________________________

jedan je GAZDA f1 Mihael Never give up, never surrender !!! http://www.youtube.com/watch?v=8zYGkKzqco0&feature=player_embedded

Novi forumaš


Postova: 72
Registriran: 18.01.2012.
Navija za: Ferrari
Lokacija: Zgb/SB

Post Re: Blitz news | 27.03.2012., 09:33

Citiram korisnika Bud, 27.03.2012., 02:42
@korisnik Newey je tehnički direktor RBa i prisutan je na 90% utrka Redbulla. Brawn je kao tehnički direktor Ferrarija bio prisutan na svakoj utrci SFa u njegovom mandatu. Pa su se bolidi razvijali. Ono što je ishlapilo kad je Honda iskočila iz vlaka je financiranje. Povratkom Mercedesa financiranje se oporavilo pa forma Brawna/Mercedesa ide na bolje.

daj razmislim malo, Newey konstruira bolid preko zime, ode na predsezonska testiranja i krene se utrkivat i bude na trkama i razvija bolid kroz tu sezonu
te sezone kad su utrke krenule Honda počinje od nule pravit bolid za sljedeću sezonu za nova pravila
jel kužiš u čemu je razlika

da je RB, kako vi tvrdite konstruirao taj bolid, ne bi bio toliko očit pad performansi 2010. jer toje i dalje bio isti bolid samo je Mercedes ušao u cijelu priču

brzy
#679
Novi forumaš


Postova: 67
Registriran: 21.03.2012.
Navija za: Ferrari

Post Re: Blitz news | 27.03.2012., 10:09

Citiram korisnika Bud, 27.03.2012., 00:33

Citiram korisnika Korisnik, 26.03.2012., 21:55

Citiram korisnika schuey, 23.03.2012., 18:47

Ross je dizajnirao prošlogodišnji Mercedes i prvi Mercedes,svoj Brawn iz '09 te još neke. ;) Nije dizajner,no silom prilika i svega,dizajnirao je,što je kod Brawna upalilo,kod Mercedesa ne baš. Ne znam kako ne vidiš tehnikalije na Mercedesu i napredak njegov,pa imaju puno više toga u spektru nego ferrari,a manji budžet,ne znam točno koliki,ne da mi se tražiti,no evo smo jedan iz 2010

Brawn nije ni prstom dotaknuo Brawn iz 09' nego je mjesec dana prije početka sezone kupio licencu i bolid i sve od Honde koja se povukla i unutra ubacio mercedesov motor
honda je cjelu sezonu 08' razvijala bolid za sljedeću 09'tu (jer su se mjenjala pravila) i imali su katastrofa sezonu da bi se na kraju iste povukli, a eto nisu znali da imaju pobjednički auto za nagodinu...

Brawn: Do 26. listopada 2006. je bio u Ferrariju. Kad je istekla godina dana otišao je na razgovor kod LCdMa koji mu je rekao kako ne računaju više ne njega da su našli mladog genijalca Domenicalija koji je osim svega Talijan. Nakon toga Honda je isporučila bianco ček i Brawn je od 26. studenog 2007. postao šef momčadi Honda. Tako da je njegov utjecaj na HOndu 2008. bio djelomičan, a na bolid iz 2009. potpun. Dakle ne stoji da je on profitirao od tuđeg truda i da je došao na gotovo - već je bio tamo.

No, to sve skupa ne znači da je Brawn dizajnirao išta, a posebno ne Hondin bolid. On je kao team principal zadužen za vođenje - management - momčadi. Zanimljiv je dio s prelaskom u Hondu: "Towards the end of 2007 it was reported that Brawn was to join the big-spending Red Bull outfit as part of a package intended to attract double world champion Fernando Alonso, but it was announced on 12 November 2007 that Brawn was to become the new team principal of Honda F1 . He started working with the British-based team on 26 November 2007." (wikipedia)

Što se tiče DDD-a: nitko ne zna tko je autor te ideje, ali postoji priča da su inženjeri Super Agurija došli na tu ideju, a ideja se raširila prelaskom nekih inženjera u Toyotu. Tako je do toga došao i Williams (suradnja s Toyotom). Da li je netko u Hondi/Brawn GP-u neovisno došao do te ideje ili su doznali što se radi u Aguriju i Toyoti, to ne znam, ali bilo bi glupo tu zaslugu pripisati Rossu. Ono za što je Ross zaslužan je što je usmjerio razvoj u tom pravcu i Brawn GP je napravio najbrži auto na tom konceptu.

Bigois je 2009. u Brawn GP-u bio Head of Aerodynamics (od 2007.) = glavni dizajner. "From July 2007, recognising the aerodynamic problems within the car, Honda began to recruit a new team from across the Formula 1 paddock. Chief aerodynamicist Loic Bigois and assistant Francois Martinet were signed from WilliamsF1; Jörg Zander and John Owen from BMW Sauber either later in 2007 or early in 2008." (wikipedia)

brzy
#680
Novi forumaš


Postova: 67
Registriran: 21.03.2012.
Navija za: Ferrari

Post Re: Blitz news | 27.03.2012., 10:38

@luka vz
"no znaš kako se kaže "i čorava koka ubode zrno""
Na to se mogu samo nasmijati! Nijedan uspjeh nije slučajan. Ne zaboravi da je taj bolid uzimao i Sauberu i McLarenu sekundu po krugu na intermedium gumama dok se nisu potrošile (16-30 krug). Taj auto nije fundamentalno loš - da jest ne bio bio tako brz po kiši.
"No to i dalje ne mijenja moje mišljenje o Ferrariju. Mogu oni dovesti ljude kakve žele ako je čelništvo ekipe loše."
Ja sam ti u prethodnom postu naveo 4 odluke managementa za koji tvrdiš da je loš (Alonso, promjena koncepta, Hamashima, jačanje aera). Što ćeš reći ako se Ferrari svojim najavljenim update-ima u Kini, Bahreinu i Barceloni ubrza 0,5-0,7 s po krugu? Nemoj istrčavati s takvim stavom; Ferrari dugo godina nije fundamentalno upropastio auto (zadnja godina bez pobjede im je 1993.); a sjeti se koliko su 2010. u početku bili sporiji od Red Bulla i umalo uzeli vozački naslov. Do naslova ne dovodi najbrži auto u prvoj utrci sezone, već tim koji može imati najveći razvoj bolida tokom godine. To posebno vrijedi ove godine kad je polovica grida nedjeljom u pol sekunde po krugu.
"Ne zalažem se da se sad mijenja vozač, govorim da se trebao promijeniti prije sezone te da bi pola grida bilo bolje od njega, no sad baciti Pereza u vatru je pogubno za njega. "
E, tu se slažemo! :thumbs:
Ali razlog zašto je Massa počeo sezonu je, kao što sam već pisao, ozljeda Kubice...
"kažeš Ferrari je izgubio naslov u zadnjoj utrci i to je bolje? Pa to je isto bio svojevrstan primjer neorganizacije, kukavičluka ili čega već, ugl. nije bilo dobro."
Moja poanta je bila da su bili do zadnjeg trenutka kandidati za naslov. Razlog gubitka nije kukavičluk. O razlozima možemo drugom prilikom...
"Mclaren dugo nije bio na pobjedničkim stazama, razlozi su razni"
Sudeći po tvojoj logici - neorganiziranost?! Loš management? Kukavičluk?
Pozdrav! :D

Stranica:Prva ... 31323334353637 ... Zadnja
Facebook Twitter Youtube RSS Hosted by Avalon