Kao prvi pobjednik jedne utrke Svjetskog prvenstva Formule 1 na stazi Mugello u povijesne knjige upisao se Lewis Hamilton. Vozač Mercedesa uspio je slaviti u utrci koja je obilovala incidentima i s prekidima trajala gotovo dva i pol sata. Imali smo sigurnosni automobil već u prvom krugu pa dva prekida utrke, no Hamilton je i nakon drugog i nakon trećeg starta zgrabio vodstvo pa odjurio do svoje 90. pobjede u karijeri.

Valtteri Bottas bio je bolji pri prvom startu i vodio u prvoj, isprekidanoj fazi utrke, no kasnije ipak nije imao odgovor na vožnju svog timskog kolege. Velika se borba vodila za posljednju stepenicu pobjedničkog postolja, a na kraju se na istu uspeo Alexander Albon za Red Bull Racing. Tajlanđaninu je to prvo postolje u karijeri. Četvrti je bio Daniel Ricciardo Renaultu, peti Sergio Perez Racing Pointu, a Ferrari je svoj veliki jubilej okončao osvajanjem osmog i desetog mjesta.

U ranoj fazi utrke dogodila su se dva masovna sudara i već je tada odustati moralo sedam vozača. Utrka je prekidana dva puta, a do cilja je stiglo samo 12 bolida.

Svjetsko prvenstvo Formule 1 stiglo je do svoje devete postaje u periodu od samo 11 tjedana. Ludi ritam nametnut je timovima i vozačima u ovoj sezoni drastično izmijenjenog kalendara, a bila je ovo povijesna prva F1 utrka na stazi Mugello u Italiji. Službeni naziv utrke bio je Formula 1 Pirelli Gran Premio Della Toscana Ferrari 1000.

Sedmi put u nizu prvi startni red okupirali su vozači Mercedesa, a sedmi put ove sezone Hamilton je držao pole position. Red Bullovi bolidi našli su se u drugom redu, a Charles Leclerc startao je s pete pozicije na velikom jubileju Ferrarija – 1000. Grand Prix utrci za jedinu momčad koja je sudjelovala u svim sezonama Svjetskog prvenstva od 1950. do danas.

Vremenski uvjeti nisu se značajnije mijenjali cijelog vikenda. U Mugellu je bilo sunčano i vrlo toplo. Neposredno prije starta temperatura zraka iznosila je 30°, a temperatura staze 44° Celzija. Svi su startali na softu, osim Kvjata, Raikkonena, Grosjeana te Williamsovog dvojca. Oni su odabrali srednje tvrdu smjesu za prvi stint.

Kad su se ugasila crvena svijetla, zavladao je pravi kaos. Bottas je startao bolje od Hamiltona i poveo utrku od prvog zavoja, a Leclerc se sjajno probio ispred oba Red Bulla. Verstappen je imao grozan start uzrokovan problemima s motorom te se našao u velikoj gužvi sredine poretka, gdje je bio jedna od žrtava masovnog sudara. Osim Nizozemca, iz utrke je ispao i prošlotjedni pobjednik Gasly. U sudaru su još sudjelovali Grosjean i Raikkonen, no oni su uspjeli nastaviti utrku.

U drugom incidentu u prvom krugu izvrtio se Sainz. Svi su ga vozači nekako izbjegli, osim Sebastiana Vettela, koji je potom morao u boks po novo prednje krilo. Jasno, nakon takvih događanja u prvim zavojima, na djelu smo vidjeli sigurnosni automobil. Ovoga puta specijalno u crvenoj boji, naravno u čast velikog Ferrarijevog jubileja.

Verstappen je probleme imao već pri instalacijskom krugu i prije starta smo mogli vidjeti mehaničare Red Bulla kako rade na bolidu. Nizozemčeva reakcija na startu bila je vrlo dobra, no evidentno je bilo da je brzo ostao bez snage pa odmah naglo pao u poretku. I da nije bio žrtva sudara, vjerojatno bi vrlo brzo morao odustati.

Period sigurnosnog bolida potrajao je do sedmog kruga, a onda je utrkivanje napokon trebalo krenuti. Bottas je vodio ispred timskog kolege, Leclerca, Albona i Strolla. Dobitnici prve polovice prvog kruga bili su Ricciardo sa skokom na šesto mjesto, Norris sa skokom na osmo te Russell koji je dogurao do 11. pozicije.

Dugo se čekalo na restart utrke, a kad se sigurnosni automobil maknuo, odmah novi incident. Još na startnoj ravnini, prije prelaska preko ciljne crte, sudarili su se Giovinazzi i Magnussen, a kolateralne žrtve bili su Sainz i Latifi. Istaknuta je crvena zastava.

Sve je počelo Bottasovim vrludanjem stazom sve do ciljne crte. Finac je čekao do zadnjeg trenutka prije nego je ubrzao, čime nije napravio ništa pogrešno ili protivno pravilima, a oni koji su bili blizu njega također su vozili vrlo sporo. Vozači u pozadini su se silno “nagužvali”, neki su bili previše nestrpljivi i u jednom trenutku više nisu imali kamo te je došlo do velikog lančanog sudara. Srećom, svi vozači koji su sudjelovali u nesreći, izašli su iz svojih uništenih bolida bez ozljeda.

Drugu utrku zaredom imali smo prekid utrke i svi su bolidi parkirani u pitlane. Tijekom stanke zabilježeno je još jedno odustajanje. Ocon nije sudjelovao u sudaru, ali zbog pregrijavanja kočnica na njegovom Renaultu morao se povući iz utrke. U utrci je ostalo samo 13 bolida, a za vrijeme crvene zastave timovima je bilo dozvoljeno zamijeniti gume.

Kao i prije tjedan dana u Monzi, utrka je nakon prekida nastavljena stajaćim startom. Bottas je sada bio ispred Hamiltona u prvom redu, obojica na medium gumama. Leclerc i Albon bili su u drugom redu, a Stroll i Ricciardo u trećem. Svi na softu.

Drugi start bolje je iskoristio Lewis Hamilton i zgrabio vodeću poziciju ispred momčadskog kolege. Leclerc je ostao treći, a konačno smo vidjeli jedan puni krug utrkivanja. Albon je imao izrazito loš start i izgubio je čak tri pozicije. Iza Leclerca poredali su se Stroll, Perez i Ricciardo. Mercedesovi su bolidi odjurili naprijed, a Leclerc se brzo našao pod pritiskom Pink Panthera.

Do 15. kruga društvo se prilično razvuklo. Hamilton je imao sekundu i pol ispred Bottasa, a Leclercov je zaostatak bio veći od pet sekundi. Odmah iza njega bio je Stroll, a Ricciardo je uspio proći Pereza u borbi za petu poziciju. Učinio je to uz pomoć DRS-a na startno ciljnom pravcu.

Krug kasnije Stroll je sa svojim Racing Pointom krenuo u prvi ozbiljniji napad, no Leclerc se nekako obranio, a njegov momčadski kolega, Sebastian Vettel, prošao je Kimija Raikkonena za 11. poziciju. U 18. krugu dogodila su se dva pretjecanja, u oba su sudjelovali vozači Racing Pointa, ali s različitim ishodom. Stroll je uspio proći ispred Leclerca, a Perez je nastavio padati u poretku – prošao ga je Albon.

Usprkos naporima Charlesa Leclerca, Ferrari se jednostavno nije mogao držati u vrhu. Nakon Strolla, monegaškog je vozača prošao i Ricciardo u Renaultu, a onda Albon u Red Bullu i Perez u drugom Racing Pointu. Na dugačkom pravcu Leclerc jednostavno nije imao šanse protiv bržih bolida i našao se na sedmom mjestu u 22. krugu pa otišao u boks po tvrđu smjesu guma.

Do 25. kruga utrke Hamilton je svoju prednost povećao na dvije sekunde, ali se požalio putem radio veze da mu osjećaj na medium gumama nije posebno dobar. Trećeplasirani Stroll kasnio je za Bottasom više od 13 sekundi, a u isto vrijeme je bio pod sve većim pritiskom Ricciarda u brzom Renaultu, dok Australac nije skrenuo u boks po medium.

Norris je sa svojim inženjerom kombinirao kako taktički nadmudriti Pereza. Dogovorili su se za undercut, no Britanac je Meksikanca ubrzo ipak uspio prestići na stazi. Oko 30. kruga i odrađena su zaustavljanja u boksu i promjene guma, a to je dovelo do nekih novih promjena u poretku. Hamilton je u boks išao krug nakon Bottasa, a razlika među njima bila je velikih osam sekundi. Obojica su prešli na hard. Ricciardo se probio na treće mjesto, Stroll je bio četvrti, ispred Albona, Pereza, Norrisa, Leclerca, Kvjata i Russella, koji je držao deseto mjesto ispred Vettela.

Neko vrijeme nije bilo značajnijih događaja. Leclerc je išao u boks još jednom i tada je pao u poretku iza Vettela, a jako dobar tempo imao je Albon u Red Bullu. Počeo je pritiskati Strolla, a vozio je i najbrži krug utrke u tom trenutku. Iz Mercedesovog boksa upozoravali su svoje vozače na vožnju preko pasica, a 15 krugova prije kraja utrke Bottasov je zaostatak bio šest sekundi.

U 44. krugu izletio je Lance Stroll i silovito udario svojim bolidom u zaštitnu ogradu. Kanađanin se požalio da je pukla guma, srećom nije bio ozlijeđen, a na stazu je ponovno morao sigurnosni automobil. Bottas je odmah ušao u boks po nove gume, a prvom prilikom isto je učinio i Hamilton. Nakon jednog kruga iza sigurnosnog automobila, utrka je ponovno prekinuta.

Nakon stanke i popravka zaštitnih ograda na mjestu Strollova izlijetanja, uslijedio je treći start dana. Samo 12 bolida našlo se na gridu. Hamilton i Bottas u prvom, Ricciardo i Albon u drugom, Perez i Norris u trećem startnom redu. Raikkonen je usput dobio kaznu od pet sekundi zbog nepropisnog ulaska u boks.

Hamilton je imao izvrstan start, a Bottas je izgubio poziciju od Ricciarda. Albon je kratko pao iza Pereza, no uspio se vratiti na četvrto mjesto. Ricciardo nakon jednog kruga na drugom mjestu nije mogao zadržati Bottasa, a nešto kasnije u sjajnoj je borbi izgubio i treću poziciju. Albon ga je prošao s vanjske strane kroz prvi zavoj.

Hamilton se brzo odvojio na dvije do tri sekunde prednosti u odnosu na Bottasa, no Finac je imao odgovor u vidu najbržeg kruga utrke. Razlika je bila između sekunde i pol do dvije sve do kraja utrke i Hamilton je upisao svoju 90. pobjedu u karijeri, a Bottas je morao potpisati još jedan poraz od momčadskog kolege.

Albon je došao do prvog postolja u karijeri, ispred Ricciarda, Pereza, Norrisa i Kvjata. Raikkonen je ciljem prošao kao osmi, ali kad mu je obračunata kazna, pao je iza Leclerca. Vettel je deseti, a nesretni Russell ostao je samo korak do svog prvog boda u karijeri. Titulu vozača dana ponio je Daniel Ricciardo.

U Formuli 1 sada slijedi vikend odmora, a Prvenstvo se nastavlja od 25. do 27. rujna Velikom nagradom Rusije.

155
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
28 Komentara na temu
127 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
28 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
johhan peacedohan

Bilo bi zaista šteta da ova staza ne bude domaćin i u ostalim sezonama. Posebno bih volio vidjeti Alonsa sljedeće godine u Mugellu. Sljedeća utrka u Rusiji na istoku simbolično 1001. za Ferrari. Nadam se da će crvene Šeherzade iz 1001 noći imati više sreće i uspjeha nego u Italiji.

avatar
Član
west 44

Primjetih i prošlu i ovu trku da Ferrari bježi u box kada ga Alfa treba zaobić i mislim da je obadva puta u pitanju bio Leclerc!!!

avatar
Član
teo_S

Ovaj puta nije pobjegao. Na team radio je vec prijavljivao potrosene gume.
Ali slazem se, trenutno je Alfa jednaka ili cak bolja od Ferrarija u race paceu. Drugi sektor Spa i ovdje drugi i treci sektori su bili katastrofa za Ferrari. Taj auto je izuzetno los za Ferrarijeve standarde. Na stranu sada PU jer PU ne igra nikakvu ulogu u oba druga sektora na obje staze.

avatar
Član
Letecibalkanac

Bolja trka od ocekivanog, da budem iskren. Ovo sve osim Merca je dosta izjednaceno i zanimljivo, posebno ove sezone. Ferrariju ocigledno nije problem samo PU. Cini se da je aerodinamika jos i gora od PU. U svakom slucaju ako Binotto nakon ovakvog debakla sa bolidom ostane, o da su ovi iznad njega jos nesposobniji od njega. Renault strasno napreduje i bit ce dosta uzbudljivo do krqja sezone za to posljednje mjesto na podiju. Eh sad da iskreno pitam bar ove malo realnije na forumu (ovi Hamiltobovi dusebriznici, braca itd ne moraju odgovarati) … Ko je jucer ( ili nekad u… Read more »

avatar
Član
dansla

Ta teorija apsolutno pada u vodu s obzirom da je Bottas na startu prošao Hamiltona , a niko nije mogao znati da će biti crvene zastave i restart utrke. Da su to htjeli , ne bi dozvolili Bottasu da se pretekne Lewisa na startu.

avatar
Guest
LHx6

A ne dansla to bi bilo očito svakome.

Merc je namjerno zaštopao Hama kako bi kasnije 2x zaštopao Bottasa i da nije sumljivo.

Jedino nisu računali na pojedince istreniranog oka da će i tu prevaru spaziti 😉

avatar
Član
Letecibalkanac

LHx6 i dansla kako sam vec napisao gore u komentaru, pitanje je bilo u prevodu da li je ikome to palo na pamet, a ne da se to zaista desava, sto je takodje napisano. Treba citati i nema bas potrebe biti PR Lewisa H. i na svaku ovdje napisanu i biti svakom loncu poklopac.

avatar
Član
dansla

Pa palo mi je napamet i prije tvog komentara , zato sam i komentirao. Ne znam čemu ljutnja , analiziram situaciju isto kao ti . Uostalom , tvoj komentar je na neki način i stavljen da i drugi prokomentirati.

avatar
Član
dansla

E i ti prijedlozi , “…prokomentiraju”

avatar
Član
Letecibalkanac

dansla moje izvinjenje tebi sto ti je komentar stavljen u pogresan kontekst mojim odgovorom. Moj odgovor se vecinski odnosio na drugog korisnika.

avatar
Član
Gigiracing

I dalje glavna tema tko ce za koga navijat i tko je za koga navijao i tko ce otic iz F1 a najmanje o utrci al ok bar je zanimljivo citat. Kad to oduzemo i zbrojimo utrka je bila odlicna.

avatar
Član
TORPEDO

Neki pišu ovdje da nisam prenio cijeli članak i da sam izvadio riječi iz konteksta valjda…pa sad šaljem link sa portala max.f1
Da vidite što piše u članku…da ne bude zabune…
https://maxf1.net/ineos-bi-mogao-kupiti-mercedesovu-f1-momcad/

avatar
Član
west 44

Imaš na motorsport F1 cijeli članak o tome,uostalom to su samo razmišljanja starog Edija koja Mercedes neće ni da komentira jer su glasine i nagađanja!!!Postoji izjava Ole Kalleniusa od 06. travnja ove godine gdje on kaže” F1 cirkus ostaje vrlo atraktivna pozornica za nas i nemamo namjeru da od toga odustanemo” .”Mercedes će još neko vrijeme ostati u F1″

avatar
Član
TORPEDO

Naravno da su to zasad nagađanja,kao što su bila i za Vettela da će otiči u Racing Point…ali po onoj staroj,gdje ima dima ima i vatre..uglavnom vidjet ćemo?
A stari Eddie…meni je on uvijek bio faca,onako pozitivno opčen lik…a imao je jedno vrijeme vrlo jako kombinaciju…H.H.Frentzen i Jordan…
To bi se vi Mercedesovci morali sjećati…trojac koji je potekao iz Mercedesove škole….Karl Wendlinger,Heinz Harald Frentzen i Michael Schumacher…

avatar
Član
teo_S

Ja tada pratio grupu C, uz DTM i Klausa Ludwiga, naravno 🙂
U to vrijeme je na svakoj petnaestoj stranici Sport auta, Auto zaitunga i Auto motor und sporta bila ta reklama s njih tri, onako, zalizana, kao da je krava oblizala 😀
Lijepo vrijeme i lijepe uspomene…
Benz se tada uzurbano vracao na staze i natjecanja sirom svijeta nakon onog katastroficnog Le Mansa i pauze duze od trideset godina.

avatar
Član
west 44

H.H.F. i Schumachera spaja ista žena,sadašnja Schumacherova supruga Corina je bivša Frentzenova djevojka !!!

avatar
Član
teo_S

Bice da HHF nije dobro prangijao pa otisla sa MS 😉
Sad ozbiljno. Corina mi se gadi od one nesrece sa skijanja i nedavanja informacija u vezi s MS. Nije ona njegov vlasnik ako mu je supruga. MS ima milijune fanova sirom svijeta, ljudi kojima je zaista stalo do MS-a i bilo kakve info o njegovom stanju. Ali ne, štraca neda nista.

avatar
Član
Desmosedici

Ti sigurno imaš pozitivne namjere..ali nažalost mnogi ljudi nemaju..uvjerili smo se da na i ovom portalu ima neukusnih i morbidnih komentara o stanju MS..stoga ništa ne zamjeram Corini ni obitelji Schumacher.

avatar
Guest
LHx6

Ja nisam vidio niti jedan komentar vezan za MSovo zdravlje. Jel to bilo nedavno?

avatar
Član
Desmosedici

Da..nedavno..i jako ružno..ne znam jeli provociraš ili iskreno pitaš?..ne zamjeri, ali imam takva iskustva s tobom.

avatar
Član
papaya

Mnogi odi mnoge prozivaju da su se odredili navijati za mercedes jer je trenut o najbolji,pa mislim da većina tih navija za Ferrari jer je najbolji….i odabrali su najdugovječniju i najtrofejniju ekipu i ekipu koja je sigurna za trofeje danas ili sutra…
Mislim da su svi shvatili što zelim reći…
A ti torpedinjo pišes pizdarije,gledam već par dana,a isto tako nazivas druge nedoraslima ili što ja znam već,a većinu toga sto prigivaraš drugima radiš i sam….
SPORTSKI POZDRAV
1000.

avatar
Član
TORPEDO

Ne čudim se takvom tonu čim vidim sliku pokraj tvojeg nicka…što to ono “beše”,da nije možda Mercedes?
Znam onda odakle vjetar puše 🙂
Sportski pozdrav 1000

avatar
Član
F1 fan

Pitanje za modya, majstore dali ti je bila dobra i zanimljiva utrka sudari, vožnja iza sc-a i pod crvenom zastavom

avatar
Član
klepesina

bravo super pitanje posto od 2015 stalno priziva nekakve sudare sc auta obrnute gridove apokalipse potope nojeve barke ako danas nije bio zadovoljan sa kolicinom sudara i lomljavinom onda i nece

avatar
Član
mody

klepesina zadovoljan sam nije lako bilo voziti ovdje i sam lewis je rekao da mu je ovo najteza utrka ikada od 2007,,fantastiocnas taza, dobro da nije bilo zljedenih sve je dobro prošlo 3 starta je rekord

avatar
Član
mody

daaaaaaaaa odlićna to je f1 staza ne oprasta nikome sljunak je sudari su bbili, to je inmteresantno necemo gledat onu spavanku iz spa, mugelloje prokleto dobra staza nisam vjerovao da je dobra ,voliobi da ostane u kalendaru

avatar
Član
dansla

Čestitke Lewisu , stvarno pokazuje nanovo zašto je jedan od najboljih ikada , kaotična i naporna utrka , pogotovo psihički !
Jedino mi je žao Riccaiarda i Russella.

avatar
Član
Desmosedici

Dobro, OK, treba čestitati, pobijedio je..ali koga je to pobijedio? ..eto, samo Bottasa..ostali nisu imali baš nikakve šanse..ne vidim tu ništa spektakularnoga niti veličanstvenoga..samo jedna odlična egzekucija protiv lošijeg momčadskog kolege..i to je to.

avatar
Član
TORPEDO

“Vlasništvo momćadi preuzet će Sir Jim Ratcliffe i Ineos,” rekao je Jordan. “Ineos ime već je na bolidu i imaju tehnološko partnerstvo tako da je to lijep način za izlaz iz F1 za Mercedes.” “Momčad će se zvati Ineos, ali će i dalje imati sjedište u Brackleyu i Mercedes će zadržati 30% udjela. Više se neće zvati Mercedes, a Toto Wolff više neće biti šef.” Hamilton još uvijek nije potpisao novi ugovor s momčadi koji ističe na kraju ove sezone, a Wolff je nedavno rekao da mu je vođenje Mercedesove F1 momčadi ostavilo traga, sugeriravši da bi uskoro mogao doći… Read more »

avatar
Član
147 kt

Torpedo. Jucer sam im postavio to pitanje za kog budu navijali kad se povuku. A valjda budu pratili prvenstvo Engleske u kriketu.

avatar
Član
klepesina

za Hamiltona dok je u f1 posle njega max verstapen sta nije jasno

avatar
Član
Deyo

Bebice! Posto si me juce tuzio uciteljici u nadi da cu dobiti po turu, pa su izbrisali komentare i nisam bio u mogucnosti da ti odgovorim. Ovaj portal pratim duze vrijeme, i uglavnom bilo je rasprava tko je bolji i koja momcad bolja, ali nazalost, poslednjih par mjeseci ovaj portal je pod opsadom nekih nedoraslih balavaca, koji sa par svojih naloga, pokusavaju napasti i osporiti svako misljenje koje se suprostavlja njihovoj izluziji da je Ali LHG najbolji svih vrijemena, sto doticni definitivno nije. Dezuraju 24/7 i promjenom IP adresa, pokusavaju lupiti sto vise minusa misle da ce tako dati vjerodostojnost… Read more »

avatar
Član
klepesina

Svaki put cu te iznova i iznova prijavljivati bas svaki put kada vidim da vrijedjas bilo koga clana sa tim nekim svojim rijecima pisi normalno bez tih rijeci i nece biti problema ali nazivati nas nekakvim sektama i ostalim samo tebi znanim jezikom il neznam cime vec e tako se necemo druziti…

avatar
Član
papaya

Pa Vi sami u svojem obrazlozenju namećete da dotični to nije…nemozete to reći….najbolji je trenutno u najboljem bolidu…to je isto koda ja kažem:ferrari je pola toga osvoija u mutnom!!!e pa nije,Ferrrai je bia korak uvik isprid konkurencije…i opet će biti…nemojte tako…budimo fer komentatori….respekt FERRARI

avatar
Član
Desmosedici

Navijat će za Seba i Aston Martin..jučer sam pročitao glasinu da stari Stroll vabi sa velikim novcima Neweya da pređe kod njih..spominje se kako su već surađivali na projektu Aston Martin Valkyrie..želi onu tehničku simbiozu Seba i Neweya pri razvoju novog bolida za 2022.g.

avatar
Guest
LHx6

“želi onu tehničku simbiozu Seba i Neweya” haha, a mora se priznati da imaš umjetničkog dara. Kako ti znaš provaljivati to nisu istine.

avatar
Član
Desmosedici

Što je tu čudno..i vrijedno da me sa podrugivanjem citiraš? Pa naravno, općepoznato je da Seb ima veliko tehničko znanje o bolidima i svi cijene njegove povratne informacije sa staze..posebno Newey..zato su i napravili one RB monstrume sa kojima su poharali grid četiri sezone.

avatar
Član
teo_S

Ducati, vozaci nisu konstruktori bolida, pusti to 🙂 Seb je jedan od najboljih vozaca na gridu po pitanju tehnickih inputa, ali ne moze konstruirati bolid niti na njega utjecati. Pa vidis i sam da se ne moze sastati kako treba s jednim sektorom, a o cijelom krugu da ne govorim. Sjecas li se one katastrofe od FW16 u prvih sest utrka? Neweyevih ruku djelo… Bolid je bio toliko los da je preupravljao na ulasku u zavoj, a na izlsku preupravljao, i to u Ayrtonovim rukama. Ako je bila osoba/vozac na gridu koji je mogao Neweyu i Headu doslovno prenijeti sve… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

Problem bolida FW16je bilo nešto drugo..naime, to je bila evolucija bolida FW15 koji je imao Pushrod, Williams hydropneumatic active suspension system što je zabranjeno slijedeće sezone..dakle FW16 je bio evolucija FW15 bez aktivnog hidropneumatskog ovjesa što ga je i činilo superiornim i dominantnim bolidom..znači, tu nije bio “kriv” ni Newey, ni Senna, mi Hill..jednostavno je trebalo vremana da se sve to posloži..i “majstor” Newey je opet to vrhunski posložio..sigurno bi i prije to posložio da je imao Sennu za povratne informacije o ponašanju bolida i njegove prijedloge kako to poboljšati..stoga ne podcjenjuj važnost jednog iskusnog i tehnički potkovanog vozača za… Read more »

avatar
Član
teo_S

Ducati, uozbilji se.
Taj je bolid konstruirao Newey i imao je fundamentalne nedostatke u hendlingu, sam Newey je to izjavio.
Jesi li na svoje oci i usi vidio i cuo sto Ayrton govori o FW16?
I da, vozaci nisu konstruktori, ne budi naivan. Imaju utjecaj ali mizeran. Pogledaj Ferrari samo, po tome ispada da je Seb zesci trubadur u, kako ti kazes – razvijanju bolida. Nasuprot njemu Ham je (po tvojoj logici) direktor svemira po tom pitanju.
Jesi li sada shvatio? 🙂

avatar
Član
Desmosedici

Da se razumijemo, ja sam savim ozbiljan i ne trebaš na takav način pokušavat diskreditirat ono o čemu pišem..ti se sa tim možeš slagati ili ne slagati, ali nije korektno to prikazivati kao nešto neozbiljno ili nesuvislo..ponavljam ti, problem FW16 je bio taj što je to bila evolucija FW15 a na kojem je zabranjen aktivni hidropneumatski ovjes koji je FW15 činio superiornim..zbog toga se FW16 na početku sezone ponašao loše..i sam Senna je bio razočaran..trebalo je vremena da se to posloži..da nije poginuo vjerojatno bi sa svojim povratnim informacijama pomogao da se to što prije uradi..vozač nije konstruktor ali dobar… Read more »

avatar
Član
teo_S

Ayrton je nakon prve voznjentog bolida znao/osjetio o cemu se radi i prenio je iskustvo inzenjerskom dijelu momcadi. Nakon toga, na njima je bilo da konstruiraju i proizvedu popravke, ne na Ayrtonu. Kada oni proizvedu dijelove za koje smatraju da su poboljsanja,bugrade ih na bolid, opet je red na Ayrtonu za voznju i feedback. Tako to funkcionira Ducati, o tome govorim cijelo vrijeme. Vidis i na orimjeru Hama i Seba da to nije tako kako se uvrijezeno misli i govori.
Moj pristup prema tebi je potpuno dobronamjeran, i ne drami u vezi toga vise 😉

avatar
Član
Desmosedici

Dobro, ajde mi objasni što sam ja to drugačije rekao nego sada ti u ovom zadnjem komentaru, da bi mi ti stalno”solio pamet” o nečemu drugom..a na kraju si aretirao.

avatar
Član
teo_S

A sto sam ja drugacije rekao u odnosu na svoj prvi komentar? 🙂
Nisam ja taj koji je okrenuo plocu Ducati 😉
Tebi ponekad treba solit pamet jer je to uvijek iz razloga.
I samo zapamti jednom za sva vremena – vozaci nisu konstruktori.

avatar
Guest
LHx6

A bili su jaki ti RB bolidi?

avatar
Guest
LHx6

Dobio si odgovor. Šta si već zaboravio’ Navijat ćemo za Ferrari.

avatar
Član
Gezamadjar

Za Lewisa

avatar
Član
147 kt

Znaci karijeru nastavlja u ekipi za kriket. A ipak je to Engleski sport.

avatar
Član
Desmosedici

Neka idu lovit lisice.

avatar
Član
mika.KA

a nogomet?

avatar
Guest
LHx6

Koliko si samo smišljao tu foru, bacaš je pet dana.

Ok, da za kriket. Zadovoljan? Prije 2007. svi smo bili na kriket.hr onda smo se prebacili ovdje.

avatar
Član
TORPEDO

Za Hamiltona u Ferrariju,,,ajme al ćemo onda zajedno navijati svi zajedno za najbolju momčad…uh,jedva čekam hahahaha

avatar
Član
madgalico

Ja cu uvijek navijat za Ham, sad vozio Ferrari, RB ili karet..hehe Ne obracam paznju na proizvođace..

avatar
Član
madgalico

btw navijam da Ham zavrsi 9. Naslov u Ferrariju.. ;p

avatar
Član
TORPEDO

Ako će i druge godine ostati u Mercedesu ili već kako se bude ekipa zvala…2022 će imati 37 godina,nitko pametan ne bi uzeo vozača od toliko godina….biologija napravi svoje…on je prošlo-svršeno vrijeme

avatar
Član
west 44

Schumacher i njegovi rekordi su prošlo svršeno vrijeme a Hamilton je sadašnjost i realnost na vašu žalost bar još par godina, vidit će se uskoro kad potpiše novi ugovor!!!

avatar
Član
madgalico

Zaboravio da je covjek vegan..vozit ce jos 10 god ;p hehehe

avatar
Član
papaya

Hahhahahahahahaa….šou

avatar
Guest
LHx6

Kažeš koji bi tim uzeo 7x (moguće 8x) prvaka od 37 godina, nitko nije toliko lud? I to kažeš za tim koji je 2010. uzeo 7x prvaka od 41 godine, hahah.

O torpedo, dobar nickname imaš.

avatar
Član
Deyo

Jedino ako se Ferrari dogovorija sa FIA da i oni imaju status kao i Toto i gang 😀 😀 😀 U suprotnom Ali LHG ce biti kada na vrbi rodi grozdje. Ferrari je veliki tim, ali postace sampionski, kada dodje vozac sa znanjem koji ce kao i Schumachear raditi sa njima na putu do vrha,

avatar
Guest
LHx6

90ta. Još jedna Deyo. Činilo se nemoguće, a?

avatar
Član
Deyo

Pa, hohstapleraj i prijevara nazalost dovele su do situacije gdje i moja baba ili bilo tko da sjedne u taj bolid, rijedjao bi pobjede, i mozda bi Britanski mediji stvarali od nje najvjecu svih vrijemena. Uzivaj u svojoj iluziji o najvećem svih vrijemena!

avatar
Član
Worf

ma u pravu si, najveci je onaj kojeg trebalo propustati 100m prije cilja da se pumpaju statsi……
inace, pojam najveci ikad ne postoji. marketinska izmisljotina.

avatar
Član
mika.KA

potpisujem madgalico

avatar
Član
Gezamadjar

Zašto bi najveća momčad htjela odjednom največu prijevaru?Zato jer je najveći?

avatar
Član
Gezamadjar

Od toliko torpediranja na utrci,van sebe!

avatar
Član
dansla

Koliko ja znam Mercedes je nedavno potpisao ugovor do 2025 , tako da ne znam odakle ti to uopće.
U svakom slučaju , ne brini se ti za koga ćemo navijati !

avatar
Član
TORPEDO

U petogodišnjem concorde ugovoru jedna ekipa se najprije zvala Force India,pa onda Racing Point Force India,danas se zove Racing Point,a druge godine će se zvati Aston Martin…
Bitna je momčad koja nastavlja concorde ugovor a ne naziv iste…prema tome…

avatar
Član
madgalico

Pa nije Mercedes raspad ekipa kao Ferrari…hehe BTW! Cuo sam rumors da ce Ferrari preci na proizvodnju veš mašina..kazu da ce najmanje vode trosit kao gume sad..bit ce AAAA+ hehe

avatar
Član
TORPEDO

O da…neće biti problema….ako nisi znao,radili su i ventile za respiratore u vrijeme najveće corona krize u italiji…jesi čuo za to?
https://www.index.hr/auto/clanak/video-ovako-izgleda-respirator-iz-ferrarija/2175793.aspx

avatar
Član
madgalico

Jesam, nisu samo oni bili ukljuceni, mislim da su skoro svi bili ukljuceni ako se ne varam…evo i link..
https://www.vecernji.hr/sport/formula-1-ukljucuje-se-u-projektiranje-i-proizvodnju-respiratora-1389771

avatar
Guest
LHx6

To ti je kad si najbolji ikad. Jedino tko te može skinut s trona je mirovina. Hahaha, kako ste vi ludi na tog Hamiltona. Hahaha, pa to je prejako.

avatar
Član
west 44

Kad pišeš takav text onda napiši sve što piše tamo a nemoj vadit ono što ti hočeš ćuti i što bi ti volio da se desi!!!

avatar
Član
Gezamadjar

Vidiš da je puknuo od toliko torpediranja.Više krša nego na atlantiku 1940.

avatar
Guest
LHx6

Ovu sezonu kad Ham sruši i ova posljednja 2 rekorda nek ide u zasluženu mirovinu.

avatar
Član
Deyo

Da nije prevaranta Tota I Ganga, ne bi bilo ovog cirkusa, i tvoj Ali LHG imao bi 4 do 6 pobjeda po sezoni, a kada bi taj bolid bio losiji , izazivao bi kolizije sa drugim vozacima, i onda za kazne optuzivao da su zasnovane na rasnoj osnovi. Toliko o tvom najvijecem svih vremena, dragi moj iluzionisto!

avatar
Član
dadoMKCG

za Lewisa

avatar
Guest
LHx6

“People pick up bits and pieces and construct a story around it,” said Wolff when asked about the report at the Tuscan Grand Prix in Italy. “Daimler [Mercedes parent] has no intent in giving up the team and Ineos has no interest in buying a majority of the team and calling it like this and I have no reason to depart from my shareholding. So plenty of things that are made up. “The future of the team is absolutely clear. It’s the Mercedes AMG Petronas F1 team and nothing is going to change that,” added the Austrian. Kad vidiš na… Read more »

avatar
Član
sennad

Eno Lewis još trenira start za Bottasa i ovaj ne zna da ga pretekne.

avatar
Član
mika.KA

cestitke luji na pobjedi i jos jednom rekordu.
steta za kimia.
utrka za 10!
jedina dobra stvar svezi korone su te nove/stare staze.
samo kad se sjetim kakve nam umjetne staze dolaze povraca mi se (miami,singapur,vietnam,…)

avatar
Član
papaya

A lude utrke ,dobro da su na kraju svi živi i zdravi….
Cestitke Hamu na pobjedi,Mercedesu….
Ferrari je dao sve od sebe…
Cestitke na 1000.utrci….tko se još sa tim može pohvaliti…
Šteta puno razbijenih bolida…utrka bi kud i kamo bila bolja…
Staza je za 10….

avatar
Član
mody

odličnastaza dabogda ucvijek bila u kalendari koliko lomnova ovako nije bilon jednoj utrci jos od hockhehima 2000 ili belgije 1998,,, aliopet good job lewis s ovom pbjedom 69 bodov razlike tesko ce ga itko dostici dasu bar merđe odustali bilobi dobro za prvenstvo i da je dobio netko 8 ,, steta za strolla bio je jako blizu

avatar
Član
Pedji2

Bottas pit wallu – zelim drugacije gume od Hama.
Pit – ok Bottas
Pit – radimo undercut
Bottas nakon undercuta izgubio 2 sec. a Ham uzeo iste gume..

avatar
Član
mika.KA

ma bottas moze samo sanjat da nesto napravi luji. ovaj ga unistava,hoces u kvalama hoces u utrci

avatar
Guest
LHx6

Lažeš.

Bottas je undercutom sa 8.5s došao na 6.5s

Bottas je htio undercut jer je izjavio da ima vibracije. To je i neuobičajena situacija i objasnili su da će udovoljiti Bottasu prije radi sigurnosti.

avatar
Član
Pedji2

Citam izmedju redova, ok mozda si u pravu da je bio zaostatak 8.5, mozda nisam video..
No sto mislis zasto je rekao da zeli drugaciju strategiju?? Zeli je on uvek ali Merc uvek ima excuse da ne moze drugacije od Hamiltona(safety, Max ugrozava, itd..) sto je bio slucaj I tu.. Dok Ham s druge strane uvek kad je iza ima drugaciju taktiku..

avatar
Član
Deyo

Bottasov jedini kvalitet sto je sticenik Tota Wolffa i nista drugo, njegova karijera je zavrsena, cim Toto ode.

avatar
Član
MS791

Jedno pitanje za west44 i LHx6. Iskreno makar znam da teško da možete bit iskreni koliko vas dvojica imate godina?

avatar
Član
Mike-ferrari

Oces prognozu ide me danas🤣🤣

avatar
Član
Pedji2

Po stilu pisanja rekao bih 7-8😁😁

avatar
Član
Gezamadjar

Six,a vrlo uskoro seven.

avatar
Član
147 kt

Njih 2 a nekih 30 skupa.

avatar
Član
Mike-ferrari

🤣🤣

avatar
Član
west 44

44 !!!

avatar
Guest
LHx6

Mislim da je to jasno svakome koliko tko ovdje cca ima godina. Ja ti neću napisati svoje, ali ću ti reći da timas 40-44. Tako i ti možeš iz komunikacije samnom zaključiti koliko ja imam cca.

avatar
Član
Gezamadjar

Pa reci 6,a uskoro sedam.Rođen si kao i ja i živimo samo godine koje Lewis osvaja prvenstva.

avatar
Član
147 kt

Ak ti opet napomenem koliko imam god ili ces za 5 min zaboravit. Ako nemozes to popamtit onda neznam. Probaj ponavljat u sebi taj br. Ako treba polako i po nekoliko puta.

avatar
Član
Deyo

To je jedna te ista osoba, mentalnog uzrasta sigurno 6 – 10 godina starosti.

avatar
Guest
LHx6

Način komunikacije koji ti ovdje iskazuješ da nazovemo ulični bio bi to kompliment.

avatar
Član
Deyo

U posljednjih mesec i pol dana, ili tako nesto, posjecujem ovaj portal mnogo vise nego prije, iz samo radoznalosti. I kada god da ostavim komentar, da li u pol noci, ujutro ili uvjece, odmah slijedi tvoj odgovor. Ako to nije 24/7 dezuranje, ili nesto sto spada u domen psihopatologije, onda ne znam sto jeste, i minusi jesu tvoji, kao stonje west44 tvoj nalog, i sa jos par sebi slicnih, kako vas ja zovem sektasima, cekate ovde da lupate minuse. A jeste u uzrastu djeteta, tako se i ponasate. Kao djeca koja sjede ispred kompa, i cekaju kada ce netko napisati… Read more »

avatar
Admin

Kolega lakše malo, imate opomenu.

Slobodno možete drvljem i kamenjem po bilo kome iz Formule 1, ali prema kolegama ovdje bez uvreda molim.

avatar
Član
Deyo

Postovani g-dine Vukajlovicu, vas autore ovog portala uopste nisam pomenuo, vec samo to da doticni sa njegovom sektom, par dana unazad pominje u komentarima moje ime, trazeci od vas i vasih kolega moje brisanje. Ja ne znam sto su radili BritishEmpire, znam da je Panzer imao neke fasisticke ispade, ali ovdje nisam nikada upotrebljavao govor mrznje, vrijedjao na rasnoj ili religijskoj osnovi. Moje je pravo da mislim da Ali LHG nije najvijeci, da je sve ovo od 2014. strasno prljavo i da je ovo jedan nevidjeni cirkus. A to sto su neki na razini male djece, nije moj problem. Vama… Read more »

avatar
Admin

Niste nas spomenuli, ali mi moramo voditi brigu da razina komunikacije bude u pristojnim okvirima kada nešto upućuje na moguću uvredu.

Ponavljam, za vozače i momčadi možete pisati skoro što god želite, ali direktno obraćanje prema članovima foruma/portala treba biti “dozirano”.

Kolege Panzer i BritishEmpire su izbrisani s portala.

avatar
Član
klepesina

Bravo svaka vam cast neka ste mu rekli vec odavno je prevazisao sve granice i dobrog i loseg jednostavno stalno jedno te isto nepopravljiv niko ne zeli da bude uklonjen njegov nalog ali treba imat granicu i treba da bude opomenut kao sada ali ako nastavi treba da snosi posledice kaoi Panzer i British e uostalom treba svakoga ko vrijedja kaznit

avatar
Član
Mike-ferrari

Prognoza za utrku ipak spot on
😁😁

avatar
Guest
LHx6

Pitanje za modya. Naravno, pitanje i provokacija – 2u1 😉

Utrka je bila u Italiji gdje kako kažeš nema mrdanja na liniji Merc-FIA.
Utrka je imala 10 udesa.
Utrka je imala 3 SCa.
Utrka je imala 2 crvene zastave.
U utrci su se izmjenjivali vodeći.
Utrka je imala dosta pretjecanja.
Staza ne prašta i vozačka je. Zone izlijetanja su sljunak.

Dakle, sve sastojke koje zahjtvaš godinama za savršenu utrku ala mody je imala ova utrka.

Na kraju pitanje: mody, utrka je bila za 10?

Hahahaha

avatar
Član
Pedji2

I pored svog tog haosa prva dva mesta nisu bila ugrozena ni u jednom trenutku, a da Ricci je bio 2 na celih 30 sec… Uzivaj dok mozes..

avatar
Guest
LHx6

Uživam u F1 od kad je gledam. Čak i kad je dominirao MS. Vi koji ne možete uživati u F1 dok dominira Hamilton je vaš problem.

avatar
Član
mody

da odlična staza nije lako voziti ovdje ni 3 kruga odlična utrka

avatar
Član
mody

3 starta su bila i u belgiji 1998 i hockhenimu 2000na kisnim utrkama ili zolder 1981 ali danas je bio suho ,vise sudara u jednoj utrci nego u 2 godine

avatar
Član
klepesina

Krug u Muđelu je Hamilton juče prošao za 1m15s. Rekord staze u Moto GP-u drži Markez sa 1m45s.
30 sekundi po krugu

avatar
Član
Desmosedici

Što je tu čud

avatar
Član
Desmosedici

..no? Takav je odnos između F1 i MotoGP na svim stazama na kojima se voze oba takmičenja.

avatar
Član
klepesina

nista samo napisao neko poredjenje brzina

avatar
Član
Desmosedici

F1 bolidi su mnogo brži kroz krivine nego MotoGP motocikli..na ravnim dijelovima nije velika razlika..mislim da su negdje motocikli i brži..ne znam jesi gledao pad Michele Pirra sa Ducatia 2018 u Mugellu..vozio je oko 350 km/h kada je na kraju startnog pravca počeo kočiti..izgleda da su kočnice blokirale..pukle,..tako nešto..doživio je strašni highside pad pri toj brzini.

avatar
Član
klepesina

Nisam to gledao sad cu potrazit na yt

avatar
Član
Gezamadjar

Vidiš možda bi to bilo rješenje da Mercedes skinu sa trona.Onaj tko se kvalificira 1.u utrku starta na Superbike.Umjesto obrnutog grida.Ha?

avatar
Član
Desmosedici

A zato je Lewis trenirao sa Rossijem? Ja nikako da skužim..hvala na informaciji.

avatar
Član
Gezamadjar

Molim.

avatar
Guest
LHx6

Superbike i jedna ruka iza leđa. Što je sigurno sigurno je 😉

avatar
Član
Gezamadjar

Šta jedna ruka?Samo zubi.

avatar
Guest
LHx6

Hahaha

avatar
Član
Desmosedici

..a kasnije kad ostane bez zuba?

avatar
Član
loni

Madness 😎
Još jedan glas za “driver of the day”

avatar
Član
Pedji2

Zasluzeno

avatar
Član
madgalico

Idemooo!!! 90. 😉 Cestitke Hamu, Albonu i Ricciju na odlicnoj voznji! Cestitke i Leclercu, lavovski se borio, ali djabe kad ima kantu… Utrka za pamcenje, neznam jel ikad bilo 3 starta u jednoj utrci?

avatar
Član
LUTHER

prvo, konačno kimi osvojio pokoji bod,šteta za kaznu al bez kazne, opet brži od oba ferrarija, (ok, pobrao je kaznu, al pitanje, prošle godine, njemačka, lewis izlijeće i ulazi u box na isti način kao i kimi sada, dal je lewis tada dobio kaznu?), drugo, možda je vettel namjerno usporio da kimi dobije taj bod više na kraju, nikad ne znaš, ipak su si dobri frendovi, treće, eh bottas, znaš kak vele, uvijek postoji slijedeća sezona, četvrto, trebali bi uvesti kao u nascaru i indycaru, kad je rolling start, sc se miče i vozači voze u parovima, jedan pokraj drugog… Read more »

avatar
Član
klepesina

e sad da ti ja nesto napisem neko poredjenje sa kaznama utrka scar na stazi mschumaher prvi iza j button s car gasi svjetla odlazi mihael dava gas nakon toga odmah pusta gas naravno button zatecen tie skrece u zid i razbija se zbog toga naravno nema kazne taj dan za m schumahera ali je zbog toga od te trke doneseno pravilo da nema pustanja gasa kada se krene posle sc,E pa mozda je posle tog ulasaka u box Lh isto tako posle te trke doneseno pravilo da nema ocu necu u box neznamo samo je promjenjeno a nebi bio… Read more »

avatar
Član
Gezamadjar

zašto takvo pitanje?Pa to je Lewis on se ne kažnjava,čak ni u Monzi nije kažnjen,je li?

avatar
Član
Pratiteljcro

Svaka cast Leclercu, vozio se tim bolidom gdje mu nije bilo mjesto vise od pola utrke, svaka cast ali fer je jednostavno prespor. I naravno bravo Ricciardo dao je sve od sebe da ugrabi podij ali nije islo, cak je i botaru otreso na startu ali merc i rb su bili prebrzi. I bravo Russell drzao je vetela skoro pola utrke iza sebe sa sporijim bolidom i umalo uzeo pokoji bod to samo pokazuje koliko je mocan. I cestitke Lewisu na pobjedi bio je bolji od botasa danas i zasluzeno pobjedio.

avatar
Član
klepesina

Cestitke Lewisu na 90 pobjedi jos jedan dan u kancelariji zasluzeno …Jos samo jedna—LH 44 AMG MERCEDES BENZ No1

avatar
Član
klepesina

pol position- track record-fatest lap-and-win….

avatar
Član
mika.KA

jos malooo….

avatar
Član
west 44

Gdje ćeš ljepšeg poklona za svoju obljetnicu nego kad ti Mercedes dođe u goste sa 1-2 !!!

avatar
Guest
LHx6

Sjećaš se kad je MS ulazio u prvi zavoj i uz njega timski kolega kako su navijači MSa strahovali da će ga timski kolega pokušati prestići, uzeti mu najbrži krug, ići prije njega u box na undercut, tražiti drugu strategiju da ga prestigne? Hahaha, idemooo još jedna, još jedna 🙂

avatar
Član
west 44

Just one more!!!

avatar
Član
147 kt

Vozac dana Bottas.

avatar
Član
dadoMKCG

Sve čestitke slavljeničkoj ekipi na izvanrednoj borbi za 8. i 10. mjesto. Definitivno ekipa 2020. godine

avatar
Guest
LHx6

A Kimi koji u Alfi 2 vikenda dolazi ispred Ferraria. To nije uspjeh za vozača dana?

avatar
Član
147 kt

Jesi ti gledao danasnju utrku ili kraj utrke. Kaj si spavao.

avatar
Guest
LHx6

Netko očito nije gledao ako misli da je Bottas vozač dana. Albon ,Ricci, Russell, Kimi, Lec, Hamilton, ali Bottas?

avatar
Član
147 kt

Znaci Bottas nije vozac dana. Sto su mu priopcili preko radio veze dok su bili u pitu zbog prekida utrke. To nisi cuo. Si sjedio na usima.

avatar
Član
Pratiteljcro

Sta su mu rekli?

avatar
Član
147 kt

Nisu mu direktno rekli ali ima prste u krsu i lomu. Dobro da nitko nije stradao.

avatar
Guest
LHx6

Čekaj rekli su mu da je on kriv za udes na startu?

Mislim, nisu mu rekli, ali ti si to shvatio da su mu zapravo rekli?

avatar
Član
Pratiteljcro

Bot nije za nista kriv. Ostatak grida je stisnio gas prerano vidjevsi zeleno svjetlo na semaforu. I to ej sve.

avatar
Guest
LHx6

A što su mu rekli?

avatar
Član
147 kt

Znas Engleski. Navijate za ekipu a sjediste im je u Engleskoj.

avatar
Član
Mike-ferrari

Interesantno na sky uk riciardo vozac dana
Vec jako dugo to nije bio neko od mercedesa
Vrlo intersantno obzirom je vecina publike iz uk

avatar
Guest
LHx6

Kako lažeš.

https://www.formula1.com/en/latest/article.driver-of-the-day-2020.30G6kHOGAe7Wcz2KBwwObh.html

Cijele sezone Hamilton je jednom bio vozač dana i to u Britaniji kad mu je pukla guma.

Ostali vozači dana u 2020.
Albon
Perez
Verstappen 2x
Vettel
Gasky 2x
Ricciardo danas

avatar
Član
Pratiteljcro

A sta je tek onda russell zasluzio?

avatar
Član
dadoMKCG

Veni Vidi Vici

avatar
Guest
LHx6

Deve-deve-devedeseta…..

avatar
Član
papaya

Prljavo kazalište…top pisma

avatar
Guest
LHx6

🙂