U kvalifikacijama na Velikoj nagradi Španjolske očekivala se nova taktička igra Maxa Verstappena, nešto slično onome što je pokazao na Silverstoneu. Međutim, u Red Bullu se nisu odlučili za pokušaj prolaska u Q3 na mediumu, već će Nizozemac sutra startati na softu, kao i ostatak društva među prvih deset.

Očekuje se da će u nedjeljnoj utrci menadžment guma ponovno igrati iznimno važnu ulogu jer bi temperature staze, kao i danas, trebale ići sve do 50° Celzija. Baš su gume bile presudne na Silverstoneu prije tjedan dana, kad je Verstappen startao na tvrđim gumama i tako stekao odlučujuću prednost pred vozačima Mercedesa.

Zašto ovoga puta nije odabrao takav pristup, Max objašnjava: “Mislim da su mekše gume dovoljno dobre za start utrke. Obično je nezgodno sa softom jer se prilično brzo raspadne, ali mislim da će na ovoj stazi biti u redu.”

“Krugom sam prilično sretan. Mislim da smo izvukli maksimum iz bolida i nemamo se što požaliti, doista.”

Sve slobodne treninge, a onda i kvalifikacije, Nizozemac je završio na trećem mjestu. Šalio se kako je očito pretplaćen na tu poziciju, no od sutrašnje utrke ipak ima veća očekivanja.

“Jučer sam bio prilično sretan u bolidu kad smo radili simulaciju utrke. Balans bolida bio je dobar, stražnje gume su se dobro držale. Sutra je novi dan, pokušat ćemo pokazati što možemo. Naravno, nadam se da ću im biti bliže i da ću moći raditi pritisak.”

“Znam da je ovdje vrlo teško pretjecati, ali napravit ćemo sve što možemo da bismo im bili blizu i pokušali im otežati utrku”, kaže Verstappen.

Na Velikoj nagradi Španjolske samo je jedan vozač u povijesti pobijedio s trećeg mjesta – Michael Schumacher u Ferrariju 1996. Max je na ovoj stazi slavio svoju prvu pobjedu 2016., startavši tada s četvrtog mjesta.

5
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
3 Komentara na temu
2 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
4 Autori komentara
avataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Guest
LHx6

Hama i Maxa bi volio vidjet u istom timu.

avatar
Član
TORPEDO

Ispočetka je bio samo još jedan drski klinac kojemu je FIA opraštala puno previše,ali moram priznati da je izrastao u vrhunskog vozača top klase koji iz bolida izvlači puno više nego što je to realno moguće…što je lako potkrijepiti činjenicom da mu lani a ni ove godine nisu mogli parirati niti Gasly a još manje Albon.

avatar
Guest
LHx6

Nije mu nitko opraštao previše. Njegov “grijeh” je taj što je najviše imao duele i udese s Ferrari vozačima. Zato je po portalima razapinjan. Vozi vrhunski od kad je došao u F1.

avatar
Član
Mike-ferrari

Samo daj mali jbg mi nemamo konja za utrku ove godine
Pa sve sta mos da gledamo kiselog Wolfa daj napravi

avatar
Član
west 44

Zar samo ove godine???