Potvrđen format vikenda u Imoli – jedan trening i kvalifikacije u subotu

Vozači Formule 1 naći će se pred malo drukčijim izazovom u Imoli na utrci za VN Emilia-Romagne koja će se održati prvog dana u studenom. Trkaći vikend će imati samo jedan slobodni trening u subotu u trajanju od sat i 30 minuta te potom standardne kvalifikacije poslijepodne.

Utrka u Imoli je u kalendar ušla kao rezultat pandemije korone i otkazivanja velikog broja utrka, pogotovo onih izvan Europe. Kako su pri potvrdi povratka u kalendar organizatori najavili, trkaći vikend će biti skraćen na dva dana, a format je kasnije dogovoren i danas objavljen na službenim stranicama. Ovo će biti prva utrka na Imoli od 2006. i legendarnih dvoboja Michaela Schumachera i Fernanda Alonsa za pobjedu.

Trening će početi u subotu 31. listopada u deset sati po lokalnom vremenu i trajat će 90 minuta. Treninzi petkom su odbačeni, što znači da će vozači imati samo 90 minuta za potpunu pripremu za kvalifikacije i utrku. Kvalifikacije će se održati istog dana u 14 sati, nepromijenjenog formata, a utrka je u nedjelju 1. studenog u 13:10 sati.

14 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
mody

vidjet cemo ih na imoli brza uska teska volim tu stazu

LHx6

Bez treninga, ako su htjeli začiniti vikende i eksperimentirati. Direkt na Qualy.

F1 fan

Začiniti a merc sekundu brži od drugog najbržeg hahah koji si ti lik

dansla

Uopće mi nije jasno zašto su skratili , vikend , tj. treninge , nema nikakve logike . Dugo nije voženo tamo , mislim da niko od trenutnih vozača nije tamo vozio , trebaju vozači upoznati stazu. Da ne spominjemo da su tamo poginuli Senna i Ratzenberger.
Što je sad sa sigurnošću vozača ?
Moglo bi biti puno razbijanja na stazi i oko staze.

madgalico

Nije to vise ista staza, a nisu ni bolidi..Tesko danas mozes poginut u takvom bolidu osim ako se bas ne poklopi sve kao sto se desilo Julesu i Anthoineu u F2..Ako si bas te nesrece nece ti pomoci 1 trening vise…

teo_S

Ova tragicna staza sada je relativno sigurna za danasnje F1 bolide, ali je “losa” za utrkivanje/pretjecanje ukoliko ne bi bilo kise. Prije i do 1994. Imola je bila jedna od boljih staza za pretjecanje iz razloga sto se vozio full gas od ulaska u startno-ciljnu ravninu, kroz prokleti Tamburello (izletio i zapalio se Berger, poginuo Senna), Villeneuve (poginuo Ratzenberger), pa sve do Tosse. Sada su (od 1995.) Tamburello i Villeneuve ispresijecani sikanama sto je rezultiralo unistavanjem DNA staze i drasticno umanjilo mogucnosti pretjecanja. Na onom mini pravcu i uzbrdici nakon Tosse 2001. izletio je Kimi zbog toga sto je nekako… Read more »

Desmosedici

Da..ukinuta je Variante Bassa..ona je bila modelirana u nekoliko izvedbi..mislim da se može i sada aktivirat ako se procijeni da je to potrebno..vozio je i Nando u Imoli, ali ne vozi ove godine, možda dogodine ako Imola ostane u kalendaru.

mars32

Pred početak sezone ekipa Alpha Tauri je tamo testirala (link) s oba vozača tako da Kvyat i Gasly imaju svježe iskustvo.
Skraćeni vikend je (pretpostavljam) test za sljedeće sezone kad planiraju povećavati broj utrka.

mody

šta kukate protiv imole tamburello je sada sigurniji ali uvijewk nezgodan,,, sada je zadnji zavoj brzi,,, pa gdje imate pretkecanja na abudabiju kini?na brzim stazama sirokim nema dobrih utrka,ovdje je staza interesantna bit ce sudara bolidi e bit blizu,,,,imola je dobra staza 2005 i 2006 smo imali odlicne utrke

mars32

Po meni je recept za bliske borbe i pretjecanja ravna dionica, pa serija dinamičnih zavoja koji nude nekoliko različitih putanja, i iza njih opet ravni dio. Najbitnije je stazu ne usporiti uskom šikanom pred ravninu -> na taj način su pokvarili stazu u Španjolskoj. Kina zadovoljava sve kriterije koje sam nabrojio. Mana joj je što ima dosadno predugu stražnju ravninu na kojoj se 20 bolida, koji su po snazi u 2-3 kategorije, jako razvuku i pogube na stazi. Da skrate stražnju ravninu izbacivanjem zadnja tri zavoja i spajanjem direktno na start/cilj ravninu bila bi idealna, ali i u ovakvoj konfiguraciji,… Read more »

Desmosedici

Slažem se..ali u Barceloni se ne mora nužno voziti kroz onu zadnju šikanu..kao ni onu predzadnju..može se voziti starim dijelom staze bez da se koristi šikane..vjerojatno bi tada problem bio prevelika brzina u zadnjoj krivini prije startno ciljnog pravca što bi povećalo opasnost od “pirueta” ili izlijetanja preko pasica na izlasku.

mars32

Da, tako je, upravo su zbog sigurnosti ubacili zadnju šikanu, jer su izlazne brzine iz zadnjeg zavoja bile opasne i vjerojatnost za nezgodu s ozbiljnim posljedicama prevelika. Rješenje koje su napravili s šikanom nije niti malo sretno, s tim da su tu šikanu već jednom redizajnirali ali i dalje nije najsretnije rješenje. Po meni su umjesto šikane trebali napraviti više standardnih sporih zavoja. Na primjer prvi oštar/lakat zavoj, da natjera vozače da uspore i još jedan ili dva blaga kojim se novi dio spaja na postojeći stari dio. Ako stari oblik zadnjeg zavoja promatramo kao znak “ﬤ” moja ideja je… Read more »

Desmosedici

Slažem se..već sam pisao i o Austriji koja je zadnju paraboliku pretvorila u dva oštra zavoja na nizbrdici..i u Barceloni je zadnja šikana na nizbrdici..mislim da bi oblik “trice” koju si predložio bio mnogo bolje rješenje i za Austriju i za Barcelonu..mislim da je to dobro i jeftino rješenje.

Related Posts