Veliko iznenađenje prvog dana Velike nagrade Španjolske pripremio je Haas. Posve neočekivano, Romain Grosjean imao je šesto vrijeme prvog i peto vrijeme drugog slobodnog treninga, a priznaje da niti sam ne zna odakle takva brzina.

Bolid američke momčadi do sada ove sezone nije izgledao konkurentno. Haas ima samo jedan bod na svom kontu, zahvaljujući desetom mjestu Kevina Magnussena u Mađarskoj, dok je Grosjean jedan od četvorice vozača koji ove godine još nisu okusili slast osvajanja bodova.

Možda bi se to moglo promijeniti nakon ovog vikenda jer sudeći po rezultatima slobodnih treninga u petak, Haas ima brzinu za ulazak među prvih deset. Istini za volju, čini se da niti u momčadi ne znaju odakle im taj iznenadni skok u poretku jer nikakvih velikih promjena na bolidu nije bilo u odnosu na prethodne utrke.

“Je li ovo stvarno? Uštipnite me”, bila je reakcija francuskog vozača.

“Ne znam. Da budem prema vama najpošteniji, ne znam”, odgovorio je na pitanje kako se Haas odjednom tako ubrzao pa nastavio: “Nitko zapravo ne zna. Bolid je isti od početka godine. Kao što sam jednom rekao, odradili smo za Silverstone dobar posao u pogledu setupa. Mislim da su performanse na Silverstoneu bile stvarno dobre, ali na toj stazi ste u većoj mjeri ovisni o snazi motora, a ovdje ipak nešto manje.”

“Šesti na FP1, peti na FP2, a brzina u simulaciji utrke bila je doista dobra. Stvarno smo sretni time i moramo još napraviti neke stvari kako bi mi bolid još više odgovarao, no generalno – kakav dan!”

“Nadam se samo da se ništa neće promijeniti. Da će sve ostati isto pa da sutra možemo krenuti po dobar rezultat u kvalifikacijama i stvoriti si uvjete za dobar vikend”, poručio je Grosjean.

Na prvom slobodnom treningu u prvih deset je bio i drugi Haasov bolid. Kevin Magnussen imao je deveto vrijeme, no na drugom treningu ipak nije bio tako dobar. Za momčadskim kolegom zaostao je šest desetinki sekunde i smjestio se na tek 16. mjesto. Dobar je to pokazatelj koliko je tijesno u središnjem dijelu poretka.

Inače, Haas je i prošle godine ostvario jako dobar rezultat u Barceloni. Magnussen je tada bio sedmi u utrci, a Grosjean deseti. Bio je to jedan od najboljih nastupa američke momčadi u 2019.

1
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
0 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
1 Autori komentara
avatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Desmosedici

Nedavno sam pisao o ovome..ovo je Ferrari SF90..da mu je ostao onaj “navijeni”motor iz drugog dijela prošle sezone sada bi “letio” stazom i napadao top tri momčadi..isti slučaj kao sa R.Pointom..možda ipak malo blaža kopija, ne onako očigledna kao R.Point, ali “poruka” je slična..To treba pod hitno zabranit!