Četverostruki svjetski prvak, Sebastian Vettel, preispituje komentare Mattie Binotta koji je izjavio da je kriza uzrokovana od strane COVIDa-19 bila “okidač” za prekid zajedničke suradnje.

Podsjetimo, uoči VN Austrije Binotto je rekao kako je pandemija promijenila izbor momčadi iz Maranella, koja je do tada naginjala nastavku suradnje s Vettelom.

Vettelovi prvi komentari na vijest koja je šokirala svijet Formule 1 izašli su prošli tjedan kada je Nijemac otkrio kako je dobio vijest prilikom iznenadnog poziva od Binotta.

“Posljednjih pet godina nam nisu donijele naše zajedničke ciljeve, ali i dalje mislim da je bila opcija nastaviti raditi prema tome cilju,” kaže Vettel.

“Komunicirali smo na isti način, rečeno mi je da žele nastaviti sa mnom. I onda sam od niotkuda dobio poziv gdje su mi rekli da neće biti ponuđenog ugovora i da nema zajedničke budućnosti.”

“Isprva sam bio iznenađen. Sve to što se desilo u vezi korone, ne bih htio baš ulaziti u to sada, ali nisam mislio da će tako odlučni. Postojale su neke glasine da se nismo mogli dogovoriti u vezi plaće. To nikada nije bio problem i nikada ne bi bio problem.”

“Kada ste toliko dugo u Formuli 1 i kada imate toliko sreće da budete toliko uspješni, novac ne igra zapreku i zato mi je ta odluka bila iznenađujuća.”

“Odluka je takva kakva je. Nemam problema s njom i prihvaćam ju kakva je. Svaki dan trudim se napraviti bolji posao nego što sam napravio jučer.”

Vettel naglašava da njegove opcije za budućnost ostaju otvorene, ali i da se želi utrkivati u pravom okruženju.

“Iskreno, još nisam donio odluku, još ni sam ne znam. Ono što je bitno je da nađem okolinu koja će mi odgovarati. Veoma sam uživao u posljednjih pet godina, ali su mi također uzele puno energije,” nastavlja.

“Kada je moja suradnja s Ferrarijem počela, cilj je bio novi početak za momčad. Sigurno je da su obje strane dale sve od sebe, ali i da nismo uspjeli jer nismo osvojili titulu. To je bio veliki cilj. Ovo je za mene nova situacija, bitno mi je pronaći nešto što je dobro i zabavno. To mi je vrlo važna stvar.”

“Kao što sam već rekao, financijski aspekt uopće nije važan. Naravno da sam još uvijek ambiciozan, motosport je moj život. Ne znam za drugačije, osim zadnja tri mjeseca kada je sve bilo malo drukčije nego inače.”

“Još uvijek ne želim prestati. Na pravom mjestu to bi i dalje bilo to. Mislim da ću u idućim tjednima i mjesecima shvatiti što je za mene moguće i što želim raditi.”

Uskoro bivši Ferrarijev vozač otkrio je da se odmah nakon poziva s Binottom čuo s Red Bullovim šefom Helmutom Markom.

“Nazvao sam ga odmah nakon što sam saznao Ferrarijevu odluku, ali ne kako bih ga pitao:’Helmut, ima li mjesta za mene?’ nego zato što se vrlo dobro slažem s njime i već godinama smo vrlo bliski.”

“Tražio sam ga savjet. Objasnio sam mu kakva je situacija, on je poznat kao osoba koja uvijek kaže što misli, pa sam pričao s njime. Vidjet ćemo što će biti na kraju.”

Na upit o mogućem angažmanu u Mercedesu, Vettel je otkrio da nije vjerojatno da će Srebrne Strijele imati slobodno mjesto za njega.

“Mislim da su vrlo sretni s trenutnim stanjem u momčadi. Posljednje godine to i dokazuju i razumijem da žele nastaviti s time. Još nisu donijeli ikakvu odluku, tako da u teoriji oba mjesta su slobodna. Ali očito je da će Lewis ostati ako će to htjeti i sve je izglednije da će tako biti i s Valtterijem, posebno nakon prošlog vikenda.”

Dodao je da za njega postoje tri opcije: pronaći mjesto za 2021, uzeti godinu stanke i vratiti se 2022. ili definitivna mirovina.

“Po meni, ako odlučite zatvoriti neka vrata, to ne bi trebalo biti s nadom da ćete ih jednoga dana ponovno otvoriti. Vjerujem da morate biti spremni da ostavite ta vrata zatvorenima. U drugim riječima, ako se vrata ponovno ne otvore, onda ne bi ste trebali za time žaliti.”

 

49
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
9 Komentara na temu
40 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
16 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Mike-ferrari

Misim ponovo vozaci me ne zanimaju
Al sto bi vi hejteri htjeli da se covjeku oduzme 4 naslova koje je zaradio isto kao i lewis i Scumaher u nekim sezonama
Ima tu puno stvari koje utjecu
Od samog setupa bolida koji odgovara vozacu
Sjetimo se samo kimija i kako je nepobjediv bio kada ima bolid za svoj stil a kako su blijede predstave bile kada nije bilo tako
Mozda i najjaci allrounder je Alonso koji jednostavno je grizao kao pitbull sto.god mu dali u ruke
Al to je opet neka druga prica

avatar
Član
klepesina

vetelu su izgeda odbrojani dani u f1 jer od sutra je 99,9 % posto novi vozac renaulta Aalonso znaci za vetela se zatvara zavjesa f1

avatar
Član
Junior

Iako mu vise neide kao vozacu, zao mi je sto mu se desava, tj razlaz se mogao rijesiti na puno bolji nacin ako drugacije ne moze. Ovo definitivno nije Ferrari kojeg je on zavolio gledajuci Schumija.

avatar
Član
teo_S

Kao covjek koji prati Ferrari jos od vremena Alboreta, ovo mi nije niti malo cudno. Ferrari je poznat upravo po ovakvim scenarijima. Prost dobio otkaz, Mansell dobio otkaz, Alesi, Berger, Schumacher (indirektno), Kimi, Alonso (indirektno), Massa i Irvine. Nevjerojatno ali istinito.
Meni Ferrari nikada nije bio drag kao momcad F1 osim iz perioda Bergera i Alesia, upravo zbog ovakvih stvari.

avatar
Član
Desmosedici

I Niki Lauda je otišao iz Ferrarija u svađi..odnosi su se narušili već 1976. kada su odmah iza nesreće angažirali Reutemanna jer su mislili da Niki više neće biti sposoban voziti bolid F1..a on je nakon 42 dana od nesreće osvojio četvrto mjesto i to u Monzi..Slijedeću sezonu 1977. Niki je odvozio maestralno, osvojio naslov, a od Reutemanna napravio budalu jer je završio sezonu tek na četvrtom mjestu..zadnje dvije utrke Kanadu i Japan Niki nije vozio za Ferrari jer je već osigurao naslov, pa je napustio momčad i prešao u Brabham Alfu, a na tim utrkama ga je zamijenio Villeneuve.… Read more »

avatar
Član
teo_S

Ma takvi komentari volim/ne volim ne mogu i ne bi smjeli utjecati na iznosenje cinjenica, a cinjenice su ono sto se dogadjalo kroz GP vikende. Neke su nam drage, neke ne, ovisi o afinitetima. Vecina ljudi, pa i neki autori ovdje pisu kroz volim/ne volim prizmu, cak i kroz fikcije, sto je pogubno. Cinjenice… gotovo pa ih uopce niti nema. Ali, razumijem mlade ljude nerazvijenog karaktera i svjesnosti ispravnog kroz zivot. Napisao sam od vremena Alboreta. Upravo od tada zivim uz F1 kroz GP vikende i sve ono sto ide uz to. Saznao sam za Laudu kasnije, u to vrijeme… Read more »

avatar
Admin

Da se dotaknem spominjanja 2016. Te godine je Rosberg uvezao četiri pobjede u startu, plus tri iz završnice prethodne sezone znači sedam zaredom (što je već ogromna psihološka prednost), i Lewis je bio u zaostatku. Te godine su u Mercedesu sebi mogli priuštiti takav luksuz da se njihovi vozači međusobno bore za titulu jer su imali daleko najbrži bolid, kao i ove godine (Red Bull je blizu, ali ne dovoljno, a svi drugi su sekundu i više iza, uključujući i Ferrari – kud ćeš bolje). U takvoj situaciji Valtteri ima najbolju šansu za napad na naslov. Zadnja utrka mu je… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

Sve se slažem. Ako Valtteri ima stvarnu ambiciju za nešto više u karijeri..da bude Svjetski prvak ovo sada mu je jedinstvena i jedina preostala šansa u karijeri..može birat ono uzmi ili ostavi..mislim može ići do kraja u toj namjerti ili pod vjerojatnim pritiskom od strane momčadi odustati..time bi vjerojatno kupio još jednu sezonu u Mercedesu..ali to je ipak utješna nagrada za gubitnike u odnosu na to da je mogao biti Svjetski prvak.

avatar
Član
F1 fan

Drugim riječima, ferrari je upropastio karijere mnogim vozačima

avatar
Član
Junior

I

avatar
Član
Panzer

Ovo je propala sofercina!

avatar
Član
Desmosedici

Livreja ništa? Sabotiraš? Heinz, ne može to tako.

avatar
Član
Desmosedici

Samo vas upozoravam da sabotirate politiku svoje omiljene momčadi a vi meni udarate minuse..kao da sam ja to izmislio..ili Ferrari..nečuveno..i svi da ste klekli kad vam kažu.

avatar
Član
sennad

Možda usred sezone uleti rezervni vozač Ferrarija ako se ovako nastavi.

avatar
Član
klepesina

Pamti pa vrati kroz sezonu naplati im sve sa kamatom

avatar
Član
LHx6

Ne razumiješ. Sad ga Lec dobiva jer se Vettelu više ne da voziti.

avatar
Član
Dejan

Ma ne sekiraj se,sad bar znas na cemu si! Svako jutro kad se probudis unaprijed uplati misu zadusnicu za Adriana Neweya i budi mu vjecno zahvalan na svemu.Mnogi su pucali pod pritiskom ali ti si definitivno jedan od onih za koje se odavno znalo da nisi materijal za prvaka.Zapravo jesi kad imas posve nadmocan stroj u rukama ali nisi jedan od onih koji stvaraju dodanu vrijednost,jedan od onih koji iz loseg izvuku najbolje u datom trenutku,jedan od onih koji koriste svaku priliku i guraju momcad naprijed.Ukratko uz Ferrari koji je vise nego slampav posljednjih godina(ili mu je takvo vodstvo)recept za… Read more »

avatar
Član
sladjan87

Isto kao i Hamilton . Dajte mu neki drugi stroj i nikada ne bi bio prvak . Sve je postigao sa izuzetno nadmocnim Mercedesom . Ops , bio je tu i jedan Nico .

avatar
Član
LHsince2007

McLaren iz 2008. bas i nije bio izuzetno nadmocan a drugaciji je stroj od Mercedesa, ali ok on je samo “prosjecan vozac” sa puno srece i nista drugo.

avatar
Član
Desmosedici

Te 2008. Mclaren i Ferrari su imali najbolje bolide, nijedan nije bio dominantan, bili su na istoj razini..jako blizu..a takav je bio i rezultat na kraju sezone..svakako se od gov** ne može napravit tortu..znači, ako bolid nije dominantat, tada treba biti barem konkurentan na razini dva najbolja da bi se nešto osvojilo.

avatar
Član
klepesina

OOPS odkad gledas f1 od prosle godine jer da si stariji gledalac sjetio bi se da je Hamiklton bio prvak i sa Mclarenom toliko o tvom poznavanju materije ops umalo da zaboravimo oprao je kao prljav ves kao rookie u svojoj prvoj godini dvostrukog svjetskog prvaka Alonsa a od Rosberga je pravio strasnu budalu ja nebih take gluposti valjao moj sladjane

avatar
Član
Dejan

E to je Vas navijaca ujedno i najveci problem.Konstantno virit u tuđe dvoriste.Treba bit realan i rasprave/polemike vodit sa cinjenicama a ne osjecajima.Cinjenica je da prvenstva zajednicki osvajaju momcadi a ne pojedinac ali isto tako i najveci fanovi Seba trebaju priznati sami sebi da on kao vozac u posljednjih nekoliko godina od kako ne posjeduje dominantan bolid izgleda u najmanju ruku kao prosjecan ako ne i ispodprosjecan vozac a nije da sezone provodi u cocpitu Williamsa.Ferrari piriznali mi to svi skupa ili ne je momcad koja je prisutna jako dugo u F1,imaju svoje uspone i padove ali ih svakako treba… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

Evo, malo sam se potrudio, čisto statistički, pa prouči ove podatke i vidi koliko je Seb unaprijedio ili nije sliku Ferrarija. Za usporedbu sam uzeo njegova prethodnika Fernanda Alonsa koji je imao veoma sličnu karijeru u Ferrariju i sličan razlaz..a za kojega bi većina na ovom forumu rekla da je mnogo bolji vozač od Seba. Evo podataka: Alonso je za pet sezona u Ferrariju osvojio tri druga, jedno četvrto i jedno šesto mjesto u ukupnom poretku, 11 GP pobjeda, 4 pola, 8 f.laps, 44 podija. Seb je za isto vrijerme, znači za pet sezona u Ferrariju, osvojio dva druga, jedno… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

..i da..zaboravio sam pripomenut..Nando je imao mnogo veću podršku momčadi kao čisti prvi vozač..Massa je tu bio eksperimentalni kunić i čisti vodonoša..dok je Seb imao pored sebe Kimija koji je bio Ferrarijev Svjetski prvak i koji je bio cijenjen kao top vozač..ali Seb je bio konstatno bolji i brži od Kimija..momčad se tu često gubila pa nije u ključnim utrkama dala Sebu nedvosmislenu podršku kao prvom vozaču zbog čega nisu ništa ni osvojili kad su imali veliku šansu 2017. i 2018.g…jednostavno su uprskali stvar i ovo sve sa Sebom je posljedica toga.

avatar
Član
Desmosedici

..ispričavam se..zaboravio sam na Maloga ..na Leclerca..u Ferrari je doveden mladi vozač ekstra klase koji se odmah odlično snašao a imao je i veliku političku podršku preko svog menagera i šefova Ferrarija, što je na kraju dotuklo Seba, tako da je izgubio samopouzdanje, počeo sve više griješiti.. sigurno je to narušilo i odnose sa vodstvom momčadi i dovelo do ovoga..stoga je Sebu jedini izlaz da promijeni sredinu, pokuša pronaći mjesto u nekoj dobroj momčadi.. i ako mu se da početi sve nanovo..ako se resetira može još 4-5 sezona biti konkurentan.

avatar
Član
Dejan

Eto sad ste pogidiki u smau srž problema. Veliki prvak umjesto da pomete maloga kojeg menadzeri mogu poguravat koliko hoce,umjesto da se osjeca komforno pored jednog Raikonena on trzi da ga se tapse po ramenu,da mu se nedvosmisleno pruzi paznja,da ga se promovira i uzdize kao broj jedna u komcadi itd… Je si li prvak F1,mislis da znas i mozes?Onda stisnes zube,pobrises pod sa svima na stazi i pokazes da si tu s razlogom i da ces ekipu odvesti na pobjednicke staze. Jednostavno je,imas vozace talentirane i psihiloski jake(dobro pripremljene)a imas i one drugacije koje moras tapsati i poguravati koji… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

Kri9vo si me protumačio..nisam mislio, niti rekao, da je Mali tu zato što ga “guraju menageri”..Mali je Veliki vozač..Veliki kadrovski pogodak za Ferrari..to svi morate shvatit..samo sam rekao da je Mali imao i “leđa” da bezbrižno, bez opterećenja , odmah pokaže što zna i može..a to je sve Seba stavilo pod dodatni pritisak i frustaciju.

avatar
Član
Dejan

Desnosedici apsolutno ste u pravu,to su statisticki podatci. Ajmo sad ovako postavit pitanje(koliko je konkurentniji zadnjih dvije sezone bolid Ferraria nego nekih prijasnjih godina? Statistika je neumoljiva ali ne treba usporedbu konstantno povlacit Seb VS ovaj ili onaj. Pitanje je koliko je maksimalno mogao,koliko je prosuo vlastitim pogreskama,koliko je konkurentan unutar momcadi i koliko pridonosi? Ja osobno nisam fan nekog određenog vozaca ili momcadi.Jednostavno uzivam u samoj uzbudljivosti utrke i dobrim potezima.Nacin na koji ja gledam suradnju Seba i Ferraria je ocito malo drugaciji nego tvoje poimanje iste. Svatko tko misli da je on materijal koji ekipi donosi dodanu vrijednost… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

Rekao sam da svatko ima pravo na svoje mišljenje..brojke su tu, statistika točna i ispravna.. umjetnički dojam je nešto drugo..kao u klizanju na ledu ili skijaškim skokovima kad suci i to ocjenivaju..ali u F1 se to zasad ne ocjeniva..rekao sam da se iz ovoga mogu izvući zaključci kako kome paše..a ja se neću se ni trudit da nekoga u nešto uvjeravam..Što drugo da ti kažem? Pozdrav!

avatar
Član
Desmosedici

P.S. Ja navijam za Ferrari otkad znam za sebe i navijat ću dok budem znao za sebe. Prošao sam svašta. Od uspjeha, neuspjeha, radosti i razočarenja..Ferrari tako funkcionira..znali su pravit velike greške, ali su se uvijek vratili..i uvijek su u vrhu ..uvijek u igri.

avatar
Član
Dejan

I svaka cast,lijepo je kad je netko dosljedan.
Zelim Vam konkurentan bolid,dobre vozace,zabavne utrke i osvajanje naslova prvaka koji cekate vec neko vrijeme.
Sretno!

avatar
Član
Desmosedici

Hvala lijepo! Pozdrav!

avatar
Član
klepesina

u kome vrhu u kojoj igri kada aha prije 15 godina

avatar
Član
Desmosedici

I što sad očekivaš? Da ti argumentima odgovorim na takvo pitanje? To ne zasluživa ni komentirat..to se jedino može smatrat glupom..nezrelom provokacijom.

avatar
Član
klepesina

e na kraju ove sezone cu te pitat za brojeve i statistiku al evo malo da ti pojasnim da znas o cemu se radi statisticki ce ove godine Hamilton prec schumija i uzet br 1 tj bice na istom broju osvojenih prvenstava al sa vise pobjeda i pol pozicija i svega ostalog sto znaci da ce biti broj 1 nadam se da ces postovat tacnu statistiku i naravno ispravnu statistiku i sve to ljudski uvazit kao sto ovde uporno branis statistiku i brojeve koje ja naravno uvazavam i slazem se sa tobom jer ipak brojevi su brojevi i svi te… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

Vjerojatno će tako biti..biti će kad bude..ali za moj “umjetnički dojam” LH neće nikada biti i najveći vozač svih vremena..vjerojatno tako i za veliki broj fanova F1..vidjeli ste one ankete na koje ste se pjenili ove zime..LH kad sruši rekorde MS, može biti samo najuspješniji vozač svih vremena..nikako najveći. Shvaćaš li poantu tj. razliku između najvećeg i najuspješnijeg vozača svih vremena? Da te utješim, najvećeg vozača svih vremena ne može nitko objektivno odredit niti proglasit..to je nemoguća misija.., džabe sve ankete pravljene od najstručnijih i najupućenijih ljudi iz svijeta F1..to je emotivna, i subjektivna kategorija, koja se ne može objektivno… Read more »

avatar
Član
teo_S

I subjektivno i objektivno struka i fanovi vecinski su imenovali najveceg svih vremena 😉

avatar
Član
Desmosedici

Tako je..Sennu većina fanova i str

avatar
Član
Desmosedici

..učnjaka smatra najvećim vozačem svih vremena..opet kažem, to je manje racionalna, a ipak više subjektivna i emocionalna kategorija.

avatar
Član
klepesina

nista njemu ukradeno nije u kanadi dobio je kaznu koju je prezasluzio

avatar
Član
konacadabra

Ipak je on kolko tolko drzao korak sa mercedisama, dobro nije imao sanse, osim ono kad je sam uprskao.

avatar
Član
LHx6

Ako ti ne znaš vrijedi li Vettel zna Ferrari.

avatar
Član
Gigiracing

Sladjan i jos par tu ljudi su totalno zaludeni Hamiltonom. Umjesto da argumentirano odgovoris ti oma Hamilton je ovakav ili onakav, je… te Hamilton, dolje nize si procitaj sto je Desmo napisao i kako se argumentirano odgovori na pljuvanje Vettela 😉

avatar
Član
Desmosedici

Pozdrav Gigi! Što ćemo s našim Talijanom Riccijem? Kaži mi što ti misliš..jeli opet pogriješio što je iz Renaulta prešao u Mclaren..ili nije?

avatar
Član
Gigiracing

Tko ce ga znat, mislim da nije pogrijesio al bilo bi mi draze da vozi za jednu od top 3 momcadi. Makar Mclaren moze slijedece godine biti blizu vrhu. Pozdrav

avatar
Član
Desmosedici

Ne znam ni ja..čisto sumnjam da će Mclaren među top momčadi koje će se boriti za naslove..može koje postolje, eventualno pobjeda ako se sve posloži..ako je Renault konačno odlučio što će sa svojim F1 programom, tada bi mogli biti jako dobri sa novim bolidom nakon promjene pravila, znači za dvije godine. Teško je to predvidjeti. Vidjećemo.

avatar
Član
Desmosedici

Misa zadušnica se slavi za pokojnike..Newey je živ i zdrav..i mozak mu radi 300 na sat.

avatar
Član
Desmosedici

..ovo je replika na Dejanov komentar gore visoko..koliko je bilo replika da se ovo posložilo tek ovdje dolje.

avatar
Član
west 44

Kopačke o klin!!!