Guenther Steiner konačno je zadovoljan, iz dva razloga. Prvi je napredak Haasovog bolida, a drugi korektno ponašanje i međusobna suradnja njegovih vozača.

Na Velikoj nagradi Austrije oba su Haasova vozača bila prisiljena odustati zbog problema s kočnicama. Tjedan dana kasnije, isti se problemi nisu pojavljivali tijekom utrke za Veliku nagradu Štajerske. Haasovi bolidi izgledali su donekle konkurentnije, tako da su Kevin Magnussen i Romain Grosjean završili na 12. i 13. mjestu.

Bili su sasvim blizu Kimiju Raikkonenu Alfi, a pritom i ne tako daleko od bodova. Sve to budi optimizam kod šefa momčadi, Guenthera Steinera.

“Možemo istaknuti neke pozitivne stvari. Imali smo mogućnost utrkivati se nešto duže nego prošlog tjedna i mislim da smo postigli određeni napredak s bolidom. Vozači nisu nezadovoljni balansom i ponašanjem bolida.

“Moramo pronaći još malo brzine, ali barem nismo imali nikakvih problema s bolidom tijekom utrke. Ima pozitivnih stvari i možemo reći da smo napredovali u odnosu na prošli vikend. Dug je put pred nama, ali barem možemo reći da smo na pravom putu.”

Ono što Steinera posebno veseli je ponašanje njegovih vozača. Momčad je tijekom utrke nekoliko puta tražila od Magnussena i Grosjeana da zamijene mjesta, a oni su napokon pokazali razumijevanje. Nije potrebno posebno isticati da su u prošlosti imali “mali milijun” međusobnih sudara i incidenata.

“Bilo je i vrijeme! Trebalo im je nekoliko godina i nekoliko sudara previše!”

“Mislim da je rečeno prošle godine urodilo plodom, konačno su se ponašali kako treba. Naravno da oni nikad nisu sretni, ali zapravo je teško voditi utrku s pit walla jer mi zapravo ne znamo što se točno događa. Vidimo kameru s bolida, ali ne znamo koliko vozač zaista pritišće.”

“Kad imate dvojicu vrlo izjednačenih vozača u podjednakim bolidima teško je jer vozač koji je iza, uvijek će na pravcima koristiti zavjetrinu i dostizati onoga ispred. Ako im previše mijenjate pozicije, gubite u odnosu na konkurenciju i trošite vrijeme. Odluke nije bilo lako donijeti, ali vozači su se dobro ponašali. Nismo imali previše rasprava i nadam se da će tako i ostati”, ističe Steiner.

Sljedeća utrka je Velika nagrada Mađarske, a šef Haasove momčadi misli da će Hungaroring ponuditi nešto drukčiju sliku o mogućnostima njihovog bolida.

“Na stazama poput ove u Austriji poredak je prilično jasan. Mi smo u donjem dijelu, ali želim vidjeti što će biti u Mađarskoj, na sporijoj stazi koja nema tako dugačke pravce. Mislim da bismo tamo mogli nešto uhvatiti jer smo na testiranju u Barceloni bili brži u odnosu na druge, nego sada u Austriji”, izjavio je Steiner uz opasku da pred Haasom sigurno nije lagana godina.

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o