Prošlu sezonu McLaren je završio uvjerljivo ispred Racing Pointa, na četvrtom mjestu konstruktorskog poretka i sa 72 boda više od rivala u ružičastim bolidima. Nakon što je Racing Pointov vozač Sergio Perez ostvario treći najbrži krug na drugom slobodnom treningu za VN Austrije, Carlos Sainz priznaje da bi ove sezone McLaren mogao imati mnogo teži posao.

Perez je u simulaciji kvalifikacija završio ispred oba Red Bulla i Ferrarija, s 0.142 sekundi bržim vremenom od šestoplasiranog Landa Norrisa, koji je postigao najbolje McLarenovo vrijeme. Iako ta razlika nije toliko velika, Sainz smatra da je vrlo znakovita u kontekstu sličnosti Racing Pointova bolida s prošlosezonskim Mercedesovim.

“Racing Point je danas bio naročito brz. Očekivali smo da će biti brzi, no prednost koju su ostvarili ispred ostatka sredine poretka na ovako kratkoj stazi prilično je impresivna. Mislim da su predaleko da se upustimo u borbu s njima. Ipak, smatram da smo rame uz rame s Renaultom te će borba s njima biti zabavna”, izjavio je Sainz.

Lando Norris dijeli stajalište svog momčadskog kolege, aludirajući kako je izglednije da ih ovaj vikend očekuje borba s Renaultom, a ne s Racing Pointom.

“Racing Point je definitivno ispred nas. Mislim da se nećemo moći približiti njihovom tempu. Ostatak sredine poretka teško mi je komentirati, budući da Red Bull i Ferrari ne izgledaju tako brzo kao lani. Napravili smo korak unaprijed, kao i ostatak sredine poretka, pa nas očekuje zanimljiva borba.”

“Mislim da će u kvalifikacijama svi dodatno stisnuti gas te smanjiti količinu goriva u bolidu uz ostale promjene, pa ćemo vidjeti što će biti. Mi ćemo se za sada usredotočiti na sebe, pokušati istražiti mogućnosti bolida i pronaći poneku novu informaciju”, rekao je Norris.

Bez obzira na prevladavajuće razmišljanje, oba vozača McLarena čine se zadovoljnima ovosezonskim bolidom. Norris je dodao:

“Prilično smo samouvjereni. Naravno da postoje stvari koje možemo poboljšati, no mislim da je brzina koju smo ostvarili jasan pokazatelj gdje smo trenutno. Nema većih prigovora, no postoje manji detalji. Ništa što bi nam oduzimalo pola sekunde, ali moramo se usredotočiti da sve manje dijelove sastavimo u jednu cjelinu. To je vjerojatno jedna od najtežih stvari, postići savršeni krug i izvući svaku moguću tisućinku iz bolida.”

5
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
4 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
3 Autori komentara
avataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Desmosedici

I što je tu čudno? Pa svi znamo da je ovo Pink Mercedes W10 poboljšan sa najnovijom specifikacijom Mercedesovog PU i još ponekog detalja nas bolidu.

avatar
Član
F1 fan

Sad ćemo vidjet koliko vrijedi mali trol strol a i perez za kojeg sam tvrdio da vrijedi puno više kad su ga šutnuli iz meklarena

avatar
Član
klepesina

vrijede za 3-4 mjesto bar za sad bolje nece IC

avatar
Član
klepesina

ni blizu jaka ta pogonska j nije kao u mercedesa ni blizu

avatar
Član
Desmosedici

Pitaj kolegu LHx6..Eto vidiš, mene je napao i izrugao kad sam to spomenuo u svezi Williamsa..a na tebe ne reagira..zanimljivo.