Manje od dvadeset minuta trajao je nastup Daniela Ricciarda na drugom slobodnom treningu Velike nagrade Štajerske. U zavoju broj 9 Australac je izgubio kontrolu nad bolidom Renaulta i udario u zaštitnu ogradu.

Stražnji dio bolida jednostavno se oteo kontroli i Ricciardo se izvrtio na stazi pa stražnjim krajem snažno udario u ogradu. Sam je izašao iz bolida, ali lagano šepajući. Prebačen je u medicinski centar, gdje su liječnici ustanovili da nije došlo do ozljeda.

 

Australac nije ponuditi objašnjenje što se zapravo dogodilo: “Prvi brzi krug išao je prilično dobro do tog zavoja broj 9. Bila je to pogreška. Sve se dogodilo vrlo brzo i nisam siguran što je pošlo krivo.”

“Krenuo sam u zavoj i jednostavno odmah izgubio kontrolu nad bolidom. Znam da se takve stvari događaju s bolidima u Formuli 1, tako da nije sasvim neobično. Ja sam u redu, ali mi je žao zbog momaka iz momčadi. Morat ćemo krenuti dalje.”

Ranije danas, na prvom slobodnom treningu, Ricciardo je imao deveto vrijeme i bio je desetinku brži od momčadskog kolege Estebana Ocona. Francuz je drugi trening završio na desetoj poziciji.

“Imao sam dobar osjećaj u bolidu jutros, posebno prema kraju treninga. Drugi bi trening bio interesantan, ali morat ćemo provjeriti kakva nam je brzina sutra ili u nedjelju”, izjavio je Ricciardo.

Njegov Renault doživio je ozbiljna oštećenja, ali prema riječima glavnog trkaćeg inženjera Ciarona Pilbeama, sve će biti popravljeno tijekom večeri i bolid će ujutro biti spreman za izlazak na stazu.

1
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
0 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
1 Autori komentara
avatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Desmosedici

U nekoliko navrata sam pisao o ovim zavojima 9 i 10 na Red Bull Ringu. Davno, prije rekonstrukcije, to je bio jedan brzi zavoj u obliku parabolike koji se spuštao prema startno – ciljnom pravcu. Bolidi su vozili uz desni rub zavoja velikom brzinom ali nisu imali problema sa izlijetanjem jer nije bilo oštrih vrhova zavoja..zavoj se nije lomio kao sada.. nakon rekonstrukcije parabolika je presječena i to su sada dva zavoja..dosta oštra koji padaju..između njih je kratki strmi pravac. Tu su bile montirane i velike pasice da vozači ne izlaze iz gabarita staze..mislim da su uklonjene jer su se… Read more »