Tehnički direktor Mercedesove momčadi, James Allison, upozorio je da kod njih još uvijek postoje zabrinutosti oko utrka s toplijim temperaturama mogućim ovog ljeta. Vikendi VN Štajerske i VN Mađarske su bili hladniji nego što se očekivalo, a Allison kaže kako momčad ne zna hoće li upravljanje gumama biti jednako učinkovito kada temperatura staze poraste.

“Napomenuo bih da smo imali dvije prilično hladne staze. Bilo je donekle toplo u prvoj utrci godine, a to je bila i utrka u kojoj smo bili najmanje uvjerljivi.”

“Željeli bismo otkriti koliko možemo biti brzi kad je staza vruća i možemo li održati tempo i solidno upravljanje gumama”, rekao je Allison.

Allison je upozorio da problemi s pouzdanošću još uvijek zamaraju momčad, unatoč stopostotnom učinku do sada. Također je napomenuo da će odluka o prelasku na razvoj automobila za 2022. godinu igrati veliku ulogu u završetku ovogodišnjeg bolida, kao i mogućem razvoju bolida za 2021. godinu.

“Da je netko bio s nama tijekom prvog vikenda u sezoni, ne bi niti malo stekao dojam da će Mercedes ovako dominirati. Vidjeli bi nas kako se svi očajnički brinemo zbog automobila i njegove sposobnosti da uopće završi jednu utrku.”

“Sada imamo malo više snage od ostalih nego u istoj fazi prošle godine. Međutim, rekao bih da bi to moglo imati više veze s tim da konkurencija trenutno prolazi kroz problematično razdoblje, nego da smo mi napravili nešto značajno”, zaključio je James.

28
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
11 Komentara na temu
17 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
11 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
rovaccccc

Ja sam sad jako zabrinut za mercedes……bas su u teskoj situaciji……ne znam kako ce izgazit iz ovoga 🙂

avatar
Član
Desmosedici

Čitatelj koji ne zna ništa o F1 kad bi malo analizirao ove Allisonove izjave zaključio bi da je Mercedes ostao negdje na istoj razini kao prošle godine..da nije ništa značajno napravio..eto, neznatno povećana snaga uz opasnost od havarije motora i problem sa pregrijavanjem. Zanimljivo, spominje i probleme sve konkurencije, a ne recimo samo izrijekom Ferrarija..izgleda kao da je netko na neki način naudio svoj konkurenciji tako da je ona sada zabavljena svojim problemima..nije daleko od istine.

avatar
Član
west 44

Auuuuu eto” nade” za utopljenike!!!🤣🤣🤣

avatar
Član
TORPEDO

Nikad nisam krio da sam navijač Ferrari-a,uostalom živim na moru,kod nas je utjecaj talijanske auto-moto tradicije izuzetno jak. Na kvarneru su se vozile auto-moto utrke od pamtivijeka…utrka na Učku,onda Preluk pa sad grobničko polje. Na ovom svijetu sam za razliku od većine ovdje pola stoljeća i nešto sam vidio,prošao i znam. Smiješno mi je kad ljudi pričaju kako se pogoduje samo Ferrari-u,kako si privilegirani…a zaboravljaju da ti privilegirani nisu bili prvaci od 2007 godine,još je strašniji podatak da nisu bili prvaci od 1979-2000 godine… Uglavnom o tome pričaju veliki navijači Mercedesa,koji je u F1 tek 13 godina i dociraju o… Read more »

avatar
Član
klepesina

Sretan put brate mili ako ti se neglada f1 svi mi gledamo zbog sebe ma ko god bio prvi trenutno uostalom gledam f1 od laude alboreta sene hila mansela prosta pa na ovamo i uvjek je neko dominirao pa nisam prestajao i jos manje pisao gluposti o negledljivosti f1 danas poredit ovu omladinu sa nama i starijima je malo smijesno sad se zivi u digitalnom svjetu brze se zivi sad ih neke druge stvari interesuju koke doga manitanje luksuz kao da stvore brze pare preko noci odma bi milione to njih interesuje a ne f1 da gledaju SIGURNO IH NIJE… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

Pozdrav kolege starci! Torpedo, slične su okolnosti utjecale za koga navijamo. Nikome ne zamjeram što navija za koga navija, ali tu treba imati “prst” objektivnosti i tolerancije..drago mi je da još pratite F1, MotoGP, nadam se i ostale grane automotosporta..Pozdrav!

avatar
Član
TORPEDO

Drago mi da ima staraca još ovdje.
Gledao sam danas MotoGP naravno,ali sam bio i na grobniku,bilo je interesantnih utrka,dobrih dvoboja…i kao i uvijek najboljih u kup automobilima,i to onim najslabijim…Twingo cup .

avatar
Član
viktorc

Ne, nisi krivci Njemci nego “indijanci” – kreteni koji od nabržeg cirkusa na svjetu napraviše ekološki štedljivi cirkus, u kojem se ne zna ni tko pije ni tko plaća.Kakvi kreteni vode Formulu 1. Prvo su zabranili reklame duhanske industrije i tako ostali bez enormnih prihoda od sponzora, potom su pobjegli sa nekih legendarnih europskih staza i ostali bez prihoda od gledalaca, zatim su uvjeli štednju (ej bre, štednju u F1) i zabranili treninge i testiranja, a na kraju su ograničili sve: gume, potrošnju benzina, broj motora i obrtaja,mjenjaca,elektronike… i uštrojili Formulu 1.Kad su vidjeli da je kastrirana F1 sve manje… Read more »

avatar
Član
TORPEDO

Nisu krivi Indijanci nego kauboji…ostalo potpisujem 😉

avatar
Član
TORPEDO

Zaboravio napisati…ja bih sve dozvolio u F1,točno onako kako je bilo u 70-tima i početkom 80-tih…kad su paralelno vozili turbo i atmosferski motori,kad su bolidi imali “zavjesice”,kad su motori bili različitih koncepcija,od V motora,preko boksera,kad broj cilindara nije bio važan…od 4 cilindričnog rednog BMW-a do Ferrarijevog 12 cilindraša…i kad je samo ideja i genij konstruktora bio uvjet za uspjeh
Ovo si iznad sve dobro napisao…vide se godine “minulog rada” i znanja…
Pozdrav

avatar
Član
viktorc

Ograničenja u Formuli 1 uvjeli su ograničeni! Pa bre, koliko onomad, u F1 bili su samo Ford “kosvort” V8 motori i Ferrari V12 (B12) ali su trke bile zanimljive do bola, jer su bile neizvjesnije do kraja! Neizvjesnije, jer se motori nisu štedjeli pa su malo-malo pa eksplodirali, pošto su bili nadrkani do daske. Ali tada nije bio ograničen broj motora. Tada ništa nije bilo ograničeno, a i smjelo se trenirat i testirat, menjat i kopirat. I trošit…

avatar
Član
LHx6

Razbijaju svih i još ih zajebavaju. Hehe, kakva doninacija.

avatar
Član
147 kt

Sto si cekao da netko od nas pravih navijaca Ferraria bude pljuvao po Ferrariu. Hahahaha. Uvijek vijeran Ferrariu. Dok se drugi pojavljuju i nestaju Ferrari uvijek ostaje. Danas vi navijate za mercedes a kad ga sutra nebude onda budete navijali za Aston Martin. To je razlika izmedu nas i vas. Mi znamo za koga navijamo.

avatar
Član
LHx6

Da nema RBa, Merc bi mogao s pola budžeta razbiti Ferrari.

avatar
Član
west 44

Bio bi dovoljan i malo jači džeparac!!!

avatar
Član
F E R R A R I

Imamo vas koji gledate u nase dvoriste pa mi ne trebamo komentirati

avatar
Član
147 kt

Oooo Alfista. Pa gdje si.

avatar
Član
TORPEDO

Čini se kako je vox populi izgleda dobro uzdrmao vlastodršce F1? Siguran sam da su brojke gledanosti i popularnosti serije F1 na kritičnom nivou,što je jedina logična pretpostavka? Gledati dominaciju jedne ekipe 7 godina zaredom i znati 7 godina kako će na kraju prvenstvo završiti(pošto se ne mijenjaju pravila druge godine garantiram i 8 godinu!) Tko želi gledati 8 godina istu stvar…garantirano…samo mazohisti! Vidi se da velikog maga Bernie Ecclestona nema…on je dobro znao da dominacije nisu dobre za motosport ovakvog ranga pa ih je prekidao i nanovo miješao karte. Najlakše uz promjenu pravila.Sjetimo se onih bližih…Ferrari 5 a Red… Read more »

avatar
Član
klepesina

Znas sta je problem kod vas kako se nazivate ljubitelji F1 sami sebe naravno tako zovete dok je bila dominacija ferarija i Schumahera niste tako pricali nije vam tada nista smetalo tad je sve bilo potaman i ona sramotna propustanja rubensa 2 metra od cilja nista vam nije smetalo tada niste rekli kako to nevalja za f1 ali sad vam smeta sve cim ferkana nema ni na mapi e pa sta da se radi tako vam je kako vam je ovo je sad samo reciprocitet za neke stare vase dominacije.uostalom svima su pravila ista tokeni vaki motor gume svima je… Read more »

avatar
Član
teo_S

@TORPEDO Tokeni su izglasani od svih momcadi, sto znaci, i od te “tvoje”… vjerovao ili ne, i to jednoglasno 🙂 Prevedemo li broj tokena u pocetku hibridne ere u postotak izmjene elemenata PU-a, doci cemo do nevjerojatnog broja od cak 50%. Dakle, kroz sezonu se moglo promijeniti pola PU-a sto je impresivno za jedan stroj. Te švindlerske price o nedozvoljenosti razvijanja PU-a su mahnite insinuacije pojedinih “pratitelja” F1 kako bi se pokusalo umanjiti nesposobnost pojedinih proizvodjaca PU-a, a s druge strane optuzujuci Benz kao nekog tko je sebe zastitio tim tokenima. Nije tokene izmislio Benz i nametnuo ostalima 😉 Nije… Read more »

avatar
Član
Mike-ferrari

50% zamjene PU notorna glupost

avatar
Član
teo_S
avatar
Član
Desmosedici

Evo mene..ti nama sad tu dociraš..OK, propisi su propisi, donose se kako se donose, netko na njih rado pristaje..zapravo ih kreira, a netko je prisiljen da pristane..ti nama čitaš i objašnjavaš napisane redove paragrafa a ja vam objašnjavam ono što tu ne piše..ono što se nalazi između redova..treba dosta životnog iskustva da se određene stvari shvate..ti barem živiš po svijetu i znaš kako cijeli svijet funkcionira..stoga, ostavi se tumačenja pravde i poštenja..to je za naivne..to tako ne funkcionira.

avatar
Član
Mike-ferrari

Stvar je kada bi radio 1 sklop potrosiobo xy tokena uostalom pratili smo F1 onih dana pa znamo
Ne kuzim zasto pisati nesto sto smo svi gledali prije 3god

avatar
Član
klepesina

bravo drug to je jasno i navecoj budalesini al najlakse je prstom uprijet u drugoga

avatar
Član
LHx6

S obzirom da ovdje postaš može se zaključiti kako ti je internet dostupan.

In terms of cumulative audience, the figure is the highest for Formula One since 2012 and represents a third consecutive year of growth.

Ovo iziskuje 2-3s, ali bolje je ne potražiti činjenice jer kako bi onda mogli proizvoljno iznositi iste.

avatar
Član
F E R R A R I

Mozda da imas normalne komentare ne bi brisali a ne samo podjebavanje

avatar
Član
F E R R A R I

I sad bi se mi navijaci suprotnih timova trebali veseliti a navijaci metcedesa biti u panici… Ne razumijem cemu sad kukanje napravili su najbolji posao ili svi ostali najlosiji u ste di jeste i cemu sad ovo. Price za malu djecu