Jedini Danac u Formuli 1 uspio je na prošloj utrci u Mađarskoj osvojiti prve bodove u ovoj sezoni. Uspoređujući aktualni bolid Haasa s prošlogodišnjim, ističe da je situacija mnogo bolja, ali brzine mu još uvijek nedostaje.

Prošla sezona bila je uvjerljivo najlošija za Haas od ulaska u Formulu 1 2016. godine. Kroz cijelu sezonu američka se momčad izuzetno mučila s bolidom, posebno s menadžmentom guma, a u poretku konstruktora pobijedili su jedino Williams.

Na početku novog prvenstva Haasu također ne cvjetaju ruže. Momčad koju vodi Guenther Steiner trenutno s Alfom i Williamsom čini trolist najsporijih momčadi na gridu, a osvojila je tek jedan bod na prve tri utrke, ponajprije zahvaljujući lukavoj (iako kažnjivoj) promjeni guma neposredno prije starta VN Mađarske.

Taj bod osvojio je Kevin Magnussen, koji ipak ističe da je ovogodišnji bolid mnogo bolji od prošlogodišnjeg.

“Bilo je dobro upoznati bolid malo bolje i vjerujem da smo uspješno krenuli u željenom smjeru s ovogodišnjim bolidom, u usporedbi s lanjskim VF-19. Bolid ima mnogo bolje vozne karakteristike u utrci, ali još uvijek moramo pronaći više brzine u kvalifikacijama i na tome radimo.”

“Prošlogodišnji bolid, na primjer, niste mogli dugo pritiskati jer bi gume ostale bez gripa. VF-20 održava gume u radnom okviru tijekom cijelog stinta, mnogo bolje od bolida iz prošle godine i rekao bih da je to glavna razlika. Karakteristike bolida u jednom brzom krugu su također bolje, ali jasno je da trebamo nešto bolje performanse kako bismo izvukli više iz kvalifikacija i utrka. No, u osnovi je bolid zaista dobar”, tvrdi Danac.

Silverstone je prošle godine bio mjesto katastrofe za Haas jer su se Magnussen i Grosjean sudarili u utrci. Njihov šef Steiner pohvalio ih je nedavno zbog ponašanja na početku ove sezone i nada se da će tako i nastaviti.

Magnussen u najavi VN Velike Britanije objašnjava s kakvim pristupom Haas ide prema četvrtoj utrci sezone: “Moramo dati najbolje od sebe kako bismo u kvalifikacijama završili što bliže gornjem dijelu poretka, tako da se možemo boriti u utrci. Sigurno je da se trebamo fokusirati na kvalifikacije.”

“Ključni sastojak za Silverstone je mnogo downforcea, iako imate tamo i neke pristojne ravnice pa vam treba i brzina na pravcu. Ne mislim da ćemo mnogo mijenjati naš pristup. Pokušat ćemo dovesti naš bolid u željeni okvir. Koristit ćemo slobodne treninge da bismo podesili bolid kako treba i pripremili se za kvalifikacije i utrku.”

3
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
2 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
3 Autori komentara
avataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Desmosedici

Mora biti dobar..ovo je Ferrari SF90..da je ostao onaj prošlogodišnji motor, letio bi po stazi, tamo negdje oko Renaulta, Mclarena i R Pointa..ovako treba pričekat novu specifikaciju motora koja obećava neki 20-30 KS više.

avatar
Član
west 44

🤣🤣🤣🤣🤣!!!!

avatar
Član
konacadabra

West kakav je osjecaj cekat nedelju sa spoznajom da ce tvoj vozac pobijediti? Ne moras mi odgovoriti, prosao sam vec to sa schumijem. Iskreno pobrisao bih sve rekorde ferrarija i mercedesa, jer je to sramota f1, a ne ponos.