FIA je objasnila zašto je Honda mogla raditi na svom motoru, dok ostali proizvođači to nisu mogli tijekom karantene.

Italija je bila jedna od zemalja koju je najranije pogodila pandemija COVID-19, i stoga je jedna od prvih koja je ušla u blokadu, što znači da je Ferrari morao prestati s radom.

Kako bi osigurali da Mercedes i Renault nisu stekli prednost nastavljajući razvijati svoje motore, FIA im je naredila da također prestanu raditi.

Honda je ipak mogla raditi i dalje, i to toliko da su se do prve utrke u Austriji pojavili s nadograđenim pogonskim dijelovima.

“Prestanak rada za Hondu je bio malo drugačiji od prestanka rada za ostale proizvođače. Ne u smislu trajanja, nego u vremenu kada se to dogodilo”, rekao je Nikolas Tombazis, voditelj FIA-nog odjela za jednosjede.

“Japan je imao potpuno drugačiji razvoj COVID-a i situaciju ulaska u karantenu. Nismo znali kad smo se početkom travnja dogovorili s ovima pravilima da li će Japan biti možda u blokadi tek na ljeto, ovisno o tome kako će se COVID razvijati u Japanu. Stoga smo morali dati malo fleksibilnosti Hondi da nešto kasnije smije zatvoriti svoje pogone”, nastavio je Tombazis.

U očima FIA-e to nije bila željena situacija i željeli su je izbjeći. Također, u očima mnogih, uključujući Mattiu Binotta, ovo je bilo nepravedno. Međutim, Tombazis je objasnio da je takva odluka donesena jer japanski proizvođač možda neće moći raditi preko ljeta.

16
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
2 Komentara na temu
14 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
8 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
viktorc

Bivši Ferrarijev predsjednik, Luca di Montezemolo, otkrio je da mu je Mercedesov Niki Lauda, priznao kako je njemačka momčad počela razvijati hibridne motore već 2007. U razgovoru za La Repubblica, Montezemolo je isto tako priznao i kako je napravio veliku grešku kada je pristao na uvođenje novih hibridnih motora.

Lauda mi je priznao da su na hibridnim motorima počeli raditi već 2007. godine. Zato su se toliko zalagali za uvođenje V6 motora.”

avatar
Član
mika.KA

rekla,kazala… potez ocajnika

avatar
Član
Deyo

Uopce nije rekla kazala, vec istina. To sto je Montezemolo tvrdio, tvrdilo je i vise izvora. JER JE REKLA KAZALA I TO DA JE FIA ZABRANILA RAZVOJ POGONSKIH JEDINICA, NE BI LI OMOGUCILA OVU DOMINACIJU?! Prije ce biti, potez bijednika (Mercedes). Jedini nacin za njih da budu ovako dominantni.

avatar
Član
west 44

Jel taj mafiozo još živ!?

avatar
Član
Desmosedici

Strašno što se radi..sve se režira prema interesima.

avatar
Član
klepesina

nek vam nije mercedes i lewis hamilton uvjek kriv za sve

avatar
Član
Desmosedici

Sve krivo shvaćaš. Ne smeta meni ni Levis ni Mercedes…naprotiv..dobro je da u F1 postoji što više jakih igrača..smeta mi što se takvi dovode..vabe..na način da im se pogoduje da bi tu bili..a to obeshrabruje neke druge da se tu pojave..to je problem.

avatar
Član
Deyo

Isto kao sto se pogodovalo Mercrdesu sa ovim cirkusom od 2014., inace su planirali da napuste F1, a BE to nije mogao dopustiti. Jeste da je izokola htio to spreciti kada je predlagao da V8 ostanu u upotrebi, ali sta je tu je. Sada imamo fake legende. A dace Bog da se otkrije sto se desavalo, pa ce necije fake slike puci u paramparcad. Ovo vise nije sport, i moraju doci radikalne promjene i cvrsto rukovodstvo.

avatar
Član
Desmosedici

Da..za vrijeme Norberta Hauga Mercedesi bi poderali i drvene gume..to je bilo strašno..dok nisu kupili znanje..a o hybrid eri suvišno je više išta pričat..sve im se naštimalo da budu najbolji da bi tu ostali neko vrijeme..i to se stalno ponavlja..kad im se netko približi tada se izmisle neke smicalice.

avatar
Član
Worf

uvijek se pocne problem rjesavati u vlastitom dvoristu. neka prvo bennetton i ferrari vrate svoje naslove, znate na koje mislim, pa onda renault, pa redbull i onda ce mercedes. a vi ocito ne razumijete zasto se nekad mora dati koji ustupak proizvodjacima motora. ovo je jako skup sport u koji se nebi isplatilo ulagati ukoliko nema bar neke garancije za rezultate. ocito je ok samo ako se ferrariju daje pravo veta i ako im se ide na ruku. pa neka tako i nastave. ostat ce u f1 jedino ferrari alfa i haas. ponekad mislim da upravo to i zelite. neki… Read more »

avatar
Član
Deyo

Prvo, ja nisam navijac Ferrarija, a drugo, mi izgleda gledamo ili imamo razliciti pogled sto bi F1 trebala biti. Ne razumem sto stavljas u ovu grupu Renault, kada su 2006. bili zrtve Max Mosley-ja, ne bi li MS omogucili 8. titulu, jedan za drugim djelove Renault-a su proglasavali nelegalnim, ne bi li Alonso u Monzi 2006. bio u kvalifikacijama kaznjen ni za sta, sto je bio vrhunac Mosley-jeve svinjarije. ONO STO ZELIM, A I IZGLEDA I OSTALI KOJI DUGO PRATE, JESTE NATJECANJE, GDJE POSTOJE PRAVILA, I MOMCADI RAZVIJAJU POGONSKE JEDINICE I BOLIDE NA OSNOVU TIH PRAVILA. A ONDA KOMBINACIJA TOGA… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

Tako je..Renault su nakon dva naslova “zaustavili”..ali moraš znati da su im ta dva naslova omogućena zato što se prije toga po svaku cijenu želilo zaustavit MS i Ferrarija jer su postali “dosadni” nakon pet naslova. Tako su 2005. i 2006, sa propisima o gumama zaustavili MS I Ferrari..Michelin je donio titule FA i Renaultu a Bridgestone nije mogao parirati. Da rezimiram: Nemam je ništa protiv nikoga..ni Renaulta , ni Mercedesa, ni Red Bulla, ali je činjenica da FIA i F1 to rade dosta na ineresnoj bazi..stalno se nekome pogoduje..pogodovalo se i Ferrariju..ali Ferrari je tu uvijek imao mjeru i… Read more »

avatar
Član
Worf

pa o cemu onda pricamo? samo ste potvrdili sto sam rekao. svima se kad tad pogodovalo. zasto se dize graja sad na mercedes a dosad nije na nikoga……to mene najvise zanima.
i nisam ni ja dionicar daimlera niti icega, eto da ne bude zabune.
o tome sto bi f1 trebala biti, necu sad sigurno, a puno sam puta potrosio vrijeme da bih objasnjavao sto f1 zapravo JEST, bilo ovdje na portalu, bilo ljudima kroz razgovor dok smo gledali utrke.

avatar
Član
Worf

zaboravio sam ti odgovorit za renault…..to je isto osvojeno na trikove, sive zone ovo ono, da ne recem sto gore. pogotovo ako cemo pricat o varijabilnom kutu krilaca na prednjem spojleru. to je 100 % zabranjeno i nema price. isto kao aktivni ovjes. spominjem ih jer su u principu ista stvar, samo sto su kratko trajali. da je to potrajalo niz godina….apsolutno ista stvar ko ostali. pojavio se baja na celu renaulta i eto. jedna mafija skinula drugu. ko sto si i sam rekao, mosley brawn i todt su sve cinili nebi li produzili tu dominaciju crvenih al nista ne… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

Da..ali ovo traje sedam godina i ne vidi se kraja..kod nabrojenih prijašnjih dominacija..prvo: mnogo kraće su trajale.. drugo: sva javnost i struka se digla na zadnje noge da se to zaustavi..A što se sada događa?..Ništa! Namjerava se i dalje ovako.

avatar
Član
LHx6

Ajde nek i Desmo nešto nije znao prije GP1 portala.