Pred početak sezone iz Ferrarija su stizale vijesti kako će prve nadogradnje na bolidu biti spremne za VN Mađarske. Međutim, razočaravajuće izdanje na prvoj utrci za VN Austrije ih je natjeralo da s dijelom nadogradnji požure i spreme ih za drugu utrku na Red Bull Ringu, VN Štajerske.

Sekundu sporija vremena u odnosu na Mercedes upalilo je veliki alarm za uzbunu, i tako će paket nadogradnji dolaziti u dva dijela, ovaj vikend na Red Bull Ringu te vikend nakon u Budimpešti.

“Moramo hitno odgovoriti. Znamo da je mnogo posla pred nama. Nismo tamo gdje momčad poput Ferrarija treba biti. Zaostajemo u svim područjima i jedino rješenje je trenutna reakcija,” rekao je Louis Camilleri.

Glavni problem je nedostatak brzine na pravcu, gdje gube čak 0.7 sekundi po krugu u odnosu na Mercedes.

“Naravno, ne očekujemo da novi dijelovi trenutno i potpuno zatvore zaostatak u odnosu na najbrže. Napredak u brzini tijekom jednog kruga omogućit će vozačima da budu u boljoj poziciji kako bi prikazali svoj talent.”

“Uz to, moramo provjeriti je li ovaj put razvoja pravi put. Točnije, moramo biti sigurni kako smo na pravoj putanji razvoja kako bi bilo moguće napredovati svakom novom nadogradnjom,” dodao je Camilleri.

Iz Ferrarija su uoči VN Austrije stizale informacije kako su otkrili problem s bolidom u predsezonskim testovima. No, nedostatak brzine vrlo alarmantan – sekundu su sporiji od Mercedesa, a Leclerc je u kvalifikacijama odvozio 0.92 sekundi sporije vrijeme od vlastitog pole positiona za prošlogodišnju utrku. Na kraju se Leclerc uspio probiti do drugog mjesta, dok je Vettel bio tek deseti.

Na kraju je Camilleri dodao kako ima puno povjerenje u Mattiu Binotta i ostatak ekipe i očekuje da će pronaći rješenje za probleme u koje je Ferrari zapao.

10
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
2 Komentara na temu
8 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
4 Autori komentara
avataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Deyo

Momcad koja je pred sebe postavila prevelike ciljeve i jos gore starvican pritisak na celu momcad i vozace. Sve sto se desava poslednjih par godina, i kadrovska rjesenja, pokazuje koji su majstori bili Todd, Brawn i Byrne, naravno i Schumacher u odnosu na Vetella. Zaista mi nije jasno gdje si mislili stici sa nekim kao Arrivabene. Ovako ce ici samo nadole, dok se ne osvjeste, dovedu prave ljude i shvate da preko noci nece postati sampioni.

avatar
Član
LHx6

Javili ste nam ovo prije nego Desmo.

avatar
Član
west 44

Kad je vidio kako mu puleni stoje izgubio je volju za javljanjem!!!

avatar
Član
Desmosedici

Sve vas vidi svemirska policija..Hahahaha!

avatar
Član
Desmosedici

..ništa ovo za slijedeći vikend..to je samo krpanje ovog dizajna bolida..ali kad smo s ovakvim bolidom osvojili drugo mjesto, satrijet ćemo vas kad dođe novi redizajnirani bolid s novim motorom..Hahahaha!

avatar
Član
Desmosedici

P.S. Zimmermann ne ide kući..spava u uredu i smišlja nove prevare sa motorom..Hahahaha!

avatar
Član
Desmosedici

“To je utrka protiv vremena, ali dajemo sve od sebe”. U Maranellu radimo bez zaustavljanja”, potvrda nam dolazi od Mattie Binotta. Za tri dana, dva SF1000 će se vratiti na Spielbergov krug, a Ferrari pokušava sve što je moguće kako bi isprobao prva ažuriranja 2020. godine. “Dok je trkački tim ostao u Spielbergu – potvrdio je Binotto – između jednog i drugog GP-a, posao je bio u Maranellu pokušavajući reagirati na pokazatelje koji su se pojavili u prvom Grand Prixu. Znali smo da će to biti vrhunski početak sezone i bilo je više nego što smo očekivali i zato guramo… Read more »

avatar
Član
west 44

Od motora nema ništa ,pošto je razvoj istog zamrznut do kraja sezone z tvoju informaciju!!!

avatar
Član
Desmosedici

U Austriju nije došao taj zamrznuti-

avatar
Član
west 44

Vidili smo koliko je dobar, kad je legalan!!!