Ferrarijev predsjednik John Elkann priznaje da uspjehe u Formuli 1 ne treba očekivati prije 2022. godine, no poručuje da je Mattia Binotto pravi čovjek za posao te da će on izvesti talijansku momčad na put uspjeha.

Ferrari je katastrofalno krenuo u novu sezonu. Postolje Charlesa Leclerca na prvoj utrci više je bilo splet okolnosti, nego realni pokazatelj brzine bolida. Evidentno je da niti na Red Bull Ringu, a niti na Hungaroringu, Ferrari nije mogao pratiti tempo Red Bulla, povremeno niti Racing Pointa, a da uopće ne govorimo o Mercedesu.

Ono što situaciju čini još gorom, promjena tehničkih pravila Formule 1 odgođena je zbog koronavirusa za 2022. godinu, dok će momčadi sljedeće sezone koristiti bolide gotovo identične ovogodišnjima. Zbog toga je sasvim jasno da Ferrari teško može ostvariti nekakav značajniji napredak za 2021.

U razgovoru za La Gazzetta dello Sport Ferrarijev predsjednik poziva navijače na strpljenje i iskazuje povjerenje šefu momčadi, Mattiji Binottu.

“Ove godine nismo kompetitivni zbog pogrešaka pri dizajnu bolida. Imamo niz strukturalnih slabosti koje egzistiraju već neko vrijeme u pogledu aerodinamike i dinamike bolida. Izgubili smo i na snazi motora. Realnost je da naš bolid nije kompetitivan. Vidjeli ste to na stazi i vidjet ćete ponovno.”

“Postavljamo temelje kako bismo bili kompetitivni i vratili se pobjedama s promjenom pravila 2022. Uvjeren sam u to”, poručuje John Elkann.

“Binotto ima karakteristike i sposobnosti za započeti novi pobjednički ciklus. Pred nama je dug put. I Todtu je trebalo vremena od trenutka kad je 1993. došao u Ferrari dok momčad nije doveo do pobjeda. Važno je raditi na stazi i van staze, stvarati koheziju i stabilnosti, graditi Ferrari kakav želimo korak po korak.”

Što se vozača tiče, Ferrari se od 2021. okreće mladim snagama. Sebastian Vettel napušta Maranello, a uz Charlesa Leclerca koji je vezan dugogodišnjim ugovorom, od iduće sezone vozit će Carlos Sainz Jr.

“U prošlih deset godina imali smo u našim redovima prvake poput Alonsa i Vettela, koji su ranije osvajali naslove. Nedvojbeno je teže prolaziti kroz fazu obnove momčadi i tražiti za strpljenje vozače koji su već osvajali titule, u odnosu na one koji imaju budućnost pred sobom.”

“Postavljamo temelje za izgradnju nečega važnoga, što će trajati. Ugovor koji smo potpisali s Charlesom to dokazuje: Pet godina, nikad takvog ugovora nije bilo u Ferrarijevoj prošlosti. Leclerc i Sainz će u Maranellu imati svoj dom, bit će blizu naših inženjera, a novi bolid rađat će se uz njih”, rekao je Elkann.

Nakon prve tri utrke sezone Ferrari se nalazi na petom mjestu konstruktorskog poretka, iza Mercedesa, Red Bulla, McLarena i Racing Pointa. Slijede dvije utrke na Silverstoneu, 2. i 9. kolovoza.

27
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
6 Komentara na temu
21 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
13 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
konacadabra

Bolid je dobar, samo se prestanite se spoticat jedni prek drugih. Realno trebali su bit 4,5 sudar, pa ono u boxu, te krive gume. Meni stvarno nije jasno kaj oni rade.

avatar
Član
west 44

Ajdeee-kako bi rekao Bili Piton!!!

avatar
Član
mars32

2022. je McLarenova godina, Ferrari, Mercedes, Renault, Aston Martin, Red Bull zapišite za neke druge godine. 😉

avatar
Guest
Panzer

Svi se nadaju da ce promjenom pravila skinut Mercedes a eto ovi ce sjedit skrstenih ruku i sve to gledat,ha,ha,ha!

avatar
Član
Deyo

Svi se nadaju da ce F1 ponovo biti natjecanje od 2022. I da ce moci raditi na razvoju. A, ako tako bude, Mercedes sigurno nece biti ovo sto je sada.

avatar
Guest
Panzer

Nadaj se i ti skupa s njima!

avatar
Član
Deyo

Sigurno da hocu!!! Sigurno se necu nadati ovom cirkusu, jer ovo nije vise F1!!!

avatar
Guest
LHx6

A kad je bila? Toliko pisanja i nikako da se izjasniš.

avatar
Član
Mike-ferrari

Dio nagodbe
Hahahah ajde nemojte napraviti dobar bolid da mecka uzme obecano vi cete od 2022 i dobro
U biti trebali od 2021 al eto corona

avatar
Član
mika.KA

a kad nema mecke onda je tu r.bull,…. samo slucajno mozete postati prvaci

avatar
Član
Mike-ferrari

Slucajni su renault i brawn gp
Ili bolje receno sa manje utjecaja i novca
A ovo je sprdnja kada se zna vec sada kome ide novi ciklus

avatar
Član
mika.KA

da,sad su vam merc,fia krivi sto ste nesposobni. mislim gledaj ovu sezonu!
gledaj proslu sezonu,predproslu sezonu tko je kriv ferrariu za izgubljeno prvenstvo!? a imali su odlican bolid!!
evo malod podsjetnika sta je bilo SAMO u britaniji

https://www.facebook.com/568665409957112/posts/1804742019682772/?sfnsn=mo&d=n&vh=e

a gdje je tek ostala sezona

avatar
Član
bmwcro

sjeti se kako je usmjereno prvenstvo u Kanadi. Kasnije su se isti manevri drugim vozačima tolerirali, npr u Austriji. FIA kreira puno, kao što je i sa Schumijem radila. ova godina je teška ako navijaš istovremeno za Hajduk i Ferrari, ajme zamisli koji dvostruki debakl.

avatar
Guest
LHx6

Hoćete li sad pisati kako je Elkann kriv i da njega treba “smjeniti” ili ćete shvatiti da je vaša hajka na Binotta bila rezultat nerazumijevanja.

Ma, u biti samo ćete dijeliti minuse i ništa naučiti kao i obično.

avatar
Član
Dejan

Ma kakav Elkann,Binotto je “krivac”među ostalima.Od pocetka hibridne ere je prisutan.Prvo u toliko godina nisu napravili konkurentnu pogonsku jedinicu a od kad je sef momcadi sezonu prije promjene pravilnika(narednu ne brojim zbog corone i odgode) zavrsavaju nekonkurentniji nego sto su bili proteklih.Pametnom dosta a za sve ostalo postoji Binotto!

avatar
Član
Pratiteljcro

“Prvo u toliko godina nisu napravili konkurentnu pogonsku jedinicu”
Jel ti i Arrivabene kriv ili samo binoto?

avatar
Član
Dejan

Postovani,
Kad utvrdite s kakvim kvalifikacijama Arrivabene za razliku od Binotta preuzima vodstvo momcadi Ferrari dobit ce te nedvosmisleno odgovor na pitanje koje ste mi postavili a vezano je na pogonsku jedinicu.
Tek tada mozemo prosiriti temu na sposobnost i umijece vođenja F1 ili neke druge momcadi koja podrazumijeva između ostalog upravljanje ljudskim resursima.

avatar
Član
Pratiteljcro

Tesko jako tesko. Jer U vrijeme schua u ferkanu postojao je “magicni trio” po mnogima ali za mene su tu samo 2 osobe bitne deda i ross. Deda vozi na limitu a ross plus pitwall razmislja o strategiji i ostvarili su svastanesta. Ovaj treci je tu samo da javi bariju da se makne, da potapse po ramenu pobjednika i da daje “upvote” izjave za medije. I to mu je sav posao. Nesto slicno se dogadja i danas, pa zasto onda kuditi binota jer 300 strucnjaka nezna izvuci jos snage iz PUa ili rak rana ferarija 10+ godina sto neznaju skrojiti… Read more »

avatar
Član
Dejan

U pretproslom postu pitate me za usporedbu Arrivabene i Binotto vezano na moj komentar o pogonskoj jedinici da bi se u proslom vratili 20 godina unatrag,moje isprike ali ja tu ne vidim poveznicu.Pricamo konkretno,zna se iz koje branse potjecu navedena dvojica i tko je u proslosti bio na kakvom radnom mjestu(u konacnici Arrivabene vise nije na svojoj duznosti)Binotto je ocito stekao reputaciju osobe koja je sposobna,skupa s timom napravit pozitivan rezultat iako mu vec nekoliko godina uspjeh nije poznat pojam(kako na inzinjerskom tako ni na organizacijskom polozaju) I sad nailazimo na paradoks situacije,trebalo bi krivit osobe koje su ga postavile… Read more »

avatar
Član
Pratiteljcro

Odakle ti ideja da mi govoris “vi” 🙂 “da bi se u proslom vratili 20 godina unatrag” Ima se smisla vratiti 20g unatrag jer todt je tada bio na funkciji jednakoj kao binoto ili arivabene donedavno. Schu je tada bio u top formi, plus pametna strategija od strane brawna i pitwalla i eto uspjeha. Sto je tocno todt radio za vrijeme dok ros javlja dedi da idu na 4 zaustavljanja i dok razraduju taktiku jeli to ostvario ili nije. Nego je odradivao “let michael pass” posao… Ili recimo danas, wolf sjedi ispred monitora, cesto u zatvorenom prostoru podalje od staze… Read more »

avatar
Guest
LHx6

Treba imat dobro medunožje za misliti kako znaš bolje od cijelog vodstva neke korporacije.

avatar
Guest
LHx6

Znači ništa niste naučili. Iako je i vodstvo Ferrarija zaključilo da Binotto nije krivac vi i dalje smatrate kako vi znate bolje.

avatar
Član
147 kt

Da. Evo i ja sam ti upravo dao minus. Miran.

avatar
Član
Desmosedici

Evo..sjedi..jedan..mislim, minus i od mene..Hahahaha!..ne znam zašto je ono prije izbrisano?

avatar
Guest
LHx6

Nedate se. Lijepo je vidjet kako vas se pokopava.

Cihelo vrijene Binotto je kriv i sad vodstvo Ferrarija kaže da nije, haha.

Kako vi nemate pojma, ali kroz povijest je dokazano kako je hrabrost obrnuto proporcionalna s obrazovanjem.

avatar
Guest
LHx6

Ako sad sami niste shvatili da Binotto nije krivac nema pomoći.

Ovdje nema ni Hama, ni Totta, ni Fiae, nikog. Sam Ferrari odlučuje. I zamisli poneki komentator na portalu i dalje misli kako zna bolje od ljudi koji vode korporaciju.

avatar
Član
Mike-ferrari

Apsolutno nisi u pravu
Korpiracija prica sta prica a napravice sta ce napraviti
1 osoba cini razliku ajme
Kao vodja tima
Mada svi ovi debakli nemaju veze sa sposobnoscu Ferraria
Vidjet cete vrlo skoro kako Merc moze postati jako nesposoban kao i red bull a bili nedodirljivi kao i renault kao i williams kao i Ferkan o daaa
Sve cete vi to vidjeti vrlo skoro pa cemo cuti kakvi su komentari ako ih kao i vas uopce bude ovdje
Ugl vodja tima jaaaaaako bitna osoba za sve vezano uz tim
A ta prica korporacije moze zavrsiti i kao prica sa Sebom recimo