Drugi slobodni trening Velike nagrade Štajerske vozači i timovi shvatili su dosta ozbiljnije nego što bi to inače bio slučaj, budući da subotnjem programu na Red Bull Ringu prijeti obilnija kiša. Ako bi uvjeti bili doista tako ekstremni da se kvalifikacije neće moći održati, rezultati drugog treninga mogli bi dodatno dobiti na važnosti, odnosno krojiti startni grid za nedjelju.

U takvim okolnostima najbolje je vrijeme postavio Max Verstappen u bolidu Red Bulla. Njegov najbrži krug bio je 1:03,660. Drugo vrijeme ostvario je Valtteri Bottas u Mercedesu, pobjednik prošlotjedne utrke, a iza njega smjestili su se vozači Racing Pointa, potvrdivši svoju dobru formu na slobodnim treninzima.

Ferrarijevi vozači tek su na devetom i 16. mjestu. Uzbuđenje nam je donio Daniel Ricciardo koji je u svom Renaultu imao prilično tešku nesreću te završio trening već nakon dvadesetak minuta.

Tijek treninga:

Sam trening odgođen je pet minuta zbog činjenice da se poremetio raspored održavanja sesija u drugim serijama, što su vozači iskoristili za dodatnu pripremu. Nakon zelenog svjetla, prvi na stazi su bili vozači Alfe, Haasa i Williamsa. Ubrzo su gotovo svi vozači izašli na stazu, uključujući i one iz najboljih timova.

Nicholas Latifi u Williamsu prvi je postavio mjereni krug. Nakon crvene zastave na prvom slobodnom treningu, zbog problema s mjenjačem, s 49 kruga (najviše) i 17. mjestom, Latifi je uspješno završio poslijepodnevni trening.

Njegov momčadski kolega, George Russell se vratio u svoj Williams nakon što ga je mladi Jack Aitken mijenjao na prvom slobodnom treningu. Jednako kao i Giovinazzi u Alfi, kojeg je jutros mijenjao Poljak Robert Kubica. Russell se našao na 15. mjestu, ispred vozača Hassa, Vettela i svog momčadskog kolege. Ispred njega svrstali su se vozači Alfe, Kimi (13) i Giovinazzi (14).

Crvenu zastavu uzrokovao je Daniel Ricciardo petnaestak minuta nakon početka drugog treninga. Njegov Renault se u posljednjem zavoju staze izvrtio i završio u gumama, oštetivši cijeli bolid i tako završivši svoj današnji nastup.

 

Po nastavku, vidjeli smo žutu zastavu zbog Albona koji se izvrtio u zavoju tri. Nije bilo problema i Alex je nastavio dalje. Pred sam kraj treninga, Alex se ponovno izvrtio na stazi. Ovaj put je izašao skroz u pijesak, nakon čega se vidjela u boksu Red Bulla zabrinutost stanjem bolida. Ipak, Alex se vratio na stazu i završio svoj poslijepodnevni trening na sedmom mjestu.

Dobru vožnju pokazali su Perez (3) i Stroll (4), ponovno potvrdivši napredak u odnosu na prošlu sezonu. Veliki dio slobodnog treninga su vozači Racing Pointa držali prva dva mjesta. Perez, najbrži s prvog treninga, nastavio je gdje je stao i prvi od vozača odvozio krug ispod 1:04.

Na tom mjestu bi završili da se pola sata prije kraja utrke nisu umiješali Bottas i Verstappen. Prvo je Bottas uzrokovao promjenu na vrhu najbržih krugova, a potom je Max odvozio 1:03,660 što je ostao najbrži krug do kraja treninga.

Max je u jednom trenutku treninga javljao boksu kako nema snage, ali se to nije osjetilo na njegovim performansama.

Peto mjesto pripalo je Carlosu Sainzu u McLarenu, da bi se tek na šestom našao trenutačni svjetski prvak – Hamilton. Već spomenuti Albon je sedmi, jedini na tvrđoj komponenti guma Norris osmi, a Leclerc (9.) i Ocon (10.) zatvaraju Top 10.

Ferrari će pokušati zaboraviti današnji dan jer su njihove pozicije uglavnom dvoznamenkaste u poretku (10, 12 i 16) ili blizu toga (9). Najveći broj izbrisanih krugova imao je Sebastian Vettel, koji se smjestio između vozača Williamsa, sa zaostatkom od 1,953. Ipak, to je krug koji je postavio još na početku sesije.

Za sutra je najavljena jaka kiša, što bi moglo dodatno uzburkati situaciju na stazi Red Bull Ring. Treći slobodni trening na rasporedu je u 12:00, a kvalifikacije počinju u 15:00.

6
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
2 Komentara na temu
4 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
5 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
mody

willams kanta

avatar
Član
White Lion

Moram reci da Ferrari i sve ostale ekipe sa njihovim motorima u blagu ruku izgledaju uzasno i sve vise na tezini dobija teza da zaista jesu brljali nesto jako veliko sa motorom s obzirom da su prije afere sve te ekipe bile jako jako kompetativne,a sad kad se taj motor koji je ocito u sebi sadrzavao nesto jako protuzakonito maknio iz tih bolida oni su kako rekoh zalosni. Nazalost FIA je jos jednom pala na njihovu ucjenu izlaska iz F1 i nije ih kaznila kako treba, a varalice ako zele unistiti same sebe neka izađu iz svog najboljeg marketinskog programa… Read more »

avatar
Član
avatar
Član
svakako

Možete samo zamislit vas dva stručnjaka kako je to “nešto” bilo briljantno i genijalno kad je Ferrariju zbog toga samo motor donosio sekundu po krugu bez obzira na katastrofalnu aerodinamiku. Toliko genijalno da su vrhunski stručnjaci i inženjeri iz Red bulla i Mercedesa shvatili da nisu sposobni da to svojim trudom i znanjem ulove nego su na mučki i pokvaren način paljbom preko medija i svih ostalih kanala izlobirali i izvršili pritisak na FIA da to proglasi nelegalnim jer im je tako svakako bilo lakše da zatvore novonastali zaostatak za Ferrarijem. I danas imamo to što imamo. Tako vam je… Read more »

avatar
Član
Mike-ferrari

Napravili smo jednom napravit cemk opet
Dobro je Enzo rekao
Aerodinamika je za one sto ne znaju motor napraviti
Hahah

avatar
Član
Pratiteljcro

Vidi, iskreno neznam dali su varali ali samo iznosim cinjenice koje privlace hrpetinu sumnje da su varali. Jer nakon fia-inog pregleda motora ferari utrku poslje kasni preko pola minute i bio je ociti gubitak brzine na bolidu!Zar to nije sumnjivo?? Pa onda ove godine lec ima 10kmh sporiju brzinu! I svi bolidi s fer motorom su u deficitu spram prosle sezone…itd Plus sto ni sama fia se neizjasnjava, i dalje sute a tako ce i ostati.Dakle sve je sumnjivo u PM. Samo pravi fanovi forumle kao ekipe sa foruma i sl ce to zapamtiti a cashual gledatelji nece. Vjerovatno fia… Read more »