Formula 1 bi mogla “izmiješati” komponente guma na stazama gdje će se održati dvostruke utrke kao što su Red Bull Ring i Silverstone.

Prošli se tjedan pojavila ideja da se na drugim utrkama vozi u obrnutom kvalifikacijskom poretku, ali ta je ideja bila ugašena nakon što Toto Wolff i Mercedes nisu podržali ideju.

“Smatrali smo kako bi druga utrka na istoj stazi bila savršena prilika za tako nešto. To nećemo moći realizirati zbog Mercedesa. Toto je bio prilično izravan na sastanku vlasnika i razumijem te poštujem njegovo mišljenje. Volio bih da je imao malo širu sliku, ali nije,” Brawn je otkrio.

TV kompanije su čvrste pri tome da druge utrke ne budu ponavljanje prvog vikenda. Time se Brawn i F1 suočavaju s izazovom da pronađu način da “začine” druge utrke i da s time ne oštete neku od ekipa. Variranje s komponentama guma između utrka jedna je od opcija.

“Trenutno raspravljamo o tome. Postoje dvije stvari na koje moramo paziti – prva je da ne želimo tihe slobodne treninge jer momčadi imaju pribavljene sve podatke.”

“Druga stvar je – možemo li učiniti nešto što će učiniti drugu utrku zanimljivijom za gledatelje? Nešto što neće staviti vodeće ekipe u nezahvalnu poziciju.”

“Bilo kakva promjena neće biti od prevelikog značaja. Najvjerojatnije će biti komponente guma ili nešto tako. Vidjet ćemo što možemo napraviti.”

“Trenutno ništa nije sigurno, samo razmatramo ideje. Možda neće biti ničega, ali ako ćemo pronaći nešto što može drugu utrku učiniti posebnom, to ćemo učiniti.

35
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
2 Komentara na temu
33 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
6 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Emil

Da, super! I zadnji krug, vožnja natraške. Zatim bi mogli bušit balone s motkom, ili mozda alka… uuu, puno ideja za mozganje. Kvalifikacije bez goriva. Paljenje na kurblu prije trke. Obavezno pretjecanje ili diskvalifikacija. Onda bi vozač mogao sam promjenit jednu gumu itd. Najbrži krug u 2. brzini.

avatar
Član
Desmosedici

Nemoj im davat ideje..mogli bi što od ovoga i propisat.

avatar
Član
Desmosedici

Ovi su potpuno poludjeli..žele F1 napraviti zanimljivom na način da raznim igrokazima pokušaju usporiti najbrže bolide..to se ne smije radit na takav način..izgleda da sad plaćaju ceh svoje politike koju su vodili zadnjih godina.

avatar
Član
LHx6

Što fali promjeni guma? Ako uvjeti na stazi budu slični i gume jednake utrke bi mogle biti copy/paste.

Kiša bi recimo bila dobra, ali ju zasad ne mogu naručiti.

avatar
Član
Desmosedici

Ne razumiješ..sve je to umjetan način..treba dopustit svakomu slobodu izbora..koje sreće da ima više dobavljača guma, kao nekad prije.

avatar
Član
LHx6

Ali prije svake utrke mijenjaju gume za tu utrku. Ne znam što je ovaj put drukčije?

Upitno je jel bolje više dobavljača guma.

avatar
Član
Desmosedici

Eto, ti i Ferrari ste bili za, a ja i Mercedes smo protiv toga..Hahahaha!

avatar
Član
Desmosedici

..svi za, samo ja i Mercedes protiv..Hahahaha!

avatar
Član
west 44

Kako je to lijepo kad je Bridgestone pravio gume samo za Schumachera a vi ostali se pušite!!!

avatar
Član
Desmosedici

Da..događalo se nešto slično kao što se događa sada kada vidimo simbiozu Pirellia i Mercedesa. Tada je Bridgestone radio gume koje su najviše odgovarale Ferrariju koji je imao najbolji downforce..ostalima su bile tvrde..ali postojao je i drugi proizvođač Michelin..tako da je sedam momčadi vozilo na Michelinu a samo tri na Bridgestoneu..tako da je ovo tvoje pisanje samo zločesto a ne previše pametno. A već 2005.su promjenom propisa forsirali Michelin da bi se zaustavio MS i Ferrari jer je to “postalo dosadno”za gledat. Tako su Alonso i Renault osvojili ta dva prvenstva iako je Ferrari imao ništa lošiji, možda i bolji… Read more »

avatar
Član
Panzer

Jedina i prava simbioza je bila Ferrari i Bridgestone. Ferrari je imao poseban tretman u odnosu na ostale tako da ovih sedam ekipa pojavom Michelina prelaze kod njih.To je bio i rat gumara dok danas nema potrebe za tim zbog jednog dobavljaca koji ne moze sam sebe pobjedit a govorit da je Mercedes povlasten je kako kazes zlocesto i bezobrazno podmetanje nicim utemeljeno ali to smo navkli od tebe pa nista cudno.Navlacenje vode na tvoj mlin i piskaranje kako tebi odgovara vec procitana knjiga.

avatar
Član
Desmosedici

Mijenjanje debljine gume usred sezone samo zato što je Mercedes pravio blistere ili žuljeve zbog velikog downforcea a ostalima je ta guma bila odlična, pogotovo Ferrariju koji je bio nježan prema gumama. To je normalno a suradnja Bridgestonea i Ferrarija je nenormalna? Ovo sve govori o vama a ne o meni.

avatar
Član
Desmosedici

..tko tada nije bio zadivoljan sa gumama Bridgestone i njihovom politikom imao je izbor..mogao je preći kod Michelina..a sada nema izbora..svi jedu istu kašu koju skuhaju FIA, Pirelli i Mercedes..nema drugog jela..kao u zatvoru..jedi ili budi gladan..zato sam i protiv ovog pokušaja nekog novog igrokaza sa mijenjanjem mješavina na istoj stazi.

avatar
Član
Pratiteljcro

Taj izraz “njezan prema gumama” znaci da taj bolid nema dovoljno dobar downforce da unisti/zapali tu gumu. Nesto sto ferari nema od dedine ere.

avatar
Član
Desmosedici

Da..Ferrari je dizajnirao taj bolid prema gumama..funkcioniralo je odlično..kad su to shvatili shebali su ga usred sezone.

avatar
Član
Desmosedici

P.S. Nisi baš u pravu..možda ne poznaješ dobro ovu tematiku. Kako si ti rekao “Nedovoljno dobar downforce” ili ustvari mali downforce, također prži gumu..tada dolazi do klizanja guma u krivinama, pregrijavanja i povećane potrošnje guma..Ferrari je imao optimalno izbalansiran downforce prema starim gumama..nije klizao niti stvarao blistere..promjenom debljine guma sve je to poremećeno..Ferrari ni tada nije pravio blistere jer je imao manji downforce, ali je počeo klizat u krivinama i pojačano trošiti gume, dok je Mercedes odjednom proradio jer su te gume bile otpornije na downforce ili jaki pritisak i više se nisu pojavljivali blisteri. To ti je to ugrubo,… Read more »

avatar
Član
Pratiteljcro

I dalje veliki desmo sa vrha Mt. Everesta sipa pamet i “uci” stoku sitnog zuba nedostojnu tog grande znanja samo njemu poznatu, AH…

“promjenom debljine guma sve je to poremećeno..Ferrari ni tada nije pravio blistere jer je imao manji downforce”

Znaci slazes se samnom!! Promjenom “mete” preko sirih guma otpornije na veci DF ferkan nakon toga OPET grca i muku muci sa nedostatkom downforcea! Merc ih je opet nasamarao znajuci kako stvoriti jos pritiska. I kraj price koja traje skoro 15 godina…

avatar
Član
Pratiteljcro

Edit: I u alonsovo vrijeme su vodili borbe , nisu mogli zagrijati gume na radnu temeperaturu pune dvije sezone! Uvijek truljavi ferari vodi borbe sa gumama.

avatar
Član
Desmosedici

Mislio sam da se sa tobom isplati normalno komunicirat..opet sam se prevario..kako želiš..izvolte ga.

avatar
Član
Pratiteljcro

Nisam ni mislio nakon mog komentara da ces imat sta pametno da kazes, kao i uvijek cinjenice bole.

avatar
Član
Desmosedici

Eto, nisam se namjeravao više s tobom raspravljat jer nema smisla..ali moram još malo razjasnit o ovoj temi za one koji ne znaju dovoljno o tome a ovdje čitaju tvoje zloće i gluposti kojim ih obmanjivaš..FIA je za sezonu 2005. donijela više pravila. To se prvenstveno odnosi na gume, gdje su gume morale izdržati cijeli vikend i bez mijenjanja guma tokom utrke. Špekulira se da je to sve napravljeno da se zaustavi MS i Ferrari jer su “postali dosadni”, recimo kao što je sada slučaj sa LH i Mercedesom. To je razlog toga što ti karikiraš o zagrijavanju guma. Michelin… Read more »

avatar
Član
Pratiteljcro

“a ovdje čitaju tvoje zloće i gluposti kojim ih obmanjivaš..”

Opet o sebi pricas

avatar
Član
LHx6

Da, samo za jednu ekipu. Možda stručnjaci ovdje misle kako su razvijali gume za Jordan i Minardi.

avatar
Član
Desmosedici

Pa naravno da su razvijali gume za Ferrari a ne za Jordan i Minardi. Što je tu čudno? Sve ostale velike i male momčadi su koristile Michelin.

avatar
Član
west 44

A šta da je Michelin radio isključivo gume za recimo Mclaren ,to bi za tebe bilo transparetno i u redu!!!

avatar
Član
Desmosedici

Slabo poznaš stvari..pišeš samo na temelju predrasuda i svojih simpatija..Michelin je radio istu stvar, samo ne za Mclaren nego za Renault. Michelin je pravio stražnje gume jake konstrukcije koje su odgovarale Renaultu koji je imao težište pomaknuto dosta pozadi, dok je Mclaren imao težište više prema naprijed. To i oni famozni utezi prednjeg vješanja donijeli su Alonsu i Renaultu veliku prednost ispred Mclarena i Ferrarija..ja bih se usudio reći da su tada bolji bolid i vozače..znači bolji paket..imali Ferrari sa MS i Mclaren sa Kimijem i JP Montoyom ali odlučile su te Michelin gume koje su rađene u simbiozi sa… Read more »

avatar
Član
west 44

Halo momak ja govorim o godinama povratka Michelina u F1 2002 godine , kakav Reno ,kakav Alonso !!!

avatar
Član
Desmosedici

Zaboravljaš da je Bridgestone prvo započeo suradnju s Mclarenom. Mika Hakkinen je 1998. i 1999. osvojio prvenstva zahvaljujući i odličnim gumama Bridgestone Potenza dok se Ferrari mučio s gumama Goodyear-Eagle. Stoga 1999. i Ferrari prelazi na Bridgestone i malo pomalo zamjenjuje Mclaren po uspjesima pa tako i Bridgestone prebaciva svoj fokus razvoja i interesa na Ferrari..to je normalno kad ima više dobavljača guma..konkurencija svega..zalažem se da to tako bude i danas..ali sada, kad je samo jedan dobavljač, kad nema izbora, nije normalno niti pošteno radit gume po želji jedne momčadi..tu je velika razlika u poantama naših priča.

avatar
Član
Desmosedici

i da..da ti ne ostanem dužan.. Michelin je 2002.g. itekako radio gume po želji Mclarena i Williamsa pokušavajući parirati Ferrariju i Bridgestoneu. To je i normalno, ne vidim ništa tu sporno..vezat se za najbolje momčadi da bi parirali konkurentskom gumaru..ponavljam, to može biti sporno i nepošteno jedino danas kada ima samo jedan zajednički proizvođač guma..evo malo o Monacu 2002: David Coulthard na današnji je dan 2002. ostvario prvu i jedinu pobjedu za McLaren te sezone i ujedno nanio jedini poraz za fantastični Ferrari F2002 koji je te sezone pobijedio na 14 od 15 utrka na kojima je nastupio. Michael Schumacher… Read more »

avatar
Član
west 44

Bla,bla,bla,bla i tako u nedogled i opet ti na kraju šuplja priča!!!

avatar
Član
Desmosedici

Ništa tu nije šuplje..to je bilo tako..ti si ispucao svoje bez argumenata pa sad ne znaš kako se izvući..jedino ti preostaje mene diskreditirat i omalovažit.

avatar
Član
west 44

Ti sam sebe diskreditiraš sa neutemeljenim izjavama i zaklučcima koji nemaju nikakvo uporište nego ti imaš nekakve teorije zavjere i donosiš stavove nekakvih ne postojećih analitičara tipa Paola Seconda. Da bi bio vjerodostojan i ako je to ozbiljan novinar mora imat svoj instagram ,Facebook ,twiter pa prema tome daj nam nekakav trag da se uvjerimo da taj lik živi!?Ove fore sa Wikipedijom i brdom podataka ne čine te pametnijim , brate zamaraš ljude iz dana u dan ,nisam se ja ispucao nego mi se neda s tobom raspravljat svaki dan jedno te isto kad ne poštuješ realne činjenice nego sve… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

Stalno mi pokušavaš podvalit Wikipediu..kao ja nemam pojma o F1 nego kopam po Wikipediji, pa odatle izvlačim nekakve podatke i događaje da vama sa tim solim pamet..ne shvaćaš osnovnu stvar..ja sam “svjedok vremena” zadnjih 45 godina u F1. Ja se sjećam svih događaja i pozadine tih događaja tj. politike koja se vodila u F1..uvijek je bila prisutna.. priznajem, pogledam ponekad i Wikipediju, tek toliko da malo osvježim pamćenje u svezi nekih sitnica..ali ja znam što se, kad se i zašto nešto dogodilo..znači znam za to i to ciljano tražim a ne nabasavam na to slučajno zato što kopam po Wikipediji..to… Read more »

avatar
Član
west 44

Znači Paolo Secondo -facebook,instagram,twiter,članci s adresama na sunce pa ćemo razgovarat!!!

avatar
Član
Desmosedici

Stvarno si naporan. Rekao sam ti da Paolo Secondo postoji, nije profesionalni novinar, inžinjer je i povremeno sudjeluje na forumu OmniCorsea ili Autosporta gdje se komentiraju tekući događaji iz F1. Ostavi se društvenih mreža, izludjet ćeš.