Momčad Williamsa objavila je kako se razmatra prodaja manjeg ili većeg dijela ove legendarne britanske momčadi. Dvije rezultatski izuzetno loše sezone, na koje se nastavila i aktualna kriza uzrokovana pandemijom virusa COVID-19, dovele su Williams u velike financijske poteškoće.

Posljednje dvije sezone Williams je završavao na desetom mjestu konstruktorskog poretka, pri čemu je 2019. bila posebno loša sa samo jednim osvojenim bodom. Takvi mizerni rezultati doveli su do smanjivanja prihoda, kako od Formule 1, tako i od sponzora, a negativni učinci dodatno su naglašeni krizom zbog pandemije koronavirusa i odgodom početka nove sezone.

Sve navedeno natjeralo je upravu momčadi na razmišljanje o budućnosti Williamsa, a jedna od opcija je i prodaja momčadi, njezinog manjeg ili pak većinskog dijela.

“Kao dio nove strategije, WGPH (Williams Grand Prix Holdings) uzeo je u razmatranje različite opcije koje su kompaniji na raspolaganju. Opcije o kojima se razmišlja uključuju, iako nisu ograničene na to, osiguravanje novog kapitala za posao, rješavanje manjeg udjela WGPH ili rješavanje većinskog udjela WGPH, uključujući i prodaju cijele kompanije.”

“Iako nikakve odluke još nisu donesene u pogledu optimalnog rješenje, kako bi se razgovori sa zainteresiranim stranama mogli održati, kompanija proglašava početak formalnog procesa prodaje”, stoji u službenom priopćenju.

Williams je već poduzeo prve korake i angažirao financijske savjetnike, koji bi trebali pomoći pri strateškoj reviziji poslovanja te poslužiti kao kontakt prema poslovnim subjektima koji bi bili zainteresirani za kupnju udjela. Također, u priopćenju stoji kako Williams do sada nije dobio nikakvu ponudu, ali da postoje neki preliminarni razgovori s manjim brojem stranaka, koje bi eventualno investirale u momčad.

“Naša tvrtka suočila se s brojnim izazovima, ali Williams trenutno ima izvore financiranja i spreman je za nastavak utrkivanja prema kalendaru za 2020. Uprava WGPH vjeruje da su strateška revizija i pokretanje procesa prodaje ispravne i razborite stvari za napraviti, kako bi se uzelo vremena za razmišljanje o različitim opcijama i dovelo momčad u Formuli 1 u najbolju moguću poziciju za budućnost.”

U prošloj godini Williams je zabilježio gubitak od 13 milijuna funti, a ukupni prihodi pali su sa 176,5 milijuna funti 2018. na 160,2 milijuna 2019. Dodatna loša vijest, britanska momčad prekida suradnju s naslovnim sponzorom, tvrtkom Rokit i njihovim velikim sponzorom Rok Drinks.

CEO Williamsa Mike O’Driscoll kaže: “Nakon četiri godine vrlo dobrih nastupa u prvenstvu konstruktora u Formuli 1, tijekom kojih smo osvojili dva treća i dva peta mjesta, zadesilo nas je par vrlo teških sezona. Odradili smo značajno restrukturiranje u proteklih devet mjeseci i osnažili tehničko vodstvo momčadi.”

“Sezona 2020. u Formuli 1 je poremećena zbog pandemije virusa COVID-19 i to će ostaviti traga na našim komercijalnim prihodima ove godine. Momčad prekida suradnju s naslovnim sponzorom, tvrtkom Rokit, kao i velikim sponzorom, tvrtkom Rok Drinks.”

“Kao i s mnogim drugim poslovima, povukli smo opsežne mjere kako bismo oblažili štetu, uključujući i prolongirani dopust većine našeg osoblja. Kad ova grozna globalna kriza popusti, svi u Williams Racingu s veseljem gledaju prema startu nove sezone.”

26
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
3 Komentara na temu
23 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
10 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
LUTHER

ajmo bit fer, sve velike momčadi su imale u jednom trenutku neku protekciju, ne treba se zavaravati.. imao je ferrari, sad ima merc… i to je politika (zato je senna bio u pravu kada je rekao da mu je najdraže vrijeme utrkivavanja bilo kad je vozio karting u engleskoj, nema para, nema politike, samo trke…kao i kad kimi veli da mu sve osim utrke ide na živce).. ferari stalno prijeti odlaskom, mercedes bi se povukao sigurno da nisu ipak imali insajderske informacije vezane za motor, pa testiranje guma i nikome ništa osim packe na ruku… za ovu situaciju si je… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

Sve se slažem. Nisam nikada rekao da Ferrari u svojoj povijesti nije imao protekciju..to je politika vodstva F1..oni procjenjuju stvari i nastoje takmičenje održati na vrhunskoj razini..ali ovo sada je ipak pretjerano..nitko nikada nije imao ovoliko dugu dominaciju.. Nakon dominacije MS i Ferrarija koja je trajala pet godina to su odlučili zaustavit..i uspjeli su.. promjenom propisa o gumama, gdje Bridgestone odjednom više nije bio konkurentan Michelinu..2005. i 2006. Ferrari je imao odličan bolid i MS za upravljačem ali su političkom odlukom prikočeni, tako da je naslove osvoji F. Alonso i Renault. Svi su to prokomentirali kao osvježenje i dobit za… Read more »

avatar
Član
mody

kraj willamsa

avatar
Član

Mansellov Williams-Renault FW14B iz 1992 Jedan od naj legendarnijih F1 bolid svih vremena to su bila vremena kada je motor mogla napraviti bilo koja tvornica koja se bavi proizvodnjom automobila i željela je uspjeh u F1. Ovaj čuveni bolid je dizajn A.Neweya i pomeo je konkurenciju zbog nekih stvari neda mi se sada tu pisat koga interesira neka čita u Wikipedii. A ovo danas je tuga i žalost što se dešava JAZ između velikih i malih i jako jako bogati su isplivali Fer i RBR nekako drže korak uz Mercedes koji je izmislio ovaj V6 motor i napravio ga prije… Read more »

avatar
Član
Deyo

Kao sto napisah, a ovi manijakalni zaljubljenici u lik i dijelo LH (Sumaheru ni za nokat, i da nije bilo prljavog biznisa, nikada ne bi imao ovoliko pobjeda) mi lupaju stalno minuse, BILO BI SJAJNO DA JEDNOM ZA SVAGDA, SAZNAMO KAKO JE MERCEDES PRIJE SVIH ZNAO SPECIFIKACIJU MOTORA, KOJU CE FIA ODOBRITI. Da li je mozda prijetnja da ce napustiti F1, a Ecclestone to nije mogao priustiti, naterala politicki FIA, da ucestvuje u svemu, donese prljavo pravilo da drugi ne mogu razvijati pogonske jedinice, i stvori ovu dominaciju Mercedesa, tko zna. Ali, i to, isto kao i onaj ileglalni i… Read more »

avatar
Član
trust_no1

Slažem se s obojicom. r.u.m i Deyo.

avatar
Član
Desmosedici

Sve se slažem..mislim da vam je poznato da i ja o ovome često pišem..za nagradu doživljavam omalovažavanje i uvrede..srećom, u zadnje vrijeme reagira administrator pa se takvi komentari sa uvredama na osobnoj razini brišu.

avatar
Član
klepesina

“Naša je jasna namjera nastaviti se natjecati u Formuli 1 kao tvornička momčad Mercedes-Benza u nadolazećim godinama uz našeg upravljačkog partnera Tota Wolffa.” zadnje vijesti Mercedes će od iduće godine motorima opskrbljivati čak tri momčadi – McLaren, Aston Martin i Williams, no očito će im tvornička momčad s Wolffom na čelu i dalje biti konkurencija

avatar
Član
Desmosedici

Dobro je, sam si se prepoznao. O tome što ti pričaš ja sam vas jučer obavijestio u onoj kolumni o Russellu. Izgleda da slabo čitate. Nema ni ocjena, samo dva plusa. Evo još jednom da pročitate: Evo najnovije vijesti iz Mercedesa: Posljednjih mjeseci, posebno u Njemačkoj i Velikoj Britaniji, neki su mediji objavili glasine o budućnosti Mercedesa u Formuli 1. Malo uvjerljive vijesti o planovima svjetskog prvaka koji su našli podršku u produljenju pregovora Toto Wolffa za obnavljanje njegova ugovora kao šefa momčadi, a također i odgađanje potpisa Lewisa Hamiltona njegova ugovora koji istječe krajem 2020. godine. Nakon novih glasina… Read more »

avatar
Član
LHx6

Koliko teksta i sve kako i sam kažeš temeljeno na neznanju, a zaključi potkrepljuju tvoje vjerovanje. To se zove upravo i tako argument iz neznanja – proguglaj. Jel Ferrari pritisnuo FIA i od 2000. do 2004. imali dominantni bolid, ili je to učinio RB, ili Beneton, ili sada Merc su jedna tema. Druga tema, navijačka, je kako su dva vozača u tim “prevaranstkim dogovornim bolidima” imala prava. MS je imao jedini pristup pobjedama. Vettel i ne toliko. Vettel je pobijedio Webbera. LH je pobijedio Rosberga i Bottasa s.iznimkom da.je Ros pobijedio i jednom Hama. Za usporedbu MS je imao potpuno… Read more »

avatar
Član
klepesina

Kolega nece ti to priznat al kad su u pitnju gume i testovi i v6 motor Mercedesa e to znaju cak su i licno gledali sve to bar tako tvrde hahaha a kad pitas daj link daj nesto daj dokaz oda krecu uvrede i ko zna sta ali dokaza nema …Drug ne vrijedi se raspravljat svak ima svoje misljenje neko nazalost i krivo,ali ono sto mene posebno interesuje na stranu sto se ne slazu i vjeruju drugacije sve je to u redu to mogu razumjet al kad pocnu da ti namecu neke njihove istine i misljenje e to je posebna… Read more »

avatar
Član

Joj kad se sjetim Rosberg i Hamilton stavili crne kacige i testiraju,i onda ti isti pljuju po Ferrariju a ovaj kakav god da je je stup F1 i tu je od početka a Mercedes ode pa se vrati pa če sada opet otič …

avatar
Član

U biti žao mi je sporta da nisu ti motori malo pristupačniji da ovakve legendarne momčadi sa svom infrastrukturom propadaju,više nema niti onih malih momčadi što smo znali imat prije …
ŠTETA ljudi počinju pratiti nešto drugo …

avatar
Član
LHx6

Ja ne znam gdje ti vadiš te informacije? To je tvoje subjektivno naklapanje jer ne pobjeđuje vozač/tim za koji navijaš.

F1 broadcast to 1.9 billion total audience in 2019.Jan 21, 2020

avatar
Član
mars32

Williams je bio treći u poretku 2014. i 2015. zahvaljujući Mercedesovom motoru, a zatim peti 2016. i 2017. Htjeli su natrag prema vrhu poretka i doveli Lowe-a iz Mercedesa koji je trebao biti vjetar u leđa takvih namjera, a on ih je forsiranjem potpune promjene koncepta bolida maksimalno zafrknuo i zakucao na dno poretka. Nakon što je shvatio što je učinio, povukao se iz F1. Bez obzira na veliko ime F1 je u prvom redu biznis, a dno poretka nosi napuštanje od strane sponzora. Uz takvo stanje stvari i nimalo poticajnu atmosferu u pogodnima Williamsa, ovakva sudbina nije bila potpuno… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

Bravo. Ja sam nekoliko puta pisao da ih je Paddy Lowe potpuno upropastio. Kad čovjek pokuša razmišljat logikom teorije zavjere, sumnjao sam da to nije svjesno napravio za račun Mercedesa, da ih upropaste i kupe za sestrinsku momčad..sada više ne znam što bih na to rekao..Racing Point sa Strollom se sada ugurao na tu poziciju Mercedesove sestrinske momčadi, a možda u budućnosti preuzme i kompletan Mercedesov F1 program.

avatar
Član
LHx6

Jel to jedino pogodovanje za koje znaš u novijoj povijesti F1?

avatar
Član
klepesina

Objasni mi onda kako niko ne zna sastavit normalan bolid ima vec 6 godina a ferari ima ewo vec 11 godina pa zar je merceds i Lh krivI za sve ove godine zar to stvarno mislite…

avatar
Član
Desmosedici

Odlično. Ti nama sada objasni kako to nitko ne zna napravit pobjednički bolid nego samo Mercedes. F1 je ipak zatvorena sredina, sve se tu zna i svi se poznaju..zna se koji su kvalitetni inžinjeri, zna se tko ima novaca i tehnologiju, pa opet ništa. Aldo Costa je konstruirao za Ferrari koji ima novaca i tehnologiju za sve to, pa nije uspio napraviti pobjednički bolid..iza Kimija nema naslova. Kad je došao u Mercedes, najprije je sa sobom donio znanje i ideje iz Ferrarija, to implementirao u Mercedes i odmah napravio pobjednički bolid. James Allison ista stvar. Kako to?.

avatar
Član
klepesina

jednostavno niste se snasli u svemu tome plivali lutali probali pa cak promasili koncept kad shvate vasi inzinjeri i menadzment da i drugi znaju pravit bolide zasucu rukave mozda i napravite bolid gotova prica

avatar
Član
Desmosedici

Opet ne razumiješ..ne želiš razumjet. Ti isti naši inžinjeri sa idejama koje su ponijeli iz Ferrarija..po tebi promašenim..to “promašeno” implementiraju u Mercedesov bolid i naprave pobjednički bolid. To mi objasni? U čemu je kvaka?

avatar
Član
klepesina

o cemu pricas,, pa nisu samo ti inzinjeri koji su po tebi otisli jedini znali tajne svemira pa majka mu stara bilo je tu jos inzinjera k0ji su radili zajedno i razvijali a ostali u ferariju de malo se logicno razmisli i

avatar
Član
klepesina

valjda su neki sto su ostali ucili od alda sta i kako da rade valjda su pitali jer svak moze otic dalje u bilo kom trenutku pa bas zato se obucava neko mladji talentiraniji da bi sutra on preuzeo razvoj

avatar
Član
Desmosedici

Da..Simone Resta koji je jako talentiran inžinjer..svi bolidi sada imaju njegov dizajn bočnih stranica..osim Pink Mercedesa ili lanjskog W10..osnova toga dizajna su visoko podignuti usisnici a protusudarna konzola na donjem rubu usisnika. Ovaj dizajn omogućava odlično hlađenje, optimalan dovod zraka na radijatore i odličan protok zraka ispod usisnika prema difuzoru.

avatar
Član
Desmosedici

..ovim ti hoću reći da Ferrari nije u problemu zbog “nesposobnih” šefova, inžinjera ili vozača a niti u novcu..Ferrari sve to ima vrhunsko..problem je u onome o čemu pričamo..u politici koja se vodi u F1 od početka hybrid ere.

avatar
Član
F1 fan

Prvi put da se slažem sa tobom. Velike su to cifre za ta v6 sranja i male momčadi nikako da ulove korak. Pa čak ni rb i ferarri nisu uspjeli biti bolji od mercedesa koji ima prednost od prije. Ok na stranu to, komplicirani su, zvuk je 3 puta lošiji od starih motora v8 v10… znači puno faktora ukazuje na to da bi bilo najbolje vratiti se na staro ali oni su odlučili da 99% nema nazad v8 ili v10 v12 motora…