Bivši vozač Formule 1, Ralf Schumacher, smatra kako njemačkom automobilizmu dolaze teška vremena. Iako od početka devedesetih godina prošloga stoljeća nismo imali sezonu bez njemačkog vozača na gridu, to bi se uskoro moglo promijeniti.

Sebastian Vettel trenutno je jedini njemački vozač na gridu, a nakon što je objavljeno da će napustiti Ferrari na kraju ove sezone, postoji mogućnost i da u potpunosti napusti Formulu 1. Ako se pogledaju rezultati u mlađim kategorijama, kao jedini izgledni kandidat za budućeg njemačkog vozača u Formuli 1 nameće se Mick Schumacher, sin sedmerostrukog svjetskog prvaka Michaela Schumachera i Ralfov nećak. U razgovoru za njemačke medije, Ralf je izjavio:

“Mick je dokazao da zna voziti. Inače ne bi postao prvakom Formule 3. Njegova prva sezona u Formuli 2 može dobiti prolaznu ocjenu, imao je nekoliko dobrih rezultata, čak i jednu pobjedu. To je sve dobro, no rezultati se preispituju svake godine.”

“Sada ulazi u svoju drugu sezonu. Ne mora nužno pobjeđivati, no mora ostvarivati plasmane u top 5 ili idealno u top 3. Ne treba mu stavljati dodatni pritisak na leđa. Za sada su svi pokazatelji dobri. On je također i član Ferrarijeve vozačke akademije, tako da ima više mogućnosti”, dodao je.

Ralf također smatra da korijeni velikih problema s kojima se njemački automobilizam suočava leže u manjku prilika u kartingu i trkaćih staza, pa je nastavio:

“U Formuli 1 uvijek su postojala razdoblja u kojima su određene zemlje bile vrlo jake. U Njemačkoj je bio prisutan veliki zanos kojeg je svakako potaknuo moj brat. Vladalo je veliko zanimanje za sport, također i u pogledu marketinških i televizijskih prava. To se malo promijenilo. Više nemamo takav osjećaj. Ako se to i ne može reći prema broju vozača, takav zanos sada vlada u Engleskoj zbog Lewisa Hamiltona. Očekujem još puno toga od engleskih vozača.”

“Automobilizam u Njemačkoj vodi veliku borbu. Govorim o ovome problemu već osam godina. Sve počinje s kartingom: imamo premalo staza i vozači kartinga stječu sve manje iskustva. Ako ne posadite sadnice, nećete imati drveće. To nam se sada događa”, zaključio je Ralf.

Dodatna kriza koja trese njemački automobilizam pojavila se i u njihovoj slavnoj DTM klasi koja proživljava dosta turbulentno razdoblje odlaskom Audija kao tvorničke momčadi. Mercedes je već napustio ovo natjecanje, a BMW je trenutno ostao sam.

No, hoćemo li iduće sezone gledati njemačke vozače u Formuli 1, tek ćemo saznati. To najviše ovisi o Vettelovoj odluci gdje će i hoće li nastaviti svoju karijeru u Formuli 1, ali i eventualnom povratku Nice Hülkenberga u Renault.

17
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
2 Komentara na temu
15 Odgovora na temu
1 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
6 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
147 kt

Bude to sve Mercedes pozlatio. Hello Mercedes.

avatar
Član
Desmosedici

Najveći problem za njemački automobilizam i zanimanje za F1 u Njemačkoj je što Mercedes AMG HP samo je formalno, vlasnički, njemačka momčad, a u praksi je to engleska momčad gdje vlada engleski duh i kultura, gdje se guraju engleski interesi i vozači..od njemačkih novaca stavaraju engleske zvijezde..iza Hamiltona dolazi Russell..i tako dalje.

avatar
Član
klepesina

totalno si promasio vidis citas da je ovde tema o njemackim vozacima kakve veze imaju britanci sa tim sto u njemackoj nema nove mlade nade i talenata ni na pomolu.Prije je uvjek bilo seb schumi r schumi itd itd a nisu vozili za njemacke timove sta vazda ispiras usta sa mercedesom kao da vam je mercedes kriv sto nema talenata iz njemacke.uostalom niko nece odmah uskocit nit u mercedes nit u ferari vec se mora dokazivat kroz kisu malih timova…razmisli nekad prije nego sta napises

avatar
Član
LHx6

Fulao je kao i obično.

avatar
Član
west 44

Blebeče bez veze po običaju!!!Normalno da Mercedes uzima najbolje vozače iz cijelog svijeta u ovom slučaju je to Englez a vjerovatno bi bio i Nijemac da postoji momentalmo na tržištu ali ga nema (bio Rosberg pa se umirovio prije vremena)!!!

avatar
Član
Desmosedici

Nisam ništa fulao..dapače..vidi se to po ocjenama..a još više po tome što vas trojica skačete na zadnje noge..čekam još Panzera..neće Perkins da mu upali..Hahahaha!

avatar
Član
Desmosedici

Kako nema..ima, ali je Mercedes rezerviran za engleze..Kako to da Mick nije član Mercedesove nego Ferrarijeve akademije mladih vozača?

avatar
Član
west 44

Ma moš mislit Mick jako mudo !!!

avatar
Član
Desmosedici

Mogu mislit..ti znaš kakav će Mick biti vozač..može biti dobar a može biti i osrednji, to sada nitko ne zna..ali bi bilo logičnije da je vezan za Mercedes nego za Ferrari.

avatar
Član
klepesina

hahaha kakve veze sad ima dijete jednog vozaca ferarija sa mercedesom jel mozda trebalo da bude u mercedesu hahaha 2 stvari su tu kljucne 1 dijete vaseg vozaca i najbitnije pod2 mick ne vrijedi nece taj nikad bit prvak i ako bude vozio u f1 i kojim slucajem dobije sansu bice barikelo il masa vol2

avatar
Član
Desmosedici

Ti si vidoviti Milan?

avatar
Član
klepesina

Mercedes rezerviram za engleze oprosti nisamznao da je rosberg englez takodje ni bottas trebali jos ENGLEZA NAVEST

avatar
Član
Desmosedici

Da..za engleske zvijezde koje tu guraju..Bottas je tu šljaker koji mora radit i ćutat..i čekat priliku kao pas ispod stola.

avatar
Član
Desmosedici

Tko je znao što će ispasti od Schumachera, Frentzena i Wendlingera dok su bili juniori Mercedesa..ali su bili vezani za Mercedes jer je to tada bila njemačka momčad..a sada nemaju vozača u Njemačkoj..kako će ih imati na ovaj način.

avatar
Član
Pratiteljcro

Mick djeluje tako prokleto prosjecno

avatar
Član
Desmosedici

Nisi ti stručan da to ocijeniš..kao u svakom sportu..netko bude veliki talenat i nada u mlađim uzrastima, a kad dođe među seniore ne uspije..pogubi se..a netko od koga se nije očekivalo nešto veliko, kad dođe u pravo takmičenje, među seniore, bude jako uspješan.

avatar
Član
Pratiteljcro

Ja nisam strucan a ti jesi?