FIA je odobrila predloženo ograničavanje troškova i novo pravilo za aerodinamička testiranja. Timovi i upravljačko tijelo Formule 1 već su dogovorili ograničenje troškova, ali nakon glasanja u srijedu, budžet za 2021. bit će spušten s prvobitne cifre od 175 milijuna dolara godišnje na 145 milijuna, a daljnja smanjenja dolazit će narednih godina.

Druga velika odluka odnosi se na novu “kliznu ljestvicu” za dopuštenje aerodinamičkog razvoja, koja bi također trebala biti uvedena za 2021. godinu. Prema ugovoru, što niže tim završi u prvenstvu konstruktora, to će više imati dopuštenog vremena za razvoj automobila za sljedeću godinu. Takav potez bi trebao omogućiti da se brzina na gridu “stisne”, te spriječi veće momčadi da steknu previše prednosti u odnosu na one s manje resursa.

FIA je također odobrila mjeru za ograničavanje aerodinamike bolida za 2021. godinu. Pošto su ključni dijelovi poput šasije i ovjesa fiksni od 2020. do 2021. godine, novo pravilo znači da će timovi morati skratiti dijelove podnice kako bi se smanjio aerodinamički učinak.

8
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
4 Komentara na temu
4 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
5 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
LHx6

Kukanje za Halo kukanje za DRS kukanje za budžet, kukanje za V6 hibride, kukanje uvijek u komentarima.

F1 je i dalje dobra. Samo kukajte. Zanimljivo je da i dalje gledate 😉

avatar
Član
Desmosedici

U svakoj svjetskoj krizi bogatiji postaju još bogatiji a siromašniji još siromašniji. Strah me je da sva ova nova pravila U F1 na kraju ne donesu takav rezultat..da top momčadi budu još bolje a da ove pri dnu propadnu.

avatar
Član
LHx6

“Prema ugovoru, što niže tim završi u prvenstvu konstruktora, to će više imati dopuštenog vremena za razvoj automobila za sljedeću godinu.”

Čitaš li ti tekst ili pišeš samo prema naslovu? Do jučer ste pisali ko ludi kako se ide u “kup natjecanje” gdje će svi biti isti, a sad kad su ta pravila usvojena sad se pogoduje velikima.

avatar
Član
Desmosedici

Ne treba pogodovati nikome..ali se isto tako ne smije ograničavati nikoga..ako ima novaca neka investira koliko želi, to je njegova stvar..ti si izgleda za “Uravnilovku”?..ako ne znaš što znači taj pojam informiraj se..ukratko to znači, citiram: uravnilovka (rus.), podjednaka raspodjela proizvedenih dobara ili ostvarenoga dohotka među sudionicima proizvodnje, bez obzira na njihov individualni prinos ili položaj i odgovornost za postignute rezultate. Zagovarali su ju radikalni socijalisti (leveleri, babuvisti) kao ispunjenje apsolutne pravde. Negativan je efekt uravnilovke gubitak motivacije, gušenje inicijative, inovacije i stjecanja znanja, kao važnih činitelja društv. razvoja.

avatar
Član
Desmosedici

P.S. apropo ovih pravila..mislim da se sa njima neće ništa postići, zato ih kritiziram..neće pomoću njih lošiji stići ove bolje..nikako ne volim da se nekoga ograničava tj. penalizira zato što je bolji..to je u ideji neprirodan i pogrešan način..postoje drugi načini da se grid pokuša izjednačit i popunit..može i ona opcija sa tri bolida tko to može financijski pratit..može i jedan bolid tko nema novaca za dva..sustav bodovanja se može razradit i prilagodit tome, bez da se ikoga zakine.

avatar
Član

Zlatne godine F1 nikad više, 90 ih su bili V12 V10… Jednostavni motori koje je svaka tvornica mogla napravit, Reno, Cosworth, Ford, Honda svi proizvođači su mogli napravit motor a sada ispada da samo Mercedes znade jer je brutalna razlika mali i veliki. Od V6 ere nitko nije prismrdio postolju rezervirano je za Merc, Fer i RBR… Pa to i ptice na grani znaju zato i je dosadna f1 samo Lujini fanovi to ne vide niti im zamjeram. Užas a kada nam i treba da dođe iznenađenje u vidu kiše e onda safty car kruži stazom dok se ne osuši… Read more »

avatar
Član
mody

trebas prijciti da jedna momčad harači godinama a drugese boire za zacelja, f1 bi trebala bit izjednacenija,,prvenstva sugotova nakon 6 utrke sve se zna unaprijed

avatar
Član
LUTHER

kako spriječiti da jedna momčad dominira? ne navijam za merc, al poanta je da je merc napravio odličan bolid već godinama (plus dobro vodstvo ekipe)… e sad, tko je kriv ferrariju ili red bullu što oni nisu složili super bolid? ima ferrari pun brod para, pa ćorak na kraju… pravila su jednaka za sve, i stoji da male ekipe nemaju love za napravit super bolid, ali, tko je kriv npr williamsu što oni dobar dio dijelova rade in house a ne kupuju recimo od mercedesa? kao npr haas i ferrari… pa lovu koju bi potrošili na razvoj tih dijelova, potroše… Read more »